I 20-30 jahr isch Europa + - komplett islamisiert, und när isches z Spät zum nachedänkethaeye hat geschrieben:isch momentan eifach in : für menschlichkeit sii und es guets herz ha für alli. über d uswürkige möcht niemert nahdenke. so chame en revolution natürli au afange. wie scho hundertmal gseit isch halt nöd alles nur guet am schluss, au wenns in guete absichte passiert.
glaub würkli langsam die soziale medie haend da au ihre ateil dra, d ufmerksamkeitsspanne vo lüüt isch nur nah bi teasergrössene (MUSLIM BAN; PUSSY MARCH etc). en ganze 6 siitige artikel list hützutags niemert meh. problem fürs hirni und s begriffe vo zämähäng-->vernetzts denke.
[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
da bini nöd sicher, aber ja d richtig isch vorgeh und wenn europa nöd bald mal sich endlich ruehrt, isches z spat. aber sie besprechet halt lieber wies de TRUMP chönd abwehre in Brüssel. de Joffe haet sogar am fernseh devooo gredt (natürli miteme "schmunzle") das meh de trump eigentlich umbringe sötti. und de Joffe isch ja nöd irgendwer. da gsesch eifach woher de wind weht, wenn de grössti transatlantiker jetzt plötzlich gaggi i de hose haet, vorher während de Obama ziit ischer natürli mit infos versorgt worde , de guet herr. das isch jetzt halt kappt worde.
Zuletzt geändert von thaeye am 01 Feb 2017 11:12, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Schoso...d Islamisierig isch imo keis realistischs Szenario...
Btw, ich gange eigentlich scho devo us, dass de Trump es paar ziemlich bescheuerti Sache wird mache. Er het bereits mehrfach adüted, daser sich s Öl und Gas im nahe Oste will hole. I de letschte paar Interviews heter au gmeint, daser keis Problem mit Folter hegi will si ja funktionieri...obwohl d Untersuechige genau s Gegeteil zeigt hend. De Maa wird üs Kritikpünkt am laufende Band lifere...aber statdesse werded jetzt irgendwelchi Details usepickt und völlig verzerrt dargstellt
Btw, ich gange eigentlich scho devo us, dass de Trump es paar ziemlich bescheuerti Sache wird mache. Er het bereits mehrfach adüted, daser sich s Öl und Gas im nahe Oste will hole. I de letschte paar Interviews heter au gmeint, daser keis Problem mit Folter hegi will si ja funktionieri...obwohl d Untersuechige genau s Gegeteil zeigt hend. De Maa wird üs Kritikpünkt am laufende Band lifere...aber statdesse werded jetzt irgendwelchi Details usepickt und völlig verzerrt dargstellt

Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 01 Feb 2017 11:13, insgesamt 1-mal geändert.
natürli , er wird kei rücksicht neh uf natur etc. er isch en gschäftsmaa. das haet meh aber chöne wüsse oder zumindest ahne. und ja er wird sicherlich au irgendswo mal en russischi olga pimperet ha, evtl. sogar mit golden shower. er isch riiich und so laufts halt. dekadent.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I meine wenn luegsch was z Schwedä, Belgie, Frankrich, mittlerwile ou Dütschland abgeit... Klar wird ou viu vo dä Media künstlech ufkochet, aber glich wemä scho nume verglicht hüt vor 20 Jahr.. Das si d Usländer no froh gsi hei chöne i Sicherheit läbe, hüt stöh Moschee, immer me Vorderige vo dä Moslems, düreknauti islam Familie wo d Häng nid wei Schüttle etc.thaeye hat geschrieben:da bini nöd sicher, aber ja d richtig isch vorgeh und wenn europa nöd bald mal sich endlich ruehrt, isches z spat. aber sie besprechet halt lieber wies de TRUMP chönd abwehre in Brüssel. de Joffe haet sogar am fernseh devooo gredt (natürli miteme "schmunzle") das meh de trump eigentlich umbringe sötti. und de Joffe isch ja nöd irgendwer.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Uh doch de söttisch d Ouge ufmache wie aui angerä oh, so viu Lüt wo nach Europa chöme, wo völlig angers dänke aus mir, sich nid wei apasse, und sich vermehrä wie Karnickel, i bi schlächt im Rächne, aber i 20-30 Jahr isch das Szenario nid nume realsistisch, sondern TatsachXinobrax2 hat geschrieben:Schoso...d Islamisierig isch imo keis realistischs Szenario...
du ja ich seg ja d entwicklig gat scho i die richtig, aber wenn europa jetzt ufwacht und eifach mal es konzept für suuberi iwanderig ufstellt, chan meh dem entgegewürke. mit dem wäri allne gholfe. aber deutschland möcht unzverrecke de moralapostel vo de welt spiele.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das gsen scho...aber i dem Fall verwendisch du eifach s falsche Wort...i 20 bis 30 Jahr rededmer bereits vo de 2. und 3. Generation vo de Iwanderer. Wemer bi üs mal 2 Generatione zrugg gönd hemer da überwiegend Chrischte gha wo genauso bescheuert gsi sind. D Welt isch immer im Wandel...und s kulturelle Erbe wos wert isch bewahrt z werde überlebt idR au. Die Horrorvorstellig vowege "jetzt chömed alli da ane und denn hemer d Sharia" isch imo eifach nid realistisch...da isch d Wahrschinlichkeit na grösser, dass Indie zur Weltmacht ufstigt, de Mond besidled und d Erdbevölkerig unterwirft...Bejita hat geschrieben:Uh doch de söttisch d Ouge ufmache wie aui angerä oh, so viu Lüt wo nach Europa chöme, wo völlig angers dänke aus mir, sich nid wei apasse, und sich vermehrä wie Karnickel, i bi schlächt im Rächne, aber i 20-30 Jahr isch das Szenario nid nume realsistisch, sondern TatsachXinobrax2 hat geschrieben:Schoso...d Islamisierig isch imo keis realistischs Szenario...
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Das chasch vergässe, aui hei Angst dasi grad aus Nazis abgstämplet wärde, und derbi isch nume korräkt zum eigetä Volk zluege, dr Trump machts vor, und schö chöme aui vo Nazi blah blah. Europa stöh dunkli zite bevor, und es wird früecher oder speter wieder Holocaust ähnlechi szenarie gä, und das isch d Schuld vo dä Politiker, wo eifach völlig am eigetä Volk düre politisiert. När dräit s Volk düre, wäut für rächti Parteie und mä isch scho e ganze Schritt nöcher amne ww2-2thaeye hat geschrieben:du ja ich seg ja d entwicklig gat scho i die richtig, aber wenn europa jetzt ufwacht und eifach mal es konzept für suuberi iwanderig ufstellt, chan meh dem entgegewürke. mit dem wäri allne gholfe. aber deutschland möcht unzverrecke de moralapostel vo de welt spiele.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Mir si aber dummi und verbländeti Christe lieber aus serigi wo zumne grose Teil eifach primitiv si, und sich in Luft spränge. ( Ig bi übrigens nid gläubig )Xinobrax2 hat geschrieben:Das gsen scho...aber i dem Fall verwendisch du eifach s falsche Wort...i 20 bis 30 Jahr rededmer bereits vo de 2. und 3. Generation vo de Iwanderer. Wemer bi üs mal 2 Generatione zrugg gönd hemer da überwiegend Chrischte gha wo genauso bescheuert gsi sind. D Welt isch immer im Wandel...und s kulturelle Erbe wos wert isch bewahrt z werde überlebt idR au. Die Horrorvorstellig vowege "jetzt chömed alli da ane und denn hemer d Sharia" isch imo eifach nid realistisch...da isch d Wahrschinlichkeit na grösser, dass Indie zur Weltmacht ufstigt, de Mond besidled und d Erdbevölkerig unterwirft...Bejita hat geschrieben:Uh doch de söttisch d Ouge ufmache wie aui angerä oh, so viu Lüt wo nach Europa chöme, wo völlig angers dänke aus mir, sich nid wei apasse, und sich vermehrä wie Karnickel, i bi schlächt im Rächne, aber i 20-30 Jahr isch das Szenario nid nume realsistisch, sondern TatsachXinobrax2 hat geschrieben:Schoso...d Islamisierig isch imo keis realistischs Szenario...
ich bin im allgemeine bi dir bejita. ich glaub a die entwicklig haet nöd mit de böse rechte z tue, sondern gnau s gegeteil. d mensche chönd nur stimme abgeh, meh gat halt nöd und wenn sie nömm z friede sind, wählets halt en gegepol zur jetzige situation. isch scho immer so gsi und blibt so. wenn den d politiker das immer nah nöd ernst nehmet, ja den wirds chlöpfe ja. will den wird immer extremer gwählt bis den würkli mal en hitler chunt. oder sich de trump zum hitler verwandlet, möglich isches.
Zuletzt geändert von thaeye am 01 Feb 2017 11:36, insgesamt 1-mal geändert.
übrigens haet öpper i de medie zb vom Trump sim Ban für lobbyiste für 5 jahr glese? nei. oder das er mit de saudis und syrie am verhandle weg safe zones isch. nei. am schluss löst er s problem vor ort für europa. den haet d EU aber recht gschisse.
Zuletzt geändert von thaeye am 01 Feb 2017 11:37, insgesamt 1-mal geändert.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
da muess ich dich aber schwer enttüsche, ich han scho die schuelzit so Flyer gläse gha mit stories wie d'schwiz 2003 komplett islamisiert isch und wer kei türkisch chan kei Chance het ufem Arbeitsmarkt. dini befürchtig isch also scho sit 15 jahr Realität.Bejita hat geschrieben:Uh doch de söttisch d Ouge ufmache wie aui angerä oh, so viu Lüt wo nach Europa chöme, wo völlig angers dänke aus mir, sich nid wei apasse, und sich vermehrä wie Karnickel, i bi schlächt im Rächne, aber i 20-30 Jahr isch das Szenario nid nume realsistisch, sondern TatsachXinobrax2 hat geschrieben:Schoso...d Islamisierig isch imo keis realistischs Szenario...
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
huere guetthaeye hat geschrieben:übrigens haet öpper i de medie zb vom Trump sim Ban für lobbyiste für 5 jahr glese? nei. oder das er mit de saudis und syrie am verhandle weg safe zones isch. nei. am schluss löst er s problem vor ort für europa und jede luegt nah iiii. den haet d EU aber recht gschisse.

gib mal link
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
thaeye hat geschrieben:ich bin im allgemeine bi dir bejita. ich glaub a die entwicklig haet nöd mit de böse rechte z tue, sondern gnau s gegeteil. d mensche chönd nur stimme abgeh, meh gat halt nöd und wenn sie nömm z friede sind, wählets halt en gegepol zur jetzige situation. isch scho immer so gsi und blibt so. wenn den d politiker das immer nah nöd ernst nehmet, ja den wirds chlöpfe ja.

Chlepfä wird sowieso immer und immer wieder, das liegt eifach im Mönschlechä si, aber das si so Chriege wo wärde cho, wome vor Jahre scho hät müesse abwände, und z trurigste isch es wird verdammt viel unschuldigi und ou gueti Lüt träffe ( usländer wie inländer )
Moff hat geschrieben:huere guetthaeye hat geschrieben:übrigens haet öpper i de medie zb vom Trump sim Ban für lobbyiste für 5 jahr glese? nei. oder das er mit de saudis und syrie am verhandle weg safe zones isch. nei. am schluss löst er s problem vor ort für europa und jede luegt nah iiii. den haet d EU aber recht gschisse.![]()
gib mal link
google oder angst vor fake news?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
We will seeMoff hat geschrieben:da muess ich dich aber schwer enttüsche, ich han scho die schuelzit so Flyer gläse gha mit stories wie d'schwiz 2003 komplett islamisiert isch und wer kei türkisch chan kei Chance het ufem Arbeitsmarkt. dini befürchtig isch also scho sit 15 jahr Realität.Bejita hat geschrieben:Uh doch de söttisch d Ouge ufmache wie aui angerä oh, so viu Lüt wo nach Europa chöme, wo völlig angers dänke aus mir, sich nid wei apasse, und sich vermehrä wie Karnickel, i bi schlächt im Rächne, aber i 20-30 Jahr isch das Szenario nid nume realsistisch, sondern TatsachXinobrax2 hat geschrieben:Schoso...d Islamisierig isch imo keis realistischs Szenario...
korrekt. doch nah en realist da ine. usenandsetzige wirds immer geh, d frag isch eher wie gömmer mit dene um in zuekunft. es bitz wiiterentwickle chöntemer ois scho au. und das machemer au.Bejita hat geschrieben:thaeye hat geschrieben:ich bin im allgemeine bi dir bejita. ich glaub a die entwicklig haet nöd mit de böse rechte z tue, sondern gnau s gegeteil. d mensche chönd nur stimme abgeh, meh gat halt nöd und wenn sie nömm z friede sind, wählets halt en gegepol zur jetzige situation. isch scho immer so gsi und blibt so. wenn den d politiker das immer nah nöd ernst nehmet, ja den wirds chlöpfe ja.![]()
Chlepfä wird sowieso immer und immer wieder, das liegt eifach im Mönschlechä si, aber das si so Chriege wo wärde cho, wome vor Jahre scho hät müesse abwände, und z trurigste isch es wird verdammt viel unschuldigi und ou gueti Lüt träffe ( usländer wie inländer )
es wird villi sache geh wome wird muesse kritisiere, aber meh dörf nie vergesse das isch en DEALMAKER. De wird z.b mit de Saudis au chrummi sache deale, defür aber ebe evtl. safezones für flüchtling ifordere. defür evtl. billigers öl oder meh nutte, was was ich scho. mit dem muemmer jetzt lebe.
meh sött sich allgemein widr bitz uf resultat fokussiere und weniger uf wort. das gilt i villne bereich.
meh sött sich allgemein widr bitz uf resultat fokussiere und weniger uf wort. das gilt i villne bereich.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mir hend um di 1,6 Millarde Muslim uf dem Planet...wenn sich nur 0,001% devo würded id Luft sprenge hetedmer tatsächlich es Problem...macheds aber nid. Mir reded da vonere Menschemengi wo in etwa 200 Mal d Bevölkerig vo de ganze Schwiz umfasst und 99% devo werded ires Heimatsland niemals verlah. Ich betrachte Religione sowieso vorwiegend als Symptom vo Armuet. Je höcher de Wohlstand, desto schwächer sind d Religione. Mitem Wohlstand sinkt glichzitig au d Vermehrigsrate. D Lösig für das "Problem" lit doch eigentlich uf de Hand...aber mir mached genau s Gegeteil.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich möchte eifach gern de exakt glichi bitrag läse wie du, das isch immer vo Vorteil füren diskussionsgrundlangthaeye hat geschrieben:Moff hat geschrieben:huere guetthaeye hat geschrieben:übrigens haet öpper i de medie zb vom Trump sim Ban für lobbyiste für 5 jahr glese? nei. oder das er mit de saudis und syrie am verhandle weg safe zones isch. nei. am schluss löst er s problem vor ort für europa und jede luegt nah iiii. den haet d EU aber recht gschisse.![]()
gib mal link
google oder angst vor fake news?
ne du ich kenn das spiel. quelle usenand neh isch momentan au es räuber und poli spiel worde. lueg selber. d lobbyiste ban isch mitere direktive in chraft trete (in 20min imene ganz chline chästli gstande, de MUSLIM BAN natürli uf de frontsiite), d verhandlige mit de saudis und syrie sind am laufe, haet ja bsuech gha vom saudi boss. aber gfixt isch na nix.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Du i kennä säuber viu Moslems wo sehr gueti Mönsche si und unger angerem zu mine bestä Kollegä ghöre, wie scho gseit i finge dr Gloube ines Buech vo es paar Scharlatane gschribe, sowieso dumm. Es geit aber drumm dases in Europa ( gloube zu 90% e christlechä Kontinänt ) eifach z viu wärde, und viel vö afa fordere, uf offniger strass vö afa missioniere a la der einzig wahre glauben etc. Und das wird i Zuekunft eifach nid guet cho. Christe si sicher die umgänglechäre Glöubige aus Moslems wo muesch Angst ha dasi dir uf d Frässe gäbe wenn öbis gäge mohamed seisch. Terroriste in Europa ( zu 99% Moslems ou wenns nume dumi primitivi Mönsche si wo dr Koran wahrschinlech nie i dä Finger hei gha ) strapaziere aber d Geduld vo dä Europäer und Christe ( hallo Trump ), es si eifach 2 Gruppierige wo nid zäme chöi i fride läbe, nid über ä lengerä Zitrum.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Anstatt Fernseh luege chentsch ja mal es Gschichtsbuech lese...
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I luege nie FernsehXinobrax2 hat geschrieben:Anstatt Fernseh luege chentsch ja mal es Gschichtsbuech lese...