Cyberpunk 2077
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Mir gfallts sehr guet. Sogar besser als de Witcher damals. Das ligt vor allem an der Stürig, wo im Gegesatz zum Witchler eher uf PC usglegt isch.
Isch allerdings no zimlich buggy zur Zit
Isch allerdings no zimlich buggy zur Zit
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
alli schribet vo bugs , neuschti triiber etc. druffe? ig ha kei bugs bis jetzt
Zuletzt geändert von Reinforced am 11 Dez 2020 18:29, insgesamt 1-mal geändert.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
doppel moppel
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
keini Gamebraker. Grafik wird technisch korräkt dargstellt (han e 1080Ti) und lauft sehr flüssig.Reinforced hat geschrieben:alli schribet vo bugs , neuschti triiber etc. druffe? ig ha kei bugs bis jetzt
Quests sind abschliessbar. Keini Abstürz bis jetzt
aber zB
- Sprachsettings im Hauptmenu blibe nit gspeicheret
- Vieli nit questrelevanti NPCs reagiere nit wenn mer si aspricht. Labere eifach ihre text ohni sich umzdreie oder ihri Lippe zbewege (ich hoff das isch tatäschlich en bug)
- toti Gegner blibe teilwis in verchrüpplete Haltige liege
- Azeigebugs im Inventar. zb Itemverglich verdecke Items im inventar und mer gseht denn nit wasmer equipped. zuedäm wirds visuell nit richtig updated. Erscht wemer usem Menu wieder duss isch.
derigi Bugs hesch du nit??
Im grosse ganze bini sehr happy mit dem Game. Für was i de Härsteller aber hass:
Vo dene Girls womer chann date, muess usgrächnet July gay sie! WTF?

Zuletzt geändert von The Sheep am 11 Dez 2020 23:49, insgesamt 1-mal geändert.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich spiele uf Xbox Series X.
60fps mags zu 90% halte, nur i paar usse regione mit viel lüüt und architektur gheits mängisch bitz abe.
lauft aber gfühlt nur mit 1080p und gseht sehr verschwomme us.
wemmer alli sache wie chroma-aboration, motion-blurr, film-grain und shizzle abschaltet, gsehts bitz besser us
HDR isch en katastrofe. umbruchbar. verschwäschni farbe, scheiss kontrast. voll kaputt. has abgschalte. gseht denn besser uus.
ich han floating objects ab und zu. sache wo söttet am bode stah, schwebet ide luft.
NPCs wo ufeme stuehl sitze müesstet, sitzed näbe dra ide luft.
physikengine isch allgemein bitz katastrofe. töff z.b. sind gfühlt 10kg schwer.
liechtengine spuckt au mängisch ume. drehsch de chopf im auto cockpit, wirds plötzlich dunkel und wieder hell. als wär d'sunne churz usknipst worde.
schätte am bode händ mängisch komischi artefakt, so hüseli. viereckigi flächene wo umespucket. als wär de anisotropisch filter gfuckt.
schätte sind allgemein wüescht. viel objekt händ gar kei schätte...
und de chasch mängisch objekt ned ufläse, obwohl de cursor druff isch. muesch umezirkle bis es gaht.
abstürz hani defür keine gha bis jetzt.
aber sound-ussetzer ab und zue. churzi moment wo so en halbi sekunde en unterbruch hesch. unschön. wie an wakelkontakt am chopfhörer.
ich ha als nomad agfange. bisch ide wüeschti use am afang und chasch grad mit em auto umbolze. autofahre isch geil. fühlt sich super ah. au kämpfe und ballere isch super und es hett wieder enorm viel möglichkeite. im act 1 chunsch scho upgrades über, wo missione uf vielsiitigi arte löse chasch. super spiel. mega potential. aber ich närv mich zu sehr a all dene chline sache... nimmt mir die ganz freud.
ab is gstell bis 2021....
60fps mags zu 90% halte, nur i paar usse regione mit viel lüüt und architektur gheits mängisch bitz abe.
lauft aber gfühlt nur mit 1080p und gseht sehr verschwomme us.
wemmer alli sache wie chroma-aboration, motion-blurr, film-grain und shizzle abschaltet, gsehts bitz besser us

