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Re: Wii-U

Verfasst: 18 Jan 2014 19:32
von PlanetHarrieR
Uriel hat geschrieben:Solang Nintendo Gwünn macht mit de Gräät ergits au für en Analyst Sinn, dass Nintendo im HW Gschäft isch.

Wenn aber luegsch, we sich Nintendo grad verhaltet, denn merksch, dass ihres HW Team recht viel schwächer isch, als dr Rescht vo Nintendo. Dr Wii-U isch nüd en katastrophale Flop, aber es isch absehbar gsi, dass Nintendo die falsche Prioritäte setzt. Bi aller Liebi zum 3DS isches det eigentlich genau gliich: d Hardwareabteilig het sich eifach verspekuliert und isch ufe 3D Zuug ufgschprunge.

Chaufed d Lüüt dr 3DS wegm 3D? Nei, sondern weg de Games.
Ohne solche Experimente hätte es aber auch keinen Digitalkreuz (Game & Watch), Analogstick (N64), Schulterknöpfe (SNES) etc. gegeben. Mal gewinnen sie, mal verlieren sie, aber die Blue-Ocean-Strategie hat sie insgesamt zum Erfolg geführt. Nintendo ist schon seit 50 Jahren oder so Elektronik-Tüftler.
Uriel hat geschrieben:Was genau het das mit em Pachter ds tue?
Nintendo schottet sich bekanntlich gut ab. Und wenn Entscheidungsträger dann selektiv ein paar Statements hören (z.B. vom Pachter), bleibt das vielleicht unterbewusst hängen.

Re: Wii-U

Verfasst: 19 Jan 2014 12:42
von Uriel
General Schaden hat geschrieben: Ohne solche Experimente hätte es aber auch keinen Digitalkreuz (Game & Watch), Analogstick (N64), Schulterknöpfe (SNES) etc. gegeben. Mal gewinnen sie, mal verlieren sie, aber die Blue-Ocean-Strategie hat sie insgesamt zum Erfolg geführt. Nintendo ist schon seit 50 Jahren oder so Elektronik-Tüftler.
Das sehe ich anders: genau beim Analogstick ist Nintendo keinem Pseudo Trend nachgreannt, beim 3D hingegen schon.
Ebenso bei der Wii U. Wenn du das Gerät den Leuten vorstellst, dann hab ich das immer über die Software gemacht. Der ganze Harware Kram war jeweils die "bittere Pille" die du den Kunden irgendwie hast aufdrücken müssen: "Der zweite Spieler hat kein Tablet, sondern die WiiMote" " Kaufen Sie sich doch das Nunchuck gleich dazu" etc. etc. Das Zubehör ist bei der Wii U ein riesen Mienenfeld weil ja der "normale" Controller noch dazu kommt.

Warum Nintendo übrigens ne weisse Wii U rausgehauen hat, ohne Sensorbar und mit 8 Giga, wissen die Götter. Da ist man endlich bei MS und Sony genug schlau, um diesen elenden "Billig vs Premium" Trend ad acta zu legen, greift Nintendo dieses bescheuerte Konzept auf. Ich hab damals glaub ich 2 weisse Wii U verkauft, den Resten hab ich jeweils nach einem kurzen Verkaufsgespräch mit der schwarzen ersetzen müssen, weil die Käufer keine Wii mehr hatten, oder diese gerne mit Sensorbar verkaufen wollten etc. etc.

Solche Dinge hat Nintendo nicht nötig: die hätten ruhig auf die vermeintlich günstigere Einstiegsversion verzichten können.

Ich will auch gar nicht wissen, wie viel Geld Nintendo durch Lagerkosten aus dem Fenster geschmissen hat, weil die 3DS Packung viel zu gross war. Wenn du dir ansiehst, wie klein die Vita Packungen sind? (von den iPod Touch Verpackung ganz abgesehen, da musst du mal recherchieren, es gibt nen ehemaligen HP Manager, der mal drüber geplaudert hat, wie clever die ganze Supply Chain bei Apple strukturiert ist)

Gottseidank haben die neueren 3DS Modelle da ne Verbesserung erfahren.

Ich will Nintendo hier nicht schlechtreden, aber im Moment macht die obere Etage wirklich keinen allzu guten Job. Iwata scheint sich offenbar auch nicht bewusst zu sein, wie man mit westlichen Investoren spricht: Der hätte angesichts der Zahlen den üblichen, branchenüblichen Bullshit sagen können und hätte sich so gegenüber der Kritik (z.B. von Pachter) schützen können.

Re: Wii-U

Verfasst: 19 Jan 2014 13:14
von PlanetHarrieR
Uriel hat geschrieben:
General Schaden hat geschrieben: Ohne solche Experimente hätte es aber auch keinen Digitalkreuz (Game & Watch), Analogstick (N64), Schulterknöpfe (SNES) etc. gegeben. Mal gewinnen sie, mal verlieren sie, aber die Blue-Ocean-Strategie hat sie insgesamt zum Erfolg geführt. Nintendo ist schon seit 50 Jahren oder so Elektronik-Tüftler.
Das sehe ich anders: genau beim Analogstick ist Nintendo keinem Pseudo Trend nachgreannt, beim 3D hingegen schon.
Ach stimmt ja. Sony Microsoft und Apple hatten ja schon lange vor Nintendo erfolgreiche Handhelds mit brillenlosem 3D-Bildschirm - wie konnte ich das vergessen.

Re: Wii-U

Verfasst: 19 Jan 2014 13:26
von PlanetHarrieR
Das größte Problem der Wii U ist, dass sich offenbar niemand getraut hat, den Entscheidungsträgern zu sagen, dass die Wii U ein Konzept mit zu kleiner Zielgruppe ist. Tablet-Fans wollen lieber Tablets (die man auch mitnehmen kann) und Hardcore-Gamer wollen keine veraltete Technik.

Das Problem ist nicht Nintendos experimentelle Grundstrategie mit gelegentlischen Fehlschlägen und gelegentlichen Riesenerfolgen, sondern, dass sie aufs falsche Pferd gesetzt haben. Sie hätten ja z.B. auch den Palmer Luckey oder ähnliche Tüftler kontaktieren und statt der Wii U den Helm bringen können. :idea: Wobei sie das ja schon mit dem Virtual Boy versucht haben und auf die Schnauze geflogen sind, weil's einfach noch zu früh war.

Lief bei der Wii doch ähnlich: Tüftler für Bewegungssteuerung engagiert und die neue Zielgruppe der Casuals erschlossen.

Beim Helm hätten sie ja die neue Zielgruppe der VR-Spieler erschließen können.

Re: Wii-U

Verfasst: 19 Jan 2014 14:46
von Xinobrax2
De Helm :sabber:

Das Video set unbedingt widermal posted werde...


Quelle

Re: Wii-U

Verfasst: 19 Jan 2014 15:44
von zwirrlibatz
Hauptproblem: Hardcore Gamer sind ein konservativer Haufen und wollen keine Experimente.

Inwiefern ist die Wii U veraltete Technik? Mich erstaunt das Ding spielerisch und technisch über alle Massen. Veraltet ist dasselbe A B X Y Rumdrücken in noch ein bisschen besserer Auflösung als vor 5 Jahren. Und selbst die wird von PCs belacht.

Re: Wii-U

Verfasst: 19 Jan 2014 16:03
von Reinforced
ich chauf mir au bald eini für dönggi göng!

Re: Wii-U

Verfasst: 19 Jan 2014 17:13
von PlanetHarrieR
Xinobrax2 hat geschrieben:De Helm :sabber:

Das Video set unbedingt widermal posted werde...
:)

Und nach der allgemeinen Namens-Hirnschmelze für Konsolen wirkt der Titel "Nintendo On" auch gar nicht mehr so dämlich. :lol: Eigentlich deutlich weniger dämlich als Wii, Wii U, Xbox One oder 3DS.

Re: AW: Wii-U

Verfasst: 19 Jan 2014 18:56
von Skeletor
zwirrlibatz hat geschrieben:Hauptproblem: Hardcore Gamer sind ein konservativer Haufen und wollen keine Experimente.

Inwiefern ist die Wii U veraltete Technik? Mich erstaunt das Ding spielerisch und technisch über alle Massen. Veraltet ist dasselbe A B X Y Rumdrücken in noch ein bisschen besserer Auflösung als vor 5 Jahren. Und selbst die wird von PCs belacht.
zombiu wär ja würkli na interessant, aber es gseht dermasse unglaublich scheisse us, das ich mier das nüm atue cha.

Re: AW: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 07:37
von Uriel
Skeletor hat geschrieben:zombiu wär ja würkli na interessant, aber es gseht dermasse unglaublich scheisse us, das ich mier das nüm atue cha.
Das isch aber ds «Launchtitel»Problem. Streckewiis gsehsch eifach, dass es völlig überhastet zemegschuestered worde isch (also was d Grafik betrifft) Wii-U Games chänd zimli guet usgse (für Konsoleverhältnis)

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 08:18
von thaeye
zwirrlibatz hat geschrieben:Hauptproblem: Hardcore Gamer sind ein konservativer Haufen und wollen keine Experimente.

Inwiefern ist die Wii U veraltete Technik? Mich erstaunt das Ding spielerisch und technisch über alle Massen. Veraltet ist dasselbe A B X Y Rumdrücken in noch ein bisschen besserer Auflösung als vor 5 Jahren. Und selbst die wird von PCs belacht.
also bitte die wii uu isch technisch sicher en chrüppelchiste. ich verstahn eifach nöd das sie jetzt siit es paar generatione i Sache Technik würkli gar nirgends mithebe chönd.

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 09:11
von Herr Rossi
Mer cha über d WiiU säge was mer wott, aber die "unglaublich scheisse" Optik vom ZombiU hed imo absolut kei Ifluss uf s grossartige Gameplay und d Atmosphäre

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 09:40
von Skeletor
find ich ebe scho. zombiu gseht eifach zu schlecht us.

mier häts es verleidet. wenigstens 360 optik dörf ne glaub scho erwarte.

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 09:57
von Herr Rossi
Dörfsch du ja

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 10:10
von zwirrlibatz
ihr plapperet mal wieder nur über pixelmalpixel will das für euch alles a technik isch. DUMM!

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 10:14
von zwirrlibatz
und no zum zombiu & technik: das nutzt copy/paste zwüschelevels zum ladeziite z'vertusche, und das nödemal vollständig. offebar wär das aber tadellos total nextgen wenns eifach siebemal höcher ufglöst wär.

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 10:19
von evo
de wii-u isch no so lässig

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 10:25
von Bejita
Skeletor hat geschrieben:find ich ebe scho. zombiu gseht eifach zu schlecht us.

mier häts es verleidet. wenigstens 360 optik dörf ne glaub scho erwarte.
I bi ja kei Fan vor Wii U, aber so leid het ämu Zombler U nid usgseh?

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 10:26
von Skeletor
zwirrlibatz hat geschrieben:und no zum zombiu & technik: das nutzt copy/paste zwüschelevels zum ladeziite z'vertusche, und das nödemal vollständig. offebar wär das aber tadellos total nextgen wenns eifach siebemal höcher ufglöst wär.
es gseht halt eifach scheisse us, das chasch eifach nöd wägdiskutiere.

und 3d-spieli alteret halt zudem no schnell. für mich nimmts scho was vo dä atmosphäre, wenns eifach so usgseht.

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 10:28
von Skeletor
Asura hat geschrieben: I bi ja kei Fan vor Wii U, aber so leid het ämu Zombler U nid usgseh?
ich find scho, ich glaub sogar diä erschte 360er spieli händ besser usgseh.
und bimene spieli wiä dä zombler u macht mir halt s'ussehe doch no viel us.

däfür sind mario und zelda um so besser. wäg dänä 2 allei hät sich dä chauf für mich scho glohnt.

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 10:37
von Bejita
Skeletor hat geschrieben:
Asura hat geschrieben: I bi ja kei Fan vor Wii U, aber so leid het ämu Zombler U nid usgseh?
ich find scho, ich glaub sogar diä erschte 360er spieli händ besser usgseh.
und bimene spieli wiä dä zombler u macht mir halt s'ussehe doch no viel us.

däfür sind mario und zelda um so besser. wäg dänä 2 allei hät sich dä chauf für mich scho glohnt.
Z Problem bi mir isch eifach das ig nüm mit denä Nintendo Spiel cha afa, i weiss nid wieso, aber es isch haut so.

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 10:47
von sidusson
ig ha a jedem neue game fürd wii u fröid, wöu dr gamepad isch scho öppis lessigs u guets, leider wirds äbe meistens nid guet implementiert, ämu bide meiste games.

u wäge dr grafik lulz :lol:

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 10:52
von thaeye
nix lulz, nintendo wird langsam aber sicher Problem überchoh. ihres Marketing isch würkli under aller Kanone. da i de schwiiz häsch nöd mal gmerkt das de wii u erschine isch, den meinet die meiste nah es segi en art wii 2.

kei Plakat, kei fernseh, kei print. unsichtbare Launch ohni titel. ich würd alli länderniederlassige Marketing grad entlah.

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 10:52
von Bejita
sidusson hat geschrieben:ig ha a jedem neue game fürd wii u fröid, wöu dr gamepad isch scho öppis lessigs u guets, leider wirds äbe meistens nid guet implementiert, ämu bide meiste games.

u wäge dr grafik lulz :lol:
Genau dr Pad finge ig oberfail, viu z gross und unhandlech. Öb das mit em Screen guet oder schlächt isch, isch schlussändlech Gschmackssach! Mir passt ou dr Touchpad ufem Ps4 Controller nid, dä isch derfür z chli für das mä nä guet zum Charte navigiere cha bruche, het mä guet bi AC4 gmerkt

Re: Wii-U

Verfasst: 20 Jan 2014 10:55
von Bejita
thaeye hat geschrieben:nix lulz, nintendo wird langsam aber sicher Problem überchoh. ihres Marketing isch würkli under aller Kanone. da i de schwiiz häsch nöd mal gmerkt das de wii u erschine isch, den meinet die meiste nah es segi en art wii 2.

kei Plakat, kei fernseh, kei print. unsichtbare Launch ohni titel.
Die hei es volls Konto, die müesse ersch mau dr Saiden loswärde, när wirds de wider! :herzli: