XBone - s Topic
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
de zemehang isch grandios!Overdose hat geschrieben:evo hat geschrieben:TypeJ hat geschrieben:seged mir ein grund wieso me das nid sell chaufe?
weisch wieviel occasionsspieli ich ide letschte 7 jahr kauft han? ja genau: 0
weisch wie oft ich es spieli zum kolleg mitgnoh han zum det spiele? je genau: 0
und ihr?
ok, es marioparty oder so tuet me viellicht mal mit sich umeträgä..aber sust? kartoffel!
lol, kinect spioniert mich us, WTFde chleb es post it drüber
![]()
allways on! wayne? isch dini xbox oder ps3 öppe nid immer on? stecksch amel s'patchkabel us?
all in one chischte? kartoffel! wen interessierts? seid niemer das es benutze muesch, ide CH laufed die features eh nid!
evtl. isches e gueti Streamingchischte wie PS3 hüt isch, viellicht au nid! egal!
s'wichtigscht:
- xbox live wo 1. super funktioniert und 2. dutzendi kollege nutzed!
das mag für langwieligi singleplayer only spielendi mensche wie eu ned wichtig si...
fair!
chaufeds nid, i glaub de planet wirds verschmerze!!!
du bisch de fucking king vom schissiring

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Ja, das triffts zimli genau. Aber dass tatsächlich öpper min ernster Mine chan vor Publikum staa, und der Quatsch chan verzelle isch doch zimli underhaltsam, nüd?zwirrlibatz hat geschrieben:Abwarte muess me aber scho. Die Verantwortliche sind nöd eifach blöd. Sie sind vielmeh ufmene Konzepttrip wo s'Aug für d'Realität verlüürt und sie glaube, Zuekunft und de Verbruucherwunsch ligge i all dem all-in-one Vernetzigs Gedöns at your Fingertip.
Ebeso, dass jetzt jedi zuesätzlichi Erchläärig für no me verwirrig sorgt. Ich lueg uf Twitter, odr uf irgendwelchi Siite und lach mich schlapp: jede versuecht irgendwie irgendwas ds säge, momentan schiint e Mehrheit ufm «Wartemers ab» Trip ds sii.
Nach de erste Grücht «Wartemer dr Reveal ab». Nachm Reveal: «Wartemer d E3 ab». Findsch nüd grad, dass sich das Ganzi zunere Parodie ufe Hype entwickled? Also es sich nüd freue uf die nächsti Enthüllig, sondern es hoffe, dass me bisher alles falsch verstande het?
Ich han selte so viel witzigi GIFs gse, we ide letschte 24 Stund. Für das het sich das Ganzi scho glohnt. Und au die spektakuläre Analogie zu Smartphones, wo so herrlich scheitered, wenn me sie mal churz duredenkt.
En Microsoft Chef, wo useplääred, dass Rückwärtskompatibilität als öppis, wo ufs «Geschter» verwiist, em neue Geist vom Neue mues wiiche, wo seid, wer alti Games uf neue Gräät will spiele spinnt doch. Und denn gliichtziitig we ken zweite mues hoffe, dass ebe genau e Rückwärtsgwandtheit i sine Chunde vorherrscht, wenns denked: «Ach es wird wieder gliich super, we bide 360er. Ich chauf mer das Ding.» Ich hoff, me verstaht, uf was ich da use will.
Zuesätzlich: lebsch im «Informationszeitalter» mit Wüsse im Überfluss aber muesch zuelose, we die englischi Sprach offebar nur noch 2 Subjekt kennt: «Experience» und «Content»
Microsoft weiss so viel über d Gamer, we vermuetlich niemer zuvor: sie wüssed exakt, we lang du weles Game spielsch, dur d Achievments chänds errate, wo dass du vermuetlich feschtghanged bisch etc. etc.. Und denn macheds e Präsentation, wo a allem verbii zielt, als öb sie tatsächlich glaube würded, es gebt der vo ihne errechneti «Durchschnittshushalt»
Mit dr Xbox chasch neuerdings währenddem en Film luegsch, grad Tickets für dr Nachfolger chaufe (das elei isch au grad en Spiegel für Hollywood, aber item). Ich mein: überlegg dr das mal. Du drucksch nüd uf Pause, sondern chasch dr Film minimiert laufe laa und Tickets bstelle. So stellt sich öpper tatsächlich mini Problem bim Fernsehluege vor.
So Sache erinnered mich an all die Sketches, wo öpper irgendwas zu wörtlich nimmt. Microsofts Lösige füre Fernseh sind gradezu genial falsch.
Au d Antwort uf gwüssi Frage: «Wird d Xbox One 4k uflösige understütze?» und d antwort: Ja, sie wird sie dureschlaufe. Oder das, wo dr Ceiser scho postet het.
Ich will Microsoft würklich nüd als komplett verblöded hanestelle. Ich will au nüd säge, ich wüssti alles besser und blabla.
Ich lach mich würklich eifach grad schlapp.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich glaub nöd, dass du am lache bisch. vielmeh glaub ich, dass dich das alles sehr beschäftiget, was ich wiederum so zwüschä truurig bzw. asträngend und underhaltsam finde, je nach stimmigslag.Uriel hat geschrieben: Ich lach mich würklich eifach grad schlapp.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
rückwärtskompatibilität isch super wenns da isch und wenn nid, wayne?

