das hani no nie gmacht. bi bis jetzt immer elei i de luft gsi... isch vilicht au besser so
mittlerwiile chasch sicher besser flüge als ich. ich bi mee am baschtle und boue als am flüge. und wänni flüge, dänn meischtens mit de helikopter chli am üebe.
putzfrau hat geschrieben:das hani no nie gmacht. bi bis jetzt immer elei i de luft gsi... isch vilicht au besser so
mittlerwiile chasch sicher besser flüge als ich. ich bi mee am baschtle und boue als am flüge. und wänni flüge, dänn meischtens mit de helikopter chli am üebe.
mir si nid crashed, dasch alles. Würklich e super tight-i Formation chasch glaubs fasch eh nid flüge. Allerdings hett de Kolleg plötzlich keh Saft meh gah und hett müesse uffem Buch notlande. Isch chli ne tumme Akku gsi woner dinn hett gah (hett würklich uf ds mal keh Strom meh füre Motor glieferet, also numme no BEC, aber keh Motor meh), zudem isches numme ne 1800er gsi (ig ha 2400 drin gah)
Aber es hett recht geil usgseh, isch grad chli 2 weltchrieg Flügerfilm Stimmig ufcho.
muesch mal ane Indoor flying event gah, da lehrt me ds flüge mit andere
putzfrau hat geschrieben:chanimer grad vorschtelle. aber vo mine flüger isch keine indoortauglich.
also, denn mach itz e gxunde de Schritt zumne bessere Lebe und bstell di Mini Corsair. Allerdings hesch keh Spektrum Sender, gäll. Dasch natürlich chli blöd.
megen, d'bf109 isch bald sowiit. han geschter d'motorhalterig für de neu motor iibout. jetzt gaats dänn ap mit 6s undeme grosse 3blatt porpeller. de alt bürschtemotor hät eifach zwenig zupf gha (1.5kg schub) und isch scho überlaschtet gsi.
die hani. sie isch nume nonig gschprützt... weiss nonig öbisi durchsichtig laan und en pilotegrind drisetz oder öbisi eifach hellblau oder silbrig schprütz