esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

ich nur echt wenn vom viktor orban verifiziert isch, alles andere isch hafechääs. :!:
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

siralos hat geschrieben:ich nur echt wenn vom viktor orban verifiziert isch, alles andere isch hafechääs. :!:
Bisch du eigentlich wirklich sone Idiot es oder eifach nur zdumm für chli meh Inhalt?
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

S niveau da ine isch inzwüsche erbärmlich, bin churz devor das topic zsperre. Negscht mal wenn eine beleidigt machi zue.

Denn chönder im 20min oder uf fb wiiter 'diskutiere'.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:ich nur echt wenn vom viktor orban verifiziert isch, alles andere isch hafechääs. :!:
Bisch du eigentlich wirklich sone Idiot es oder eifach nur zdumm für chli meh Inhalt?
Warum? du hoerst und liest ja nur das was dir passt, sieht man ja an deinem gequengel.

Am besten ihr geht alle in die politik und macht es besser, statt mit dem finger auf irgend wen zu zeigen.

Dieses und jenes isch gaggi, kinder sind arm drann, wirtschaft isch am arsch, maske us de höll. :typej:

Nochmals die frage, was musstest du entbehren dass du demonstrieren gehst? Was ich entbehren musste, steht ja oben und das ist ein furz.

Manche jammern, obwohl es nichts zu jammern gibt. Vor 12 jahren bei der wirtschaftskrise, fand ich die kurzarbeit supr. 80% siffen und 80% lohn....etwas weniger geshoppt und ne menge freizeit genossen. Der brudi macht härtefall antrag aus der hölle, aber der jammert nie. Take away for the win.

Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Wieso wurde nicht das Grundeinkommen bejaht wenn man es so mag dass man den Rücken schonen kann?

Fragen über Fragen...

Braucht man also zuerst eine kaputte Wirtschaft ehe man solche Ideen zulassen kann? Ja gut... machen wir sie mal putt, bischen mehr putt... ist noch zu wenig putt.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

siralos hat geschrieben:
Warum? du hoerst und liest ja nur das was dir passt, sieht man ja an deinem gequengel.

Am besten ihr geht alle in die politik und macht es besser, statt mit dem finger auf irgend wen zu zeigen.

Dieses und jenes isch gaggi, kinder sind arm drann, wirtschaft isch am arsch, maske us de höll. :typej:

Nochmals die frage, was musstest du entbehren dass du demonstrieren gehst? Was ich entbehren musste, steht ja oben und das ist ein furz.

Manche jammern, obwohl es nichts zu jammern gibt. Vor 12 jahren bei der wirtschaftskrise, fand ich die kurzarbeit supr. 80% siffen und 80% lohn....etwas weniger geshoppt und ne menge freizeit genossen. Der brudi macht härtefall antrag aus der hölle, aber der jammert nie. Take away for the win.
Din Mangel a Ignoranz isch bitz truurig, bisch du en Roboter?

Freiheite münd mir entbehre, mir werded igschränkt wo, wie und mit wem mir üs dörfed träffe. Mir werded bestraft wenn mir üs nid a Regle halted wo ufgschtellt worde sind oni ei einzige Bewiis dass die Regle en messbare Nutze hend. Alti chranki Lüüt werded igschperrt und isoliert. Und und und

Es isch en Papierlipandemie wo nur no ufrecht erhalte wird wil so ängstlichi und meinigslosi Persone wie du eifach alles akzeptiered und hinemed. Dir chönnt mer wahrschinlich s Pfifli mit de Begründig es isch zu üsem allem Wohl...
D Sprütze de Heilsbringer, pervertierti Welt, da lohnt sich de Kampf. Ander gönd go abstimme wege Burka oder Autobahnvignette lol

Aber wie scho erwähnt; mit so leere Worthülse wie dine erreicht mer nume es Chopfschüttle. Mir gseht sich in Altdorf ;-)
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Hard facts coming

https://www.zanetti.ch/?p=494945" onclick="window.open(this.href);return false;
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

am besten geht ihr in die politik wie frau merkel und macht es besser.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

zeromeier hat geschrieben:S niveau da ine isch inzwüsche erbärmlich, bin churz devor das topic zsperre. Negscht mal wenn eine beleidigt machi zue.

Jetzt bini schwär versuecht, dich z bleidige, eifach demit das Topic zuemachsch :mrgreen:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Freiheite münd mir entbehre, mir werded igschränkt wo, wie und mit wem mir üs dörfed träffe. Mir werded bestraft wenn mir üs nid a Regle halted wo ufgschtellt worde sind oni ei einzige Bewiis dass die Regle en messbare Nutze hend. Alti chranki Lüüt werded igschperrt und isoliert. Und und und
Lol da du sich eh nicht an die regel hälst, wo liegt da das problem?