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
zeromeier hat geschrieben:ich glaub nöd, dass du am lache bisch. vielmeh glaub ich, dass dich das alles sehr beschäftiget, was ich wiederum so zwüschä truurig bzw. asträngend und underhaltsam finde, je nach stimmigslag.Uriel hat geschrieben: Ich lach mich würklich eifach grad schlapp.

Ich mach dich truurig? dengsch denn so intensiv a mich?

Re: Xbox One revealed :palmface:
I dänke, d'Entwickler vor Xbox One hei eifach ghofft, dass jede Chäufer isch wie dr Type J.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
du weisch scho, dass ihr skeptiker und hinderfrage nöd mal 5% vom markt usmached?Astroboy hat geschrieben:I dänke, d'Entwickler vor Xbox One hei eifach ghofft, dass jede Chäufer isch wie dr Type J.
Chani nid beurteile - mit all dene Plattforme wo ds Internet bietet entsteiht usere vilech zahlemässig chliine, aber mächtige und shitstormende Mängi a Skeptiker äbe womüglech e Dynamik, wo Prognose schwierig macht - und natürlech es Schitere massiv cha 'vergrössere'. Die 5% hei so när abe de eventuell meh Iifluss, als me das möcht wahrha.
Zuletzt geändert von Astroboy am 23 Mai 2013 09:58, insgesamt 1-mal geändert.
nimmt mi wunder wie das willsch belege.zeromeier hat geschrieben:du weisch scho, dass ihr skeptiker und hinderfrage nöd mal 5% vom markt usmached?Astroboy hat geschrieben:I dänke, d'Entwickler vor Xbox One hei eifach ghofft, dass jede Chäufer isch wie dr Type J.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Astroboy hat geschrieben:I dänke, d'Entwickler vor Xbox One hei eifach ghofft, dass jede Chäufer isch wie dr Type J.

ihr sind sooo weichi, wükich!
ich freu mich uf die neui konsole generation wie jedesmal sit de ps1
und ich lahn mir mini freud nid durch ade hoor herbizogeni verschwörigstheorie und es paar weiche internetforeuser verderbe!
fair oder?

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
de markt hed froid a schöne spieli wo nöd zasträngend sind, zum zwüschädurä mal spiele.
und a sport / autoränn spieli.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
TypeJ hat geschrieben:das isch peinlichi scheisse!

stahsch de au sit em morge am 3 vor em softridge um dini betamax one zpöschtele? gratulationTypeJ hat geschrieben:Astroboy hat geschrieben:I dänke, d'Entwickler vor Xbox One hei eifach ghofft, dass jede Chäufer isch wie dr Type J.![]()
ihr sind sooo weichi, wükich!
ich freu mich uf die neui konsole generation wie jedesmal sit de ps1
und ich lahn mir mini freud nid durch ade hoor herbizogeni verschwörigstheorie und es paar weiche internetforeuser verderbe!
fair oder?

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Sie wänd türli mit Überzügig präsentiere. Wenn s'Konzept aber nöd verhebt und unkoordiniert zruggkräbst und abgwoge und erchlärt muess wärde, isch das scho no unterhaltsam aber ich verfolg d'Mäldige gar nöd, will mich die Konsole an sich nöd wiiters intressiert. Weder vo de Spieli her - wills die eh uf em PC au wird gäh - no ebe de Techwohnzimmervernetzigs Krempel.Uriel hat geschrieben:Ja, das triffts zimli genau. Aber dass tatsächlich öpper min ernster Mine chan vor Publikum staa, und der Quatsch chan verzelle isch doch zimli underhaltsam, nüd?zwirrlibatz hat geschrieben:Abwarte muess me aber scho. Die Verantwortliche sind nöd eifach blöd. Sie sind vielmeh ufmene Konzepttrip wo s'Aug für d'Realität verlüürt und sie glaube, Zuekunft und de Verbruucherwunsch ligge i all dem all-in-one Vernetzigs Gedöns at your Fingertip.
Ebeso, dass jetzt jedi zuesätzlichi Erchläärig für no me verwirrig sorgt. Ich lueg uf Twitter, odr uf irgendwelchi Siite und lach mich schlapp: jede versuecht irgendwie irgendwas ds säge, momentan schiint e Mehrheit ufm «Wartemers ab» Trip ds sii.
Nach de erste Grücht «Wartemer dr Reveal ab». Nachm Reveal: «Wartemer d E3 ab». Findsch nüd grad, dass sich das Ganzi zunere Parodie ufe Hype entwickled? Also es sich nüd freue uf die nächsti Enthüllig, sondern es hoffe, dass me bisher alles falsch verstande het?
Verstah ich. Das isch würkli dumm aber nahvollziehbar. Es isch Innovationsgschwätz wo uf Erfahrig will verwiise i de argusäugige Öffentlichkeit, wo halt jedes Wort siebemal umdräiht. Isch rhetorischs Minefäld. En Hype kreiiere indäm me tuusigundei Müglichkeit hiirüehrt und drbii die individuelle Verbruucherasprüch ignoriert und/oder per shock and awe überfahre will.En Microsoft Chef, wo useplääred, dass Rückwärtskompatibilität als öppis, wo ufs «Geschter» verwiist, em neue Geist vom Neue mues wiiche, wo seid, wer alti Games uf neue Gräät will spiele spinnt doch. Und denn gliichtziitig we ken zweite mues hoffe, dass ebe genau e Rückwärtsgwandtheit i sine Chunde vorherrscht, wenns denked: «Ach es wird wieder gliich super, we bide 360er. Ich chauf mer das Ding.» Ich hoff, me verstaht, uf was ich da use will.
lol, wahr.Zuesätzlich: lebsch im «Informationszeitalter» mit Wüsse im Überfluss aber muesch zuelose, we die englischi Sprach offebar nur noch 2 Subjekt kennt: «Experience» und «Content»
S'Verbiiziile isch s'Hauptproblem. Dänn aber lehrt d'Erfahrig au, dass d'Lüüt nöd stört, was isch, sondern was fählt. Heisst wenn d'Spieli chöme und MS die dra bundne Gebruuchsiischränkige (schja würkli absoluts no go) wieder verwirft, isch de Lüüt die ungschickt Iifüehrig bald egal.Microsoft weiss so viel über d Gamer, we vermuetlich niemer zuvor: sie wüssed exakt, we lang du weles Game spielsch, dur d Achievments chänds errate, wo dass du vermuetlich feschtghanged bisch etc. etc.. Und denn macheds e Präsentation, wo a allem verbii zielt, als öb sie tatsächlich glaube würded, es gebt der vo ihne errechneti «Durchschnittshushalt»
I speeled my drink!
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Das isch tatsächlich so, für d 08/15 Gamer isch es sicher öppis guets.zeromeier hat geschrieben:de markt hed froid a schöne spieli wo nöd zasträngend sind, zum zwüschädurä mal spiele.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
also perfekt für mich. dark souls 2 chund ja denn au.Pandemonium hat geschrieben:Das isch tatsächlich so, für d 08/15 Gamer isch es sicher öppis guets.zeromeier hat geschrieben:de markt hed froid a schöne spieli wo nöd zasträngend sind, zum zwüschädurä mal spiele.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ja, wayne.TypeJ hat geschrieben:rückwärtskompatibilität isch super wenns da isch und wenn nid, wayne?
a) vertschuuti halt mini games und konsol.
b) phalti 360 neb dä eis.
c) ladi halt all alte games won ich no spille will usm eisstore für baar fränggs abe.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Stimmt natürlich völlig.zwirrlibatz hat geschrieben: S'Verbiiziile isch s'Hauptproblem. Dänn aber lehrt d'Erfahrig au, dass d'Lüüt nöd stört, was isch, sondern was fählt. Heisst wenn d'Spieli chöme und MS die dra bundne Gebruuchsiischränkige (schja würkli absoluts no go) wieder verwirft, isch de Lüüt die ungschickt Iifüehrig bald egal.
Und im ne ernstere Ton: Was mich wunder nimmt, wisch we d Lüüt reagiered, wenn ds Gräät würklich im Lade staht und du würklich muesch online sii und würklich immer e aagschalteni Kamera uf dich zielt.
Wo ich Promos im Media Markt gmacht han, isch bide Kinect Iifüehrig grad dr «Nacktscanner» ide Schlagziile gsi. Du hesch fascht jedi Familie ghört säge: «Ui nei, e Kamera wo dich komplett abscannt? We am Flughafe?!»
Das isch ohni Scherz würklich e Befürchtig gsi. Und wenn i dem Punkt wieder was schieflauft, denn glaub ich, dass Microsoft echt in Problem chan graate. Sust isch dr ganzi Event- Firlefanz underhaltig fürd Nerds.
Für die eine, wo dr Weltundergang gsehnd
Für die, wo versueched ds beschwichtige.
Für die andere wo d Weltundergängler belächled.
Für die vierte was, wo sie us Distanz aalueged und denked: lol, 21J.h. FTW.
Und genau deshalb find ich das GIF so super, wo ich postet han. Fasst alles würklich super zeme
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Astroboy hat geschrieben:I dänke, d'Entwickler vor Xbox One hei eifach ghofft, dass jede Chäufer isch wie dr Type J.

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Chamer das grad bildlech vorstelle.Uriel hat geschrieben: Wo ich Promos im Media Markt gmacht han, isch bide Kinect Iifüehrig grad dr «Nacktscanner» ide Schlagziile gsi. Du hesch fascht jedi Familie ghört säge: «Ui nei, e Kamera wo dich komplett abscannt? We am Flughafe?!»

Spätischtens bim Nerv explodiert d Kamera denn sicher...

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
TV! TV! Television! Watercooler! TV! Television! Sports! Sports! Sports! Call of Duty!
http://www.hornoxe.com/xbox-one-reveal-2013-highlights/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.hornoxe.com/xbox-one-reveal-2013-highlights/" onclick="window.open(this.href);return false;

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Mer wird de irgend es Dödelschpili wo *jööö* und *wauuh* uslöst chönne schpile. D Kamera sozäge als öpis verchauft wo umsverrecke muesch ha.abyss hat geschrieben:Dänke när sicher, fuck, die Kamera beobachtet mich -> Paranoia!! Aber würd itz no abwarte, bis me mäh weiss.
Aber ich cha mir das würklich nid vorschtelle das M$ so tumm isch und always on langfrischtig dürezieht. Zudem hanis Gfühl das hie in Europa evtl no Dateschutzgsetz broche wärded. I de Staate gits das ja gar nümm ärnschthaft. Vilicht ischne de usseramerikanisch Markt aber tatsächlich schnuppe. Und ja, ich wird keini chaufe, au i 5 jahr nid

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Werum heisi dä farkling Kinect nid grad id Konsole ibaut? Wär 1 Chlotz weniger gsi.
Und werum das Faknect immer muess loufe zum spile isch scho sinnlos. Meh cha ja z Game an Gamertag/Account binde. Oder meusses mini Fretze gseh damit i überhoupt cha spile? Was isch, wenni mues gagge, und mi Kolleg spielt witter? Game over? Brüetsch möcht gärn spile, weni nid at home? Hamer plötzlech en Bart la wachse und längi Haar, Jesus Style. Loufts denn ou nid? Besser wär ja Iris Scanner ... Fragen über Fragen...
Naja, wenns dr gröschteil nid akzeptiert, und Xbox1 nume Verluscht macht, wird MS scho ilenke müesse.

Und werum das Faknect immer muess loufe zum spile isch scho sinnlos. Meh cha ja z Game an Gamertag/Account binde. Oder meusses mini Fretze gseh damit i überhoupt cha spile? Was isch, wenni mues gagge, und mi Kolleg spielt witter? Game over? Brüetsch möcht gärn spile, weni nid at home? Hamer plötzlech en Bart la wachse und längi Haar, Jesus Style. Loufts denn ou nid? Besser wär ja Iris Scanner ... Fragen über Fragen...

Naja, wenns dr gröschteil nid akzeptiert, und Xbox1 nume Verluscht macht, wird MS scho ilenke müesse.

Oh Banana…!