Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
sorry, also nomol für die ganz dumme (wie ich bi)....
du khasch de ganzi HBC mit allem drum und dra uff d WiiU übere beame und uff dr WiiU khasch denn im Wii Modus de HBC starte mit dr Feschtplatte etc etc?!?!!?!
UND das ganze bliebt uff dr alte Wii bestoh und wird durch de Transfer NID glöschet?!?!?!?

du khasch de ganzi HBC mit allem drum und dra uff d WiiU übere beame und uff dr WiiU khasch denn im Wii Modus de HBC starte mit dr Feschtplatte etc etc?!?!!?!
UND das ganze bliebt uff dr alte Wii bestoh und wird durch de Transfer NID glöschet?!?!?!?

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wele Teil vo....
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Alli Channel wo übere kopiert werde sindt uf dä Wii glöscht! Ps: PMmr.raw hat geschrieben:das goht?!?! ich ha ebbe angscht, dass s ganze Homebrew züggs "kaputt" goht....LuiStyle hat geschrieben:Ich hans gmacht und den d'Wii mit BootMii wieder alles druf gspieltgeosnow hat geschrieben:es isch scho tragisch. ich han geschtert no alli date vom wii uf de wii u transferiert. es nimmt mich mal wunder, wie viel vode wii und wii u bsitzer das mached.
sidu, häsch da zahle? 0.01%?
Wie gseht das denn uss? Du tuesch alles übere kopiere und uff dr alte Wii isch alles glöschet? Also au ddas ganze homebrew züggs?
oder bliebt das bestoh?

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Re: Wii-U
Si bringed ja ab april GBA im E-Shop und sicher au no i dem Jahr Nintendo DS Titel und es werdet sicher no viel Indie Games im Eshop cho. Und das Lineup vo de letsch Nintendo direct vo Nintendo selber isch sicher nonig alles gsi für das Jahr.Gurgelhals hat geschrieben:No niemert öppis zum letschte Nintendo Direct vom Dunschtig postet? Irgendwie han ich de Iidruck, für die Plattform chömed genau no 5 grösseri Titel use: De Donkey Kong, de Smash Bros., de Mario Kart, de Bayonetta 2 und s'X. Und dänn wird Nintendo - falls nöd no irgend es Wunder passiert und irgendeine vo dene Titel ischlaht wie en Iwata-Bomba (Vorhersag: Es wird garantiert nöd eso cho) - bim Wii U bald mal sang- und klanglos de Stecker zieh und sich bis zu de nörchschte Generation uf de 3DS konzentriere.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
lueg...alles guet und recht...aber sie maches immer so laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsam....
Sie könntet so uss de volle schöpfe...aber nei...lieber laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsam!
Sie könntet so uss de volle schöpfe...aber nei...lieber laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsam!
Das scho aber zumidest momentan chan mer sich jede Dunstig uf neue EShop games freue. ._)mr.raw hat geschrieben:lueg...alles guet und recht...aber sie maches immer so laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsam....
Supes NEs oder Nes oder was suscht no hät.-)
Es isch sicher au nöd eifach DS-Games uf de Wii u zbringe.
Und sneue Donkey Kong wird super wo am Fritig usechunt.)
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Gurgelhals hat geschrieben:Das Problem ist, dass in den Fällen, in denen sie das in den letzten Jahren versucht hatten, die Verkaufszahlen anschliessend jeweils gegen diese Strategie gesprochen haben. Mit Ausnahme vom ganzen Casual-Kram (Wii Sports, Wii Fit, Animal Crossing usw.) haben sich praktisch alle "Experimente" jenseits von Mario, Zelda, Donkey Kong, Kirby & Co. der letzten Jahre nur als mässig erfolgreich wenn nicht sogar als Flop erwiesen (z.B. Battalion Wars, Exite Trucks / Bots, Pandora's Tower, Sin & Punishment, Chibi Robo, Endless Ocean, Lego City Undercover, Nintendo Land, Wonderful 101, ...). Und wenn das so ist, dann gibt's halt dementsprechend schwerpunktmässig "sichere Werte" wie Mario & Co.General Schaden hat geschrieben:Die sollen lieber mal was Neues bringen. Nicht immer nur die bekannten Marken aufwärmen.

Es hett ufem Wii massewiis suprigi, grad 3rd Party, Titel gäh, das hett aber niemert intressiert wills nöd würkli als Triple A bummpängzackkrabumm wahrgnoh bzw behypet worde sind. Vo No More Heroes bis Endless Ocean, alles Perle. Ignoriert vo de gliiche Lüüt wo gjammeret händ, dass es nüt gitt. Douchebagfraktion vo Spieler bis Medie.
Zu "neuem" isch aber au zsäge, dass mittlerwiile au Ihr - haha - alti Säck sind. Die hütig Spielergeneration intressierts nöd würkli wieviel Dongigongs s'scho ufem Virtual Boy gäh hett. Vo dem her chönnt me die schono mit neue Zeldas usw beiidrucke. Die Spieli müesstet nur öppe mal cho.
I speeled my drink!
zwirrlibatz hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Das Problem ist, dass in den Fällen, in denen sie das in den letzten Jahren versucht hatten, die Verkaufszahlen anschliessend jeweils gegen diese Strategie gesprochen haben. Mit Ausnahme vom ganzen Casual-Kram (Wii Sports, Wii Fit, Animal Crossing usw.) haben sich praktisch alle "Experimente" jenseits von Mario, Zelda, Donkey Kong, Kirby & Co. der letzten Jahre nur als mässig erfolgreich wenn nicht sogar als Flop erwiesen (z.B. Battalion Wars, Exite Trucks / Bots, Pandora's Tower, Sin & Punishment, Chibi Robo, Endless Ocean, Lego City Undercover, Nintendo Land, Wonderful 101, ...). Und wenn das so ist, dann gibt's halt dementsprechend schwerpunktmässig "sichere Werte" wie Mario & Co.General Schaden hat geschrieben:Die sollen lieber mal was Neues bringen. Nicht immer nur die bekannten Marken aufwärmen.![]()
Es hett ufem Wii massewiis suprigi, grad 3rd Party, Titel gäh, das hett aber niemert intressiert wills nöd würkli als Triple A bummpängzackkrabumm wahrgnoh bzw behypet worde sind. Vo No More Heroes bis Endless Ocean, alles Perle. Ignoriert vo de gliiche Lüüt wo gjammeret händ, dass es nüt gitt. Douchebagfraktion vo Spieler bis Medie.
Zu "neuem" isch aber au zsäge, dass mittlerwiile au Ihr - haha - alti Säck sind. Die hütig Spielergeneration intressierts nöd würkli wieviel Dongigongs s'scho ufem Virtual Boy gäh hett. Vo dem her chönnt me die schono mit neue Zeldas usw beiidrucke. Die Spieli müesstet nur öppe mal cho.

bin au dinere Meinig.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Oh, im Media Markt Hildesheim schon Pricedrop auf 166 mit ZombiU
http://www.kaufda.de/Prospekt/Hildeshei ... 147#page=6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kaufda.de/Prospekt/Hildeshei ... 147#page=6" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
oha ein no brainer... musste ja zuschlagen pro controller auch noch dabei
hab fürs mario pack 245€ bezahlt dachte das sei schon günstig

hab fürs mario pack 245€ bezahlt dachte das sei schon günstig
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Perfekt, ig ha jetz der WiiU am Beamer agschlosse und ha trotzdem 5.1 Sound statt nur Stereo. 
Mis altersschwache Equipment wird also no chli länger am Läbe bliibe.

Mis altersschwache Equipment wird also no chli länger am Läbe bliibe.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Dr. Luigi -> Gem Buster rulez macht süchteeg 

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Bejita hat geschrieben:Mues säge optisch hei mir s Mario und DK rächt gfaue, schöni bunti suberi Grafik

gopf...scho s zweite Bier für dr Bechittlor...
hoffe uff die nöggscht GN!

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
aber gsehts au nextgen us?Bejita hat geschrieben:Mues säge optisch hei mir s Mario und DK rächt gfaue, schöni bunti suberi Grafik

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Wollte mir gestern ne WiiU kaufen - aber fand kein Spiel dass ich zocken will ausser SMB3DWorld und auf das hab ich direkt nach 3DLand noch keinen Bock.
Wollte mir stattdessen eine vorhandene importierte XBox One kaufen, und fand kein Spiel, das ich zocken will.
PS4 hatten die zwar nicht, aber auch da hatten die nichts was ich darauf zocken will.
... wohoo... current gen... hoffe an der nächsten E3 gehts zumindest ab
Wollte mir stattdessen eine vorhandene importierte XBox One kaufen, und fand kein Spiel, das ich zocken will.
PS4 hatten die zwar nicht, aber auch da hatten die nichts was ich darauf zocken will.
... wohoo... current gen... hoffe an der nächsten E3 gehts zumindest ab

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
was isch mit dk, du pisser?

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ja schad hesch nid chöne cho!mr.raw hat geschrieben:Bejita hat geschrieben:Mues säge optisch hei mir s Mario und DK rächt gfaue, schöni bunti suberi Grafik![]()
![]()
![]()
gopf...scho s zweite Bier für dr Bechittlor...
hoffe uff die nöggscht GN!

Und vo dim Legendäre tiramisu hani ou nume no die lääri form gseh haha
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Bin ich noch immer im Zwiespalt... hab langsam etwas J'n'R Überdruss... Rayman Legends wär ja auch noch... und obwohl ich den DKCR super fand, hab ich noch gar keine Lust auf mehr davonMastler(P) hat geschrieben:was isch mit dk, du pisser?