HDR isch en katastrofe. umbruchbar. verschwäschni farbe, scheiss kontrast. voll kaputt. has abgschalte. gseht denn besser uus.

ich han floating objects ab und zu. sache wo söttet am bode stah, schwebet ide luft.
NPCs wo ufeme stuehl sitze müesstet, sitzed näbe dra ide luft.
physikengine isch allgemein bitz katastrofe. töff z.b. sind gfühlt 10kg schwer.
liechtengine spuckt au mängisch ume. drehsch de chopf im auto cockpit, wirds plötzlich dunkel und wieder hell. als wär d'sunne churz usknipst worde.
schätte am bode händ mängisch komischi artefakt, so hüseli. viereckigi flächene wo umespucket. als wär de anisotropisch filter gfuckt.
schätte sind allgemein wüescht. viel objekt händ gar kei schätte...
und de chasch mängisch objekt ned ufläse, obwohl de cursor druff isch. muesch umezirkle bis es gaht.
abstürz hani defür keine gha bis jetzt.
aber sound-ussetzer ab und zue. churzi moment wo so en halbi sekunde en unterbruch hesch. unschön. wie an wakelkontakt am chopfhörer.
ich ha als nomad agfange. bisch ide wüeschti use am afang und chasch grad mit em auto umbolze. autofahre isch geil. fühlt sich super ah. au kämpfe und ballere isch super und es hett wieder enorm viel möglichkeite. im act 1 chunsch scho upgrades über, wo missione uf vielsiitigi arte löse chasch. super spiel. mega potential. aber ich närv mich zu sehr a all dene chline sache... nimmt mir die ganz freud.
ab is gstell bis 2021....
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Genau därum hanis no nid kouft, kei bock uf cyberbug. Nächst Jahr de
Re: Cyberpunk 2077
Was für es geils Game
. I zocks uf emene PC mit Grafik uf Ultra Settings und isch eifach so en Augeschmaus da isch unglaublich. Bugs hani no pratktisch gar kei gseh und wenn nur mol absoluti Chlinikeite wo halt jedes Game het.
Die Atmosphäre extrem geil find i. I hass eigentli Rollespiel, aber das isch halt au scho vom Setting her genial. De Sound, d'Dialög, Storry und sBallere sind für mi öpis vom beste woni i de letschte Johr zockt ha.

Die Atmosphäre extrem geil find i. I hass eigentli Rollespiel, aber das isch halt au scho vom Setting her genial. De Sound, d'Dialög, Storry und sBallere sind für mi öpis vom beste woni i de letschte Johr zockt ha.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
du meinsch im clouds? lol ig ha nomal ene neue save glade mer cha ja 2 uswähleThe Sheep hat geschrieben:Im grosse ganze bini sehr happy mit dem Game. Für was i de Härsteller aber hass:Reinforced hat geschrieben:alli schribet vo bugs , neuschti triiber etc. druffe? ig ha kei bugs bis jetzt
Vo dene Girls womer chann date, muess usgrächnet July gay sie! WTF?
und das sind ja eher minor bugs wo du ahsprichsch. offebar uf Konsole viel eher es Problem.
So richtig in Gnuss mit max Raytracing chämti wohl nur uf 1080p aber ha lieber höcheri uflösig
Ich games uuf em neue PC aber no mitäre GTX960 uuf 720p. Lauft ganz ok und gseht guet uus, Bugs hani aber uuhuere viel.
Dä nervigscht isch, dass dMinimap immer wieder verschwindet und wieder holle chaschs sie nur mit em Lade vomene Save.(dänn gits so chlinneri Sache, wie z.B. chonnsch zum parkierte Auto zrugg und en NPC staht zmitzt im Auto, also härte Clipping-Fähler usw). Zuedäm isch dMenüfüehrig uuhere sperrig. Nüüt isch sälbschterchlärend aber hey, isch bitz zerwarte gsi bi somene umfangriiche RPG.
Dä nervigscht isch, dass dMinimap immer wieder verschwindet und wieder holle chaschs sie nur mit em Lade vomene Save.(dänn gits so chlinneri Sache, wie z.B. chonnsch zum parkierte Auto zrugg und en NPC staht zmitzt im Auto, also härte Clipping-Fähler usw). Zuedäm isch dMenüfüehrig uuhere sperrig. Nüüt isch sälbschterchlärend aber hey, isch bitz zerwarte gsi bi somene umfangriiche RPG.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Schono krass.... Game x mal verschobä und immer no buggy bis a bach abä.....
agestuffer
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- Scarface
- Galactic Empire
- TRADINGPOINTS:
-
600
nach auem woni gläse ha, hani rächt bedänke gha... ou obs uf mim ryzen 7 1700x mitre asus rx 580 8gb überhaupt louft.
abr muess säge s lauft mit dr grafikkarte overclocked solid und gseht ufm 2013 Pana Plasma ohni HDR 1080p guet us.
bug hani im tutorial gha dassi mitm xbox pad d gegner ni ha chönne tage (es früechers autosave lade het das prob när glöst)
angeri wäre mer bis itz nid ufgfaue.
mis feedback isch zwar wou gar ni relevant. isch s erschte nextgen game sit ca. 2 jahr woni spile
daher mini asprüch wou eher töif.
Amosphäre, wält, gameplay u vorauem de sound alles genial
abr muess säge s lauft mit dr grafikkarte overclocked solid und gseht ufm 2013 Pana Plasma ohni HDR 1080p guet us.
bug hani im tutorial gha dassi mitm xbox pad d gegner ni ha chönne tage (es früechers autosave lade het das prob när glöst)
mis feedback isch zwar wou gar ni relevant. isch s erschte nextgen game sit ca. 2 jahr woni spile

