Ja und ja. S'Grät chunnt mit ere Ladehalterig fürs Tablet + separats Netzteil. Isch total unabhängig vo de Konsole sälber. Stellsch es irgendwo in Griffwiiti uf und häsch entsprächend nie es Stromproblem, egal wo du dini Konsole häsch.Skeletor hat geschrieben:moment: dä controller wird separat ufglade? nöd über d'konsole?
und du lahsch s'tablet eifach diä ganz ziit lade, au wenns nöd bruchsch?
Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Heeeee, das Ding het kei spdif-Usgang. Und wenn igs über HDMI tue aschliesse, gits au nume Sound über HDMI. Wasch de das für e Scheiss?Avenger hat geschrieben:Ig chouf mir übrigens nächstens e WiiU. Isch e gueti Überbrückig bis d Xbone e Choufgrund lieferet.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
jäso. ich bi dävo usgange, dass es ähnlich doof isch wiä bi dä ps3/xbox360.Gurgelhals hat geschrieben:
Ja und ja. S'Grät chunnt mit ere Ladehalterig fürs Tablet + separats Netzteil. Isch total unabhängig vo de Konsole sälber. Stellsch es irgendwo in Griffwiiti uf und häsch entsprächend nie es Stromproblem, egal wo du dini Konsole häsch.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich han mer en Splitter/HDMI-Switch kauft. 4 HDMI Igäng für die verschiedene Abspielgrät / 1 HDMI Usgang (gaht an Beamer) + wahlwiis SPDIF und/oder TOSLINK Usgang (gaht an Verstärcher).Avenger hat geschrieben:Heeeee, das Ding het kei spdif-Usgang. Und wenn igs über HDMI tue aschliesse, gits au nume Sound über HDMI. Wasch de das für e Scheiss?Avenger hat geschrieben:Ig chouf mir übrigens nächstens e WiiU. Isch e gueti Überbrückig bis d Xbone e Choufgrund lieferet.
De da isch es, gitt aber sicher öppe 34857345 Hersteller, wo so öppis im Agebot händ: http://www.purelink.de/produkte/prospee ... alter-4x1/" onclick="window.open(this.href);return false;
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Hesch e Receiver ohni HDMI Aschlüss?Avenger hat geschrieben:Heeeee, das Ding het kei spdif-Usgang. Und wenn igs über HDMI tue aschliesse, gits au nume Sound über HDMI. Wasch de das für e Scheiss?Avenger hat geschrieben:Ig chouf mir übrigens nächstens e WiiU. Isch e gueti Überbrückig bis d Xbone e Choufgrund lieferet.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Hesch es inzwüsche ou gmerkt du Depp? Wird langsam Zit dass dini altertümliche Apparature tuesch usmiste. Und wenn das nid wotsch tuesch das Ding haut übers Komponentekabel aschliesse. De hesch immerhin no Stereo.Avenger hat geschrieben:Heeeee, das Ding het kei spdif-Usgang. Und wenn igs über HDMI tue aschliesse, gits au nume Sound über HDMI. Wasch de das für e Scheiss?Avenger hat geschrieben:Ig chouf mir übrigens nächstens e WiiU. Isch e gueti Überbrückig bis d Xbone e Choufgrund lieferet.
Isch scho no schräg: Es Gerät mit Leistigsdate vo gester zwingt eim Equipment vo morn ds choufe.

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Selbstgespräch füehre, isch no lustig. 
Do si d Sound-Limitierige guet beschriebe: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=500865" onclick="window.open(this.href);return false;

Do si d Sound-Limitierige guet beschriebe: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=500865" onclick="window.open(this.href);return false;
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
findi äbe au no rächt super.Gurgelhals hat geschrieben:Ja und ja. S'Grät chunnt mit ere Ladehalterig fürs Tablet + separats Netzteil. Isch total unabhängig vo de Konsole sälber. Stellsch es irgendwo in Griffwiiti uf und häsch entsprächend nie es Stromproblem, egal wo du dini Konsole häsch.Skeletor hat geschrieben:moment: dä controller wird separat ufglade? nöd über d'konsole?
und du lahsch s'tablet eifach diä ganz ziit lade, au wenns nöd bruchsch?
und suscht gits ja besseri akkupacks, z.b. das da vo omg nintendo
http://www.amazon.de/gp/product/B00EZPU ... UTF8&psc=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wii-U
wiiu isch scho rächt grosses kino, vergliche mit anderem zügs vo grad in digitae spielilandschaft abgoht
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
De Wii-U Akku isch en Witz und das sie soviel Geld verlanged für de neu Akku au. Wird hundert Pro es Update vo de Konsole geh.
Logisch chamer mtem Kabel spiele, aber lang ischs also nöd und ich han huere wenig Steckdose dihei. Überfail!
Logisch chamer mtem Kabel spiele, aber lang ischs also nöd und ich han huere wenig Steckdose dihei. Überfail!
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
!!!mr.raw hat geschrieben:i närf mi au immer ab dem Akku...und wenn das Teil au eso z grund goht wie bi de aktuelle Handy generation...guet nacht!
Das mues mer am 360 und PS3 nämli echt zuguete halte. Die laufed scho sit 1000 Jahr! Isch scho klar das so es Tablet meh Akku brucht aber nach eme Monet mit sonere Batterie hine füre cho isch en Skandal!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Chamer de Touchscreen dimme oder ganz usschalte bi gwüssne Games? Das würd scho vil bringe
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Isch ja en Li-Ione Akku, also sogar besser, wänn'd en immer nöd vollständig entladisch und en immer wieder an Strom hänksch. Gsehne würklich s'Problem nöd, isch ja kein Handheld. D'Akkulaufziit vom 3DS närvt da viel meh (ja, au die vom XL).
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ja scho, aber säg, chammer?
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ja chammer. Home Button. Controller Options, Screen Brightness und oder Turn Display Off.Herr Rossi hat geschrieben:ja scho, aber säg, chammer?
Wükli viel länger hebt er wege dem aber nöd imfall.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
danke
wenn mer bedänkt dass de screen bi jedem smartphone de gröscht akkufresser isch, isch das chli komisch dases d akkulaufziit nid merklich beiflusst.
wenn mer bedänkt dass de screen bi jedem smartphone de gröscht akkufresser isch, isch das chli komisch dases d akkulaufziit nid merklich beiflusst.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Merci für e Tipp, ha mer scho so eine wölle poste: http://www.amazon.de/Ligawo-Switch-Tosl ... B002CAZ2Q8" onclick="window.open(this.href);return false; Aber de het wohl Problem mit em Wuuu sim Tonsignal, resp ig sött wohl chli meh investiere.Gurgelhals hat geschrieben:Ich han mer en Splitter/HDMI-Switch kauft. 4 HDMI Igäng für die verschiedene Abspielgrät / 1 HDMI Usgang (gaht an Beamer) + wahlwiis SPDIF und/oder TOSLINK Usgang (gaht an Verstärcher).Avenger hat geschrieben:Heeeee, das Ding het kei spdif-Usgang. Und wenn igs über HDMI tue aschliesse, gits au nume Sound über HDMI. Wasch de das für e Scheiss?Avenger hat geschrieben:Ig chouf mir übrigens nächstens e WiiU. Isch e gueti Überbrückig bis d Xbone e Choufgrund lieferet.
De da isch es, gitt aber sicher öppe 34857345 Hersteller, wo so öppis im Agebot händ: http://www.purelink.de/produkte/prospee ... alter-4x1/" onclick="window.open(this.href);return false;
Naja, ig probiers jetz übers Komponentekabel. Bim mine Gerät spielts eher kei Rolle ob ig jetz HDMI bruche oder nid.

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
aso ich nöd. wrum au? ich steck de stromkabel nur dänn ii wenn ich de tablet bruuch. wie bim staubsuuger. oder bim fernseh, computer etc undso...Skeletor hat geschrieben:und du lahsch s'tablet eifach diä ganz ziit lade, au wenns nöd bruchsch?
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ach, wenns für das nur e lösig gäbt.Supersonic hat geschrieben:Logisch chamer mtem Kabel spiele, aber lang ischs also nöd und ich han huere wenig Steckdose dihei. Überfail!

I speeled my drink!
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
mr.raw hat geschrieben:E Firma, wo Nintendo treu bliebt...
Nano Assault Neo gfallt mr hütt no...perfekt für zwüscheduure.Neues Spiel von Shin'nen wird in einigen Tagen enthüllt
22.10.13 - Shin'nen (Nano Assault Neo Wii U, Nano Assault EX 3DS) will sein neuestes Wii U Spiel in einigen Tagen enthüllen. Das kündigt der Entwickler auf Twitter an.
isch endlich enthüllt:
es wird es futuristischs Racing Game wärde. Kunnt im 2014
do dhp drvo (isch no nüt uffgschalte)
http://fast.shinen.com/neo/" onclick="window.open(this.href);return false;
die blaue Liniene im Hintergrund erinneret stark a SEGA...

ahjo...au duss...d Verkaufszahle vom WiiU.
ja natürlich...18.nov 2012 uff e Märt kho...jetz innerhalb knapp 5 Mönet no schnäll 5Mio grät verkaufe...jaaa sicher...Seit der Markteinführung der Wii U konnte Nintendo 3,91 Mio. Konsolen verkaufen.
Im laufenden Geschäftsjahr - endet am 31.03.14 - will Nintendo insgesamt 9 Mio. Wii U Systeme weltweit verkaufen.

und witter gohts...:
Die Wii U entpuppt sich als Verlustbringer
Nintendo hat auf die Spielekonsole Wii U gesetzt, doch der Hoffnungsträger bringt bisher nur Verluste. Der Absatz kommt nur zögerlich in Gang. Und bald kommen neue Konsolen von Sony und Microsoft.
Nintendos Spielekonsole Wii U wird vom Hoffnungsträger zum Verlustbringer. Die Verkäufe bleiben trotz jüngster Zuwächse niedrig. Im vergangenen Quartal bescherte die Wii U Nintendo ein hohes Minus. Das Unternehmen hofft nun auf neue Spiele und das Weihnachtsgeschäft.
Im zweiten Geschäftsquartal von Juli bis September wurden 300.000 Geräte abgesetzt, wie aus den am Mittwoch veröffentlichten aktuellen Zahlen hervorgeht. Das ist eine deutliche Verbesserung im Vergleich zu den nur 160.000 im Vierteljahr davor.
Allerdings ist Nintendo bei diesem Tempo noch sehr weit von dem Ziel entfernt, bis Ende März 2014 neun Millionen Wii-U-Konsolen abzusetzen. Und im November kommen zum Weihnachtsgeschäft neue Konsolen der Konkurrenz auf den Markt: die Playstation 4 von Sony und die Xbox One von Microsoft.
Nintendo hofft, dass neue Spiele das Interesse an der Wii U noch anfachen. Schon das jüngste Verkaufsplus dürfte von neuen Titeln wie "Pikmin 3" und einem Spiel aus der "Zelda"-Reihe getrieben worden sein. Allerdings ist Nintendo auch beim Software-Absatz noch sehr weit von seinen Jahreszielen entfernt. Angepeilt sind 38 Millionen verkaufte Spiele – nach dem ersten Halbjahr waren es lediglich 6,3 Millionen.
Für die vergangenen sechs Monate wies Nintendo einen Gewinn von 600 Millionen Yen (4,44 Millionen Euro) aus. Nach dem ersten Geschäftsquartal stand aber noch ein Gewinn von 8,62 Milliarden Yen in den Büchern – damit musste der Konzern in den vergangenen drei Monaten kräftig Federn lassen. Zugleich haben günstige Währungskurse die Einbußen im operativen Geschäft noch abgefedert. Der Halbjahresumsatz sank im Jahresvergleich um 2,2 Prozent auf 196,6 Milliarden Yen (1,46 Milliarden Euro).
Besser als bei der Wii U läuft es für Nintendo bei den mobilen Konsolen. Trotz der starken Konkurrenz durch Spiele für Smartphones und Tablets wurden im ersten Halbjahr knapp 3,9 Millionen Geräte der mobilen Spielekonsole Nintendo 3DS verkauft.
Nintendo hatte mit der Vorgänger-Konsole Wii einen Überraschungshit gelandet. Das günstige Gerät krempelte mit seiner neuartigen Bewegungs-Steuerung die Branche um und lockte auch viele Gelegenheitsspieler an. Bei der Wii U wurde zusätzlich zu HD-Grafik ein Tablet-ähnliches Steuergerät eingeführt, die Kunden waren jedoch bisher wenig beeindruckt.

Miin Name isch Roschee Shawinski...und ich säge...who cares? Isch miini Ideee gsi...Who Cares?
So lang ich mit mine Games iideckt wird, muess ich das ignoriere und uff die Software freue, wo aakündet isch.
aber ehrlich jetz...isch z erwarte gsi und eigentlich nid erstuunlich.
Hettet lieber dr DreamCube uff en Markt brocht