O_O hat geschrieben:sone zahl isch im verglich zum farkling universum immer na nüüt. usserdem ischd warschinlichkeit gar nid so gring dases scho uf eusem nachbar planet läbe git.
sobald si das mal entdeckt hei chamer devo usgah dases i eusem universum vo lebe nur so wimmlet mit verschidene ufbau strukture.
da gitts au viel gägesprächendi debatte i dä szene. s'läbe (wie mir s'känned) isch im univserum nöd grundsätzlich mal sehr hochwahrschiinlich wills ganz viel sunnene gitt. zilliarde faktore und vorsuusetzige gitts.
apropo, wer erklärt dä urknall? gott oder wüsseschaft?
Was Du glaubs no nid checket hesch, isch dass wüsseschaft genau nüt erklärt. Sie beschribt numme.
Und wenn Du meinsch Religion erklärt, denn hesch eifach no nid gnue wit denkt. Wüll dis Dänke bi Gott uffhört. Aber *achtung und tusch* wer hett den Gott erschaffe? Er sich selber und wieso?
Gott isch letschtendlich numme e Verlagerig vom Problem. Aber no lang keh Erklärig.
Zuletzt geändert von emP am 12 Dez 2011 14:35, insgesamt 2-mal geändert.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
h4xX0r hat geschrieben:tip: wenn mal sowiit bisch, dass du erkennsch, dass das NIX mit de Religion ztue hät, denn bisch ufeme guete weg usezfinde, was religion isch.
dr emp het insofern recht, dass institutionalisierti religion sehr wohl jahrtuusig-lang für tod, hass und verderbe gsorgt het - und immerno tuet. drum isches u.a. ja o so wichtig gsi, sakuläri staate z'ha.
mer sött daher vilicht ono zwüsche religion und "privatem glaube" unterscheide...so als randnotiz. für mich isch religion als begriff negativ behaftet. wenn dr einzeln aber am sunntig morge bäte tuet und dür das es bessers lebe het, go for it.
Zuletzt geändert von Sylvara am 12 Dez 2011 14:26, insgesamt 1-mal geändert.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara hat geschrieben:mer sött daher vilicht ono zwüsche religion und "privatem glaube unterscheide"...so als randnotiz. für mich isch religion als begriff negativ behaftet. wenn dr einzeln aber am sunntig morge bäte tuet und dür das es bessers lebe het, go for it.
das gaht da ine ebe immer verlore. blabla glaube dumm blabla chrützzüg bla bla gähn.
O_O hat geschrieben:sone zahl isch im verglich zum farkling universum immer na nüüt. usserdem ischd warschinlichkeit gar nid so gring dases scho uf eusem nachbar planet läbe git.
sobald si das mal entdeckt hei chamer devo usgah dases i eusem universum vo lebe nur so wimmlet mit verschidene ufbau strukture.
da gitts au viel gägesprächendi debatte i dä szene. s'läbe (wie mir s'känned) isch im univserum nöd grundsätzlich mal sehr hochwahrschiinlich wills ganz viel sunnene gitt. zilliarde faktore und vorsuusetzige gitts.
apropo, wer erklärt dä urknall? gott oder wüsseschaft?
jetzt heimer erst gad eine entdeckt mit ideale bedingige und mir gseh im universum öppe so wiit wie en muulwurf i sire höli.
Sylvara hat geschrieben:dr emp het insofern recht, dass institutionalisierti religion sehr wohl jahrtuusig-lang für tod, hass und verderbe gsorgt het - und immerno tuet. drum isches u.a. ja o so wichtig gsi, sakuläri staate z'ha.
mer sött daher vilicht ono zwüsche religion und "privatem glaube" unterscheide...so als randnotiz. für mich isch religion als begriff negativ behaftet. wenn dr einzeln aber am sunntig morge bäte tuet und dür das es bessers lebe het, go for it.
private Glaube isch unagfriefbar i so Debatte, wüll ja nimer weiss was es isch, ussert dä wo ne hett. Das macht di Ganzi Sach furchtbar gäbig.
"chli spirituell si" isch recht heti.
Sylvara hat geschrieben:dr emp het insofern recht, dass institutionalisierti religion sehr wohl jahrtuusig-lang für tod, hass und verderbe gsorgt het - und immerno tuet. drum isches u.a. ja o so wichtig gsi, sakuläri staate z'ha.
private Glaube isch unagfriefbar i so Debatte, wüll ja nimer weiss was es isch, ussert dä wo ne hett. Das macht di Ganzi Sach furchtbar gäbig.
"chli spirituell si" isch recht heti.
um das geits aber nid. eues problem isch, dass ihr religion uf versch. arte als begriff benutzet und unter anderem wege dem garnid vom gliiche redet / meinigsverschiedeheite hend. isch no vo vorteil wenn mer's merkt.... also wenn me bitz effizient möcht diskutiere, uf jede fall.
aber dir chöit o wiiter striite, ob jetz chrütz-züüg zu "religion ghöre" oder nid, lol
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara hat geschrieben:mer sött daher vilicht ono zwüsche religion und "privatem glaube unterscheide"...so als randnotiz. für mich isch religion als begriff negativ behaftet. wenn dr einzeln aber am sunntig morge bäte tuet und dür das es bessers lebe het, go for it.
das gaht da ine ebe immer verlore. blabla glaube dumm blabla chrützzüg bla bla gähn.
Bäte hät eh nüüt mit Religion, Glaube oder Unglaube ztue. Au innere absolut atheistische Kultur, würed dMänsche no immer in unlösbare Momänt en Ahfall verspüre, sich ahn "Himmel" zwande, was aber wiederum weder es Indiz für no wider en göttlichi Exischtänz isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Sylvara hat geschrieben:wenn dr einzeln aber am sunntig morge bäte tuet und dür das es bessers lebe het, go for it.
:signed:
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07
alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
emP hat geschrieben:private Glaube isch unagfriefbar i so Debatte, wüll ja nimer weiss was es isch, ussert dä wo ne hett. Das macht di Ganzi Sach furchtbar gäbig.
super. völlig ignoriere was was jedem einzelne bedüüte chönnt zum pauschal alles beträffend religion und glaube chöne durenandermischle zum drüber chöne herzieh und drbii no vo "das machts halt gäbig" rede. du bemerksch din eiget hirnmüll nödemal. und so eine urteilt über anderi.
Sylvara hat geschrieben:derbii ha ich das topic ja nur upped, zum es super video z'poste - shit, ich bin tschuld :typej:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
emP hat geschrieben:private Glaube isch unagfriefbar i so Debatte, wüll ja nimer weiss was es isch, ussert dä wo ne hett. Das macht di Ganzi Sach furchtbar gäbig.
super. völlig ignoriere was was jedem einzelne bedüüte chönnt zum pauschal alles beträffend religion und glaube chöne durenandermischle zum drüber chöne herzieh und drbii no vo "das machts halt gäbig" rede. du bemerksch din eiget hirnmüll nödemal. und so eine urteilt über anderi.
DU REDSCH WIRRS ZÜG.
ig ignoriere gar nüt. ich weisses numme nid. du hesch die hie ide letschte 12 Site no nie güsseret a was z.B. du glaubsch. Ich cha numme über Religion härzieh wülli weiss für wasi steit und was d Konzept dervo si. Oh jemnine. E gwüsse Druck hesch Du scho, gäll? alli si immer bös & blöd. Isch furchtbar, weme so super wie du gäll?
Zuletzt geändert von emP am 12 Dez 2011 15:39, insgesamt 1-mal geändert.