[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
positiv denke! alles chunt guet! http://www.selbstbewusstsein-staerken.n ... en-lernen/" onclick="window.open(this.href);return false;
für die positive news gönn ich mir eifach s G-forum.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
@Buccaner:
Frag de Aug und mach genau s Gägeteil devo!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich bin eh scho kaputt, da macht das au nüm sonen Unterschied. Wemers ignoriert wirds ja au nid besser...
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Mediä sind und mached dumm.
Eigentlich isch di ganz gsellschaft dumm. Zumindescht en grosse teil.
Eigentlich isch di ganz gsellschaft dumm. Zumindescht en grosse teil.

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
s`bescht wär doch wenn`s widermal es chrieg gäbti mit atombombe und napalm und so....denn wärs entweder endgültig schluss oder mer chömed wider langsam zur vernunft.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
am beschte na en pescht oder so, denki au immer wenni im stau stande 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Elendi Nihilischte
Lüt wo Gwalt fordered setmer verschüsse 

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
bolläpescht und de Dr.Schnabel
süüchä und cholera trallallaa
geschter au im stau gstande, denn isch wider sonen dumme tubel zwei autos vor mir usgraschtet
het ghuupet wie verruckt, us em stau use, fascht en unfall verursacht und nachher vollgas id gegerichtig dervoo brauset. en füürrrote grind het er gha 
süüchä und cholera trallallaa
geschter au im stau gstande, denn isch wider sonen dumme tubel zwei autos vor mir usgraschtet

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
es länged us minere sicht vörig wenn sich d lüüt lönd lo impfe und a impfschäde sterbed, die ungimpfte erwachsne a chinderchrankheite, und d Autofahrer im tunnel inne. und natürlich d töfffahrer, basejumper, wingsuitler, gamer und fettsäck. alli seled schterbe bitte. JETZ!
btw. in Luzern gats grad guet ab. De Stadtrat folgt im Alige vo de JUSO und schafft bim Inseli Platz für Kultur uf Chöschte vo de Carparkplätz. Das gid wider huufewiis luschtigi Kommentar
btw. in Luzern gats grad guet ab. De Stadtrat folgt im Alige vo de JUSO und schafft bim Inseli Platz für Kultur uf Chöschte vo de Carparkplätz. Das gid wider huufewiis luschtigi Kommentar

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
da hed de CEO vo de höll aber kei fröid und bout e muur drumume 

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich hanen werbig vorem video gha 

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
chan mir öpper sege wieso de mccain in letschter ziit so hüüfig als sprachrohr vo de "liberale" gilt? i jedere ziitig wird sini meinig abdruckt. ischer na wichtig? oder achtung verschwörig: mit em sorros chli verbandlet?
de erst schlau tip siit dinere forumsziit! im ernst, mach das! verzell recht vill en chabis, aber ich weiss es wenigstens...im gegesatz zu gwüsse selbstherrliche guettäter.Herr Rossi hat geschrieben:@Buccaner:
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Apr 2017 19:38, insgesamt 1-mal geändert.
"platz für kultur" lolz.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
De isch na nie me als es Sprachrohr gsi...isch nid er dejenig gsi, wo de Trump Golden Shower Bericht abgliferet het und vor es paar Täg gmeint het de Rand Paul segi en russische Spion?thaeye hat geschrieben:chan mir öpper sege wieso de mccain in letschter ziit so hüüfig als sprachrohr vo de "liberale" gilt? i jedere ziitig wird sini meinig abdruckt. ischer na wichtig? oder achtung verschwörig: mit em sorros chli verbandlet?
es vergat eifach kein tag woner nöd mit sim senf i irgendwelche ziitige erschint. zu jedem thema wo mitem trump z tue haet. git halt scho es paar komischi zuefäll.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Follow the eye, become a Rumpelsurithaeye hat geschrieben:de erst schlau tip siit dinere forumsziit! im ernst, mach das! verzell recht vill en chabis, aber ich weiss es wenigstens...im gegesatz zu gwüsse selbstherrliche guettäter.Herr Rossi hat geschrieben:@Buccaner:
kuum falles es paar bombe stellt sich die international gmeinschaft widr hinder d USA. hahahah das schauspiel....unfähigi europäer..unglaublich. 

Zuletzt geändert von thaeye am 07 Apr 2017 19:23, insgesamt 1-mal geändert.
findes scho spannend, wie schnäu itz "klar" isch gsi, dass dr assad die chemiewaffe igsetzt söu ha...
irgendwie machts ja nid eso sinn, dass er's gsi isch. es isch für ihn dank de russe besser und besser gloffe.
aber äbe genau das dörfti ihm itz zum verhängnis wärde. wenns ihm ZU guet louft, chönnt dr weste ja die saudi-pipeline plötzlech nid boue also schiebt meh ihm schnäu e "grenzüberträtig" i d'schueh...
im prinzip wärs fasch luschtig das schouspiel wenns nid im 3. wäutchrieg chönnt ände...
irgendwie machts ja nid eso sinn, dass er's gsi isch. es isch für ihn dank de russe besser und besser gloffe.
aber äbe genau das dörfti ihm itz zum verhängnis wärde. wenns ihm ZU guet louft, chönnt dr weste ja die saudi-pipeline plötzlech nid boue also schiebt meh ihm schnäu e "grenzüberträtig" i d'schueh...
im prinzip wärs fasch luschtig das schouspiel wenns nid im 3. wäutchrieg chönnt ände...