[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Ach...wemer eh scho bim Thema sind...de James het grad es nois Video veröffentlicht:

Quelle

Im Titel stat "truth", also mueses super si. Da chamer sich chli zruig lehne, Popcorn esse und sich ufkläre la oni selber z denke :idea:
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 27 Mai 2017 11:02, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

weisch was isch es bequems erchlärmodell? hinder jedem politische vorgang en bösi verschwörig z wittere. das isch eifach. es git mängisch au entscheid wo den eifach zum nöchste fuehret. d welt isch kompliziert worde und das es paar nase das alles kontrollieret isch unmöglich.

nach grosse politische ereignisse gits immer unklärts züüügs , haets scho immer geh, wirds scho immer geh, das isch natürli es fresse für so lüüt den, es vakuum wo usgnützt wird um sini these den streue. zuefäll gits bi so lüüt nöd. es isch alles immer plant gsi. cui bono halt, selfullfilling prophecy wirds.

namal, schinsch ja es usgwogenigs medieverhalte z ha, aber es git na vill meh gründ als d usa , die ois zur hütige welt lag bracht haend. so villi faktore. und ganz usblende was sie ois au bracht haend, sött meh i de ganze analyse au nöd ganz.

bin nöd de awalt vo de usa oder blackrock oder weisswas ich für schweinereie, aber da ine chunsch der echt vor wie bald imene zeit forum oder so.
Zuletzt geändert von thaeye am 27 Mai 2017 11:08, insgesamt 1-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

bequemer als "mir sind die guete, die andere sind die böse" gahts ja nöd, oder? und das isch immer die offiziell story. egal wod wohnsch. schona agnehm, und bequem.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ne, das gsehn ich nöd so. wo isch das so? i dim böse weste eventuell? isch sogar möglich jenstes youtubevideöli mit sim geistige abfall chöne z produziere wo de weste kritistiert. isch doch nöd schlecht oder.

haet doch alles nix mit guet oder bös z tue.
Zuletzt geändert von thaeye am 27 Mai 2017 11:12, insgesamt 1-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich chum ned drus, was du meinsch, wotsch säge, dasses ned so isch, dass eusi medie gege assad, putin etc. hetzed, so dass mir guete det endlich sölled igriffe?

und namal, ich gseh de weschte ned als bös. wer i guet und bös denkt isch scho es opfer vo propaganda, hani scho paar mal gseit. ich gsehn supermächt wo ihri interesse versueched duresetze mit allen möglich mittel und ohni rücksicht uf verluscht.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich gsene eigentlich nid überall e Verschwörig...

Lueg...unter dene 364178023748921307+ Entscheidige wo jede Tag gfällt werded schaffeds nur es paar wenigi id Medie und die wenige wos id Medie schaffed sind nid grad selte genau die wo widerum anderi Vorgäng astossed...sprich, es stat e bestimmti Absicht hinter de Berichterstattig. Wemer denn bimene Bruchteil vo dene Theme wos id Medie schaffed widerum en Verschwörig vermueted, denn isch das IMO nid grad psunders wiit hergholt. Vilicht würkts übertribe wemer de Fokus nur uf...segedmer mal 10 Theme richted und denn eine chunt und seit "bi 5 vo dene Theme setmer mal chli genauer hi luege"....aber ebe, es passiert immer und überall irgendöpis...frag mal de Durchschnittsschwizer, was im Moment grad uf de Philippine los isch...

