[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
argumentiere normal isch bi mir sehl hilfriich eifach ohni "seel" und "herz" "schmerz" und "karma" liebi" "hass" . du argumentiert nämlich nicht, sondern gibst ein wenig grosskotzige wortbastlereien von dir. wie z.b das selbstregulierende, weltumfassende system (das es nicht geben kann-->eierlegenede wollmichsau) und garnierst diese dann mit emotionellen schlagwörtern. so bastlet man sich seine kruden thesen zusammen, die anderen den eindruck vermitteln sollen, das du den Weg kennst (ich vermute langsam das ist dein schutzschild vor der bösen realität, die muss dich ja mal so derbe gefickt haben). bei idioten kannste sowas abziehen, bei mir halt nicht.
ist ok das als argumentieren zu verkaufen, nur muss es nicht jeder glauben und musst auch mit gegenwehr leben.
ist ok das als argumentieren zu verkaufen, nur muss es nicht jeder glauben und musst auch mit gegenwehr leben.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Manche Lüt würds halt glaubs na guet tue, wemer si mal i de Serengeti würd usseze wo si denn de Loi um es bizeli Herz und Verständnis chänted bitte während d Natur das macht was si scho sit millione vo Jahre macht. So wird selbst de gröschti Kritiker zum Fueter und isch wider im Einklang mit de Natur.
De Zyniker würd merke dases mengisch na vo Vorteil isch, wenn anderi Herz zeiged. De Blüemli-Hippie würd merke, dass d Natur im Grund gno verdammt grausam isch...und de Ribit würd glaubs eifach nur verspist werde während er nachere Lösig googlet. Ich denke d Nährwert wäred okay für de Loi. Er wäri tagsüber usgliche und während de Nacht wär sini Körpertemperatur genau richtig.
De Zyniker würd merke dases mengisch na vo Vorteil isch, wenn anderi Herz zeiged. De Blüemli-Hippie würd merke, dass d Natur im Grund gno verdammt grausam isch...und de Ribit würd glaubs eifach nur verspist werde während er nachere Lösig googlet. Ich denke d Nährwert wäred okay für de Loi. Er wäri tagsüber usgliche und während de Nacht wär sini Körpertemperatur genau richtig.
uf de philippine gats ja au recht ab, in europa isch bosnie herzegowina (scho chli fruehner sölle passiere) öpis wome muess im aug bhalte. aber mir chönd au nah wiiterhin chli über grechtigkeit philosophisiere. vill spass.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Philippine... Was wotsch miteme sone Präsident wo em Volk d Todesstraf und 100'000 toti Drögeler verschpricht? Hallo Narzissmus, Tschüss Demokratie
rossi das chasch besser, husch namal
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Am Mäntig Morge scho Polemik?
ischer nöd gwählt worde mit grosser mehrheit und wieso, evtl gnau weg sinere radikalität? informier dich mal über d philippine und wie sich d bevölkerig so zämästellt. den redemer wiiter. huere labberis immer. aber isch klar i dine auge (also weisch vo usse und kei ahnig vom land selber) ischer en dikator wills dir das jede tag seget.Herr Rossi hat geschrieben:Am Mäntig Morge scho Polemik?
das heisst nöd das ich sin run geg drogekriminalität guetheisse, aber ich weiss wie schwierig es i de philippine scho siiit eme ziitli isch (han 2 kollege wo döt lebet) und weiss au wieso so öpper ad macht choh chan.
auge zue vor radikalität chunt guet, gnau weg dem chömet so radikali ad macht. nächst schlagziile wird den us bosnie herzegowina choh, de rückzugspunkt vo de islamiste. isch übrigens vor es paar jahr nah es hauptsächlich christlich dominierts land gsi.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wider einisch meh versuechsch du DINI Schpilregle für en Diskussion dürezsetze, statt in Konsens zgah. Ich würd gern vo dir meh läse als nur Stichwort wie Philippine und Bosnie.
