Re: de HELM!!!!
Verfasst: 15 Jan 2016 10:21
TypeJ hat geschrieben:
wiedermal herrlich was du für e scheisse vo dir gisch

fantum at its best, ich has drum eifach stahlah
TypeJ hat geschrieben:
wiedermal herrlich was du für e scheisse vo dir gisch
Der Sinn vom Positional Tracking isch mehr dass du dich chasch im Ruum umeluege. zB ufstoh im Cockpit und ume Stuel umelaufe und dadurch das Gfühl bechunnsch wirklich dört zsi.PlanetHarrieR hat geschrieben:Bei Vive ist es halt cool (und übelkeitsfrei), wenn man in einem virtuellen Raum rumläuft.
Strategie (Miniatur-Einheiten auf nem virtuellen Tisch), Adventure (in kleinen Räumen wie bei The Room), Arcade-Action und Tower-Defense (bei denen die Gegner auf dich zukommen), Geschicklichkeitsspiele mit Jonglage, dreidimensionales Malen (lässt sich auch in Puzzlespielen verwenden), 3D-Kompositionsprogramme für Musik und Rhythmusspiele (mit in der Luft rumfuchteln, um Töne zu erzeugen) etc.The Sheep hat geschrieben:Der Sinn vom Positional Tracking isch mehr dass du dich chasch im Ruum umeluege. zB ufstoh im Cockpit und ume Stuel umelaufe und dadurch das Gfühl bechunnsch wirklich dört zsi.PlanetHarrieR hat geschrieben:Bei Vive ist es halt cool (und übelkeitsfrei), wenn man in einem virtuellen Raum rumläuft.
Der Nutze zum umelaufe isch jedoch sehr igschränkt. Weles Laufspiel chunnt scho mit es paar Meter us ?
Unterschäz die paar Quadratmeter nid...s isch saugeil! Zwar müend defür noiji Spielkonzept entwicklet werde aber es isch würklich mega. I mim Spiel stasch z.B. ufere Platform mit so Pfili am Bode und je nach dem wot anestasch bewegt sich das Ding i di entsprechend Richtig. Ziemlich simpel eigentlich, aber so chasch di problemlos imene risige Ruum bewege ohni gege d Wand z laufe. Elei scho s Anesize und Ufstah in VR macht SpassThe Sheep hat geschrieben:Der Sinn vom Positional Tracking isch mehr dass du dich chasch im Ruum umeluege. zB ufstoh im Cockpit und ume Stuel umelaufe und dadurch das Gfühl bechunnsch wirklich dört zsi.PlanetHarrieR hat geschrieben:Bei Vive ist es halt cool (und übelkeitsfrei), wenn man in einem virtuellen Raum rumläuft.
Der Nutze zum umelaufe isch jedoch sehr igschränkt. Weles Laufspiel chunnt scho mit es paar Meter us ? Für en Ego Shooter längt da au kei Fabrikhalle. Du gsehsch ja nid wieviel Meter in ächt no hesch bis in d'Wand ine rennsch.
Zum wirklich laufe bruchsch es Laufgitter. zB en Virtuix Omni oder en Cyberith Virtualizer. Oder versuechsch di anes Joypad zgwöhne. Mit der Zit goht das bestimmt au ohni dass es dir übel wird.
ich weiss das. i kenn das doch vom oculus. positional tracking isch scho uf chleinem ruum mega.Xinobrax2 hat geschrieben:Unterschäz die paar Quadratmeter nid...s isch saugeil! Zwar müend defür noiji Spielkonzept entwicklet werde aber es isch würklich mega. I mim Spiel stasch z.B. ufere Platform mit so Pfili am Bode und je nach dem wot anestasch bewegt sich das Ding i di entsprechend Richtig. Ziemlich simpel eigentlich, aber so chasch di problemlos imene risige Ruum bewege ohni gege d Wand z laufe. Elei scho s Anesize und Ufstah in VR macht SpassThe Sheep hat geschrieben:Der Sinn vom Positional Tracking isch mehr dass du dich chasch im Ruum umeluege. zB ufstoh im Cockpit und ume Stuel umelaufe und dadurch das Gfühl bechunnsch wirklich dört zsi.PlanetHarrieR hat geschrieben:Bei Vive ist es halt cool (und übelkeitsfrei), wenn man in einem virtuellen Raum rumläuft.
Der Nutze zum umelaufe isch jedoch sehr igschränkt. Weles Laufspiel chunnt scho mit es paar Meter us ? Für en Ego Shooter längt da au kei Fabrikhalle. Du gsehsch ja nid wieviel Meter in ächt no hesch bis in d'Wand ine rennsch.
Zum wirklich laufe bruchsch es Laufgitter. zB en Virtuix Omni oder en Cyberith Virtualizer. Oder versuechsch di anes Joypad zgwöhne. Mit der Zit goht das bestimmt au ohni dass es dir übel wird.
Good news for backers located in Austria and Switzerland: the Rift can now be shipped to those countries. If you previously identified your country as Austria or Switzerland, we will assume you would like to receive a Rift, regardless of the reward you originally selected. No further information is required.
Glaub nid dass das so sehr vo der Hardware abhängig isch. Ich chan mit em DK2 stundelang Elite Dangerous, EVE: Valkyrie und no es paar anderi spiele. Mir wird bi gwüsse Spiel und gwüsse Demos nie übel. Bi andere hingege sehr schnäll.Xinobrax2 hat geschrieben:Mitem Vive ischmer no keis einzigs Mal schlecht worde (bi Demos wo flüssig laufed)...nid mal nach mehrere Stund....im Rift DK2 hingege passiert da no ziemlich schnell mal...