Richtig...ich bruche de PC eh zum schaffe. Ich bruche e schnelli CPU & GPU für Berechnige, ich bruche au gnueg RAM, au d Bildschirm müend gross gnueg si und oni bequeme Stuel gat eh nüt. Da also eh scho alles vorhande isch wärs zimlich tumm au na e Konsole z chaufe (ussert ebe Nintendo Zügs). Das isch eigentlich mal di ursprünglich Ussag gsi, bevor d Diskussion chli abgschweift isch...dass de Markt für d Konsole na existiert gsetmer a de Verchaufszahle...aber d Zuekunft vo dene Dinger sch im Moment me als ungwüss...vilicht gits na e PS5, aber bim 6i isch den glaubs langsam Schluss.Skeletor hat geschrieben:aber eueri "vorteil" bringet nur viel chöste mit sich. eueri argumentation gaht nur immer vo euere situation us.
Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wieso missioniersch denn da eso?Skeletor hat geschrieben:und logisch gaht mini argumentation um mich, es gaht ja um mini situationhe nei.

I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Konsole wirds imho immer gä, aber d'Tendänz gaht halt eifach wieder i die ander Richtig: I de letschte beide Generatione händ d'Konsole meh oder weniger unagfochte de Ton agäh, wo sich d'Spielindustrie als ganzes söll hii bewege. Das isch au die grossi Ziit gsi, wo plötzlich alli vo "Konsole als Entertainment/Heimelktronik-Hub" gschwätzt händ. I de letschte paar Jahr hätt da - dur s'Ufcho vo Tablets und Smartphones sowie dur s'Wiedererstarche vom PC - e Korrektur / gägeläufigi Tendänz igsetzt. S'Wettrüschte under de Hersteller isch abgflaut, d'Bedüütig vo de Konsole im gsamte "Heimelektronik-Ökosystem" nimmt ebefalls wieder ab und sie wird halt wieder zu dem wärde, wo sie früehner mal gsi isch: Es unkomplizierts, verhältnismässig günschtigs Grät zum dihei i de Stube Videospieli z'spieli. Nöd meh, aber ebe au nöd weniger.Xinobrax2 hat geschrieben:Richtig...ich bruche de PC eh zum schaffe. Ich bruche e schnelli CPU & GPU für Berechnige, ich bruche au gnueg RAM, au d Bildschirm müend gross gnueg si und oni bequeme Stuel gat eh nüt. Da also eh scho alles vorhande isch wärs zimlich tumm au na e Konsole z chaufe (ussert ebe Nintendo Zügs). Das isch eigentlich mal di ursprünglich Ussag gsi, bevor d Diskussion chli abgschweift isch...dass de Markt für d Konsole na existiert gsetmer a de Verchaufszahle...aber d Zuekunft vo dene Dinger sch im Moment me als ungwüss...vilicht gits na e PS5, aber bim 6i isch den glaubs langsam Schluss.Skeletor hat geschrieben:aber eueri "vorteil" bringet nur viel chöste mit sich. eueri argumentation gaht nur immer vo euere situation us.
Was mich meh interessiert isch d'Frag, öb dur d'Rückkehr zu so eme "bescheidenere Umfeld" s'aktuelle Modäll vo de AAA-Publisher überhaupt no wirtschaftlich chan si. Evt. wird me da mittelfrischtig tatsächlich zum Gschäftsmodell us de NES-Ziite müese zruggchehre. Sprich: Günstigeri Hardware, günstigeri Entwickligsbudgets.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
fräche cheib.Skeletor hat geschrieben:ich klink mich us. du weisch ja amigs nöd mal was überhaupt lauft.zwirrlibatz hat geschrieben: wieso missioniersch denn da eso?
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich klink mich ih
cha em skelett sini argument absolut nachvollzieh
game isch für mich konsolä, sofa und beamer oder grosse tv. isch aber scho e grundsatzentscheidig wo tüüf verwurzlet isch.
ha no nie es büro gha oder nur im asatz öpis ähnlichs, dür das au scho sit ewigkeite kei desktop rechner meh, nur laptops. ergo entfallt s schpile vo nöie schpil uf dere plattform.
natürlich isch es endless ocean ufem beamer zimlich optimal, aber mis hauptargument für konsolä-ufem-sofa-schpile isch de mehrschpilerfaktor.
online isch mer bim gta 1 scho verleidet, ha lieber öper reals näbedrah, optimalerwiis in ohrfiigerichwiiti

cha em skelett sini argument absolut nachvollzieh
game isch für mich konsolä, sofa und beamer oder grosse tv. isch aber scho e grundsatzentscheidig wo tüüf verwurzlet isch.
ha no nie es büro gha oder nur im asatz öpis ähnlichs, dür das au scho sit ewigkeite kei desktop rechner meh, nur laptops. ergo entfallt s schpile vo nöie schpil uf dere plattform.
natürlich isch es endless ocean ufem beamer zimlich optimal, aber mis hauptargument für konsolä-ufem-sofa-schpile isch de mehrschpilerfaktor.
online isch mer bim gta 1 scho verleidet, ha lieber öper reals näbedrah, optimalerwiis in ohrfiigerichwiiti

Re: Wii-U
nen neuen pc hab ich grad letzthin für 800.- zusammen gebastelt. prozzi, mobbo und rams neu, die alte GeForce gt 570 rein....und risen 3 laeuft auf high end, ebenso dark souls 2.(nix mit schweine teuer)
momentan ist aber eh etwas flau in sachen gaming, nix gescheites mehr, immer dasselbe langweilige zeug mit zombies, action rpg oder cod artiges krawumm zeug. ist wird wieder mal zeit fuer nen rpg zeitalter wie zu baldurs gate oder ultima 9 zeiten.
momentan ist aber eh etwas flau in sachen gaming, nix gescheites mehr, immer dasselbe langweilige zeug mit zombies, action rpg oder cod artiges krawumm zeug. ist wird wieder mal zeit fuer nen rpg zeitalter wie zu baldurs gate oder ultima 9 zeiten.

mi "büro" isch eifach e tisch mit eme compibildschirm druf und eme tower unte dra.
und s isch ja nit so als müesst mer sich für öppis entscheide. i ha au e sofa mit eme grosse CRT tv vorne dra und 700 spieli im regal. aber tue genauso gärn ufem pc spiele.
mit laptops kame au guet game. i triff mi 1 x pro wuche mit 2 kollege und mer spiele denn immer in dr kuchi. ässe und trinke in riichwitti und zämme gege anderi möngls usem internet game macht spass.
und s isch ja nit so als müesst mer sich für öppis entscheide. i ha au e sofa mit eme grosse CRT tv vorne dra und 700 spieli im regal. aber tue genauso gärn ufem pc spiele.
mit laptops kame au guet game. i triff mi 1 x pro wuche mit 2 kollege und mer spiele denn immer in dr kuchi. ässe und trinke in riichwitti und zämme gege anderi möngls usem internet game macht spass.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Divinity: Original Sin, Wasteland 2, Pillars of Eternity, Torment 2, Shroud of the Avatar, Kingdom Come und jensiits vom ganze Kickstarter-Zirkus chunnt ja no de Witcher 3. Apgah tuets! Apgah!siralos hat geschrieben:momentan ist aber eh etwas flau in sachen gaming, nix gescheites mehr, immer dasselbe langweilige zeug mit zombies, action rpg oder cod artiges krawumm zeug. ist wird wieder mal zeit fuer nen rpg zeitalter wie zu baldurs gate oder ultima 9 zeiten.

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja guet...di entscheidend Frag isch demfall eher: Wie werded Konsole i de absehbare Zuekunft usgseh? Weni mir so aluege, was Intel i de Labors für mobili Chips zemebastled, denn erschint mir s hütige Konzept vo Konsole nid so recht zuekunftstauglich. Wenn es Smartphone i 10 Jahr d Grafikleistig vo hütige Konsole übetrifft, kabellos mitem TV kommuniziert, via Sprachbefehl als Mediacenter fungiert und s Bild vom PC uf de Beamer streamt...für was bruchsch denn überhaupt na e Konsole im klassische Sinn? Für Nintendo gseni da no Chance, wenns witerhin neui Konzept usprobiered...Sony und M$ hingege sind eh scho im Smartphone Mart...Gurgelhals hat geschrieben:Konsole wirds imho immer gä, aber d'Tendänz gaht halt eifach wieder i die ander Richtig:...Xinobrax2 hat geschrieben:Richtig...ich bruche de PC eh zum schaffe. Ich bruche e schnelli CPU & GPU für Berechnige, ich bruche au gnueg RAM, au d Bildschirm müend gross gnueg si und oni bequeme Stuel gat eh nüt. Da also eh scho alles vorhande isch wärs zimlich tumm au na e Konsole z chaufe (ussert ebe Nintendo Zügs). Das isch eigentlich mal di ursprünglich Ussag gsi, bevor d Diskussion chli abgschweift isch...dass de Markt für d Konsole na existiert gsetmer a de Verchaufszahle...aber d Zuekunft vo dene Dinger sch im Moment me als ungwüss...vilicht gits na e PS5, aber bim 6i isch den glaubs langsam Schluss.Skeletor hat geschrieben:aber eueri "vorteil" bringet nur viel chöste mit sich. eueri argumentation gaht nur immer vo euere situation us.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
me chönnts aber meine i dem topic.evo hat geschrieben:und s isch ja nit so als müesst mer sich für öppis entscheide.

