[PS3] Gran Turismo 5 - The Real Driving Simulator
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Re: [PS3] Gran Turismo 5 - The Real Driving Simulator
Das stimmt. Die Streckenränder wirken recht unbelebt.
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 24 Nov 2010 13:52, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
ich hoff jetzt eifach das isch en art e standard-strecki, und es git au premiums wo besser usgsehnd ...
- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
premiums, lol. wieviel % isch so gmacht wies sött si? 50?
Schummelschumi hat geschrieben:ich hoff jetzt eifach das isch en art e standard-strecki, und es git au premiums wo besser usgsehnd ...

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
grafik isch eee nid alles ....Chäller hat geschrieben:Schummelschumi hat geschrieben:ich hoff jetzt eifach das isch en art e standard-strecki, und es git au premiums wo besser usgsehnd ...

scheisse, ich muäs mers scho guät rede :typej:
nur demits nöd undergaht:

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
mä muäs no säge dass diä föteli skaliärt sind! original isch 1080p!
OMG 1080p
OMG 1080p

lueg aufs HUD vom GT screen und schon weisste, wie valide der vergleich ist... :typej:
ahja die installation
"ihr habt 8Jahre gewartet. jetzt könnt ihr auch nochmal ne stund nachem auspacken warten"
ahja die installation

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
was söt me dänn erkänne? mach erklärbär!BrainBug hat geschrieben:lueg aufs HUD vom GT screen und schon weisste, wie valide der vergleich ist... :typej:
kompression wo nich vom spiel sondern von der bildbearbeitung stammt?!
ich mein haste ja auch geschrieben... bloß wenn man richtig skaliert, passiert sowas normalerweise nicht
ich mein haste ja auch geschrieben... bloß wenn man richtig skaliert, passiert sowas normalerweise nicht
BrainBug hat geschrieben:kompression wo nich vom spiel sondern von der bildbearbeitung stammt?!
de bög isch e chli e fanboi

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
er hät scho rächt. all di animiärte zuäschauer und bewaldete hügel im hindergrund sind bim skaliäre vom GT5-screenshot verlore gange. chunt devo wäme MS Paint verwändet zum skaliäre anstatt Photoshop!
BrainBug hat geschrieben:kompression wo nich vom spiel sondern von der bildbearbeitung stammt?!
stimmt. d'Randbebauig wird bim abeskaliere au wegretuschiert. Au de Pixelschatte isch nur wägem Skaliere da

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
also nomal vo vorne!
nach 10h chan ich mir durchus es urteil erlaube!
1. grafik isch definitiv einiges mieser als im forza 3, isch fakt! wer das nid sieht isch würklich echli en weiche!!!
2. soundkulisse isch im forza welte besser! gt5 tönt wie gt4 und das isch hüt nume na lachhaft!
3. onlinemodus
auweia!!!! wieso chani nid auto frei wählä? wieso chani nid autos us minere garage bruche? wieso chame nur usere beschränktä azahl autos wählä? Wieso gits weder credits na EP?
4. WIESO HETS 7 Jahr duured zum das GT4 HD Edition uf de markt zschmeisse?????????
Wieso ichs spiele? wegem G27 und Playseat! für reini Pad User gits KEIN grund das zchaufe, sorry!!!
nach 10h chan ich mir durchus es urteil erlaube!
1. grafik isch definitiv einiges mieser als im forza 3, isch fakt! wer das nid sieht isch würklich echli en weiche!!!
2. soundkulisse isch im forza welte besser! gt5 tönt wie gt4 und das isch hüt nume na lachhaft!
3. onlinemodus

4. WIESO HETS 7 Jahr duured zum das GT4 HD Edition uf de markt zschmeisse?????????

Wieso ichs spiele? wegem G27 und Playseat! für reini Pad User gits KEIN grund das zchaufe, sorry!!!

es hat gleich fertig installiert, dann sag ich obs schlechter aussieht als es furzer.
ich halts im fall doch für wahrscheinlicher, dass der mensch, wo das pic da gemacht hat, schlichtweg chli bösen willen an den tag gelegt hat.
außerdem vergleicht man im jahr zweitausendzehn nimmer anhand von bildern.
ich halts im fall doch für wahrscheinlicher, dass der mensch, wo das pic da gemacht hat, schlichtweg chli bösen willen an den tag gelegt hat.
außerdem vergleicht man im jahr zweitausendzehn nimmer anhand von bildern.
TypeJ hat geschrieben: Wieso ichs spiele? wegem G27 und Playseat! für reini Pad User gits KEIN grund das zchaufe, sorry!!!
moll ich! Ich wott nur NS fahre und det fetle.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
au shiat, hör mal uf brainbög, es isch peinlich und lächerlich hoch 20 :typej: :typej: :typej: :typej: :typej: :typej: :typej:

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420

mir müänd unbedingt mal zäme spile, michi! (bevor ich de ganz grümpel wider verchauf ...) zersch bruchi aber sälber mal chli ziit mit dem ding.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
was ich? ich isch kein grund!Chäller hat geschrieben:TypeJ hat geschrieben: Wieso ichs spiele? wegem G27 und Playseat! für reini Pad User gits KEIN grund das zchaufe, sorry!!!
moll ich! Ich wott nur NS fahre und det fetle.

viel spass bim fettle vom pixelschatte

fahrfeeling hui, rescht OLOLOL

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
uf d'nordschleife fröii mi au am meischte. diä wird soooooooooooo super 

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
wie isch din nick uf de ps?Schummelschumi hat geschrieben:![]()
mir müänd unbedingt mal zäme spile, michi! (bevor ich de ganz grümpel wider verchauf ...) zersch bruchi aber sälber mal chli ziit mit dem ding.

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
hüt mittag 5 runde online gfahre! fahrt sech GEIL! gseht aber glich ned geil us!Schummelschumi hat geschrieben:uf d'nordschleife fröii mi au am meischte. diä wird soooooooooooo super

evtl. chaufi ebe glichmal es fanatec stürrad für forza, etz woni en playseat han

hallo, darf ich mir noch selbst ne meinung machen, oder soll ich die installation abbreche und s spiel grad wieder zurückschaffen?TypeJ hat geschrieben:au shiat, hör mal uf brainbög, es isch peinlich und lächerlich hoch 20 :typej: :typej: :typej: :typej: :typej: :typej: :typej:
BrainBug hat geschrieben:hallo, darf ich mir noch selbst ne meinung machen, oder soll ich die installation abbreche und s spiel grad wieder zurückschaffen?TypeJ hat geschrieben:au shiat, hör mal uf brainbög, es isch peinlich und lächerlich hoch 20 :typej: :typej: :typej: :typej: :typej: :typej: :typej:
abbreche und usschaffe!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Schummelschumi hat geschrieben:er hät scho rächt. all di animiärte zuäschauer und bewaldete hügel im hindergrund sind bim skaliäre vom GT5-screenshot verlore gange. chunt devo wäme MS Paint verwändet zum skaliäre anstatt Photoshop!

you put hat on frog and you become frog everyone loves it