warum gnau wotsch e nöi konsole chaufe?Sidiris hat geschrieben:umejoggle
Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
zombiu: http://www.gamerankings.com/wii-u/67301 ... icles.html" onclick="window.open(this.href);return false;
gamespot auweia.
gamespot auweia.
I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ok, fair.Sidiris hat geschrieben:hab ich noch gar keine Lust auf mehr davon
uuh, gueti frag.Herr Rossi hat geschrieben:warum gnau wotsch e nöi konsole chaufe?

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
nöggscht mol wirdi garantiert ufftauche...und wenn i über liichene muess go (de Dax weiss genau was i mein)..stoht jetz schwarz uff Himmelblau (ja, forumiistellig my ass)Bejita hat geschrieben: Ja schad hesch nid chöne cho!
Und vo dim Legendäre tiramisu hani ou nume no die lääri form gseh haha

Ich hoff au sehr, dass es eini im Summer/Herbscht wird gäh.
Denn gniess i aber au s Bier nomeh, wäg de warme temperature. Evt. bring i denn e chliini booosler Bier usswahl mit

nomol kurz zum Sidiris...
im nochhinein...irgendwie hett er recht.
Guet, isch no zfrüeh zum könne es Fazit bringe. Wod 360er uff em Markt gsi isch hett me praktisch nur perfect Dark und Geometry Wars könne zöggle. (dörf me nie vergässe!)
aber jo...momentan noni so tolli software wie erhofft um beidi (oder eini) Konsole(ne) MÜESSE zbesitze.
WiiU hett halt de Mario/zelda und classic Bonus (eshop). HALT - nid das jede jetz kunnt, dass me die Title inzwüsche gseh hett (ihr hend recht)...Aber au dörte hetts recht gueti 3rd. party Software, wo überraschend guet umgsetzt worde sinn. Sigges die beide Batmans, die beide Assassins Creeds, CallofNutty, need4speed, Darksiders, Tekken, Rayman. Aber logo, gitts halt leider au uff 360er/ps3...wieso also für de WiiU kaufe? (gwüssi sinn aber würklich besser als uff de microsoft/sony konsole...also, falls me die nid hett...es länggt locker für die nögschte paar Mönet bis öppis GUETS, INTERESSANTS uff PS4/One uusekunnt.
Eigets, wo nid Mariogames sinn, sinn nur de Zombi, DK, Pikmin, LegoCity, wonderfull101 und skommende Bayonetta. Au nid grad megen, hyper hyper...aber echt...echt gueti Games!!!! Wo au würklich fun bereite tüend....Und es endi isch jo nid in sicht, da Nintendo jo grad vor es paar Täg bekannt gäh hett, dass sie witterhin tüend Konsolene entwickle. (ob das jetz e drohig isch...lömmer in ruum stoh)

PS4 hett im übrigen de Network Bonus. Ha im RetroGamer gläse kha, dass jo zig tuusigi vo PS 1 und 2 sowie ps3 Games erhältlich sinn. Gwüssi sogar gratis

also Sidiris...gäld spare, wenn dir nüt zueseit. Aber simmer ehrlich: Bis zur nöggschte Konsole Generation duuret no bis 2018/19. Und bis denne hesch (wenn jetz scho kei grosses inträsse tuesch zeige) wohrschiins gar kei inträsse meh in dr Konsole Wält iizstiege.
...denn eso gohts momentan au mir...
Ich ha geschter ussgiebig s Retro Gamer gläse und durch die viele Brichts ha ich extrem hüffigi "ahjaa, genau" flashbacks kha. Ich ha mi uff Games wie Day of Tentacle, Monkey Island 2, Sam&Max, KingsQuest/PoliceQuest (PC) Street of Rage 2, Wipeout2094 oder Resident Evil 2, Virtua Fighter 2, Daytona USA, SegaRally, Mortal Kombat 2 gfreut. Bi denne a ettlichi Mitternachtsverkäuf gange...ha ettlichi Blindkäuf tätiget (Desert Strike, MicroMashines, Bomberman, Goldeneye

Weiss nid, wieso ich jetz so ussgholt ha. Evt. nagt bi mir eifach s Alter...kha sii, dorum au kei inträsse me a neui konsolegeneratione.
Wär i 20ig wür i glaubs au ummehypere und min ganze (Lehrlings)lohn für e PS4 mit Battlefield uuseloh und mi dumm und dämlich (nid abwärtend verstoh!!!!) dnacht umd ohre haue, jedes gadget ha und mi ab de 12j ärgere, wo mi im BF fertig tüend mache. *lol*
oooder...no en andere grund... mir sind eifach zverwöhnt und hend scho alles...und da uff dr one/4 no nüt interessants dusse isch...wämmer mr se au nid ha.
who knows....

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich han ä ähnlichi Situation. Und s'Legends findi besser bis jetzt. Ich spar mit de Köngler glaubs nochli uuf.Sidiris hat geschrieben:Bin ich noch immer im Zwiespalt... hab langsam etwas J'n'R Überdruss... Rayman Legends wär ja auch noch... und obwohl ich den DKCR super fand, hab ich noch gar keine Lust auf mehr davonMastler(P) hat geschrieben:was isch mit dk, du pisser?
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
War gestern Gegenteiltag? Mein alter Nintendo-Antifan-Kumpel hat sich gestern spontan ne Wii U gekauft und grad tierisch Spaß mit Zombie U.
Der hatte seit dem NES keine Nintendo-Konsole mehr.
Aber mir vorher zwei Jahrzehnte lang mit seinem Nintendo-Gehate in den Ohren liegen

Aber mir vorher zwei Jahrzehnte lang mit seinem Nintendo-Gehate in den Ohren liegen

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Re: Wii-U
der soll sich noch das sm3dw und das windferkler remake kaufen, da drehr er durch.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
genow
Zelda mag er auch ganz gerne wohl
Auf Wonderful 101 und Beionetter 2 ist er auch scharf
Zelda mag er auch ganz gerne wohl
Auf Wonderful 101 und Beionetter 2 ist er auch scharf
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 06 Mär 2014 12:12, insgesamt 3-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Denke da wird schon noch was kommen - E3 womöglich - aber früher gabs bei neuen Konsolen meist auch nette Games zu haben... und aktuell macht mich einfach fast nichts wirklich an... Wonderful 101 vielleicht noch, aber ich hasse überladene Steuerungen...mr.raw hat geschrieben: also Sidiris...gäld spare, wenn dir nüt zueseit. Aber simmer ehrlich: Bis zur nöggschte Konsole Generation duuret no bis 2018/19. Und bis denne hesch (wenn jetz scho kei grosses inträsse tuesch zeige) wohrschiins gar kei inträsse meh in dr Konsole Wält iizstiege.
...denn eso gohts momentan au mir...
Aber auch auf dem 3DS bin ich grad etwas im Loch - hab alles durch, was ich spielen will, und die nächste Ladung ist zwar angekündigt, aber geht noch ein paar Monate

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich bin mer nöd 100pro sicher, aber dä sidris chönt en MARIONETTENMENSCH si 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
de mario isch e nette mensch
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mastler(P) hat geschrieben:ich bin mer nöd 100pro sicher, aber dä sidris chönt en MARIONETTENMENSCH si

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Kauf Dr. Luigi im E-shop 

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Sidiris hat geschrieben:lol - wat?Mastler(P) hat geschrieben:ich bin mer nöd 100pro sicher, aber dä sidris chönt en MARIONETTENMENSCH si

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
MARIONETTEkart?

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
bis em 18e gitts Dr. Luigi für 14.- statt 21.-
chauf!
chauf!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
PlanetHarrieR hat geschrieben:Welcome to Mario Karte!
super wirds!