[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Zum jetztigen Zeitpunkt natürlich.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich plädiere defür, dass d Ehe für alli abgschafft wird. Als single fühl ich mich suscht diskriminiert und benachteiligt.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ehe ist nunmal ein Paar, tut mir leid und ich finde es OK dass es eine Ehe gibt. Hier geht es ja um verschiedene Rechte und Pflichten welche man als Single gar nicht braucht. Ich bin auch single... und habe auch noch nie bewusst ein Partner gesucht da ich mich darauf nicht einlassen wollte. Sollte mir aber jemand meines Herzens zufällig über den Weg laufen, wer weiss.
Familie ist für mich nicht "Mann/Frau/Kinder", Familie ist für mich weitläufiger... alle nahestehenden Verwandten... viele Generationen gehören auch dazu. Aber das kann ein Schweizer kaum verstehen. Ehe ist ein Teilbereich der Familie, ein primärer aber nicht sekundärer Teil, ein Liebesbeweis und um Rechte und Pflichten eines Paares gesetzlich abzusichern.
Familie ist für mich nicht "Mann/Frau/Kinder", Familie ist für mich weitläufiger... alle nahestehenden Verwandten... viele Generationen gehören auch dazu. Aber das kann ein Schweizer kaum verstehen. Ehe ist ein Teilbereich der Familie, ein primärer aber nicht sekundärer Teil, ein Liebesbeweis und um Rechte und Pflichten eines Paares gesetzlich abzusichern.
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
wieso söll en schwizer das nöd verstah? huere rassist du.
ja gebet alles allne. jedi chlinst gsellschaftsgruppe haet irgendswo na en punkt wo sie ggü de durchschnittliche bevölkerig "diskriminiert" wird. logisch isch au au nöd de durchschnitt. für jede muess was here. jetzt sofort. sust gits paar kulturelli/gsellschaftlichi verwerfige. am beste hüt.Moff hat geschrieben:sag niemals nieRibit hat geschrieben:Richtig, in der Schweiz dürfen Schwule/Lesben zum jetztigen Zeitpunkt nicht heiraten. Eine gesetzlich anerkannte Familie werden sie daher nie sein. Anders gesagt werden sie diskriminiert falls sie nicht hetero sind.
wie de aug scho predigt, familie sind sehr wichtig. das chan und dörfmer emene beachtliche teil vode bevölkerig ned vorenthalte, chunnt schona.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Jul 2017 16:13, insgesamt 2-mal geändert.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Familie ist Zugehörigkeit, Ehe ist eine rechtliche Bindung eines Paares, das ist nicht dasselbe. Ich kann natürlich auch als Single sekundär in einer Familie sein. Nur nicht auf primärer Ebene, in einer Ehe mit gesetzlicher Absicherung.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 06 Jul 2017 16:13, insgesamt 1-mal geändert.
Ribit hat geschrieben:Familie ist Zugehörigkeit,

hüt vo de wiener ziitig agschriebe worde weg oisere werbig vo durs google display netzwerk bim milo erschine isch. es riesetamtam. jetzt mueni morn dem en antwort schribe. gsinnigsjournalismus ahoi (da stecket ganzi netwerk dehinder). krass wie druck die machet überall. demonetarisiere die NAZIS alli zämä.
lustigerwiis haet er selber gschribe, das er google drufufmerksam gmacht hegi aber sie nehemt kei stellig zu einzelne plattforme :typej: aber den d mediespender go aschriebe. huere wichschöpf.
de bös milo heg mal gschribe das fraue "dick und hässlich" werdet wenns pille nehmet, drecksrassist.
"KAUFT NICHT BEI JUDEN", keis wunder schrumpft s vertraue id msm.
lustigerwiis haet er selber gschribe, das er google drufufmerksam gmacht hegi aber sie nehemt kei stellig zu einzelne plattforme :typej: aber den d mediespender go aschriebe. huere wichschöpf.
de bös milo heg mal gschribe das fraue "dick und hässlich" werdet wenns pille nehmet, drecksrassist.
"KAUFT NICHT BEI JUDEN", keis wunder schrumpft s vertraue id msm.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Jul 2017 16:19, insgesamt 1-mal geändert.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Klar, auch das kann man als eine Familie sehen aber das wäre keine verwandtschaftliche Ebene mehr und üblicherweise rein platonisch. Im Kern und rein rechtlich ist Familie eine Blutsverwandtschaft. Würde ich aber jemand von aussen zur Familie willkommen heissen gehört er auch praktisch zur Familie. Ich kann diese Person auch als Erbe einsetzen aber die Blutsverwandten kriegen gesetzlich feste Anteile.thaeye hat geschrieben:Ribit hat geschrieben:Familie ist Zugehörigkeit,klar , im hip hop eventuell.
bitte nöd au nah de familie begriff ufweiche, wird ja immer besser.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Doch, weil du so fixiert bist und es etwas weitläufiger sehen solltest.
ne bi mir gits ebe grenze, bi dir nöd.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich verstahne din standpunkt ned ganz.thaeye hat geschrieben:ja gebet alles allne. jedi chlinst gsellschaftsgruppe haet irgendswo na en punkt wo sie ggü de durchschnittliche bevölkerig "diskriminiert" wird. logisch isch au au nöd de durchschnitt. für jede muess was here. jetzt sofort. sust gits paar kulturelli/gsellschaftlichi verwerfige. am beste hüt.Moff hat geschrieben:sag niemals nieRibit hat geschrieben:Richtig, in der Schweiz dürfen Schwule/Lesben zum jetztigen Zeitpunkt nicht heiraten. Eine gesetzlich anerkannte Familie werden sie daher nie sein. Anders gesagt werden sie diskriminiert falls sie nicht hetero sind.
wie de aug scho predigt, familie sind sehr wichtig. das chan und dörfmer emene beachtliche teil vode bevölkerig ned vorenthalte, chunnt schona.
zersch schribsch "gebed alles allne", was normal isch, denn "für jede muess was here" als obs extrawürscht wäred.
niemert will en extrawurtscht sondern alli sölled die gliche recht ha.
wie du ja uf de letschte site gseit hesch söllmer gsellschaft ned ufsplitte sondern all sölled die gliche recht ha.
iets im moment gsellschaft teilt will paar dörfed hürate, anderi nöd. das willmer flicke. was ja i dim sinn si sött, damit weniger gräbe ide gsellschaft sind.
chli sarkasmus dine halt. es gat primär nöd ums "hürate" sondern um das schreie siit ca. 3 jahr. hürate isch doch scheissegal. söll jede chöne. vo mir uus. bi chind bini den aber scho chli konservativer.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Jul 2017 16:25, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Falls d Menschheit weg de zerstörte Kultur durch d Usländer und Transe demnächst untergat wird das immerhin durch d Überwachigskameras und Voratsdatespeicherig guet dokumentiert 

die sind eh scho lang da, xino, das weisch du am beste. meschheit wird nie undergah sondern wird sich widr ufraffe nach dere gsellschaftlichi spaltig wo 100 pro zu gwalttätige usenandersetzige wird fuere in europa. den wird sie sich widr neu finde und zwar mit weniger nur vorwärtsgah sondern au mal innehalte und chli nahdenke was die letschte 20 jahr so passiert isch.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Jul 2017 16:27, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Bö...ich gsen i üsere Kultur halt nüt schützenswerts. Fiirabigbier, Fernseh und McDonalds? Weni Kultur will gseh gangi nach Peru oder Ägypte...
rofl , du kennsch europa aber schlecht. europa als kulturlos betitle. ich weiss nöd so recht.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Gibt es finanziell auch Grenzen?thaeye hat geschrieben:ne bi mir gits ebe grenze, bi dir nöd.
es haet alles sini grenze. klar. ja au finanze.Ribit hat geschrieben:Gibt es finanziell auch Grenzen?thaeye hat geschrieben:ne bi mir gits ebe grenze, bi dir nöd.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hani doch gar nid gschribe...ich han gschribe es gäbi nüt schützenswerts...thaeye hat geschrieben:rofl , du kennsch europa aber schlecht. europa als kulturlos betitle. ich weiss nöd so recht.
es git sovill schützenswerts. laeck mir du. aber egal. recht abglöscht demfall.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ev. rasch no ei Linie abwögle und denn d Goldwaag versorge.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
xino plz, gang doch mal in louvre oder in vatikan
ich bin eigentlich eher immer erstunt gsi, wie wenig "gschrei" mir ide schwiz händ für d'homoehe. ich hätt det scho vor 10 jahr en volksinitiative erwartet.thaeye hat geschrieben:chli sarkasmus dine halt. es gat primär nöd ums "hürate" sondern um das schreie siit ca. 3 jahr. hürate isch doch scheissegal. söll jede chöne. vo mir uus. bi chind bini den aber scho chli konservativer.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Bini scho gsi...warum söllmer das schütze? Isch das für dich de Inbegriff vo Kultur? lol? Im Vatikan sizt en pädophile Folklore-Verein und im Louvre hanged übertürti Linwänd wo locker ganz Frankriich chented entschuldeMoff hat geschrieben:xino plz, gang doch mal in louvre oder in vatikan

Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 06 Jul 2017 16:36, insgesamt 2-mal geändert.