alles, nur nöd dött!!!thaeye hat geschrieben:oder im anus?

Moderator: Avenger
alles, nur nöd dött!!!thaeye hat geschrieben:oder im anus?
das isches ja: unberechebar da neu. da cha dir KE wüsseschaftler säge, was tatsache isch. aber die zwöi arte vo immunisierig gits ja o bi andere vire. das isch nix neus.kingcaid hat geschrieben:wänn scho so öppis ghörsch... ellei scho das zeigt uf, dass da viel zviel unberechebari faktorä drispieläd. s sisch unseriöses laborrattä teschte.Jones hat geschrieben:verschiedene arte vo immunisierig..
coronavire an sich ja, de SARS-CoV-2 isch aber no nid eso alt... und dä verhaltet sich ja z.b. komplett anders als de "vorgänger"...Mastler(P) hat geschrieben:unberechebar da neu.. würsch das au binere ps5 säge? ich frög nur will, eigentlich kännt mer corona vire ja scho lang.
es fugging jahr und mir sind immer na mit überall widerprüchliche ussage und aktione konfrontiert. wie lang wottsch na de wüsseschaftler und politiker nahösele?Jones hat geschrieben:coronavire an sich ja, de SARS-CoV-2 isch aber no nid eso alt... und dä verhaltet sich ja z.b. komplett anders als de "vorgänger"...Mastler(P) hat geschrieben:unberechebar da neu.. würsch das au binere ps5 säge? ich frög nur will, eigentlich kännt mer corona vire ja scho lang.
oder hesch z'gfüehl, nach eim jahr wüsse d'wüsseschaftler alles? (inkl. langzytfolge?)
thaeye hat geschrieben: es fugging jahr und mir sind immer na mit überall widerprüchliche ussage und aktione konfrontiert. wie lang wottsch na de wüsseschaftler und politiker nahösele?
scho so. wieso lömer d'portugiese nid eifach lah stärbe i de chrankewäge vorem spital?turntablism hat geschrieben:wiso zum tüfel will mer patiente us portugal bi eus in spitäler bringe![]()
es isch soo geil wie verwirrti kacke gschribbe wird
klar es isch eifach. drum het o jedes einzelne land uf däm planet problem, die lag i griff z'becho!thaeye hat geschrieben:das isch immer s best: d lag isch so komplex! de spruch hani au scho 100x ghört. wieso komplex nacheme jahr?
mängisch sind stammtischpolterer und vorallem gforumspolterer intelligenter als bürotischtäter und wüsseschaftler wo nie i de privatwirtschaft haend muesse schaffe und nur modellrechnige kennet und sich nur under sich "glichgsinnte" chreise treffet. sind ja alles dummi stammtischpolterer sust.
Das weiss mer gar nid wils nie usgwertet worde isch. Sicher Isch nur dass die Virestämm sich de meteorologische Gegäbeheite entsprechend verhaltet, ziemlich ähnlich de Influenza Virestämm.Jones hat geschrieben: de SARS-CoV-2 isch aber no nid eso alt... und dä verhaltet sich ja z.b. komplett anders als de "vorgänger"...
doch das weiss meh. dr "vorgänger" nistet sich viu witer unde ir lunge i. die neu variante isch primär i de obere atemwäg azträffe. das het uswirkige uf symptom und asteckigsquote... äbeso inkubationszyt...Herr Rossi hat geschrieben:Das weiss mer gar nid wils nie usgwertet worde isch. Sicher Isch nur dass die Virestämm sich de meteorologische Gegäbeheite entsprechend verhaltet, ziemlich ähnlich de Influenza Virestämm.Jones hat geschrieben: de SARS-CoV-2 isch aber no nid eso alt... und dä verhaltet sich ja z.b. komplett anders als de "vorgänger"...
Transmission
COVID-19 appears to transmit more easilyTrusted Source than SARS. One possible explanation is that the amount of virus, or viral load, appears to be highest in the nose and throat of people with COVID-19 shortly after symptoms develop.
This is in contrast to SARS, in which viral loads peaked much later in the illness. This indicates that people with COVID-19 may be transmitting the virus earlier in the course of the infection, just as their symptoms are developing, but before they begin to worsen.
