Wii-U

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Re: Wii-U

Beitrag von zwirrlibatz »

General Schaden hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Hauptproblem: Hardcore Gamer sind ein konservativer Haufen und wollen keine Experimente.

Inwiefern ist die Wii U veraltete Technik? Mich erstaunt das Ding spielerisch und technisch über alle Massen. Veraltet ist dasselbe A B X Y Rumdrücken in noch ein bisschen besserer Auflösung als vor 5 Jahren. Und selbst die wird von PCs belacht.
also bitte die wii uu isch technisch sicher en chrüppelchiste. ich verstahn eifach nöd das sie jetzt siit es paar generatione i Sache Technik würkli gar nirgends mithebe chönd.
wemme chnöpflidrucke mit chli meh uflösig als die vorig generation als standardwäg für technischi entwicklig nimmt und sich drzue für d'zuekunft au nöd meh als das erhofft, dänn tuet mir das echli leid.
Was ist am Streichlistreiche jetzt so viel innovativer als am Chnöpflidrücke?
Darum gehts mir nicht. Schon gar nicht um Innovation aus Prinzip. Aber im Gegenteil den U Pad und Wiimote als Quatsch, Gimmick oder Gefuchtel zu deklarieren und die Technik dahinter im Vergleich zur Optik auf anderen Konsolen als nichtig zu bezeichnen, das ist bekloppt. "Technisch" - was denn immer alles unter diesen Begriff fällt - haben mich die letzten N-Konsolen mehr beeindruckt und unterhalten als das ewig selbe Gedröhns auf PS & Xbox mit immer ein bisschen mehr Auflösung von Generation zu Generation. Auch weil Letzteres ja als selbstverständlich zu Erwarten ist. Also warum darüber en Aufsehen machen?
I speeled my drink!
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1

Beitrag von sidusson »

General Schaden hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Drum wär de Helm uf endi 2015 ev. gar nid mal sone blödi Idee. Dennoch isches leider eher unrealistisch sowas vo Nintendo z erwarte...
Der Zeitpunkt könnte bei der kommendne Konsole in der Tat ziemlich gut sein. Jetzt anfangen zu forschen, dann wirds auch was mit dem Helm. :idea:

Sidu, schreib mal ne Mail an Iwata ;)
done, mit miyamoto auf cc :kicher:
shubidu
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Le Donkey Kong macht Laune ^^

http://www.4players.de/4players.php/dis ... reeze.html" onclick="window.open(this.href);return false;

konservativ aber gut und knackig
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

zwirrlibatz hat geschrieben: Innovation aus Prinzip.
recht guts firmenmotto
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

General Schaden hat geschrieben:Le Donkey Kong macht Laune ^^

http://www.4players.de/4players.php/dis ... reeze.html" onclick="window.open(this.href);return false;

oohh gespielt Herr Wöbbekong :D

wie meinst das ?
Keine verrückten Musik-Levels
der Soundtrack ist ja wie vom Original DKC von David Wise muss also super duper sein ?!

Kaufgrund des WII-Us?
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Reinforced hat geschrieben:
General Schaden hat geschrieben:Le Donkey Kong macht Laune ^^

oohh gespielt Herr Wöbbekong :D
:lol: genau

mit musiklevels meine ich die bei rayman legends. das ist ja eine coole neuerung gewesen. und das neue donkey kong hat sowas neues halt nicht.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Mist, jetzt habe ich wieder Bock, mir ne Wii U zu kaufen. Na ja, abwarten. Vielleicht kommt ja irgendwann mal ne saftige Preissenkung.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

General Schaden hat geschrieben:Mist, jetzt habe ich wieder Bock, mir ne Wii U zu kaufen. Na ja, abwarten. Vielleicht kommt ja irgendwann mal ne saftige Preissenkung.
tu es. scheiss auf businessblabla und analystengelaber und technikgeplapper. wii u = spass.

zombiu :sabber:
I speeled my drink!
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

General Schaden hat geschrieben:Mist, jetzt habe ich wieder Bock, mir ne Wii U zu kaufen. Na ja, abwarten. Vielleicht kommt ja irgendwann mal ne saftige Preissenkung.
sgoht scho los...
Argos selling Wii U Premium model for £179.99.
If you've been waiting for a price drop to make a Wii U purchase, allow us to introduce you to rather a nice one - Argos have cut the price of their Premium units by £120, leaving the 32GB model at £179.99
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Supersonic hat geschrieben:Was genau wott mer für es Nischeprodukt mache als Heimkonsole? Das isch ja genau s'Problem, dass sich die Dinger eigentlich gar nüm vo PC's unterscheidet. Darum isch d'Steambox eigentlich die absolut logischi Konsequenz. D'Branche isch nüm die gliich wie no bim GBA-->DS Wechsel. Smartdevices und Steam schiessed über traditionelli Konsolehersteller.
Das schiint mir ebe tatsächlich ehner de "Elefant im Zimmer" z'si. Es isch s'einte, dass de Wii U floppt, aber dass es mittel- bis langfrischtig ehner in Richtig Online-/Software-basierti Dienscht à la Steam, GoG, etc. gaht, fallt da wohl no viel stärcher is Gwicht. Das isch doch s'gliiche wie bi de CDs vs. iTunes: Wer es Online-Verchaufsmodell bringt, wo vo de Chundschaft als fair wahrgnoh wird (im Bezug uf DRM, Priisgstaltig und allgemeinem Komfort), knakt uf Duur de Jackpot. Hardware-fixierti Asätz (also Konsole) wärded dänn zu eme schrumpfende Märt für es immer chlinners weniger Technik-affins Publikum (im Grund gno gaht das die Generation ja scho los mit em Umstand, dass Sony und MS i de neue Konsole nume no Hardware us em undere Mid-End-Segmänt verbaued). Bezüglich DRM und Priis hätt Valve de Dreh übrigens ganz offesichtlich scho dusse, nume im Bereich Komfort sinds fürs ganz breite Publikum offebar nonig sowiit (aber sie schaffed dra). Und au MS isch so gseh mit de ursprüngliche Xbone-Strategie durchus a öppisem dra gsi, sie händ sich eifach mit ere derart unbeschriibliche Inkompetenz a d'Umsetzig gmacht, dass de Schuss dänn sofort nach hine use isch (so chli wie all die grandios gfloppte will unbeschriiblich schlächte, DRM-versüüchte Music Stores vo de grosse Plattelabels bevor's iTunes gä hätt).

Aber min Punkt isch: Sowohl Sony wie MS investiered immerhin rächt massiv i die Richtig und sie chönnted de Sprung vo de Hardware- zu de Software-basierte Plattforme dänn durchus anebringe, wänn's definitiv sowiit isch. Da degäge isch Nintendo extrem im Hinderträffe und hätt offebar au überhaupt keis Inträsse, da irgendwie mitzmache. Hanget wahrschinlich au demit zämme, dass sie sich halt doch immer no in erster Linie als Spielzüüghärsteller gsehnd. Das isch ja au absolut legitim, me dörf ja bi allem Technik-Überschwang nöd vergässe, dass Nintendo tatsächlich en grosse Teil vom Umsatz über de Verchauf vo Konsole & Spieli als Spielzüüg für Familie / Chind vo 6i-15ni macht. Aber dänn müend sie halt au uf Wii U-Tablet-Üebige verzichte und ihri Hardware eifach wieder so designe, dass sie au mit eme chliine Märtateil vo 15-20% plus eme Softwareumsatz, wo sich fast usschliesslich us 1st-Party Titel generiert, chönd profitabel schaffe :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Ich glaub Nintendo wird ebe genau das mache wo du im letschte Satz beschriibsch. Das oder sie bringed es 3D HD Pokemon für Heimkonsole use wo de Cardreader vom Tablet benutzt. Massepanik wär vor programmiert :lol:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

mr.raw hat geschrieben:
sgoht scho los...
Argos selling Wii U Premium model for £179.99.
If you've been waiting for a price drop to make a Wii U purchase, allow us to introduce you to rather a nice one - Argos have cut the price of their Premium units by £120, leaving the 32GB model at £179.99
cool, vielleicht ja bald auch in schland

Eigentlich reicht's mir erstmal mit Ausgaben für Hardware. Wenn man das Zubehör mit einrechnet, hab ich letztes Jahr schon knapp 4000 Euro in einen neuen Spiele-PC, ein Smartphone, eine PS4 und eine Xbox One versenkt... :help: Jetzt will ich erstmal ein paar Jahre Ruhe haben...
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 22 Jan 2014 14:23, insgesamt 1-mal geändert.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Supersonic hat geschrieben:Ich glaub Nintendo wird ebe genau das mache wo du im letschte Satz beschriibsch.
Gäge e Neuuflag vom Gamecube - e chliini, unkomplizierti, günschtigi & effizienti Spielimaschine ohni jegliche Bullshit zum druf Nintendospieli z'zocke - hett ich ja eigentlich überhaupt nüüt uszsetze :-D
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

:!:
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Gurgelhals hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Ich glaub Nintendo wird ebe genau das mache wo du im letschte Satz beschriibsch.
Gäge e Neuuflag vom Gamecube - e chliini, unkomplizierti, günschtigi & effizienti Spielimaschine ohni jegliche Bullshit zum druf Nintendospieli z'zocke - hett ich ja eigentlich überhaupt nüüt uszsetze :-D
ha ich vor es paar Monet scho postet...Dr Dreamcube....zämmearbett mit Sega und Capcom sowie NEC...DAS wär zu schön :-D
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

mr.raw hat geschrieben:
ha ich vor es paar Monet scho postet...Dr Dreamcube....zämmearbett mit Sega und Capcom sowie NEC...DAS wär zu schön :-D
Er meint d'Wii-U
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

axo :oops:
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Supersonic hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:
Er meint d'Wii-U
:?:

De Wii U isch ja ebe grad nöd unkompliziert / günschtig / no Bullshit, will das Tablet d'Produktionschoschte pro Einheit um gschätzt 50% i d'Höchi triibt. Ich meine ebe würklich en alternativi Produkstrategie in Form vo ere Art "Gamecube 2", wo wie damals bim Gamecube so designt isch, dass Nintendo au mit 20% Märtateil und ohni nännenswärte Umsatz dur 3rd Party-Spieli chan profitabel wirtschafte. Isch natürlich überhaupt kei uneigenützigi Überlegig, will so e Strategie natürlich eus als Zielgruppe am ehnschte entgäge chämt. Aber öb Nintendo sälber (bzw. d'Aktionär) sich demit würd z'friede gäh, wänn sie sich zu eme profitable Nischeundernähme gsundschrumpfed, das staht natürlich uf eme ganz andere Stern.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Dini Idee tönt eher nachere Fortsetzig vo de Gameboy Familie (nöd DS!) als nachere neue Konsole :idea:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Xinobrax2 hat geschrieben:Dini Idee tönt eher nachere Fortsetzig vo de Gameboy Familie (nöd DS!) als nachere neue Konsole :idea:
für was? jez wos no de 2DS git
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

evo hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Dini Idee tönt eher nachere Fortsetzig vo de Gameboy Familie (nöd DS!) als nachere neue Konsole :idea:
für was? jez wos no de 2DS git
Bö...1 Screen isch billiger...und s isch di erfolgrichscht Linie wo Nintendo je produziert het. Mittlerwile wär au en mobile Gamecube keis problem me. Insofern wär sones Grät praktischer für Remakes und Ports als en 2DS und würd so ebefalls es paar Chöste ispare. Isch aber nur son Gedanke...us de aktuelle Nintendo Strategie wirdi eh nöd schlau :lol:
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von LuiStyle »

Mer müsst s'Tablett ganz weglah und dä 3DS als Tablett ersatz chönne bruche :idea:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Lieber nid, sogar mit em xl hani nach 2 Schtund zocke müedi Finger
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

LeviathanX hat geschrieben:Nintendo soll zwei neue High-End-Konsolen planen

Hmmm....
Bis uf "zwei 1,0-Megapixel-Kameras" tönt das eher weniger nach Nintendo :lol:

Da no de original Artikel: http://www.nintendonews.com/2014/01/nin ... ware-name/" onclick="window.open(this.href);return false;
Antworten