Btw, ich sege doch nid, dass üs d USA elei i die Weltlag bracht het...wtf? Wenn du devo usgasch, das anderi es simpels Weltbild hend, denn laufsch Gfahr es ziemlich komplexes Weltbild als simpel z interpretiere. Staate sind Werkzüg...bzw. Mittel zum Zweck...für di dubiose alte Männer in schwarze Kutte...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das machet gwüssi sicher, aber gwüssi sind au degege. es wird heftig diskutiert über das. i anderne länder würdi eifach losmarschiert. was isch dini lösig in syrie? was wottsch mache?

egal, es isch so wiesisch wenn sich es paar nerds im internet versammlet und sich politisch ustuuschet und meinet alles z verstah was so abgat. mit herz chasch das alles sicher löse.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:weisch was isch es bequems erchlärmodell? hinder jedem politische vorgang en bösi verschwörig z wittere. das isch eifach. es git mängisch au entscheid wo den eifach zum nöchste fuehret. d welt isch kompliziert worde und das es paar nase das alles kontrollieret isch unmöglich.
Nemedmer mal a du hesch 100 Liter Wasser und vor dir stönd 100'000'000 Plänzli wo gern Wasser hetted...meinsch chäntsch du beiflusse weli vo dene Pflänzli am beste wachsed? Wahrschinlich scho, meinsch nid? Chentsch au beiflusse wie sich jede einzeln Ast und jedes einzelne Blatt vo dene Pflanze entwickled? Eher weniger...hmm? Du chäntsch zwar hin und wider chli stutze und dünge, aber so im grosse und ganze reguliert sich das Ökosystem selber...

So...und jetzt nebedmer mal a du hesch es paar Milliarde Dollar und es paar tusig Unternehme wo gern finanzielli Mittel hetted...was machsch? Wie gross isch din Ifluss?

thaeye hat geschrieben:was isch dini lösig in syrie? was wottsch mache?
Ich bin leider nid stimmberechtigt in Syrie...insofern isch die Frag chli irrefüerend...frag doch mal d Syrer...
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:das machet gwüssi sicher, aber gwüssi sind au degege. es wird heftig diskutiert über das. i anderne länder würdi eifach losmarschiert. was isch dini lösig in syrie? was wottsch mache?

egal, es isch so wiesisch wenn sich es paar nerds im internet versammlet und sich politisch ustuuschet und meinet alles z verstah was so abgat. mit herz chasch das alles sicher löse.
dem widersprich ich gar ned, hani au schomal gschriebe, mer bechömed immer nur en churze blick hinder d'kulisse ab und zue, aber das heisst ned, dass ich die show glaube muess, wo vorne abgspielt wird.
zB, dassmer im mittlere oschte sind zum friede und demokratie bringe und terror bekämpfe halt ich für en komplette chabis und ich halte ned vill vo lüt wo das glaubed. und das isch die offiziell story.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:das isches würkli. aber ebe politik und verschwörig isch im gforum nöch.
S eigentlichä Problem isch jo dass das nid nur im G Forum so isch...Verschwörig und Politik schlüsst sich jo au nid gägäsitig us.
natürli nöd, findet sich aber au nöd hinderem jede stei. und das isches halt. isch schwierig so ufen normali diskussionsebene z choh will wen was iruehrsch, chunsch am schluss widr ufd conclusion: USA bös, egal bi wellem thema, will sie sind ja die mächtigste und isch eh alles egal will es ziehnd ja es paar dubiosi figure d fäde und mir sind doomed. zvil youtube videos machet glaubs au blöd.

und im gforum isches scho sehr usgeprägt aber keis wunder. schlussendlich gits immer es buech oder es video wo irgendwer irgendwas erchlärt und wo meh den sini krude these druf chan ufbaue. evtl möcht meh sich sache eifach vereifache will alles so komplex worde isch und glaubt so züügs den halt.

ja jetzt prüglet mich schaf! ich unwüssende.
Es isch jo nid jedes Verschwörigsszenario grad gleich: Es paar dubiosi Figurä ziänd d Fädä und mir sind doomed.

Du hesch mit dinä Analysä wenn chli allgemeiner wirsch undmers chli losglöster lisst, jo oft gar nid so unrächt. Was ich mich frög isch, wieso dass denn sälber ständig i irgendwelchne feschtgfahrnä Schwarz/Wiss Szenaria diskutiere willsch. Will das gsehn ich eigentlich glich wiä du.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Logisch heter recht...aber glichzitig liter imo halt ebe au falsch...

So ziemlich jede Mensch versuecht d Welt zu sine Gunste z beiflusse...isch doch normal. S Chaos isch aber so gigantisch, dass idR nie das debi usechunt womer sich eigentlich erhofft. Ez gits aber es paar Mensche, wo sich irgendwie ad "Spitze vo de Nahrigs-Chette" kämpft hend. Vilicht chamer mit chli Glück Millionär oder gar Multimillionär werde...aber wie wirdmer Milliardär? Wie chuntmer zu tusig Millione? Wärs ev. möglich, dass es paar wenigi Mensche tatsächlich so genial agiered, dass si d Welt zu irne Gunste chönd beiflusse? Wer weiss...vilicht chamer mit gnueg Glück sogar Milliardär werde...ABER...je höcher sones Individuum stigt, desto grausamer und rücksichtsloser wird au d Konkurrenz. Vilicht chamer mit Glück riich werde, aber di eigentlich Kunst bestat ja darin de Richtum z phalte und z vermehre. Wennt Milliardär bisch und e zweiti Milliarde willsch chaschder das Geld entweder vo tusige vo Mensche hole oder du eroberisch s Territorium vomene andere Milliardär. Ich weiss ja nid wie ihr euch es Territorium vomene Milliardär vorstelled, aber wenns i die Bereich gat, denn werded halt hin und wider au mal ganzi Länder zu Schachfigure.

Selbstverständlich isch d Welt im Chaos und selbstverständlich isches unmöglich alles z überblicke...aber devo uszgah, dass weltbewegendi Ereignis immer nur durch d Verchettig vo Zuefäll entstönd isch scho au chli naiv. Es isch eher e Verflechtig vo verschidenschte Verschwörige uf allne mögliche Ebene...und di meiste vo dene Verschwörige werded scheitere. Interessant isch doch aber, dases trotzdem immer wider Gwünner git und übrig blibt denn nur no d Frag, ob das alles Zuefall isch oder ob das womöglich die Verschwörer sind wo s Chaos imene erstunliche Mass überblickt hend und alli relevante Faktore in irne Planige berücksichtigt hend...

Ich denke, wemer sich hin und wider mal d Planspil vo diverse Think Tanks durelist, denn erübrigt sich die Frag...
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Ja das mit em Materielle (oder übertrage ufs Syschtem denn ebä kapitalistischä, materiell isches jo nur bis zumene Gwüssä Grad) Riichtum, und inwieferner mit Leistig, Rächt vom Stärchere (moralischä Aschauigä), Glück, Macht, Missbruuch/Usnützig, und suschtigä Vorussetzigä, wo evtl. durch vorehergehendes definiert wordä sind oder suscht bestönd, z beurteilä isch, wär ansich scho es hochkomplexes schwierig ufzschlüsslends Thema.

Aber grundsätzlich verstandi was demit willsch sägä, und ich will dem au nid widersprächä.
Mir alli wüssed jo glaub Bscheid über d US "Oligarchä", und d Methodä wiäs dezuä cho sind au. Und dass d Globalisation nid vomene Selbstversorgende Volk irgendwo imene no bestehende Rägäwald entwicklet wordä isch und wird, isch au klar. Zum bim öpis abglutschtä aber halt villicht doch nid ganz unpassende Bild z blibä: Diä gröschtä Player sind das nid vo ungefähr, und mit de Erwiterig vom Spielfeld isch au de Maasstab vo allem andere gwachsä.

Ich glaub do simmer üs wahrschindlich alli Einig, soviel ich verstandä han ebä au de Aug.

Und ich find au, mer chan trotz aller Unüberblickbarkeit und de unändlich vilä Faktorä wo jewils im Spiel sind scho nid eifach in Abred stellä, dass de "Weschtä" sit sehr langem (spötischtens sit Ende Mittelalter, aber mer chan au ohni Problem zu de altä Römer zrugg) und d'USA im spezielle sicher sit Afang 20jh und natürlich um so meh post WW2 en gigantischä Ifluss druf hed was d Gschicht vo derä Wält abelangt.
Und wasmer au weiss, isch dass immer e huufä Lüt verschiedenschter Titel ihri Finger im Spiel händ, wänds irgendwo drum god wer seit wasmer macht, und dass Fasadä und das was dehinter steckt grad i dem Bereich sältä au nur annähernd deckigsglich sind, und das Motiv nid irgendwiä abstrackti Politischi Gschichtä sind, und nid ebä au eifach Interessevertrettig.

Es gid do halt Detailierteri, und denn gids grösseri Strukturä. Is Dillema chömmemer halt bi de Frog, wiämer jetzt mit dem allem will umgoh, inwiefern mer sälber drin steckt, und inwiefern mer sich cha drus ussä haltä.

Han letschti mol en ARTE drüteiler gseh über d Gschicht vo de Korsischä Mafia. Hedmi au wider mol chli zum Dänkä agregt, und dra erinnered, wiä so gschichtä ebä uf verschiedenschte Massstäb ablaufed, und wiä das alles inenander Verwobä und Vermängt isch, und seint für s ander bruucht und missbruucht wird. Eis Züg isches.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Worum gats denn eigentlich wemer üs im Kern sowieso alli einig sind? Um d Kritik a de USA? Stellt irgend öpert in Frag, dass si s beschte Ziitalter hervorbracht hend wos uf dem Planet jemals geh het? D Frag wo sich mir stellt isch eigentlich eher, obmer das System irgendwie für s 21. Jahrhundert chan aktualisiere, oder ob sich das alles früener oder spöter durch di wachsendi Dekadenz selber zersezt. Mit gnueg Abstand betrachted weissi nid mal was mich me stört, d Intrige und Verschwörige oder d Tatsach dasmer d Bürger für dumm verchauft. E wichtigi Vorussezig für es Update wär ja mal, dass en Grossteil vo de Bevölkerig über die Mechanisme pscheid weiss...
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:Worum gats denn eigentlich
Das frög ich mich bim Aug scho sit rächt langer Zit :)
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Xinobrax2 hat geschrieben:s beschte Ziitalter hervorbracht hend wos uf dem Planet jemals geh het?
Das sollte man genauer definieren und auch was effektiv aufs Konto eines Landes geht, denn diese klare Grenzen existieren nur auf der Landkarte.

Die Opfer dieses Zeitalters werden ebenfalls nicht erwähnt und es kann noch übel werden, diese Tragödie fängt erst noch an denn es ist noch lange nicht auf dem Hoch.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ribit hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:s beschte Ziitalter hervorbracht hend wos uf dem Planet jemals geh het?
Das sollte man genauer definieren und auch was effektiv aufs Konto eines Landes geht, denn diese klare Grenzen existieren nur auf der Landkarte.
Stimmt...im Grund gno gits nur zwei Masstäb womer chan awende.

1. Alli bekannte vorhergehende System
2. D Utopie im Chopf

Gmesse a vorhergehende System isches imo s beschte womer kenned, sofern mer Technologie als Fortschritt betrachted. Zwar hets au scho vorher i anderne Regione vo de Welt technologischi Fortschritt gä, aber erscht durch de Kapitalismus bzw. d Industrialisierig wo i de USA iren Ursprung gno het isch s Tempo vo de Entwicklig so massiv akurblet worde, dasmer jetzt vorem PC chönd size um drüber z moze. De Nachteil isch, dass s Tempo möglicherwis scho so hoch gstige isch, dasmer demnächst mal gege d Wand krached. Dummerwis het sich de Mechanismus/Organismus irgendwie verselbstständigt und lebt uf Chöschte vo de Umwelt. Hinzue chunt no, dass nur en sehr chline Teil vo de Menschheit direkt devo profitiert...em Rest gats ziemlich beschisse...aber au da chunts wider druff a, womitmer d Situation vo dene Mensche verglicht. Mit üsem Wohlstand? Wie würds dene Mensche ga, wenn s römische Riich na würd existiere? Wie würdsene unter em britische Empire ga? Wie wärs wohl, wenn d Sowjetunion sich nid ufglöst heti? Niemert weisses...und oni Verglichsmöglichkeite isches irgendwie chli sinnlos das z beurteile. Wichtig isch eigentlich nur, dases nid so chan witer ga...

Gmesse a de Utopie isch d Realität immer im Nachteil. E Utopie het idR aber au de Nachteil, dass si nur denn funktioniert wenn alli a di glich Utopie glaubed...und um das praktisch umzsetze brüchtmer widerum es autokratischs System wo ja aber an sich scho de meiste Utopie widerspricht...s isch chli tricky. Mer chan immer sege "es chenti alles besser si"...isches aber nid.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

es isch immer s glich, d realität wird miteme chopfkonstrukt vergliche. logisch. ja weisch wenns römisch rich nah da wär oder de hitler europa übernah haet, oder steiziitmencshe de mueter natur nah huldige würdet. weisch wie du.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Naja, das gegenwärtige System hat zumindest Waren und Leistungen im Überfluss, diese Ware/Leistung ist aber schlecht verteilt. Ausserdem wird sie immer homogener, also es geht auf Kosten von Diversität und Minderheiten. Mit Rohstoffen wird nicht nachhaltig umgegangen, es wird uns ausgehen wenn man da nicht radikal umkrempelt.

Man kann weltpolitisch vieles gerade rücken aber dann müssen alle an einem Strang ziehen. Da wir aber gerne Krieg führen um die Macht zu verschieben ist es leider ziemlich utopisch.

All diese vorigen Kulturen sind heute Geschichte, sie alle haben sich an einem Punkt selbst ausgelöscht und es wäre törricht anzunehmen dass sowas heutzutage nicht mehr passieren könnte. Wenn wir die falschen Entscheidungen treffen kann es plötzlich krachen... das hat uns die Geschichte genug oft gezeigt. Nur hat man heute eine ganz andere Dimension und auch wenn diese Dimension die höchste Eigenstabilität hat so kann sie aber gleichzeitig am meisten Schaden anrichten. Das Potential war noch nie so hoch aber ein Potential kann in alle Richtungen gehen. Wir leben heute im Zeitalter des Potentials, so meine Sicht. Aus meiner Sicht haben wir das Fundament für das beste Zeitalter geschaffen aber zum momentanen Zeitpunkt ist der Zustand so enorm individuell verschieden dass man nicht von "bestem Zeitalter" noch Optimum sprechen kann denn es gibt zu viele Opfer.

Für mich selber haben folgende Punkte höchste Priorität;

1. Gangbare Symbiose mit Mutter Natur, miteinander anstatt gegeneinander. So wenig wie möglich aber so viel wie nötig. Was man heute nimmt soll auch morgen noch da sein.

2. Würde von den Lebewesen respektieren. Beinhaltet ebenfalls die Stärkung von Minderheiten und Diversität. Jeder kriegt einen angemessenen Anteil von den Ressourcen ohne wenn und aber.

3. Technologie soll Lebensqualität bringen und Ressourcen schonen, nicht jemandem "Profit um jeden Preis" bringen ganz egal was danach totgetrampelt wird. Technologie welche in einer Sackgasse endet oder zu nicht machbarer Koexistenz führt soll entfernt oder weiterentwickelt werden.

4. Keiner kann etwas besitzen was er weder auf eigenen Händen tragen noch mit Herz und Geist erfassen kann. Surreale Besitztümer gehören enteignet.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ribit, ich schla vor dass du au aktiv settsch wärde im Herstelle vom globale Glichgwicht. Schrib mer e PN für konkreti Detail.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Ich gehe mit niemandem der mich als krank bezeichnet irgend eine Form der Kooperation und auch keine Freundschaften ein, ganz egal auf welcher Ebene. Denn es verletzt meine sensible Würde zutiefst. Ich bin kerngesund und sofern es nicht so wäre dann unterstützt man mich stillschweigend, so als ob es gar nicht da wäre. Man legt ohne einen Gedanken zu verschwenden die Flügel des Schutzes um dieses alternative Selbst und profitiert im Austausch von dessen Wärme im Kern.

Lerne wer du wirklich bist, dann machst du auch realistische Angebote.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Iss mal Psilos...
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Danke für den Tipp aber ich brauche sowas nicht weil ich habe bereits mit der natürlichen Nahrung die ich habe mehr als genug euphorische Gefühle. Manchmal bereits so viel dass ich mich selbst stoppen muss. Denn seit ich immer besser weiss wie ich meinen Körper unterstützen kann ist er eine richtige Bombe im Management.

Das was für mich wirklich sanft aber nachhaltig wirkt sind naturbelassene und natürliche Rohstoffe mit natürlichem Potential, unter anderem auch natürliche Stoffe aus der Klasse der Adaptogene welche hormonell wirksam sind. Es muss auch gar nichts ausgefallenes sein, auch roher Kakao ist wirksam, denn ist immer eine Qualitätsfrage und wie man auf diesen Stoff durch eigenes Zutun anspricht.

Wenn man Nahrung isst, auch immaterielle, dann absorbiert man direkt dessen Lebensenergie. Je mehr Sorgfalt und Freude bei dessen Produktion involviert war desto mehr Euphorie kann daraus resultieren. Das rein Stoffliche wird immer unvollständig sein und man wird immer knapp vor dem Ziel gestoppt da etwas Inkomplettes nie zur Vollendung führt. Ich kann mit natürlicher kompletter Nahrung als Unterstützung enorme Gefühlszustände erzeugen welche auch nachhaltig sind und ich bestenfalls reduzieren oder ausgleichen kann. Das bedarf aber eiserner Selbsterkenntnis und Disziplin, denn ab einem bestimmten Punkt kann es mächtiger sein als jeder abgetrennte Stoff und man muss lernen in diesem Zustand eine gesunde Balance zu finden. Es wird auf eine komplette Art und Weise langsam umgebaut, das ist kein Trip sondern ein Weg.

Das ist mein Weg und meine Philosophie und ich bin glücklich damit.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 28 Mai 2017 11:52, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Naja, das gegenwärtige System hat zumindest Waren und Leistungen im Überfluss, diese Ware/Leistung ist aber schlecht verteilt. Ausserdem wird sie immer homogener, also es geht auf Kosten von Diversität und Minderheiten. Mit Rohstoffen wird nicht nachhaltig umgegangen, es wird uns ausgehen wenn man da nicht radikal umkrempelt.

Man kann weltpolitisch vieles gerade rücken aber dann müssen alle an einem Strang ziehen. Da wir aber gerne Krieg führen um die Macht zu verschieben ist es leider ziemlich utopisch.

All diese vorigen Kulturen sind heute Geschichte, sie alle haben sich an einem Punkt selbst ausgelöscht und es wäre törricht anzunehmen dass sowas heutzutage nicht mehr passieren könnte. Wenn wir die falschen Entscheidungen treffen kann es plötzlich krachen... das hat uns die Geschichte genug oft gezeigt. Nur hat man heute eine ganz andere Dimension und auch wenn diese Dimension die höchste Eigenstabilität hat so kann sie aber gleichzeitig am meisten Schaden anrichten. Das Potential war noch nie so hoch aber ein Potential kann in alle Richtungen gehen. Wir leben heute im Zeitalter des Potentials, so meine Sicht. Aus meiner Sicht haben wir das Fundament für das beste Zeitalter geschaffen aber zum momentanen Zeitpunkt ist der Zustand so enorm individuell verschieden dass man nicht von "bestem Zeitalter" noch Optimum sprechen kann denn es gibt zu viele Opfer.

Für mich selber haben folgende Punkte höchste Priorität;

1. Gangbare Symbiose mit Mutter Natur, miteinander anstatt gegeneinander. So wenig wie möglich aber so viel wie nötig. Was man heute nimmt soll auch morgen noch da sein.

2. Würde von den Lebewesen respektieren. Beinhaltet ebenfalls die Stärkung von Minderheiten und Diversität. Jeder kriegt einen angemessenen Anteil von den Ressourcen ohne wenn und aber.

3. Technologie soll Lebensqualität bringen und Ressourcen schonen, nicht jemandem "Profit um jeden Preis" bringen ganz egal was danach totgetrampelt wird. Technologie welche in einer Sackgasse endet oder zu nicht machbarer Koexistenz führt soll entfernt oder weiterentwickelt werden.

4. Keiner kann etwas besitzen was er weder auf eigenen Händen tragen noch mit Herz und Geist erfassen kann. Surreale Besitztümer gehören enteignet.
was für regle. schön und guet. und wer kontrolliert das alles , dis neu installierte "grechtigkeitsministerium"? sozialismus capo? surreale besitztümer gehören enteignet. :lol: technologie soll lebensqualität bringen (machts das bi dir nöd scho? chunts nöd uf jede einzelne druf aa wiener mit technologie umgat?). lueg schlussendlich gats au bi dir drum, alles glichzstelle und öper wo das kontrolliert. und nei ich wehr mich mit allem won ich han geg so es lebensmodell.

dumms möchtegernhochgeistigs blabla ohni effektivi verbesserigsvorschläg. emotionelli schlagwörter wie "Würde", "Lebensqualität" "Herz" "Geist" aber nix zum alange. so wie immer halt. huere dumm wemme nömm merkt, das me i dere art vo rhetorik gfange isch.

am beste gang go schisse.

lustigerwiis sind das gnau so lüüüüt wo im netz geg d NWO umeplärret, sie aber den umarmet wenn sie den mal vor de implementierig stat.
Zuletzt geändert von thaeye am 31 Mai 2017 18:04, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

chum rossi hau mal dini vorschläg da ine! den gats ab! ich wott wüsse wien ihr vor haend d welt z verändere. im geist und herz natürli.

evtl gat ja mis :herzli: au nah uuf :groel:
Zuletzt geändert von thaeye am 28 Mai 2017 12:21, insgesamt 2-mal geändert.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Argumentieren ist mir bei dir mühsam. Nur kurz einige Punkte;

-Es ist kein Lebensmodell sondern Überlebensmodell. Das jetztige Modell sichert nur das Leben im Dasein, nicht das Sein noch das was dazwischen steht. Alles muss im Dasein stehen um es zu verändern aber manches will auch nur erhalten werden im Sinne des Potentials, es schafft damit ein Zwischenschritt zwischen Sein und Dasein.

-Technologie bringt nicht immer Lebensqualität, z.B. Hat gerade das Handy bei vielen irrsinnigen Stress und Burnout verursacht und dennoch sind sie mit aller Macht daran gebunden. Früher ging es auch Ohne... heute auf einmal nicht mehr. Alles was komplett abhängig macht kann ein Problem sein.

-Wir haben bereits heute Leute welche oberhalb niemanden mehr haben, genau deswegen gibts soviel Korruption und Bereicherung. Das neue System wird einen Kreislauf schaffen sodass niemand an der Spitze stehen kann und dennoch gibts hierarchische Strukturen, eine Art Prioritätsbewältigung..

Würde ich dir ein konkretes und durchgearbeitetes System im voraus nennen können dann wäre ich definitiv ein Möchtegern denn genau dieser Prozess ist der heilige Gral und es muss konsequent gemeinsam entwickelt werden, mit allen verfügbaren Mitteln auf vielen Ebenen. Es können im voraus nur wünschenswerte Eckpunkte, wo es hingehen soll, genannt werden aber der eigentliche Kraftakt ist dessen Weg.
Antworten