According to the Centers for Disease Control and Prevention (CDC)Trusted Source, some research suggests that COVID-19 can be spread by people who aren’t showing symptoms.
Another difference between the two illnesses is the fact that there haven’t beenTrusted Source any reported cases of SARS transmission before symptom development.
äh neiJones hat geschrieben:thaeye hat geschrieben: es fugging jahr und mir sind immer na mit überall widerprüchliche ussage und aktione konfrontiert. wie lang wottsch na de wüsseschaftler und politiker nahösele?
bisch dumm? :typej:
was heisst nahhösele?![]()
irgendwelchi stammtisch (oder forums-) polterer si sicher o nid d'lösig.
i finde die aktuelli lag o beschisse. o die massnahme si e figg! logisch. schisst jede a...
aber die situation isch e chli komplexer als meh das gärn so darstellt...
kingcaid hat geschrieben: äh nei
Nei, mer hed schlicht kei so rigorosi Tests gmacht vor März 2020. Es gad mer umd Zahle. Wie die wirked isch bekanntJones hat geschrieben:doch das weiss meh. dr "vorgänger" nistet sich viu witer unde ir lunge i. die neu variante isch primär i de obere atemwäg azträffe. das het uswirkige uf symptom und asteckigsquote... äbeso inkubationszyt...Herr Rossi hat geschrieben:Das weiss mer gar nid wils nie usgwertet worde isch. Sicher Isch nur dass die Virestämm sich de meteorologische Gegäbeheite entsprechend verhaltet, ziemlich ähnlich de Influenza Virestämm.Jones hat geschrieben: de SARS-CoV-2 isch aber no nid eso alt... und dä verhaltet sich ja z.b. komplett anders als de "vorgänger"...
anders thema. bini voll bi dir! meh teste = meh fallzahle.Herr Rossi hat geschrieben:Nei, mer hed schlicht kei so rigorosi Tests gmacht vor März 2020. Es gad mer umd Zahle. Wie die wirked isch bekannt
Gits da e seriösi Quelle derzue dass intensivstatione reduziert worde si?Herr Rossi hat geschrieben:Spitalbettbelegig isch au e Witz, da d Azahl vo de Bett sit Monate reduziert wird. So hed mer selbst bi sinkender Bettebelegig immer öpe die glich prozentual Uslaschtig.
Ich gib en Schiss uf die 7 Glöön, selets verzelle was wend.
Lueg d Grafike ah bin SRF, die beziehen von icumonitoring.chJones hat geschrieben:Gits da e seriösi Quelle derzue dass intensivstatione reduziert worde si?Herr Rossi hat geschrieben:Spitalbettbelegig isch au e Witz, da d Azahl vo de Bett sit Monate reduziert wird. So hed mer selbst bi sinkender Bettebelegig immer öpe die glich prozentual Uslaschtig.
Ich gib en Schiss uf die 7 Glöön, selets verzelle was wend.
erklär du mir zerscht was da drah komplex söll sii, ahand vo was und wie du druff chunsch.kingcaid hat geschrieben:äh neiJones hat geschrieben:thaeye hat geschrieben: es fugging jahr und mir sind immer na mit überall widerprüchliche ussage und aktione konfrontiert. wie lang wottsch na de wüsseschaftler und politiker nahösele?
bisch dumm? :typej:
was heisst nahhösele?![]()
irgendwelchi stammtisch (oder forums-) polterer si sicher o nid d'lösig.
i finde die aktuelli lag o beschisse. o die massnahme si e figg! logisch. schisst jede a...
aber die situation isch e chli komplexer als meh das gärn so darstellt...
alles auf machen und sich dann wundern warum es wieder so viele ansteckungen hat.Jones hat geschrieben:kingcaid hat geschrieben: äh nei
denn tue üs doch erlüchte wie eifach das problem z'löse wär bitte!
mutierter virus macht glaube ich alles etwas komplexer, vor allem wenn es solche doedels hat, die meinen dass es nicht ansteckender waere als ein normaler grippe virus..... :typej:erklär du mir zerscht was da drah komplex söll sii, ahand vo was und wie du druff chunsch.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste