ich mein, die hätte angekündigt das abzuschaffe. zumindest bein amis.Trunks hat geschrieben:Aber will Microsoft ä Mongofirma isch und ich müssti scheiss Rubbelpünkt chaufe zum was Downloade chönts sich figge.
S'G Console Wars Töpigg
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: S'G Console Wars Töpigg
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
gitt keini pünggt meh...scho jetz nümmi.
alles batzeli.
alles batzeli.
Ja pünkt sind weg, aber gemäss minere Info chan mehr nöd mit dä KK zahle will mir no kein eigene Marktplatz händ und drum müend Charte chaufe mit Stutz druffe zum iilöse. Uhuere müehsam, drum hani abbstellt.
Im april chaufi sie dänn mit Titanfall. Ussert sie wäri effektiv massiv schlächter bi allne Multiplattform Games, dänn logo Playsi.
Und spöter sowieso mal no ä Playstation, die händ zu gueti Studios wo geili Games möchet. Journey isch für mich glaubs schönste Game vo dä letschte 5 jahr
Im april chaufi sie dänn mit Titanfall. Ussert sie wäri effektiv massiv schlächter bi allne Multiplattform Games, dänn logo Playsi.
Und spöter sowieso mal no ä Playstation, die händ zu gueti Studios wo geili Games möchet. Journey isch für mich glaubs schönste Game vo dä letschte 5 jahr
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
wtf? ich stand glaubs uff ere lange leitig...,wo kha me nid mit KK zahle? Mircrosoft Konto? Also Xbox Live? Bi dr One?
Kha mr das gar nid vorstelle... bi dr 360 zahlsch jo au mit KK?!?!
Kha mr das gar nid vorstelle... bi dr 360 zahlsch jo au mit KK?!?!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
d'xbox one chasch ja nur us dütschland bezieh am afang. ih dä schwiz chunnt sie ja erscht spöter.
und er meint, dass dadurch problem entstönd, wills kein schwizer marktplatz git und mä evtl. kei schwizer kreditcharte cha registriere.
irgendwiä so. kei ahnig.
und er meint, dass dadurch problem entstönd, wills kein schwizer marktplatz git und mä evtl. kei schwizer kreditcharte cha registriere.
irgendwiä so. kei ahnig.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Am Schluss muesch no über e VPN in Tütschland ine. Schöni neui Welt. 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es macht überhaupt kein sinn JETZT scho en xone zchaufe. es gitt in der tat kein ch-marktplatz. d.h. du bruchsch en dütschi KK, suscht chasch ned mal uf de dütsch markplatz zuegriffe. aber will das scho? lieber uf de österrichisch... aber denn bruchsch en austria-cc... also lieber finger weg und bis im april 2014 warte - oder no besser - en PS4 chaufe.
die era der xbox isch glaub definitiv verbii....
die era der xbox isch glaub definitiv verbii....
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
ach sooo...
isch doch kei stress...gosch schnäll über d Gränze und kaufsch dir e PrePay KK...khasch immer wieder ufflade. Findi sowieso öppis vom bessere wos gitt (also prepay KK)
isch doch kei stress...gosch schnäll über d Gränze und kaufsch dir e PrePay KK...khasch immer wieder ufflade. Findi sowieso öppis vom bessere wos gitt (also prepay KK)
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
gschnäll überd gränze 
ok.

ok.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
ich ha 13min...wäge? 

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
wo gits? Tankstell?mr.raw hat geschrieben:gosch schnäll über d Gränze und kaufsch dir e PrePay KK...khasch immer wieder ufflade. Findi sowieso öppis vom bessere wos gitt (also prepay KK)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich chauf mir am Aafang definitiv ä PS4 aber devo zrede das d'Ära Xbox verbii isch, isch grad chli Dünschiss. Das isch grad mal de Aafang d'PS3 hett au es Wiili lang Schwierigkeite gha und isch nachher immer besser worde. D'Lifetime Sales vo de PS3 hend ja d'Baux überstiige und Europa isch ja sowieso immer eher zu de Playsi gneigt. Eigentlich isch das i allne grosse Märkt eso usserd in Nordamerika.
De Box wird au dasmal wieder guet werde, dasmal halt mit Startschwierigkeite aber schlussendlich chunnts denn uuf d'Exklusivtitel und d'Killerapps druffah. Und das d'Xbox One zumindest ide Staate no es ernst zunehmends Entertainment Center isch (au wenn das als Sekundärfunktion hetti mitteilt sölle werde) hends no alli Charte ide Hand. Sie sind vilich nüm Chipleader nach de erste Hand aber das laht sich korrigiere.
Und wer meint, dass de verspöteti Xbox One Release ide Schwiiz D'Verchaufszahle vo de Welt beiflusse wird, de meint falsch
Und no völlig ä anderi Information. Xbox Ones werded ja churz nachem internationale Launch au bis aabotte. Sogar de Media Markt söll es Kontingent bstellt ha und bi Wog hett mers bis vor churzem no chönne vorbstelle.
De Box wird au dasmal wieder guet werde, dasmal halt mit Startschwierigkeite aber schlussendlich chunnts denn uuf d'Exklusivtitel und d'Killerapps druffah. Und das d'Xbox One zumindest ide Staate no es ernst zunehmends Entertainment Center isch (au wenn das als Sekundärfunktion hetti mitteilt sölle werde) hends no alli Charte ide Hand. Sie sind vilich nüm Chipleader nach de erste Hand aber das laht sich korrigiere.
Und wer meint, dass de verspöteti Xbox One Release ide Schwiiz D'Verchaufszahle vo de Welt beiflusse wird, de meint falsch

Und no völlig ä anderi Information. Xbox Ones werded ja churz nachem internationale Launch au bis aabotte. Sogar de Media Markt söll es Kontingent bstellt ha und bi Wog hett mers bis vor churzem no chönne vorbstelle.
5 minute mim velo. prrrrrrrrramr.raw hat geschrieben:ich ha 13min...wäge?
leider bruchi kei so pünkt. holi mer halt e McRib oder 1 kilo dönerfleisch für 15€
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
ich muess mol luege. I glaub im Marktkauf bikunnsch au oder a de Zeitungshändler...also bi uns als Kiosk bekannt.Avenger hat geschrieben: wo gits? Tankstell?

sicher bi de Banke.
evo hat geschrieben:5 minute mim velo. prrrrrrrrramr.raw hat geschrieben:ich ha 13min...wäge?
leider bruchi kei so pünkt. holi mer halt e McRib oder 1 kilo dönerfleisch für 15€

Genau das isch mir z'müehsam. Ich will nöd no müse ä scheiss Prepaid Charte müsse uflade als wäri en Drogedealer nur zum chöne dä dräcks Marktplatz bruche.mr.raw hat geschrieben:ach sooo...
Wäri das nöd, würdi das Gschwüür zum Release bim Kaufmann Pesche und bim lachende Andi chaufe. Aber nee, ich muss rubble zum spiele. Fark U.
Wänn ich es Grät will ihni Onlineabindig chani was vo Nintendo chaufe
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
so chauft mer au s google händy.Avenger hat geschrieben:Am Schluss muesch no über e VPN in Tütschland ine. Schöni neui Welt.

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Wo holed ihr eu d'Konsole? Hender vorbstellt oder gheit sie vom Lastwage? Ich mues mir d'PS4 vermuetli am Morge imene Media Markt go sicher -.-
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
gar nöd. ich glaub vor 2014 muäss ich keini chaufe.
(ussert evtl. dä verfickt wiiu)
(ussert evtl. dä verfickt wiiu)
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
PC 
Im aktuell laufende gog.com-Herbstverchauf han ich für weniger als en Zähntel vom Priis vo ere PS4 scho es Dutzend Spieli erstande. Ich glaub ich han bis mind. 2015 usgsorgt

Im aktuell laufende gog.com-Herbstverchauf han ich für weniger als en Zähntel vom Priis vo ere PS4 scho es Dutzend Spieli erstande. Ich glaub ich han bis mind. 2015 usgsorgt

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
immer diä verlockende agebot. zum glück schaffi nur no 9 täg.
- Scarface
- Galactic Empire
- TRADINGPOINTS:
-
600
DitoGurgelhals hat geschrieben:Ich han en WiiU für d'Nintendo-Spieli und ich han en PC für alles andere. Gsehne drum nöd i, für was ich da no en zweite oder gar en dritte Mittelklass-PC i eme Konsole-Ghüüs brücht - es wär chli redundant.

U für destiny när n ps4

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Bald geht's los. Konsolen kaufen, wenig geileres gibt's! 

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
10 täg.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich hole itz zerscht mal die geile 3ds games noche, und die wo no chömed natürlich. im januar gits de e wii u, mario 3d world wird mer bis zum mario kart änehebe. wenn sony d chinderchrankheite behobe hed gits de e ps4. die seled de wider e slim mache