[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Xinobrax2 hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Henry Rollins
Nie ghört...tuenen nachane mal google...

Edit: K, isch wohl nid ganz ernst gmeint gsi...
moll.

nah chli meh nach ihm google, werum wieso wer er isch und was er gmacht hett. denn wirds klar. er isch en praktische, geerdete philosoph, sozusäge, wo weiss vo was er redt will er tuusigmal um d'wält greist isch, vorallem dethii und zu dene lüüt wo die nöd hiigöhnd wo gärn und viel drüber plapperet. oder gälte für dich nur professore mit hällruumprojäkter als relevant?
S Interview bim Rogan luegi sicher bald...das isch eh scho i minere Liste...
Isch eher langwilig gsi :? Kei Ahnig was du a dem so toll findsch. Er isch interessant, sin Lebensweg isch inspirierend, aber zum zuelose ischer lame. Ich bin fasch zwei Jahr lang oni Geld i de Welt umegreist...selber mache isch spannender...für es Wili...und irgendwenn hetmers gseh...für es Wili...vilicht machis irgendwenn mal wider. Momentan machi grad s extreme Gegeteil. Isch au super.

Edit: S Video mitem Jones isch scho i de top 30 :lol:
Edit2 Top 10...1 Million innerhalb vomene Tag. Ich gange mal devo us, dass si das werded widerhole :-D
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Hier na was für de Jones im Bezug uf d Diskussion vor einige Täg über d Rekonstruktion vo verpixelte Bilder. Gester isch e interessanti Arbet dezue veröffentlicht worde: https://arxiv.org/abs/1702.00783" onclick="window.open(this.href);return false;

Bild

Im PDF werded d Algorithme nochli genauer beschribe.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Bild

:typej:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

https://assets.donaldjtrump.com/trump-tax-reform.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
The Trump Tax Plan Achieves These Goals
1.If you are single and earn less than $25,000, or married and jointlyearn less than $50,000, you will notowe any income tax. That removes nearly 75million households –over 50% –from the income tax rolls. They get a new one page form to send the IRS saying , “I win,”those who would otherwise owe income taxes will save an average of nearly $1,000 each.
:groel: das alles isch scho sehr speziell :groel: I WIN
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

De Abig isch gretted :panik:

Quelle
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

De Kanal vom Kulturstudio isch wider glöscht :x

S isch ja nid so als hetids amigs psunders gueti Biträg...s Meiste würdi als Blödsinn bezeichne...aber lösche isch trotzdem völlig denebet. Ich poste das eigentlich nur, demits möglichst viel Lüt mitüberchömed...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Er schweift leider komplett vom Thema ab und mischt Religion und unbedütendi Wortdefinitione drii. So Lüt langwiled mich
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

nei en intelligente maa isch das. nix mische. sondern schön stringent ufbaut s ganze. das hüt rechts nömm rechts isch und links nömm links sött de letscht langsam gmerkt ha, es haet sich zu z.t sehr groteske forme durmischt oder eventuell isch das halt au de wandel vo de ziit mit dem meh alles chan beantworte. :-D
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Unter eme regressiv politisch igschtellte Mönsch verschton ich öper wo versüecht, öpis wo mal gsii isch wider z erreiche. Kurzfrischtig gseh mag das uf d Sozialpolitik wohl schtimme, ich betrachte aber lieber chli längeri Zitrüm und nid nur paar Jahr oder Jahrzehnt. S neokapitalistische Syschtem verhinderet aber witgehend e progressivi Sozialpolitik. Mer cha also säge das de Konservatismus d Regression begünschtiget.

Ich ha mi Text itz nomol düregläse und ha wahrschinlich für dich öpis anders usgseit als für öper ander. Mit andere Wort; Bullshit. Ich organisier mi sälber und mache öpis, bi progressiv. Und öper ander isch sozialdemokratisch regressiv. Wayne, s Syschtem isch doomed bis zum Reboot, und denn isches wider doomed etc. Endlosschlaufe solang de Mönsch d Chrone vo de Schöpfig isch.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Im Video chunts scho biz gmischt übere....aber wemer d Interviews kennt woner über di letschte Jahre hinweg so gmacht het wird ziemlich klar waser demit will sege. Btw, er beschribt d Situation i de USA, nid bi üs. Es git zwar vili Parallele zu üs, aber 1:1 überträge chamers trotzdem nid...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Kenne dür mini Partnerin mittlerwile einigi US-Bürger (35-50 jährigi) sehr guet und los ne gärn zue wenns um politischi oder gsellschaftlichi Themene god.
Was me immer wider ghört isch, dass grundsätzlich gärn würded hei zu de Familie go, aber hauptsächlich wäg em ignorante Nationalstolz vo de Lüt det nümm klar chömed.
Bildig und erschwinglichi, gsundi Läbensmittel sind au immer es Thema. Obamacar und allg. Gsundheitssyschtem erschunlicherwiis nid, lid evtl. am Alter da nonig aktuell.

Ich lueg mol es paar anderi Sache a vom Rubin, kenne ihn überhaupt nid. Vilicht mues i chli warm wärde mitem
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Unter eme regressiv politisch igschtellte Mönsch verschton ich öper wo versüecht, öpis wo mal gsii isch wider z erreiche. Kurzfrischtig gseh mag das uf d Sozialpolitik wohl schtimme, ich betrachte aber lieber chli längeri Zitrüm und nid nur paar Jahr oder Jahrzehnt. S neokapitalistische Syschtem verhinderet aber witgehend e progressivi Sozialpolitik. Mer cha also säge das de Konservatismus d Regression begünschtiget.

Ich ha mi Text itz nomol düregläse und ha wahrschinlich für dich öpis anders usgseit als für öper ander. Mit andere Wort; Bullshit. Ich organisier mi sälber und mache öpis, bi progressiv. Und öper ander isch sozialdemokratisch regressiv. Wayne, s Syschtem isch doomed bis zum Reboot, und denn isches wider doomed etc. Endlosschlaufe solang de Mönsch d Chrone vo de Schöpfig isch.
system isch nie doomed, den mir machet system(öpis vo mensche gschaffenigs chan au widr rückgängig gmacht werde wenns es brucht oder anderst gformt). es wird immer wiitergah, d frag isch nur i welli richtig. und um d richtig wird jetzt härt gstriite. ich teil die weltundergangsszenarie nöd. dases ue und abe gat isch halt so und simmer ehrlich, mir sind verwöhnt bis zum geht nicht mehr (zumindest mini generation). mir wüsset nöd mal was "schlechti" ziite eigentlich sind aber haend s gfühl mir chönget d welt erchläre.

din text isch ansonste en bankrotterchlärig, "wayne s system gheit eh zämä". schad.

problem existieret natürli aber ebe ich glaub nöd a das "SYSTEM ISCH DOOMED" "HITLER IS BACK" egal vo wellere richtig. ich gsehn das pragmatischer oder halt i dine auge naiver.

langsam glaub ich au a das vo oi vertretene credo das meh halt würkli i de hütige ziit sich vom gedanke "links/rechts" "progressiv/regressiv" etc löse muess. han lang demit z kämpfe gha aber ja, das bedütet hützutags nix meh. danke für die erlüchtig.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Unter eme regressiv politisch igschtellte Mönsch verschton ich öper wo versüecht, öpis wo mal gsii isch wider z erreiche. Kurzfrischtig gseh mag das uf d Sozialpolitik wohl schtimme, ich betrachte aber lieber chli längeri Zitrüm und nid nur paar Jahr oder Jahrzehnt. S neokapitalistische Syschtem verhinderet aber witgehend e progressivi Sozialpolitik. Mer cha also säge das de Konservatismus d Regression begünschtiget.

system isch nie doomed, den mir machet system(öpis vo mensche gschaffenigs chan au widr rückgängig gmacht werde wenns es brucht oder anderst gformt). es wird immer wiitergah, d frag isch nur i welli richtig. und um d richtig wird jetzt härt gstriite. ich teil die weltundergangsszenarie nöd. dases ue und abe gat isch halt so und simmer ehrlich, mir sind verwöhnt bis zum geht nicht mehr (zumindest mini generation). mir wüsset nöd mal was "schlechti" ziite eigentlich sind aber haend s gfühl mir chönget d welt erchläre.

din text isch ansonste en bankrotterchlärig, "wayne s system gheit eh zämä". schad.

problem existieret natürli aber ebe ich glaub nöd a das "SYSTEM ISCH DOOMED" "HITLER IS BACK" egal vo wellere richtig. ich gsehn das pragmatischer oder halt i dine auge naiver.

langsam glaub ich au a das vo oi vertretene credo das meh halt würkli i de hütige ziit sich vom gedanke "links/rechts" "progressiv/regressiv" etc löse muess. han lang demit z kämpfe gha aber ja, das bedütet hützutags nix meh. danke für die erlüchtig.
Hör mol uf mit Nazi, Hitler und Co. Bisch de einzig wo die erwähnt. Mit doomed mein ich s gliche wie du, de Mönsch chund eifach immer wider a glich Punkt.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Nach nur 4 Täg di erfolgrichscht Episode vom Rogan ever. Über 2 Millione Views....

Bild

:lol:
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

http://www.srf.ch/news/international/tr ... edenstaube" onclick="window.open(this.href);return false; Wieso kriegt eigentlich die USA nie eine Sanktion wenn sie ´mal eines ihrer "Mittelstrecken-Raketen" als Weltwaffenproduzent Nummer 1 "austesten" oder "testen lassen"? Aber der Iran kriegt ständig Sanktionen für die genau gleiche Aktion? Wieso wird gesagt dass im Iran "fanatische Hardliner" sind welche danach Bomben zünden würden und anscheinend alles dem Erdboden gleichmachen? Fakt ist dass bis jetzt noch keine Atombome vom "nahen Osten" ausgehend gezündet wurde aber bergenweise wurden bereits "vom Westen" gezündet. Ich verstehe die Welt nicht mehr, das kann ein logisch denkender Mensch auch gar nicht verstehen, aber es ist schön dass ich offenbar "zu den Guten" gehöre. Ich frage mich auch was passieren würde sofern der Iran keine einzige Waffe mehr hätte... ich habe den unguten Verdacht dass man danach ihr Land "überrennen" würde und das Volk noch schneller von der Landkarte verschwindet als Syrien. Willkommen in der heutigen zivilisierten Welt...
Xinobrax2 hat geschrieben:De Kanal vom Kulturstudio isch wider glöscht :x

S isch ja nid so als hetids amigs psunders gueti Biträg...s Meiste würdi als Blödsinn bezeichne...aber lösche isch trotzdem völlig denebet. Ich poste das eigentlich nur, demits möglichst viel Lüt mitüberchömed...
YT löscht auch Sachen die allgemein "anstössig" sind, nicht nur wenn man z.B. Content "geraubt" hat. Dennoch kann man bei YT bis zu einer bestimmten Grenze noch eine politische Meinung veröffentlichen, aber auch dort hat es klare Grenzen. So tolerant wie du es offenbar meintest ist YT aber bestimmt nicht, sie löschen tagtäglich diverse Kanäle.

Es ist natürlich auch nicht so dass wir uneingeschränkte Meinungsfreiheit haben im Internet, auch nicht "im Westen", aber es ist zumindest toleranter als "im Osten". Allerdings gibt es verschiedene Arten der Zensur. Während die Zensur im Osten sehr direkt ist so ist sie im Westen meistens indirekt.
1. Aktiv (direkt, komplett unterbinden)
2. Passiv (indirekt, ignorieren)
3. Adaptiv (Desinformation, Verleumden, Satire, Vermüllen bis die Wahrheit oder Absicht untergeht).
Im Westen wird voralllem 2. + 3. betrieben, und wenn es hart auf hart kommt auch Nummer 1.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

isch guet und recht aber grad so nett sind d mullahs au nöd. d bevölkerig wür wahrschinlich s glich sege. besser wär de sturz wür vo de bevölkerig us choh. aber das es döt scho länger brodlet söttsch au du gmerkt ha. öpis wird sicherlich nah passiere im iran. es gärt scho lang was. chunt em donald sicherlich au grad recht. logisch.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Ob sie nett sind kann ich nicht beurteilen, aber wenn man die Situation im Iran berücksichtigt ist es ein Wunder wenn irgendeiner überhaupt noch "nett" ist. Wenn man ununterbrochen von allen Seiten bekriegt wird und im Krieg versinkt dann muss man ein Übermensch sein um dann noch "Friede, Freude, Eierkuchen" zu jodeln, gesunder Menschenverstand. Dennoch sind die schlechtesten Menschen die ich kenne aus einer anderen Ecke der Welt und die haben auch die meisten Leute auf dem Gewissen. Ah ja: Soso, es ist dort am "brodeln"? Was du nicht alles sagst, es ist vermutlich purer Zufall und alles ein reines Unglück. Auch dass Kinder im Iran Krebs bekommen aufgrund radioaktivem Staub, das ist vermutlich eine Naturkatastrophe gewesen. Kann man nichts machen, soviele Naturkatastrophen und Verrückte wie die haben. Da kann Amnesty International auch nur noch wegschauen, weil Naturkatastrophen sind ja keine Verbrechen. Iran hat nach den Saudis das vermutlich grösste Erdölvorkommen der Welt. Fragt sich nur wie man am billigsten an den Stoff kommt und gleichzeitig ungeliebte Konkurrenz, welche sich nicht zum Lakai machen möchte (Petrodollar und andere Spässe) ausschaltet. Am besten wäre es wahrscheinlich sich mit der Nummer 1 gut zu stellen und die Nummer 2 so sehr in ihrer Handlung isolieren dass sie als Konkurrenz von der Landkarte verschwinden. Am einfachsten könnte man sie isolieren indem es überall (sowohl innen wie aussen) am brodeln ist und indem keiner mehr mit ihnen Handel betreiben darf.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

aufgrund radioaktivem staub? du meinsch wohl d C02 uuschüütige. aber so bisch halt.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Ich denke er meint radioaktive Staub vo uranghärteter Munition. Die isch aber im Irak und Balkan verwändet worde. Öb mer die im Iran ua verschosse hed, weiss i nit.

Isch schomal geposted worde, aber hie gahts biz um das. Sone Arzt gaht regelmässig id Region. Viel Lüt wärded chrank, viel Chinde wärded mit Missbildige gebore etc. wäg de Uranmunition

Quelle
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

er red vom iran. aber ja. das uranmunition igsetzt wird weiss ich au, in iran isch aber d ursach für s grosse chrebsufkomme aber de C02 uustoss. aber so mischt meh halt alles chli um sini anti westlich propaganda imene forum loszwerde. mir unmensche mir.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ribit hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:De Kanal vom Kulturstudio isch wider glöscht :x

YT löscht auch Sachen die allgemein "anstössig" sind, nicht nur wenn man z.B. Content "geraubt" hat. Dennoch kann man bei YT bis zu einer bestimmten Grenze noch eine politische Meinung veröffentlichen, aber auch dort hat es klare Grenzen. So tolerant wie du es offenbar meintest ist YT aber bestimmt nicht, sie löschen tagtäglich diverse Kanäle.

Es ist natürlich auch nicht so dass wir uneingeschränkte Meinungsfreiheit haben im Internet, auch nicht "im Westen", aber es ist zumindest toleranter als "im Osten". Allerdings gibt es verschiedene Arten der Zensur. Während die Zensur im Osten sehr direkt ist so ist sie im Westen meistens indirekt.
Dude, bi Youtube hets Kanäl vo Nazis und ISIS. Holocaust-Lügner, Kreationiste, Rassischte, Sexischte, Homophobe und Hetzer. Ich verwende die Begriff jetzt nid so wie die nervige SJW sondern in irem ursprüngliche Sinn. Du chasch bi Youtube Schwindlers List luege...aber hey, ich finds okay will ich ganz grundsäzlich es Problem mit Zensur han. Usserdem will ich wüsse wie sonig Mensche ticked...

Dass mitem Kulturstudio isch was anders. Es git Gruppe (Correctiv & Co.) wo gezielt gege manchi Kanäl vorgönd. Quasi als Test-Lauf. Si versuecheds nonig bi KenFM, ja nid mal bi Compact will si genau wüssed, dass die mit rechtliche Schritt degege würded vorgah. Ne, si sueched sich chlini Kanäl use vo Lüt wo hobbymässig chli Videos mached und kei Mittel hend um sich degege z wehre. Ich finds drum eifach wichtig die Entwicklig im Aug z phalte...
Antworten