Re: Wii-U
Verfasst: 24 Okt 2014 21:43
Mini Wii U spinnt momentan.. wänn ich sie starte, dänn bruucht sie extrem lang zum ufecho und mängisch gfrüürt sie ii.. han das erscht sit hüt
hät öpper ähnlichi Erfahrige scho gmacht?

Nintendo sales jump as Smash Bros. 3DS sells over 3 millionThat brings the life-to-date shipments of Wii U systems to 7.29 million consoles worldwide.
Nintendo posted a profit of 24.2 billion yen ($224 million) in the last quarter, ending September 30, a sizable resurgence for the company following its 9.9 billion yen loss in the previous quarter. The company also reported 96.7 billion yen in net sales ($895 million), a 29.5 percent jump compared to the last quarter. Nintendo's sales increases are thanks in no small part to Super Smash Bros. for 3DS, which sold 3.22 million copies worldwide since its mid-September launch in Japan.
Smash Bros. sales coupled well with the 1.27 million 3DS systems shipped for the quarter, bringing the total number of 3DS systems shipped to 45.4 million to date. Nintendo also reported an increase in Wii U hardware shipments to the tune of 100,000 units (610,000 for the quarter), a 19.6 percent boost over the previous three months. That brings the life-to-date shipments of Wii U systems to 7.29 million consoles worldwide. Despite the positive showing for the quarter, Nintendo did not make any adjustments to its forecasts for the fiscal year.
Nintendo announces pre-load system for Wii U and 3DS
During Nintendo’s financial briefing Mr. iwata announced a pre-load system, similar to steam, for the Wii U and 3DS. The first pre-load game will be Super Smash Brothers Wii U.
Also, we will be implementing what we call a “pre-download” system with “Super Smash Bros. for Wii U” that will be released at the end of this year.
The “pre-download” system is a system in which consumers who have purchased the game before its release can download most of the game content in advance. Using this system, consumers will not have to wait for a long time to download the game after its release. They will then be able to start playing the game by only downloading a requisite minimum amount of update data.
In addition to the automatic distribution system at the time of purchase, which I have just explained, the “pre-download” system will be available with download cards sold at stores as well, by entering the download code at Nintendo e-Shop in advance. Consumers will not be required to save the download card until the release of the game if they enter the download code on the day of purchase.
This system will be implemented on Wii U first, and is planned for Nintendo 3DS next year.
As I have mentioned today, we are working on various approaches to make the digital business more user-friendly by providing a variety of payment methods, expanding distribution channels and enhancing consumer convenience.
normal.geosnow hat geschrieben:13 mio für pokemon isch aber no viel.
Sidiris hat geschrieben:Bei den Zahlen muss man etwas vorsichtig sein... DS und Wii haben da womöglich etwas unrealistische Erwartungen geschaffen
bisch jetz butthurt will kes seal of APProval häsch?Xinobrax2 hat geschrieben:Apropos Indie...ich han mi öpe vorme halbe Jahr mal für e Wii U Entwickler-Lizenz agmolde und sither nie me was vo Nintendo ghört...Arschlöcher
Nö...ich chan ja trotzdem entwickle. Für mich machts im Grund gno kein Unterschied. Ich frag mich nur, warum si mit Indies werbed und denn trotzdem nur die uswähled wo sich bereits en Name gmacht hend. Das mag us irer sicht zwar Sinn ergä, isch aber nid unbedingt grad das wasmer hütsotags unter Indie verstat. Kes Wunder entwickled die meiste lieber für d One, PS4 oder Steam...Mastler(P) hat geschrieben:bisch jetz butthurt will kes seal of APProval häsch?Xinobrax2 hat geschrieben:Apropos Indie...ich han mi öpe vorme halbe Jahr mal für e Wii U Entwickler-Lizenz agmolde und sither nie me was vo Nintendo ghört...Arschlöcher
Xinobrax2 hat geschrieben:Das mag us irer sicht zwar Sinn ergä, isch aber nid unbedingt grad das wasmer hütsotags unter Indie verstat.
Bi Nintendo hätt das sicher au traditionelli Gründ. Schliesslich händ sie ja dank dere strikte Kontrolle damals de Konsolemärt praktisch im Alleigang wiederbeläbt und grad aktuell, wo uf Android/iOS und leider inzwüsche au uf Steam praktisch jede Abfall veröffentlicht wird, isch klar, dass Nintendo us däre Erfahrig use nöd jedem dehärglaufene Hobbyprogrammierer/entwickler ohni Portfolio mal es Devkit gitt.Xinobrax2 hat geschrieben:Nö...ich chan ja trotzdem entwickle. Für mich machts im Grund gno kein Unterschied. Ich frag mich nur, warum si mit Indies werbed und denn trotzdem nur die uswähled wo sich bereits en Name gmacht hend. Das mag us irer sicht zwar Sinn ergä, isch aber nid unbedingt grad das wasmer hütsotags unter Indie verstat. Kes Wunder entwickled die meiste lieber für d One, PS4 oder Steam...
Ja ich verstane das au...Gurgelhals hat geschrieben:Bi Nintendo hätt das sicher au traditionelli Gründ. Schliesslich händ sie ja dank dere strikte Kontrolle damals de Konsolemärt praktisch im Alleigang wiederbeläbt und grad aktuell, wo uf Android/iOS und leider inzwüsche au uf Steam praktisch jede Abfall veröffentlicht wird, isch klar, dass Nintendo us däre Erfahrig use nöd jedem dehärglaufene Hobbyprogrammierer/entwickler ohni Portfolio mal es Devkit gitt.Xinobrax2 hat geschrieben:Nö...ich chan ja trotzdem entwickle. Für mich machts im Grund gno kein Unterschied. Ich frag mich nur, warum si mit Indies werbed und denn trotzdem nur die uswähled wo sich bereits en Name gmacht hend. Das mag us irer sicht zwar Sinn ergä, isch aber nid unbedingt grad das wasmer hütsotags unter Indie verstat. Kes Wunder entwickled die meiste lieber für d One, PS4 oder Steam...
Die erwähnte Vereifachige händ sich afaik ja au in erster Linie uf tatsächlich veralteti organisatorischi Vorgabe / Abläuf beschränkt. Also z.B. d'Vorussetzig, dass me als Entwickler mues e Büroadresse agäh, wo zwingend en anderi isch als d'Privatadrässe. So bürokratisches Züügs halt. Dass sie die qualitative Standards nöd gross veränderet händ, schiint mir degäge plausibel. Me chan die legendär konservativi und langsami Nintendo-Mentalität da kritisiere, aber ebe: Nintendo gseht halt im Gägesatz zu de meischte andere grosse Videospielundernähme im sog. "race to the bottom" es Rieseproblem, wo under Umständ zu eme zweite Crash füehre wird. Drum chan ich das zu eme gwüsse Grad au guet verstah.