die muesstet mal en typ für "usability" oder so istelle oder wenns scho eine git , de ersetze. s design vo de menüs isch ja schön, aber alles huere unhandlich und zum teil sinnlos (waffe crafte/kapuutmache etc).
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
7 Jahr i Entwicklig, ettlichi Verschiebigä, und ds Game chunt i somnä Zuestang usä... Scho chli mies
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
struurige isch: sgame wär würkli megageil! ..... und etz händs so miesi reviews überall. grad user-reviews muesch mal aluege. katastrofe.
tuet weh.
schad.
jänu, ich weiss, dass ich min spass wird ha mit dem spiel. ich muess mich eifach no paar mönet gedulde. was au ned eifach isch
tuet weh.
schad.
jänu, ich weiss, dass ich min spass wird ha mit dem spiel. ich muess mich eifach no paar mönet gedulde. was au ned eifach isch

Scarface hat geschrieben:nach auem woni gläse ha, hani rächt bedänke gha... ou obs uf mim ryzen 7 1700x mitre asus rx 580 8gb überhaupt louft.
mis feedback isch zwar wou gar ni relevant. isch s erschte nextgen game sit ca. 2 jahr woni spiledaher mini asprüch wou eher töif.
ah sali! o nüm grad viu da!

- Jeridian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
130
Bejita hat geschrieben:7 Jahr i Entwicklig, ettlichi Verschiebigä, und ds Game chunt i somnä Zuestang usä... Scho chli mies
Das Spiel hätte nie auf Xbox One und PS4 veröffentlicht werden dürfen, aber ohne die Einnahmen der alten Konsolen, währe es evtl. ein minusgeschäft geworden.
Auf der SX spielt es sich jedoch sehr gut, und was Dialoge, Story ect. angeht, ist es einfach genial.
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Bitz sälber tschuld sinds nid? Klar, es bestaht wohl immer en grossä Druck bi settiä Projekt.. Aber warum hedses nid grad bis in Frühlig verschobä...Master(G) hat geschrieben:struurige isch: sgame wär würkli megageil! ..... und etz händs so miesi reviews überall. grad user-reviews muesch mal aluege. katastrofe.
tuet weh. schad.
Community wär zwar hässig gsii, aber das wo jetzt abghat isch ja wohl kaum besser oder?
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
also ich weis nid was der heit spilets ufem PC und guet isch 

wiehnachtsgschäft, waen schnalleter das? ischen ag und muess geld verdiene.agestuffer hat geschrieben:Bitz sälber tschuld sinds nid? Klar, es bestaht wohl immer en grossä Druck bi settiä Projekt.. Aber warum hedses nid grad bis in Frühlig verschobä...Master(G) hat geschrieben:struurige isch: sgame wär würkli megageil! ..... und etz händs so miesi reviews überall. grad user-reviews muesch mal aluege. katastrofe.
tuet weh. schad.
Community wär zwar hässig gsii, aber das wo jetzt abghat isch ja wohl kaum besser oder?
agestuffer
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Sie müend eifach Lohn für paar hundert Mitarbeiter zahle.thaeye hat geschrieben:wiehnachtsgschäft, waen schnalleter das? ischen ag und muess geld verdiene.agestuffer hat geschrieben:Bitz sälber tschuld sinds nid? Klar, es bestaht wohl immer en grossä Druck bi settiä Projekt.. Aber warum hedses nid grad bis in Frühlig verschobä...Master(G) hat geschrieben:struurige isch: sgame wär würkli megageil! ..... und etz händs so miesi reviews überall. grad user-reviews muesch mal aluege. katastrofe.
tuet weh. schad.
agestuffer

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Mues nur e AG Geld verdiene? Komisch, was isch mit allne Einzelunternehmen ohni AG oder GmbH?thaeye hat geschrieben:wiehnachtsgschäft, waen schnalleter das? ischen ag und muess geld verdiene.agestuffer hat geschrieben:Bitz sälber tschuld sinds nid? Klar, es bestaht wohl immer en grossä Druck bi settiä Projekt.. Aber warum hedses nid grad bis in Frühlig verschobä...Master(G) hat geschrieben:struurige isch: sgame wär würkli megageil! ..... und etz händs so miesi reviews überall. grad user-reviews muesch mal aluege. katastrofe.
tuet weh. schad.
agestuffer

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
https://www.google.com/search?q=how+man ... e&ie=UTF-8" onclick="window.open(this.href);return false;
Wenn ihr Lohn für 700 Lüt müend zahle, und eis Jahr hinnedrah sind, was macheder?
700x100'000 = 70 Millionen Schulde.
Es chönd au meh sii. RDR2 hät glaubs 200 Millionen kostet.
Wenn ihr Lohn für 700 Lüt müend zahle, und eis Jahr hinnedrah sind, was macheder?
700x100'000 = 70 Millionen Schulde.
Es chönd au meh sii. RDR2 hät glaubs 200 Millionen kostet.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Ich spieles jetzt und ha no kein Bug gah.Master(G) hat geschrieben:struurige isch: sgame wär würkli megageil! ..... und etz händs so miesi reviews überall. grad user-reviews muesch mal aluege. katastrofe.
tuet weh.
schad.

geosnow hat geschrieben:Mues nur e AG Geld verdiene? Komisch, was isch mit allne Einzelunternehmen ohni AG oder GmbH?thaeye hat geschrieben:wiehnachtsgschäft, waen schnalleter das? ischen ag und muess geld verdiene.agestuffer hat geschrieben:Bitz sälber tschuld sinds nid? Klar, es bestaht wohl immer en grossä Druck bi settiä Projekt.. Aber warum hedses nid grad bis in Frühlig verschobä...Master(G) hat geschrieben:struurige isch: sgame wär würkli megageil! ..... und etz händs so miesi reviews überall. grad user-reviews muesch mal aluege. katastrofe.
tuet weh. schad.
agestuffer

https://twitter.com/CDPROJEKTRED_IR/sta ... 5929674754" onclick="window.open(this.href);return false;
cdproject isch finanziell super gsund. jetzt chömet aber mehrchöste weg bugs. und ebe ich bin gspannt ob sie mit 2 franchises chönd umgah in zuekunft. guet, momentan isch eher d frag ob cyberpunk würkli au die franchise wird, wo sie sich devo versprechet.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Also nachme Patch und aktualisiere voder Grafikcharte händ sich mini Bugs (uf PC) ufes Minimum reduziert.
Bin völlig hin und weg vo däm Game. Mis Verdikt nach ca. 30 Stunde Playtime: Definitiv GOTY 2020!
Bin völlig hin und weg vo däm Game. Mis Verdikt nach ca. 30 Stunde Playtime: Definitiv GOTY 2020!