Overdose hat geschrieben:aber i glaub die i dene länder gsehnd da selber warschinli ned o so tragisch.
logisch, wie chöntets o? Die tummi Masse chame zuegäh allerdings au ohni Religion zumne hirnlose Mob forme.
Moderator: Avenger
Overdose hat geschrieben:aber i glaub die i dene länder gsehnd da selber warschinli ned o so tragisch.
Also bi üs wirsch i de Regel scho nüm so würklich gmeuchelt. Mir händ usägfundä dasses vil effektiver isch, einä eifach lächerlich zmachä, hesch kei Bluet a de Händ, s Ziel aber no besser erreicht, mit viel weniger Wiederstand. S Bluet chund denn nur wenns nid andersch god, und au denn möglichscht wenn niemer herä luegt.Overdose hat geschrieben:e öffentlichi büecherverbrennig zur provokation und e versehentlichi oder halt ned versehentlich büecherverbrennig vo paar tuble chamer glaub ned verglieche.
wenn mi fragsch trifft do eifach steizietmentalität uf moderne. mir verstönd sie ned u sie eus ned. kess wunder. i glaub vor 600+ jahr wäret mer do bi eus au ned unverletzt devo cho wenn mer e bible verbrennt hättet. U i gwüssne Nord/Südamerikanische staate chämtsch glaub au jetzt no ziemli trouble über.
Ich han müese lole :typej:Acid hat geschrieben:Ah ja... hani letschti ghört: En Jüdischä Maa reded mit Gott: "Ich han grossi Sorg, min Sohn will zum Christetum konvertiere..." - de Gott: "Ja, dass isch mir au passiert." - "Was hesch denn gmacht?" - "Was ächt? Es nois Testanment gschribä!" höhöhö
Acid hat geschrieben:@emP: Es isch so einiges Rational nid nähernd Haltbar, zum Bispiel dass du oder ich läbed, schnufed, i sones Forum wiä das do Postet, oder evtl. sogar mol Glücklich oder Trurig sind. Oder unzähligi Entscheidigä wo jedä Mänsch tagtäglich trifft. So What?
Ich weiss, es isch grauähaft :typej: Geschter sind au no grad unzähligi anderi Rächtschriebfähler dezuä cho... wahrschindlich lohni nid vil us, womer uf Schwizerdütsch überhaupt chan machä. Das mitem Attribut gross schribä isch allerdings es prinzipiells Problem vo mir, au weni Schriftsproch schrib (wird vo Zit zu Zit zwar chli besser, und hängt natürlich au chli mit de Zit, miner Verfassig und de Konzentration zämä, und öbi de Text no es paarmol durälis oder nid). Weiss nid werum sich das mol igstellt hed.emP hat geschrieben:Acid hat geschrieben:@emP: Es isch so einiges Rational nid nähernd Haltbar, zum Bispiel dass du oder ich läbed, schnufed, i sones Forum wiä das do Postet, oder evtl. sogar mol Glücklich oder Trurig sind. Oder unzähligi Entscheidigä wo jedä Mänsch tagtäglich trifft. So What?
Vorallem isches rational nid haltbar, dass Du alli Attribut konsequänt gross schribsch.
jede mit hirn weiss, dass gott dä bescht komödiant isch.Gurgelhals hat geschrieben:Ich han müese lole :typej:Acid hat geschrieben:Ah ja... hani letschti ghört: En Jüdischä Maa reded mit Gott: "Ich han grossi Sorg, min Sohn will zum Christetum konvertiere..." - de Gott: "Ja, dass isch mir au passiert." - "Was hesch denn gmacht?" - "Was ächt? Es nois Testanment gschribä!" höhöhö
emp vs gott isch au sehr luschtig.h4xX0r hat geschrieben:ah lueg de Spock-Emp isch wieder am schriebe
kauft!Nahezu jeder Promi hat mittlerweile seinen eigenen Duft. Warum soll nun also nicht auch das Oberhaupt der katholischen Kirche einen haben? Das hat sich wohl die italienische Parfümeurin Silvana Casoli gedacht.
Wie "telegraph.co.uk" berichtet, soll die Duft-Künstlerin Silvana Casoli, die auch schon für Sting, Madonna und den König von Spanien - Juan Carlos - Parfüms kreiert hat, jetzt ein Duft-Wässerchen für Papst Benedikt XVI. erstellt haben.
Der Name des Parfüms wird noch nicht verraten. Doch Casoli berichtet, dass sie - im Gegensatz zum unheilig klingenden "Diavolo" von Antonio Banderas - an etwas friedliches, gesetzteres gedacht hat. Die Duft-Designerin brachte erst kürzlich zwei andere Kreationen namens "Water of Hope" und "Water of Faith" auf den Markt, die für die katholische Kirche generell benutzt werden.
Das für den Papst kreierte Parfüm soll die Liebe des Bayern zur Natur und den Wäldern und Tieren in dessen Heimat, sowie auch Frieden und Besonnenheit wiederspiegeln. Eine Aufgabe, an der Casoli laut "telegraph.co.uk" fast zu verzweifeln drohte. Glücklicherweise habe sie dann realisiert, dass eine Essenz wie diese ihren Kern in etwas von purer Reinheit haben muss.
Sie habe an den Duft gedacht, den der Papst wahrnehme, wenn er in der Grotte von Lourdes bete. In dieser soll die mittlerweile heilig gesprochene Bernadette Soubirous im Jahr 1858 eine Marienerscheinung gehabt haben.
Das Parfüm soll unter anderem Zitronenbaum-Blüten und den Duft von Frühlings-Gras beinhalten.
Wer sich jetzt denkt, er könne bald wie das Oberhaupt der katholischen Kirche riechen, den müssen wir leider enttäuschen: Der Duft soll exklusiv für Papst Benedikt kreiert worden sein und nicht in den Handel kommen.
türli gitts en. zbsp im poscht grad ober dim.evo hat geschrieben:ja gits jez de huere gott oder nit? händer in dene 15 siite öpis könne usefinde?
im poscht grad ober dim hat geschrieben:hu! ha!
lol, wahr.Vyse hat geschrieben:Früehner händ gwüssi Götter no Schwächene gha und me häts chönne beschimpfe und sich richtig abreagiere mit Vorwurfstiradene und hysterischi dWuetschläg gäge dGötter schlüüdere.
Hüt bisch eifach sälber gschuld, wänn sich öppis im Läbe nöd so füegt und dörfsch niemert meh verantwortlich mache, weder dGötter, no dGsellschaft no suscht was, ussert dich sälber.
Das isch scho bitz en Verluscht. Götter mit Schwächene für dPsychohygiene
isch au ebe nur eis vo viiiiiiielne biischpiel gsi.evo hat geschrieben:seit mer nüüt. i kenn nur deus ex. und sound hani do iz leider kein
evo hat geschrieben:götter beschimpfe sich easy.
gott du pimmel
liecht & musig? hani doch schomal erklärt. Alles e Frag vor Perspektive.zwirrlibatz hat geschrieben:da nomal es grandioses zügnis: http://vimeo.com/31645240" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 3 Gäste