Mini Ischätzig zu de Philippine
Strategisch wichtige Standort für d USA. Dür bilaterali Abkomme, Verträg etc. wett mer sich gäge China positioniere. De Duterte isch i mine Auge e Cowboy und kei Politiker. Was mer als Schwizer gäge sone trump-esque Präsident cha mache? Ich ha 2 Idee. Variante 1; mer wählt unmittelbar i sim Umfeld sozialistischi Verträter wo denn über jahrzeht chönnted Ifluss uf Bundesebeni ha. Die widerum chönd über Generatione Ifluss uf internationali Verbindige näh wo denn irgendwie s Handle und Denke vo de Philippinos beiflusst. Wenn mer das denn möchte. Variante 2 isch radikale Igriff is Syschtem, also das was gägewärtig passiert, fascht¨überall, Churzschlusshandlige. Hesch no anderi Idee oder würsch dich für eini vo dene beidne Variante entscheide UND welle umsetze?
Ich luege überall äne, aber Ifluss nimi gern nur det woni cha; bi mir selber und mim unmittelbare Umfeld. Läserbriefe, Demos, aktivi Beteiligung bi Verbänd, und (wenns au nid gärn ghörsch) Läbenschuel in Form vo Findig vo minere seelische Mitti, mitem Ziel so vil gueti Energie wie nur möglich zverstreue. I mim Umfeld. Nid uf de Philippine, die Ziile nützt de Mönsche det äne nämlich genau gar nüt. Politik isch für mich hauptsächlich Arbet a sich selber um konsensfähig zwärde/zblibe und uf Veränderige im Umfeld chönne kostruktiv z reagiere oder selber konstruktivi Veränderige z erschaffe.
Mini Ischätzig zu de Philippine
Strategisch wichtige Standort für d USA. Dür bilaterali Abkomme, Verträg etc. wett mer sich gäge China positioniere. De Duterte isch i mine Auge e Cowboy und kei Politiker. Was mer als Schwizer gäge sone trump-esque Präsident cha mache? Ich ha 2 Idee. Variante 1; mer wählt unmittelbar i sim Umfeld sozialistischi Verträter wo denn über jahrzeht chönnted Ifluss uf Bundesebeni ha. Die widerum chönd über Generatione Ifluss uf internationali Verbindige näh wo denn irgendwie s Handle und Denke vo de Philippinos beiflusst. Wenn mer das denn möchte. Variante 2 isch radikale Igriff is Syschtem, also das was gägewärtig passiert, fascht¨überall, Churzschlusshandlige. Hesch no anderi Idee oder würsch dich für eini vo dene beidne Variante entscheide UND welle umsetze?
Ich luege überall äne, aber Ifluss nimi gern nur det woni cha; bi mir selber und mim unmittelbare Umfeld. Läserbriefe, Demos, aktivi Beteiligung bi Verbänd, und (wenns au nid gärn ghörsch) Läbenschuel in Form vo Findig vo minere seelische Mitti, mitem Ziel so vil gueti Energie wie nur möglich zverstreue. I mim Umfeld. Nid uf de Philippine, die Ziile nützt de Mönsche det äne nämlich genau gar nüt. Politik isch für mich hauptsächlich Arbet a sich selber um konsensfähig zwärde/zblibe und uf Veränderige im Umfeld chönne kostruktiv z reagiere oder selber konstruktivi Veränderige z erschaffe.
wieso sött ich inere diskussion am afang scho zielsetzig füren konsens ha, futzdumm sowas. en konses ergiit sich us positione entwickle und nöd us de annahm scho am afang mit em gegeüber en konsens z finde. kei eier meh es striitgspröch z fuehre mit underschiedliche usgangslage? evtl. findemer ois ja den am schluss glichna.
den chunsch au da widr mit de USA, lustigerwiiis haet sich aber de duterte zerst nach china gwandt. spannend oder? übrigens ischer en sozialist.
ja isch ja jetzt guet, du bisch de menscheversteher und de konsensmacher. ahnig häsch immer nah keini. meh lese wirsch nöd, wills kei wert haet da drin über söttigi sache z diskutiere, schlussendlich siches ja eh wie immer: weste bös (islamiste sind ja dank em weste entstande, jetzt muemmer mit es paar tote lebe i de nöchste jahre). da lohnt sich leider keis wort meh zu dere thematik wills vo afang a klar isch, wohis bi dir fuehrt.
schlussendlich sind 80 prozent da ine verkappti sozialiste. sie verchaufets momentan eifach nah chli anderst, ines paar jahr outet ihr oi den,wahrschinlich merket ihr das den nöd mal. aber isch au egal will den sind lüüt wien ich vo de gsellschaft gächtet worde und es git kei gegewehr meh.
ja es brucht au radikali ischnitt is system (chame gern drüber diskutiere wo radikal und wo eher nöd) , anderst gats nöd. es "wiiter so" heisst sand in chopf stecke und undergah kulturell wie au geistig.
in ägypte z.b gits im chindergarte es spieli wo "glaubenschrieg" heisst, die gläubige jaget döt drin die ungläubige. und das im chindergarte. chasch dir jetzt mal vorstelle was da nah alles so chunt und nahzoge wird.
den chunsch au da widr mit de USA, lustigerwiiis haet sich aber de duterte zerst nach china gwandt. spannend oder? übrigens ischer en sozialist.
ja isch ja jetzt guet, du bisch de menscheversteher und de konsensmacher. ahnig häsch immer nah keini. meh lese wirsch nöd, wills kei wert haet da drin über söttigi sache z diskutiere, schlussendlich siches ja eh wie immer: weste bös (islamiste sind ja dank em weste entstande, jetzt muemmer mit es paar tote lebe i de nöchste jahre). da lohnt sich leider keis wort meh zu dere thematik wills vo afang a klar isch, wohis bi dir fuehrt.
schlussendlich sind 80 prozent da ine verkappti sozialiste. sie verchaufets momentan eifach nah chli anderst, ines paar jahr outet ihr oi den,wahrschinlich merket ihr das den nöd mal. aber isch au egal will den sind lüüt wien ich vo de gsellschaft gächtet worde und es git kei gegewehr meh.
ja es brucht au radikali ischnitt is system (chame gern drüber diskutiere wo radikal und wo eher nöd) , anderst gats nöd. es "wiiter so" heisst sand in chopf stecke und undergah kulturell wie au geistig.
in ägypte z.b gits im chindergarte es spieli wo "glaubenschrieg" heisst, die gläubige jaget döt drin die ungläubige. und das im chindergarte. chasch dir jetzt mal vorstelle was da nah alles so chunt und nahzoge wird.
Zuletzt geändert von thaeye am 31 Mai 2017 18:06, insgesamt 1-mal geändert.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ähä, er isch e sozialischt...
also er behauptet das vo sich. und ja, wenn mal chli d auge ufmachsch denn erkennsch vilicht irgendwenn (es brucht d Bereitschaft sich au dere Möglichkeit ruum zgäh) um wases schlussendlich god uf üsere wält. was vergiftet d mönsche ächt? kei eier my ass. eier bewist mer indem mer aktiv öpis macht und nid so erbärmlich umejammeret wie du. nim de finger zu dim arschloch use und gang id Politik du hüchler. chunsch mer langsam vor wie de ribit, sogar mit prozentzahle chunsch mittlerwile und glaubsch da inne alli chönne ine Schublade zrüere. es isch halt scho sehr bequem, chammer sogar im sitze mache
und ja, ich erachte dich als extrem konsensunfähig WILL en labertäsche bisch. verzell mal was d machsch, und wenn das nüt sett sii denn chum wider chli cho diskutiere wenn mol öpis gmacht hesch. schnore chamer glii mol no, wird aktiv!
edit: wtf ägypte, scho wider ablenke vom Thema

edit: wtf ägypte, scho wider ablenke vom Thema

aktiv was macht, ja isch guet, bisch de held, das weiss ich langsam. du plärrsch das ja bi jeder glegeheit use, das muen ich nöd. das mach ich ganz liislig und unufällig ohne es wort drüber z verlüüüre aber wahrschinlich nöd das wo du machsch, da ich nöd alles wo am afang positiv erschint, mit positive uswürkige glichsetze. sondern logisch blibe.
nix ablenke, du nix verstehen. aber isch ok. irgendswaen merksch es am eigene körper.
din jammerispruch isch au abglutscht wie min pimmel vo de nutt.
nix ablenke, du nix verstehen. aber isch ok. irgendswaen merksch es am eigene körper.
din jammerispruch isch au abglutscht wie min pimmel vo de nutt.
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Mai 2017 09:47, insgesamt 1-mal geändert.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ja logisch cha mer nur öpis verändere wemmer öpis macht, oder wartisch uf ne gueti Fee wo das für dich übernimmt?
han editiert du grossmuul und welteretter mitem ziel sovill positivi energie wie möglich z verteile
vollhinüber. da isch mini zielsetzig en anderi. positivi energie verteile machet scho gnueg. oder sie meinets indems chli positiv umequaket und alles schönredet und vorallem doppelmoral überall walte lönd. da bin ich 10x gradliniger und ehrlicher. und ja demit verletz ich au, aber das isch so gwollt.

thaeye hat geschrieben:aktiv was macht, ja isch guet, bisch de held, das weiss ich langsam. du plärrsch das ja bi jeder glegeheit use, das muen ich nöd. das mach ich ganz liislig und unufällig ohne es wort drüber z verlüüüre aber wahrschinlich nöd das wo du machsch, da ich nöd alles wo am afang positiv erschint, mit positive uswürkige glichsetze. sondern logisch blibe.
nöd vergesse. WIRD AKTIV UND VERBESSERE D WELT
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Unbedingt Aug, jede cha. Aber verletze tuesch mi nid, für das bruchted mir e Verbindig
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
aso a mir isch gar nüt verkappt, ich bin uf jede fall en sozialischt, SJW, guetmensch etc. hani gar kei Problem demit. wüsst au ned werum mir sich als sozialischt verkappe müesst.
wenigstens eini wo mal vernünftig stellig bezieht, bi dir au logisch.
nöd so selbstbezoge, bisch nämlich i dem bereich nöd vill besser als de ribit (siehe dini i jedem post wiederholende meldige zu dine guete tate wott per pm verschicksch). ich han nöd devo verzelt das ich dich verletze würdi, aber ja mensche mit dene ich es emotionells band han, die chan ich verletze. jede mit herz und seel gseht das so. au ich düsteri gstalt.Herr Rossi hat geschrieben:Unbedingt Aug, jede cha. Aber verletze tuesch mi nid, für das bruchted mir e Verbindig
ok gnueg grantet, jetzt widr zrugg zum sich selbstregulierende weltumfassende system wo ois rette wird.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
fixedthaeye hat geschrieben:jetzt widr zrugg zum zynismus

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ohne die Natur wärst du gar nicht da, sie ist also berechtigt dich wieder zu entfernen wenn ihr danach ist. Du kannst dich wehren, alles totmachen was dein Leben bedroht. Auf dem Höhepunkt deiner Dekatenz Eisbären im Nordpol einfach so umballern weil sie dein Salami, welcher du aus einem abgeschlachteten Industrieschwein hast herstellen lassen, schief angeschaut haben und ähnliches. Aber ich versichere dir, sie wird dich einholen und du wirst weder überlegen sein noch als Held dastehen.Xinobrax2 hat geschrieben: De Blüemli-Hippie würd merke, dass d Natur im Grund gno verdammt grausam isch...und de Ribit würd glaubs eifach nur verspist werde während er nachere Lösig googlet.