Die alten und kranken leute waren schon vorher eingesperrt und wie oft hast du deine alten verwandten besucht 1-2 mal im jahr? Ich besuche meine 87 jährige mutter seit 2 jahren fast jede woche in ihrer wohnung mit mundschutz. :kicher:

Was bleibt da noch...ah die kostbaren ferien?! Das isch gaggi, aber war nicht immer die rede dass die schweiz ein supr land sei und es noch x unentdeckte orte gibt und ansonsten spart man halt für später, so mache ich es.

Also so schlimm sind deine entbehrungen ja nicht oder bist du schon so alt dass du ins pflegeheim eingesperrt wirst!

Wenns ein papirli-pandemie ist, warum wird es nicht mal von diktatur ähnlichen ländern wie china, iran etc. Verschwiegen? Dort ist ja schon alles totallitär, also isses eher kontraproduktiv wenn man das volk noch ne pandemie aussetzt, weshalb sie es totschweigen wollten.

Spätestens wenn auf der ganzen welt die totengräber jammern dass ihre friedhöfe voll sind, dann isses glaubs nicht mehr gut.
aber ja, es ist ja alles propaganda deiner meinung nach, nur ein bisschen schräg und komisch dass viele länder unabhängig voneinander, mehr oder weniger dasselbe erzählen. :typej:

Ps: schweden wo keinen lockdown hatte, haben ja mittlerweile den kurs gewechselt und israel wo sehr weit mut der impfung ist, die machen ja jetzt partys!!!!

siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Buccaneer hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:S niveau da ine isch inzwüsche erbärmlich, bin churz devor das topic zsperre. Negscht mal wenn eine beleidigt machi zue.

Jetzt bini schwär versuecht, dich z bleidige, eifach demit das Topic zuemachsch :mrgreen:
Mach isch besser so, jammeris jammere ja eh. :vortex:

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

siralos hat geschrieben: aber ja, es ist ja alles propaganda deiner meinung nach, nur ein bisschen schräg und komisch dass viele länder unabhängig voneinander, mehr oder weniger dasselbe erzählen. :typej:
:groel: :groel: d. duemst. "unabhängig voneinander" :groel:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Lol de siralos.

Lueg für dich:
https://www.20min.ch/story/sterbewelle- ... 8246146789" onclick="window.open(this.href);return false;
(haha, isch 20minute, aber Inhalt läse Isch ja eh nid dis Ding, darum:)
https://www.srf.ch/sendungen/puls/gesun ... erschaetzt" onclick="window.open(this.href);return false;

Wenn bitz meh Grips hetsch würsch d Ignoranz gege Wüsse welle ituusche.
Ferie i de Schwiiz machi sit Jahre, im Gegesatz zu mir gats dir ja aber nur um dich selber.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
siralos hat geschrieben: aber ja, es ist ja alles propaganda deiner meinung nach, nur ein bisschen schräg und komisch dass viele länder unabhängig voneinander, mehr oder weniger dasselbe erzählen. :typej:
:groel: :groel: d. duemst. "unabhängig voneinander" :groel:
Null Ahnig hed er, aber er ghört halt au dezue :)
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

es isch ebe nöd mal ignoranz sondern eifach fuuulheit und obrigkeitshörigkeit und drum liest meh halt am morge sis 20min und de tagesazeiger (und merkt nöd mal das die eigentlichs glich schribet ->TX Group) und luegt am abig d tagesschau und haet s gfühl me isch informiert. gspannt wartet me natürli au immer ufd pk's vo de taskforce und em bundesrat. (völlig untypisch fürd schwiiz)

dezue chunt, je urbaner-desto verblödeter. d iwanderig usem eu ruum haet au na sis bitreit. de sonderfall schweiz isch gstorbe weg so lüüt.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Hmm, ich würd mer itz nid amasse zwüsse wer wo sini Infos abholt, und je urbaner desto verblendeter chani au nid underschribe. Isch sicher e Tendenz da, halt bitz politisch gfärbt. Das Thema sett eim aber unabhängig vo de politische Gsinnig interessiere. Es gad um d Verfassig.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

irgendswaen wirds dir au ufffalle wo de gsund menscheverstand na dihei isch ;) :lol: und das isch nöd i de urbane zentre :lol:

drum gönder wohl jetzt au nach altdorf, d bulle in zh sind wohl chli z härt druff ;)

es isch ja scho recht peinlich fürd d "regierige", völlig verseit überall und den eifach immer d lüüüt inen lockdown schicke :lol: keis wunder wird europa bachab ga mit so lüüt. meistens a positione wo sies keis fachwüsse mitbringet (den bruchets widr x berater) und den nah d verbandlige vo de medie underenand umd lüüt z "stüüre". gruusigi mischig. keis wunder spaltet mir ois immer meh i ganz chlini gruppene. vertraue id regierige isch wohl ufeme tüüfpunkt aglangt bi villne uusert em siralos wott d maske zum kacke aleit, den gat de mensch halt zrugg zum chlinste chreis woner sich wohlfühlt und sich chan selber bestätige (bias). so isches scho immer gsi. füren gsellschaft natürli gift.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Dini Ischtellig treit zum Problem bi. Ich bi au kei Fründ vo de Sozistädter, genau so wenig wie vo de Stammtischlandeier (ha bewusst so dämlichi schwarzwiiss Begriff gwählt für dich)
Gid halt eifach en riesigi Grauzonebevölkerig, zum Glück, suscht wär de urban/ländlich Grabe no grösser.

Mer gönd uf Liestal, Altdorf etc. wil die jewilige Regierige d Demonstrationsfreiheit respektiered, us dine genannte Gründ ;-)
I gwüssne Städt werded so Demos nid bewilligt. Ziemlich eifach.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

und wieso isch das so? lueg, du wottsches eifach na nöd gseh. (de urban/landgrabe isch gwaltig) egal. im grosse ganze bini i dem bereich froh gits lüüt wie dich.
Zuletzt geändert von thaeye am 23 Mär 2021 07:12, insgesamt 1-mal geändert.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben:Lol de siralos.

Lueg für dich:
https://www.20min.ch/story/sterbewelle- ... 8246146789" onclick="window.open(this.href);return false;
(haha, isch 20minute, aber Inhalt läse Isch ja eh nid dis Ding, darum:)
https://www.srf.ch/sendungen/puls/gesun ... erschaetzt" onclick="window.open(this.href);return false;

Wenn bitz meh Grips hetsch würsch d Ignoranz gege Wüsse welle ituusche.
Ferie i de Schwiiz machi sit Jahre, im Gegesatz zu mir gats dir ja aber nur um dich selber.
Und dini eltere besuchst du 2 mal im jahr? :kicher:

Und was ist mit dem pflege personal, waren die schon seit 15 so ausgelastet, ebenso intensivstation, alles propaganda?

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:und wieso isch das so? lueg, du wottsches eifach na nöd gseh. egal. im grosse ganze bini i dem bereich froh gits lüüt wie dich.
Was meinsch mit "warum isch das so"?
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

thaeye hat geschrieben:es isch ebe nöd mal ignoranz sondern eifach fuuulheit und obrigkeitshörigkeit und drum liest meh halt am morge sis 20min und de tagesazeiger (und merkt nöd mal das die eigentlichs glich schribet ->TX Group) und luegt am abig d tagesschau und haet s gfühl me isch informiert. gspannt wartet me natürli au immer ufd pk's vo de taskforce und em bundesrat. (völlig untypisch fürd schwiiz)

dezue chunt, je urbaner-desto verblödeter. d iwanderig usem eu ruum haet au na sis bitreit. de sonderfall schweiz isch gstorbe weg so lüüt.
hmm.. am morge hani grad mal ziit für bitzi 20min und (G) für d'ufheiterig. dänn bini am schaffe.
am abig kei luscht uf nachrichte... :oops:

wievill ziit vo dim läbe inveschtiersch du dänn, um dich zu däre situation usreichend z'informiere? und zu wellem zweck? hoffentli nöd nur, zum ide soziale medie 'besser ifomiert z'sii, als die andere'... :?
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

natürli treit mini istellig zunere spaltig bii, aber ich muen mich ja au entscheide und du weisch! CH FIRST! au zur Verfassig.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

und ja, ich finds richtig, dass d'lünd sich die scheisse nöd gfalle lönd.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

feeshlee hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:es isch ebe nöd mal ignoranz sondern eifach fuuulheit und obrigkeitshörigkeit und drum liest meh halt am morge sis 20min und de tagesazeiger (und merkt nöd mal das die eigentlichs glich schribet ->TX Group) und luegt am abig d tagesschau und haet s gfühl me isch informiert. gspannt wartet me natürli au immer ufd pk's vo de taskforce und em bundesrat. (völlig untypisch fürd schwiiz)

hmm.. am morge hani grad mal ziit für bitzi 20min und (G) für d'ufheiterig. dänn bini am schaffe.
am abig kei luscht uf nachrichte... :oops:

wievill ziit vo dim läbe inveschtiersch du dänn, um dich zu däre situation usreichend z'informiere? und zu wellem zweck? hoffentli nöd nur, zum ide soziale medie 'besser ifomiert z'sii, als die andere'... :?
jede haet anderi prioritäte und usgangslag. i sonere situation womer jetzt sind isches scho d pflicht vo jedem schwiizer sich i allne kanäl sich es bild z mache.

und was isch "besser informiert sii als die andere?", natürli machsch das. für was informiersch dich den sust? en meinig machsch dir us informatione und die wottsch ja den au mitteile irgendswaen.
dir isch wohl scho alles egal. so lüüt gits au vill, oder ebe haend halt kei ziiiit oder waend kei ziit ha.

efiach nöd vergesse das immer na fast 1 mio arbetnehmer in churzarbet sind und villi vorem konkurs. ich weiss es isch schwierig das usem elfebeitrum vom homeoffice binere bank z gseh ;) urban luigi ;)

jedem das seine (nazispruch?)
Zuletzt geändert von thaeye am 23 Mär 2021 08:00, insgesamt 3-mal geändert.
Antworten