I speeled my drink!
wie gesagt, divinity ist mir zu action lastig....die anderen muss ich mir im demfall mal unter die lupe nehmen, aber irgendwie find ich die ganzen kickstarter zeug etwas fuer die tonne.Gurgelhals hat geschrieben:Divinity: Original Sin, Wasteland 2, Pillars of Eternity, Torment 2, Shroud of the Avatar, Kingdom Come und jensiits vom ganze Kickstarter-Zirkus chunnt ja no de Witcher 3. Apgah tuets! Apgah!siralos hat geschrieben:momentan ist aber eh etwas flau in sachen gaming, nix gescheites mehr, immer dasselbe langweilige zeug mit zombies, action rpg oder cod artiges krawumm zeug. ist wird wieder mal zeit fuer nen rpg zeitalter wie zu baldurs gate oder ultima 9 zeiten.

auf witcher 3 freu ich mich auch schon, dann gibts nach 8 jahren wohl auch wieder mal nen neuen pc, novigrad in high end.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
http://www.pcgamer.com/2014/01/04/the-b ... s-of-2014/" onclick="window.open(this.href);return false;Gurgelhals hat geschrieben:Apgah!
ich hol mir öppe jedes 20igscht und dasch immer no gnueg.
aber dasch ja s'wiiu topic, also: http://www.gamesradar.com/upcoming-wii-u-games-new/" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Wie gseit: Als es eifachs, unkomplizierts Grät für die Lüüt, wo kei technophili Freaks sind. Halt öppis, wo wie damals zu NES/SNES-Ziite im Bezug uf d'Ambitione ehner in Richtig Wii mini und weniger in Richtig hochgrüschtets PS3-Monschter gaht. D'Konvergenz vo allne Einzelgrät zu eim Ökosystem isch i de letschte 20 Jahr scho so oft prediget worde, dass ich schlicht und eifach nüme dra glaube. Es gitt technisch und organisatorisch z'viel Hürde, die verschiedene Hersteller chömed sich ständig i d'Quäri und d'Entwicklig bewegt sich nach wie vor z'schnäll, als dass da die defür nötigi Stabilität je da wär. Und dänn chömed die "weiche" Faktore dezue. Für eus isch es viellicht keis Problem, s'Signal vom Büro-PC i d'Stube z'streame; die meischte Lüüt wänd das aber nume scho drum gar nöd, will das zwei völlig verschiedeni Sphäre vo ihrem Alltag sind ("schaffe" vs. "Freiziit"). Gseht me ja au i dem Topic. Das isch die ursprünglichi und wohl au die zuekünftigi Zielgruppe für Spielkonsole. D'Ära vo de Konsole als valabli Plattform für de hardcore-state-of-the-Art-Zocker vo de letschte beide Generation wird hingäge wohl als Intermezzo i d'Videospielgschicht igah.Xinobrax2 hat geschrieben:Ja guet...di entscheidend Frag isch demfall eher: Wie werded Konsole i de absehbare Zuekunft usgseh? Weni mir so aluege, was Intel i de Labors für mobili Chips zemebastled, denn erschint mir s hütige Konzept vo Konsole nid so recht zuekunftstauglich. Wenn es Smartphone i 10 Jahr d Grafikleistig vo hütige Konsole übetrifft, kabellos mitem TV kommuniziert, via Sprachbefehl als Mediacenter fungiert und s Bild vom PC uf de Beamer streamt...für was bruchsch denn überhaupt na e Konsole im klassische Sinn? Für Nintendo gseni da no Chance, wenns witerhin neui Konzept usprobiered...Sony und M$ hingege sind eh scho im Smartphone Mart...Gurgelhals hat geschrieben:Konsole wirds imho immer gä, aber d'Tendänz gaht halt eifach wieder i die ander Richtig:...Xinobrax2 hat geschrieben:Richtig...ich bruche de PC eh zum schaffe. Ich bruche e schnelli CPU & GPU für Berechnige, ich bruche au gnueg RAM, au d Bildschirm müend gross gnueg si und oni bequeme Stuel gat eh nüt. Da also eh scho alles vorhande isch wärs zimlich tumm au na e Konsole z chaufe (ussert ebe Nintendo Zügs). Das isch eigentlich mal di ursprünglich Ussag gsi, bevor d Diskussion chli abgschweift isch...dass de Markt für d Konsole na existiert gsetmer a de Verchaufszahle...aber d Zuekunft vo dene Dinger sch im Moment me als ungwüss...vilicht gits na e PS5, aber bim 6i isch den glaubs langsam Schluss.Skeletor hat geschrieben:aber eueri "vorteil" bringet nur viel chöste mit sich. eueri argumentation gaht nur immer vo euere situation us.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Eh...mal luege...i 10 Jahr chan vil passiere, i de IT Industrie sowiso. Di technische Hürde gseni mittlerwile zwar nüme, aber organisatorisch müessted da schono es paar Sache überwunde werde. Vor allem all die proprietäre Standards...
"Sorry, dis Windows 10 Phone chan nid mitem Sony TV verbunde werde" :typej:
"Sorry, dis Windows 10 Phone chan nid mitem Sony TV verbunde werde" :typej:
Krass...di meischte keni nid mal...zwirrlibatz hat geschrieben:http://www.pcgamer.com/2014/01/04/the-b ... s-of-2014/" onclick="window.open(this.href);return false;Gurgelhals hat geschrieben:Apgah!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich au nöd. drum gugg ich ab und zue nah was so lauft.Xinobrax2 hat geschrieben:Krass...di meischte keni nid mal...
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
lol, pachter zieht gleich ein paar seiten lang heat im g 

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
was lauft jetzt mit shovel knight?
chumt das no das jahr?
chumt das no das jahr?
- grappagott
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
cross-buy 

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
und dann spielen alle nur noch vorm pc und auf dem handy? kann ich mir nicht vorstellen. ist doch voll unpraktisch/unbequem auf dauer.Xinobrax2 hat geschrieben:Skeletor hat geschrieben:dass de Markt für d Konsole na existiert gsetmer a de Verchaufszahle...aber d Zuekunft vo dene Dinger sch im Moment me als ungwüss...vilicht gits na e PS5, aber bim 6i isch den glaubs langsam Schluss.
Konsolen, PCs und Handy/Tablet-Kram werden einfach weiter koexistieren, das ist ähnlich wie auf dem Automarkt. Nur weil es Kombis gibt, verschwinden nicht LKWs, Sportwagen oder Kleinwagen vom Markt.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
aufm handy ischt noch kühl, musst nich ma das sofa ins büro schieben.PlanetHarrieR hat geschrieben:und dann spielen alle nur noch vorm pc und auf dem handy? kann ich mir nicht vorstellen. ist doch voll unpraktisch/unbequem auf dauer.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Nene, nid ufem Handy, sondern mitem Handy. Ich gsenes ja bi mir...ich chan s Handy via HDMI amne TV/Beamer aschlüsse und via Bluetooth en Controller connecte. So spil ich z.B. N64 oder Playstation. S Handy wird quasi zur Konsole mit allem drum und dra. Im Moment isch das sicher nanig massetauglich...eher es Spielzüg für "Bastler". Dennoch zeichnet sich da e bestimmti Richtig ab...das gsetmer ja au bim Nvidia Shield. Ich chent mir durchus vorstelle, dass sich de Markt innerhalb vo de nögschte 10 Jahr i die Richtig wird entwickle. Dass bedüted nid zwangsläufig, dass di klassische Konsole werded verschwinde, allerdings bezwiflich, dass d Gigante wie z.B. Sony i dem Markt na werded mitmische. Wenn sich de Markt tatsächlich i die Richtig würd entwickle wär das für di grosse es unkalkulierbars Risiko. Oder andersch gseit, warum seted d Entwickler es Game ufere Sony Konsole veröffentliche, wenn sis au für Android chented schribe und das denn uf 213470 unterschidliche Grät mit unterschidliche Specs würd laufe...PlanetHarrieR hat geschrieben:und dann spielen alle nur noch vorm pc und auf dem handy? kann ich mir nicht vorstellen. ist doch voll unpraktisch/unbequem auf dauer.Xinobrax2 hat geschrieben:Skeletor hat geschrieben:dass de Markt für d Konsole na existiert gsetmer a de Verchaufszahle...aber d Zuekunft vo dene Dinger sch im Moment me als ungwüss...vilicht gits na e PS5, aber bim 6i isch den glaubs langsam Schluss.
Konsolen, PCs und Handy/Tablet-Kram werden einfach weiter koexistieren, das ist ähnlich wie auf dem Automarkt. Nur weil es Kombis gibt, verschwinden nicht LKWs, Sportwagen oder Kleinwagen vom Markt.
Dass die 08/15 Touch-Minigames für d Handys scheisse sind weissi au...um die gats gar nid