Ob ich Angst vor Löwen, Bären oder Haie habe? Kaum, ich habe eine reale Überlebenschance da ich im Grunde eklig schmecke... sie würden mich zähneknirschend runterwürgen weil ich nicht ihre natürliche Nahrung bin aber jemand der nichts davon versteht wird es anzweifeln. Wenn ich beim Zusammentreffen keinen Hass oder Angst empfinde (das ist der wunde Punkt, fast jeder rennt um sein Leben, kann aber schlechter rennen) dann werden sie mich fast immer ignorieren denn sie finden mich weder lecker noch würden sie sich bedroht fühlen. Tiere spüren das denn sie sind die Seele selbst. Lediglich manipulierte Haustiere haben das Gespür teilweise verloren. Ich habe mehr Angst vor bestimmten Menschen denn keine Spezies kann so bösartig sein aber dennoch gehört sie zur Natur, Gaia.
Leute Leute... nicht ein einziges Tier ist der Feind aller Lebewesen, mit Ausnahme des Menschen. Das sollte einem Angst machen und genau deswegen sollte... muss... man das Herz kultivieren. Nur das Herz wird uns alle retten.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 29 Mai 2017 12:50, insgesamt 2-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
https://de.wikipedia.org/wiki/Metapher" onclick="window.open(this.href);return false;
https://de.wikipedia.org/wiki/Analogie_(Philosophie" onclick="window.open(this.href);return false;)
https://de.wikipedia.org/wiki/Analogie_(Philosophie" onclick="window.open(this.href);return false;)
FICK DICH MAL IS CHNÜÜÜ MIT SCHEISS HERZ, MACH ES TOPIC UUF ÜBER HERZ UND EMOTIONE UND PLÄRR DÖTT CHLI UME. NUR WILL DICH S LEBE GFICKT HAET, MUESCH NÖD MEINE JEDE BRUCHT SONES scheiss HERZ WIE DU.Ribit hat geschrieben:Ohne die Natur wärst du gar nicht da, sie ist also berechtigt dich wieder zu entfernen wenn ihr danach ist. Du kannst dich wehren, alles totmachen was dein Leben bedroht. Auf dem Höhepunkt deiner Dekatenz Eisbären im Nordpol einfach so umballern weil sie dein Salami, welcher du aus einem abgeschlachteten Industrieschwein hast herstellen lassen, schief angeschaut haben und ähnliches. Aber ich versichere dir, sie wird dich einholen und du wirst weder überlegen sein noch als Held dastehen.Xinobrax2 hat geschrieben: De Blüemli-Hippie würd merke, dass d Natur im Grund gno verdammt grausam isch...und de Ribit würd glaubs eifach nur verspist werde während er nachere Lösig googlet.
Ob ich Angst vor Löwen, Bären oder Haie habe? Kaum, ich habe eine reale Überlebenschance da ich im Grunde eklig schmecke... sie würden mich zähneknirschend runterwürgen weil ich nicht ihre natürliche Nahrung bin aber jemand der nichts davon versteht wird es anzweifeln. Wenn ich beim Zusammentreffen keinen Hass oder Angst empfinde (das ist der wunde Punkt, fast jeder rennt um sein Leben, kann aber schlechter rennen) dann werden sie mich fast immer ignorieren denn sie finden mich weder lecker noch würden sie sich bedroht fühlen. Tiere spüren das denn sie sind die Seele selbst. Lediglich manipulierte Haustiere haben das Gespür teilweise verloren. Ich habe mehr Angst vor bestimmten Menschen denn keine Spezies kann so bösartig sein aber dennoch gehört sie zur Natur, Gaia.
Leute Leute... nicht ein einziges Tier ist der Feind aller Lebewesen, mit Ausnahme des Menschen. Das sollte einem Angst machen und genau deswegen sollte... muss... man das Herz kultivieren. Nur das Herz wird uns alle retten.
ODER IM ERNST, MACH EN SEKTE MITEM ROSSI UUF, ZUELAUF WÜRSCH SICHER GNUEG FINDE, WENNS SO USSCHLACHTISCH WIE DA IM FORUM. DUMMI FINDSCH IMMER GNUEG. SO WÜRDET FINANZIELL SOGAR NAH CHLI WAS USEHOLE, ABER DAS ISCH GLAUBS BÖS FÜRS KARMA.
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Mai 2017 13:11, insgesamt 5-mal geändert.