Ig ha Netzgmeinschaft Jurasüdfuess-Unterlunkhofelinksvomglunggeueli und bi mega ds friede.

Moderator: Avenger
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Shadow hat geschrieben:hallo? fascht dopplet soviel für 3.- meh? wenns gratis wär, würded all jauchze... aber ogott 3.- meh, da mached mir jetzt grad es Riesebüro uf und investiered Stunde mit Telefonarüef, Eskalatione schriibe und am Schluss no bim Konsumenteschutz go mötzle.... statt entweder eifach d'Schnurre hebe und freud am Upgrade ha oder es Downgrad zmache (wo gratis isch, im Verglich mit andere ISP's)meyerli hat geschrieben:Defür chasch es gratis downgrade mache. 3.- isch zwar zimli egal, aber so sache lösed bi mir immer trotzreaktione usemP hat geschrieben:Cablecom isch recht arschloch.
Hallo mir "schenke" dir öppis wod nid bruchsch. bAM choscht 3 stutz meh im Monet!
es isch ebe chli me als 15mbit aber egalemP hat geschrieben:Shadow hat geschrieben:hallo? fascht dopplet soviel für 3.- meh? wenns gratis wär, würded all jauchze... aber ogott 3.- meh, da mached mir jetzt grad es Riesebüro uf und investiered Stunde mit Telefonarüef, Eskalatione schriibe und am Schluss no bim Konsumenteschutz go mötzle.... statt entweder eifach d'Schnurre hebe und freud am Upgrade ha oder es Downgrad zmache (wo gratis isch, im Verglich mit andere ISP's)meyerli hat geschrieben:Defür chasch es gratis downgrade mache. 3.- isch zwar zimli egal, aber so sache lösed bi mir immer trotzreaktione usemP hat geschrieben:Cablecom isch recht arschloch.
Hallo mir "schenke" dir öppis wod nid bruchsch. bAM choscht 3 stutz meh im Monet!
hallo schatte: wer bruchts? Niemer! Für bitzli ds surfe etc--> DU HESCH NÜT DERVO!
Mi chönt ja frage. aber die 15 MBit/s meh isch wie ne Ferrari mit neu 650 statt 620 PS.
Aber 3 Franke meh pro monat isch immer hon 36 pro Jahr. Mal eifach für nüt isch recht frech
und bestätigt einmal meh die Meinig vo dere Firma.
-->Arschlochfirma!
da bini vorher gsi. ständig usfäll, nie de voll speed. schlächte support. ein RIESE arschlochfirma.President Evil hat geschrieben:@masterg: Warum mimsch nid Databaar? Die hend ähnlichi Agebot wie Cablecom.
rofl, en Witz, wenns wüki so ghandhabt wurdä isch.thaeye hat geschrieben:en vertragsänderig bedingt immer au en underschrift oder zumindest en iwilligung uf irgendenere art und wiis. aber bin ja kein Jurist, chan mir aber guet vorstellt das da oie rechtsdienst chli gschlampet haet.
Muesch halt zu de Wasserwärch Zug!Master(G) hat geschrieben:Wir können Ihnen Horizon Super Combi an Ihrer Adresse nicht anbieten.
An Ihrem Standort sind Internet, Phone und Digital TV leider nicht verfügbar. Bitte wenden Sie sich an Ihren zuständigen Kabelnetzbetreiber. Die Angaben finden Sie unter http://www.swisscable.ch" onclick="window.open(this.href);return false;.![]()
wenn chunt cablecom äntlich uf Zug?
mir sind keis verfiggts buurekaff!
ja das isch scho schriftlich passiert, aber halt eifach Opt-In für allithaeye hat geschrieben:es gat drum das sich d vertragsbedingie massiv änderet (ufpriis geg meh leistig), ich find das muesst schriftlich passiere. alles anderi isch chli chrüsimüsi.
meinsch dasi das ned au scho probiert han?Noldi_Palmer hat geschrieben:Muesch halt zu de Wasserwärch Zug!Master(G) hat geschrieben:Wir können Ihnen Horizon Super Combi an Ihrer Adresse nicht anbieten.
An Ihrem Standort sind Internet, Phone und Digital TV leider nicht verfügbar. Bitte wenden Sie sich an Ihren zuständigen Kabelnetzbetreiber. Die Angaben finden Sie unter http://www.swisscable.ch" onclick="window.open(this.href);return false;.![]()
wenn chunt cablecom äntlich uf Zug?
Warts ab, vilech passiert öppis ähnlichs wie ds Aetigkofen: Jahrelang nix, und plötzlich gits zwei Glasfasernetz.Master(G) hat geschrieben:wenn chunt cablecom äntlich uf Zug?
Wieso? Chani jetzt nöd nahvollzieh. Jede Mieter wett doch de besti Internetaschluss, und es isch d Ufgab vo de Verwaltig de Mieter de bestmöglichst Aschluss bereitzstelle. Gseh jetzt da keis ProblemHerr Rossi hat geschrieben:Läck bisch du e Bünzli, wäg genau so Lüt wett niemert als Immobiliebewirtschafter schaffe
Lah das mini sorg si. Aber ebe nach mim wüsse geits ja eh nid mit dynamische hostnames?meyerli hat geschrieben:Öffentlichi zertifikat sind i de regel nöd ganz günschtig. Für was wotsch eis?emP hat geschrieben:Wie machi validi SSL Zertifikat für mini Homeserver mit dynamische IPs?Uriel hat geschrieben:E statischi IP het für mich nur genau 1 nutze: eigene SMTP Server. Alles anderi gaht au mit dyndns. Bi de Emailserver bliibsch aber sehr oft in irgend em ne Spamfilter hange.
Isch so überecho, sorry demfallMaster(G) hat geschrieben:es hett en vorgschicht. ich schriibe ned als erschti massnahm en beschwerdebrief.
dyndns chan alles... sicher günschtiger als SSL ZertifizierigemP hat geschrieben:Lah das mini sorg si. Aber ebe nach mim wüsse geits ja eh nid mit dynamische hostnames?meyerli hat geschrieben:Öffentlichi zertifikat sind i de regel nöd ganz günschtig. Für was wotsch eis?emP hat geschrieben:Wie machi validi SSL Zertifikat für mini Homeserver mit dynamische IPs?Uriel hat geschrieben:E statischi IP het für mich nur genau 1 nutze: eigene SMTP Server. Alles anderi gaht au mit dyndns. Bi de Emailserver bliibsch aber sehr oft in irgend em ne Spamfilter hange.
ja vori au gseh das die das schinbar abütetShadow hat geschrieben:dyndns chan alles... sicher günschtiger als SSL ZertifizierigemP hat geschrieben:Lah das mini sorg si. Aber ebe nach mim wüsse geits ja eh nid mit dynamische hostnames?meyerli hat geschrieben:Öffentlichi zertifikat sind i de regel nöd ganz günschtig. Für was wotsch eis?emP hat geschrieben:Wie machi validi SSL Zertifikat für mini Homeserver mit dynamische IPs?Uriel hat geschrieben:E statischi IP het für mich nur genau 1 nutze: eigene SMTP Server. Alles anderi gaht au mit dyndns. Bi de Emailserver bliibsch aber sehr oft in irgend em ne Spamfilter hange.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste