Seite 13 von 44

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 14 Mai 2015 17:37
von zwirrlibatz
patch oder mod ja eh. de "downgrade" heisst aber au dass es uf mim pc evtl mit meh als 10fps lauft.

hauptsach: kei ladeziite.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 14 Mai 2015 17:51
von siralos
ich glaub bei der pc version kann man recht viel optimieren damits fluessig läuft, etwas im ini oder config datei herum basteln und schon gewinnt man bis zu 10-20 fps mehr.

fuer morrowind gabs ja auch mal nen mod wo man in etwa dieselbe weitsicht hinbekam mit hd texturen, wie bei der aufgemotzen gothic2 patch, ruckelte dafuer sogar noch auf nem 2 core prozzi.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 14 Mai 2015 22:25
von Bejita
D PS4 version louft mit em day juan patch schins viu besser

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 15 Mai 2015 09:32
von zwirrlibatz
siralos hat geschrieben:fuer morrowind gabs ja auch mal nen mod wo man in etwa dieselbe weitsicht hinbekam mit hd texturen, wie bei der aufgemotzen gothic2 patch, ruckelte dafuer sogar noch auf nem 2 core prozzi.
de Overhaul? de isch mir rächt guet gloffe. nachteil vo dem mod und de wiitsicht: de kontinent hett ufsmal viermal chliiner gwürkt. :lol:
Bejita hat geschrieben:D PS4 version louft mit em day juan patch schins viu besser
als...?

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 15 Mai 2015 11:50
von siralos
nein, mod heisst mge und bei max weitsicht konnte man gar den vulkan von weitem sehen. die version die ich hatte ist aber auch schon etwas älter, overhault hat aber die besseren texturen....

https://www.youtube.com/watch?v=58YIZagWV8U

https://www.youtube.com/watch?v=RTk5lxn4xls

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 15 Mai 2015 19:53
von Gurgelhals
Gemäss PcGamesHardware isch min PC ready für 1440p + Ultra-Settings :panik:

Nume Hairworks isch offebar nonig ganz klar, frisst angeblich sehr viel Performance. Schiint aber au meh so es Bonus-Feature z'si.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 15 Mai 2015 20:24
von Moff
gits irgendwo scho ps4 version?
im dütsche schinbar überall

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 15 Mai 2015 20:33
von PlanetHarrieR
Gurgelhals hat geschrieben:isch min PC ready
Bild

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 15 Mai 2015 21:50
von siralos
unterschiede zwischen pc/ps4/box scheinen nicht so gross zu sein, mal abgesehen von der hoch auflösender texturen auf em pc.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 16 Mai 2015 08:10
von BrainBug
Gurgelhals hat geschrieben:Gemäss PcGamesHardware isch min PC ready für 1440p + Ultra-Settings :panik:

Nume Hairworks isch offebar nonig ganz klar, frisst angeblich sehr viel Performance. Schiint aber au meh so es Bonus-Feature z'si.
kannst framelock 30fps reinmache, dann sollt auch es hairworks klappe, oder?!

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 16 Mai 2015 09:08
von PlanetHarrieR
Moff hat geschrieben:gits irgendwo scho ps4 version?
im dütsche schinbar überall
ja, teilweise aber über uvp, lol :lol:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 16 Mai 2015 09:55
von zwirrlibatz
siralos hat geschrieben:nein, mod heisst mge und bei max weitsicht konnte man gar den vulkan von weitem sehen. die version die ich hatte ist aber auch schon etwas älter, overhault hat aber die besseren texturen....

https://www.youtube.com/watch?v=58YIZagWV8U

https://www.youtube.com/watch?v=RTk5lxn4xls
hm vilech han ich doch de MGE, oder dä Rebirth...? völlig konfus. drum han ich das spieli au öppe scho siebemal agfange :nut: en deus ex cyberpunk mod au emal.


so, pre-load isch dunne. jetz warte...:

Bild

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 16 Mai 2015 11:40
von zwirrlibatz
die erschte PC Bricht chöme:


Quelle

http://www.pcgameshardware.de/The-Witch ... t-1158845/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 16 Mai 2015 11:46
von PlanetHarrieR
Schade, dass die Video-Bitrate so niedrig ist, da versumpfen ja die meisten Details.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 16 Mai 2015 12:18
von PlanetHarrieR
Na ja, ich seh's Dienstag ja selbst. Dann hat's eine Bekannte sicher schon durch, die zockt seit gestern auf PS4 :lol:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 16 Mai 2015 12:22
von PlanetHarrieR
The Witcher 3 - Neue Details zum Downgrade, Konsolen sind schuld

Die Diskussion um den Grafik-Downgrade des Fantasy-Rollenspiels The Witcher 3: Wild Hunt geht in die nächste Runde. Nun berichtet ein angeblicher Insider, der Entwickler reagiert im offiziellen Forum.
CD Projekt Red habe nicht genug Mitarbeiter, um an drei verschiedenen Versionen zu arbeiten, und so habe man sich auf eine einzige Version (mit Grafik-Downgrade) für alle Plattformen entschieden. Folgende Features wurden entfernt oder zurückgedreht:

Level of horizon detail (Die maximale Entfernung von sichtbaren Objekten)

Volume based translucency

Ambient Occlusion, Anzahl an Bäumen und anderer Flora

Physik-Simulation/Tessellation von Wasser wurde entfernt und durch einen 3D-Textur-Effekt ersetzt

Boden und Gebäude Tessellation

Forward lit soft particles ( für Feuer, Rauch, Nebel)

Echtzeit-Reflektionen im Wasser wurden entfernt und durch eine einfachere/physikalisch falsche Lösung ersetzt (auf demselben Prinzip basieren Blutlachen im Wasser, die ebenfalls entfernt wurden)
http://www.gamestar.de/spiele/the-witch ... 85922.html" onclick="window.open(this.href);return false;

lol
UPDATED – Developer Insider: The Witcher 3 Was Downgraded From 2013 – List of All Features Taken Out & Why
http://whatifgaming.com/developer-insid ... en-out-why" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 16 Mai 2015 12:33
von siralos
Yo wurde glaubs schon gepostet.... :kicher:
siralos hat geschrieben:http://whatifgaming.com/

olol möglich wars eben schon...ultraaa combooooo!!! :vortex:

vielleicht gibts in einpaar jahren wie bei gothic2, so nen patch oder mod mit ultra blabla optik :sabber:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 16 Mai 2015 14:22
von PlanetHarrieR
ah, gar nicht gesehn...

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 17 Mai 2015 22:59
von Ribit X Titan
Nur noch 24h "Sperrdienst"!

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 18 Mai 2015 00:22
von Bejita
Guets Spiel, mues aber im Ändeffekt säge das ig nid so begeisteret bi wie d Tester. Stürig isch teilwis müehsam, d Kämpf si öfters unübersichtlech, Grafik isch schön, me aber nid. Mä wird förmlech erschlage vo dä ganze Items, Tränk, Öl etc. Und bim Chartespiel chume ig huere nid drus :typej:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 18 Mai 2015 05:00
von siralos
Bejita hat geschrieben:Guets Spiel, mues aber im Ändeffekt säge das ig nid so begeisteret bi wie d Tester. Stürig isch teilwis müehsam, d Kämpf si öfters unübersichtlech, Grafik isch schön, me aber nid. Mä wird förmlech erschlage vo dä ganze Items, Tränk, Öl etc. Und bim Chartespiel chume ig huere nid drus :typej:
Tönt ja genau gleich wie bei den vorigen witcher, da gabs auch haufenweise kräuter und so zeug und im vergleich zu morrowind/witcher ist es ja nur halb soviel. Ich finds gut, lieber x sachen und möglichkeiten statt ne statische welt wo man überhaupt nicht interagieren kann, macht alles lebendiger und glaubwürdiger.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 18 Mai 2015 07:21
von thaeye
geili quests und geili welt, aber das kampfsystem und die haklig stüürig, das isch ja scho fast peinlich. cd schaffts nöd es einigermasse normals kampfsystem z integriere, kollisisonabfrag fürd füx, jenstes bugs etc. meh chan sii ja lobe fürd spielwelt und d Echtheit vo dere, aber stüürtechnisch en absolute murks, s Pferd hakelt überall dra, Gumpe isch au huere verschisse etc. etc. den looote nah schlimmer bi so vill loot chönntets wenigstens das besser handle.

aber aber die geil Story und d ufmachig isch sehr guet. jedi quest verzellt en interessanti Story.

aber kei Chance geg es bloodborne.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 18 Mai 2015 07:45
von thaeye
siralos hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Guets Spiel, mues aber im Ändeffekt säge das ig nid so begeisteret bi wie d Tester. Stürig isch teilwis müehsam, d Kämpf si öfters unübersichtlech, Grafik isch schön, me aber nid. Mä wird förmlech erschlage vo dä ganze Items, Tränk, Öl etc. Und bim Chartespiel chume ig huere nid drus :typej:
Tönt ja genau gleich wie bei den vorigen witcher, da gabs auch haufenweise kräuter und so zeug und im vergleich zu morrowind/witcher ist es ja nur halb soviel. Ich finds gut, lieber x sachen und möglichkeiten statt ne statische welt wo man überhaupt nicht interagieren kann, macht alles lebendiger und glaubwürdiger.
gat also nah, wenn d hälfti züügs nöd bruchsch, isches eifach spielverlängerig.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 18 Mai 2015 08:30
von Bejita
thaeye hat geschrieben:aber kei Chance geg es bloodborne.
Ig has ou no wöue schribe, aber de wäri grad wieder dr Sony Fanboy gsi. Aber schöns gsehs angeri ou so

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Verfasst: 18 Mai 2015 08:36
von Bejita
thaeye hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Guets Spiel, mues aber im Ändeffekt säge das ig nid so begeisteret bi wie d Tester. Stürig isch teilwis müehsam, d Kämpf si öfters unübersichtlech, Grafik isch schön, me aber nid. Mä wird förmlech erschlage vo dä ganze Items, Tränk, Öl etc. Und bim Chartespiel chume ig huere nid drus :typej:
Tönt ja genau gleich wie bei den vorigen witcher, da gabs auch haufenweise kräuter und so zeug und im vergleich zu morrowind/witcher ist es ja nur halb soviel. Ich finds gut, lieber x sachen und möglichkeiten statt ne statische welt wo man überhaupt nicht interagieren kann, macht alles lebendiger und glaubwürdiger.
gat also nah, wenn d hälfti züügs nöd bruchsch, isches eifach spielverlängerig.
Genau das isches, i gloube mä brucht im ändeffekt villech öbe 30% vo däm wome samlet u vo däm wos aues git villech 10% :lol:
Was ig ou scheisse finge isch das Schmide nid aues chöi afertige. Und s lvl system finge ig ou für d Füchs, ig bi its lvl 7 und erkennä so guet wie kei ungerschied zu lvl 1.
Und äbe Technisch...Mir het es Inquisition, was vor Spielwält fasch glich ufbout isch gsi, technisch und otpisch besser gfaue.