aber ich chaufs ebe glaub au, lulz
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Mach das när chöi mir per partychat ( faus de mau i eine vo mir ine chunsch ) üs gägesitig säge wie dumm mir si, s Game nomau kouft z haTypeJ hat geschrieben:komprimierti videos
Bejita hat geschrieben:Mach das när chöi mir per partychat ( faus de mau i eine vo mir ine chunsch ) üs gägesitig säge wie dumm mir si, s Game nomau kouft z haTypeJ hat geschrieben:komprimierti videos
Hmm die letstä 2-3 mau isch aber nüt gstangeTypeJ hat geschrieben:Bejita hat geschrieben:Mach das när chöi mir per partychat ( faus de mau i eine vo mir ine chunsch ) üs gägesitig säge wie dumm mir si, s Game nomau kouft z haTypeJ hat geschrieben:komprimierti videos
alte, du schicksch immer iladige obwohl doch im menu gsesch das ich IMMER bereits innere party drin bin mit mine buddies
join doch amel üs!
Es gaht ca. 10 Sekunde bis mers amigs gseht, isch brutal müehsam!Bejita hat geschrieben:Hmm die letstä 2-3 mau isch aber nüt gstangeTypeJ hat geschrieben:Bejita hat geschrieben:Mach das när chöi mir per partychat ( faus de mau i eine vo mir ine chunsch ) üs gägesitig säge wie dumm mir si, s Game nomau kouft z haTypeJ hat geschrieben:komprimierti videos
alte, du schicksch immer iladige obwohl doch im menu gsesch das ich IMMER bereits innere party drin bin mit mine buddies
join doch amel üs!![]()
Oke machi
Goran hat geschrieben:das huere hin und her zwüsched de sony- und ms-hater gaht mer uf de sack. ich han uf de one:
bf4
cod ghosts
nfs rivals
de brüeder hät die gliche uf de ps4.
han die games usfüehrlich uf beudne konsole tested.
framrate 60 frames oder weniger oder 1080p native oder 720p oder 900p upscaled i 1080p. de unterschied isch minim. nume en spez oder freak merkt de chli unterschied. en normale user wo nume game wött nöd.
ich han zerscht denkt scheisse muen bf4 uf de ps4 chaufe wills uf dere 1080p nativ isch und uf de one 900p upscaled. oder bim cod ghosts uf de one 720p upscaled i 1080p und uf de ps4 1080 native. aber nei das muen mer nöd wills würkli us minere sicht nume en ganz ganz chline unterschied macht wo en standard consumer nöd gseht.
Drum bruchi uf de ps4 die games nöd. für mich isch gamimng experience und de one besser vorallem wegem bessere joystick und au wäg de benutzeroberflächi.
au wenn öpper würd en krasse pc zämebaue und die aktuelle spiel i 2550p oder sogar i 4k mit 60 frames spiele wird er entütscht si wills no ke welte unterschied sind.
er hed aber rächt, mit dem woner seid.Pandemonium hat geschrieben:[img]bild[/img]Goran hat geschrieben:das huere hin und her zwüsched de sony- und ms-hater gaht mer uf de sack. ich han uf de one:
bf4
cod ghosts
nfs rivals
de brüeder hät die gliche uf de ps4.
han die games usfüehrlich uf beudne konsole tested.
framrate 60 frames oder weniger oder 1080p native oder 720p oder 900p upscaled i 1080p. de unterschied isch minim. nume en spez oder freak merkt de chli unterschied. en normale user wo nume game wött nöd.
ich han zerscht denkt scheisse muen bf4 uf de ps4 chaufe wills uf dere 1080p nativ isch und uf de one 900p upscaled. oder bim cod ghosts uf de one 720p upscaled i 1080p und uf de ps4 1080 native. aber nei das muen mer nöd wills würkli us minere sicht nume en ganz ganz chline unterschied macht wo en standard consumer nöd gseht.
Drum bruchi uf de ps4 die games nöd. für mich isch gamimng experience und de one besser vorallem wegem bessere joystick und au wäg de benutzeroberflächi.
au wenn öpper würd en krasse pc zämebaue und die aktuelle spiel i 2550p oder sogar i 4k mit 60 frames spiele wird er entütscht si wills no ke welte unterschied sind.
I know, aber weiss ou nid wieso aube nüt gstange isch. Wär mau zit für es guets fw updateSupersonic hat geschrieben:Es gaht ca. 10 Sekunde bis mers amigs gseht, isch brutal müehsam!Bejita hat geschrieben:Hmm die letstä 2-3 mau isch aber nüt gstangeTypeJ hat geschrieben:Bejita hat geschrieben:Mach das när chöi mir per partychat ( faus de mau i eine vo mir ine chunsch ) üs gägesitig säge wie dumm mir si, s Game nomau kouft z haTypeJ hat geschrieben:komprimierti videos
join doch amel üs!![]()
Oke machi
60 Fps "merkst" du mehr als du es siehst - aber ja - ist mir ausser in Prügelgames und so nicht so wichtig.Goran hat geschrieben:das huere hin und her zwüsched de sony- und ms-hater gaht mer uf de sack. ich han uf de one:
Ja eben... auf PC Monitor Grösse wohl sowieso nicht...au wenn öpper würd en krasse pc zämebaue und die aktuelle spiel i 2550p oder sogar i 4k mit 60 frames spiele wird er entütscht si wills no ke welte unterschied sind.
de brüeder hät en 55" 4K TV. Han ken grosse Unterschied gmerktSidiris hat geschrieben:60 Fps "merkst" du mehr als du es siehst - aber ja - ist mir ausser in Prügelgames und so nicht so wichtig.Goran hat geschrieben:das huere hin und her zwüsched de sony- und ms-hater gaht mer uf de sack. ich han uf de one:
... die Auflösung merkst du vor allem bei grösseren Bildschirmen - denke ab 50" aufwärts bei 5 Metern Abstand wirds schon eine Rolle spielen - im direkten Vergleich zumindest. Analogie: DVD upscaled vs. Blueray 1080p ist dir nach 10min sowieso Schnuppe, wenn der Film gut ist.
Allerdings wenn du die BildQualität schätztst, dann achtest du halt auch mehr darauf.
Ja eben... auf PC Monitor Grösse wohl sowieso nicht...au wenn öpper würd en krasse pc zämebaue und die aktuelle spiel i 2550p oder sogar i 4k mit 60 frames spiele wird er entütscht si wills no ke welte unterschied sind.
sie händ richtiges lightning gemacht und s gestrüpp bewegt sich. beides hat die pc Version nid.TypeJ hat geschrieben:hahaha, besser?
glaubsch au an wiehnachtsma? das chan chum si!
ja, hani scholang wegg geh de dreck
Ou du bisch när im chat vo dä dumme iglade!Skeletor hat geschrieben:muessi das game glich namal chaufe :typej:
Du gloubsch mir ja nieTypeJ hat geschrieben:Ok, krass...
Ig oh, morn geits losMaster(G) hat geschrieben:ich spiels gern nomal!
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 4 Gäste