Herr Rossi hat geschrieben:Itz chund de ängstlich Sidekick vom Trottel au no.
Lueg Jones, du chunsch mit Berlin füre, ich weiss nid werum. Unsicherheit? Egal, bisch nid in Liestal gsii. Die meischte vo dine Bruefskollege hend sehr cool reagiert, mit üs gschwätzt, üs teilwiis sogar bestätigt und motiviert. Das politisch inszenierte Chartehuus gheit itz eifach langsam zäme, von jung bis alt, links und rechts begrifed d Lüüt immer meh was Sach isch.
So Lüüt wie du und de siralos werded irgendwenn dankbar defür sii dass Lüüt wie ich sich defür igsetzt hend dass s Läbe wieder chli i gordneti Bahne glenkt wird. Ich mag üch d Maske gönne, go for it. Lönd üs aber bitte in Rueh mit öichem "Lifestyle". Danke
du hesch ächt gar nüt kapiert, wenn mi i die egge wosch dränge... NULL! tragisch!
i wär genau so uf di zuecho cho quassle und du würsch genau z'gliche schriebe über mi. du bisch eifach offebar nid fähig, gschriebni wort z'vestah und untertellsch nonstop sache, wo nig nie nid mau im asatz so gschriebe ha...
i hoffe, du bisch in real life nid eso... viellech sötte mer mau is bier, das wär gloub eifacher...