Geld isch schuld.. NUR das!Xinobrax2 hat geschrieben: Wenn ires System dezue füert, dass si am Endi d Wahl zwüschet me Idiot und me Arschloch hend, denn seteds ev. mal was ändere...
chunnt aber überall uf dr wäut meh und meh ähnlech...
Moderator: Avenger
Geld isch schuld.. NUR das!Xinobrax2 hat geschrieben: Wenn ires System dezue füert, dass si am Endi d Wahl zwüschet me Idiot und me Arschloch hend, denn seteds ev. mal was ändere...
D Ironie debi isch doch, dases im Kern vo de Unabhängigkeitserklärig immer nur drum gange isch, sich vo de Geldmacht und em britische Königshuus z trenne. Jetzt werdeds vo de Fed und de US-Oligarchie regiertJones hat geschrieben:Geld isch schuld.. NUR das!Xinobrax2 hat geschrieben: Wenn ires System dezue füert, dass si am Endi d Wahl zwüschet me Idiot und me Arschloch hend, denn seteds ev. mal was ändere...
chunnt aber überall uf dr wäut meh und meh ähnlech...
... und sie hend au gmerkt, dass Gäld sötti vom Staat gmacht wärde und mer d Macht übers Gäld NIE sött in privati Händ gäh... ja nu. Sie hend sich au rächt lang degäge gwehrt, aber d Dänker hend de länger Schnuuf gha.Xinobrax2 hat geschrieben:Vereifacht gseit isches drum gange, dass sich d Amis als eigeständigs Volk verstande hend und kei Stüre me as Königshus hend wele zale...
Korrekt, das isch denn denach cho. De Stephen Zarlenga het das i sim Buech "Der Mythos vom Geld" ziemlich detailliert usenand gno...di ganz Gschicht vom Geld, vo de Muschle und Federe bis zu üsem hütige System. Sehr interessantBuccaneer hat geschrieben:... und sie hend au gmerkt, dass Gäld sötti vom Staat gmacht wärde und mer d Macht übers Gäld NIE sött in privati Händ gäh... ja nu. Sie hend sich au rächt lang degäge gwehrt, aber d Dänker hend de länger Schnuuf gha.Xinobrax2 hat geschrieben:Vereifacht gseit isches drum gange, dass sich d Amis als eigeständigs Volk verstande hend und kei Stüre me as Königshus hend wele zale...
rofl, den besser s system justiere, system neu installiere isch mit vill bluet vergüsse verbunde.siehe gschicht.evo hat geschrieben:me könnt au langsam e neus system ahpeile wo die guete aspäkt vom kapitalismus integriert.
utopie, systemumstürz sind immer bluetig gsi. ob uf churz oder lang. es gat drum d günnverteilig anderst z gstalte und demit meh vom wachstum profitizere zlah, da chasch a villne schrube dreie und ich wär eigetnlich positiv das me das schaffe chönd, nur leider waennd den die superdifferenzierte Mitmensche immer nah meh verteilig und nah meh durmischig vo allem.evo hat geschrieben:wemmes vo hüt uf morn mache möcht bestimmt. langsam schritt für schritt umdänke isch gfrogt
a das glaub ich au, mir würded eifach unteschidlichi wärchzüg verwände welle defür bzw. verwändet si scho.thaeye hat geschrieben:ich glaub aber immer nah en reboot isch möglich. meh muesst eifach gas geh.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste