Das mues dänk so sih. In de neuschte teil kasch dr permadeath usschalte für die wo gern zruglehne und gnüsse. Verliert rächt viel an spannig.
Aber s spiel an sich isch au so designed das mer e hand voll männli verliere darf, es kömme bis zum schluss immer neui drzue, aber wer wot scho e männli verliere woner 10 missione lang glevlet het.
Unglaublich hohe wiederspielbarkeitswät hets au
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 30 Jun 2016 09:59
von Marco_in_motion
evo hat geschrieben:aber wer wot scho e männli verliere woner 10 missione lang glevlet het.
ja ebe und wänni dänn 2x probiert han und öppe 2h (meistens meh) scho drah gsi bin und ich immerno am Ahfang stahne, stagniert de Fun es bitz
Was mich sinerziit totalst inegrisse hät isch shining Force gsi, das hani wahrlich verschlunge. Has immer ufem Nomad gspillt im Näst, däfür hani fast nix gschlafe
und bin mitteme Katastrophegrind go schaffe Frontmission3 isch au so super gsi, das hani scho öppe 3x durezockt.
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 30 Jun 2016 10:50
von evo
Marco_in_motion hat geschrieben:
evo hat geschrieben:aber wer wot scho e männli verliere woner 10 missione lang glevlet het.
ja ebe und wänni dänn 2x probiert han und öppe 2h (meistens meh) scho drah gsi bin und ich immerno am Ahfang stahne, stagniert de Fun es bitz
Was mich sinerziit totalst inegrisse hät isch shining Force gsi, das hani wahrlich verschlunge. Has immer ufem Nomad gspillt im Näst, däfür hani fast nix gschlafe
und bin mitteme Katastrophegrind go schaffe Frontmission3 isch au so super gsi, das hani scho öppe 3x durezockt.
je denn muesch halt e entscheidig träffe und s männli filicht glich opfere au wenns weh tuet. glaub mer, wenns gar kei rolle spielt ob e männli stirbt oder nit isch dr spielspass komplett weg.
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 30 Jun 2016 12:01
von Marco_in_motion
hät was...
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 30 Jun 2016 17:04
von geosnow
Opfere isch geil. Muesch im Lebe au.
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 02 Jul 2016 23:39
von damian
ich spiel gad das. es super spiel. het sölle s'hit spiel fürs cdi werde, aber hät allei au nüt me chöne rette. aber ächt guet. würd sicher am planet harrier gfalle. so trippig futuristisch. ich interaktive film.
widermal e sehr e komischi disskussion wo ihr do startet.
"aso objektiv gseh isches ganz furchbar und ich schäm mi biz drfür aber es gfallt mer glich, muess denn wohl nostalgie sih"
warum isches e sünde wemme x oder y glost het? so schlächt kas jo nit sih wenns eim gfalle het. Natürlich isches mit sehr wenig ufwand produziert (nimm ich jez mol ah) und het in erster linie ökonomischi statt künstlerischi ziel verfolgt, wie das bi popmusik halt so isch. Aber wenns jez no sone guete widererkennigswärt het und ikonographisch füre ganzes johrzähnt stoht häns filich doch none guets stuck musik useghaue.
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 07 Jul 2016 19:35
von Panther
evo hat geschrieben:Natürlich isches mit sehr wenig ufwand produziert (nimm ich jez mol ah)
und weg dem geil, es sind mr scho Lüt us em vornehme Klassik bereich mit de Blockflöte nochegrennt weg dem,
aber imo bestoht s wohre musikalische talent dorin wenn mit weni ufwand (scores instrumentierig) gassehauer baschtle
kasch. weg dem isch gamesound (8-16bit) ebbe so zytlos will me mit minimalistische vorussetzige het miese emotione
vertone. wenn das nit so wär hätte punk und techno kei chance gha und es miesti nur epischi arie erfolg ha, aber egal
gueti musik hängt imo au nit vom popularitäts grad ab, no vom stil. zugeh i los au 90% 70er-mid 90er, jedoch schaffts
trozdem dr grossteil vo de "populär" harmonie do gsi sind, e adlen mit hello au hüt no grosses kino z'produziere. und die
tunes werde immer funktioniere, genau wie no limit, ob me sich dr popularität jetzt abwendet oder nit, e astreine gassehauer blibts.
natürli lohst sichs ab, aber das het mit dr melodik z'tue wo sich halt nach 100x loose i de ohre, bzw im hirn kei reiz me schaffe ka
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 08 Jul 2016 07:07
von Mastler(P)
evo hat geschrieben:warum isches e sünde wemme x oder y glost het?
SOTN ufem Shield mitem PSX Emu...
ha z'original zwar no i chäuer aber ke ps1 meh...
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 29 Jul 2016 12:26
von Tako-yaki (ex bahamutzero)
grad letschti Brainlord (US/SNES) fertig gmacht. Abseh von de technische Schwächene (ab 3 Gegner hesch Zyytlupemodus) und paar recht fiese (liecht unfähre) Rätsel und Dungeons
es netts Spiel. d' Balance zwüsche Action und Rätsel findi guet, erinnert mi biz an Alundra (welles aber viel besser isch)
Jetzt hocki am "The 7th Saga" has scho lang ume liege aber no nie richtig dra gsesse. Finds nid schlecht vorallems Monschter-Design isch sehr cool amigs und paar hübsche Animatione
Story isch glaub vernochlässigbar aber dünkt mi nid schlimm do öfter mol zum Lvl-grinde zwunge bisch.
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 30 Jul 2016 08:52
von damian
Tako-yaki (ex bahamutzero) hat geschrieben:Abseh von de technische Schwächene (ab 3 Gegner hesch Zyytlupemodus)
Das isch glaubs bi jedem SNES Spiel eso...
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 30 Jul 2016 15:18
von Tako-yaki (ex bahamutzero)
hanf hat geschrieben:
Tako-yaki (ex bahamutzero) hat geschrieben:Abseh von de technische Schwächene (ab 3 Gegner hesch Zyytlupemodus)
Das isch glaubs bi jedem SNES Spiel eso...
naja anderi Enix wie Square Titel hän bewiese das au anderscht goht.
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 01 Aug 2016 11:41
von Jones
nachem SOTN itz alundra.. genau so geili erinnerige weckst!