Wii-U

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: Wii-U

Beitrag von Herr Rossi »

isch doch super, das jahr no paar super schpil uf de ps3 düreschpile, ha no gnueg vor mir. isch ja eh summer, de hockeder ja chum 15 Schtund/wuche vor de chischte?

fröi mi anderscht ufs mario kart 8, grad geschter schpontan s viert e session ufem wii gmacht. es isch äbe scho a schpilschpass nid z überbiete, wenn mer s vierte vor de linwand hockt :wixer:
wii u cha warte, isch au finanzeill gseh gschid
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

whoopwhoop hat geschrieben:pischtole game sind scheisse mühühü nie was luschtig farbigs

DKC, Mario 3D Land, Bayonetta 2, Wonderfucl 101, X, Smash 3DS/WiiU, Mario Kart U, Pokemon X/Y, WindWaker HD, LTTP2.

NINTENDO HET KEI GAMES

figged eu.
Genau das isch wahr! Darum lieb ich Nintendo und die Games wird ich vermuetlich au alli chaufe aber nomal. Das sind 7 Games i 18 Mönet bis jetzt und eis Remake plus d'Ubisoft Multiplattformtitel.
De 3DS isch grandios und de zelli da gar nöd mit, mir gahts um d'Wii-U.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

ja aber was genau wetsch denn mache? isches di ziel jedes verdammte weekend und jede oobe vor em wii-u zverbringe? isch doch perfekt, paar 3ds games, paar wii-u und no e hand voll bruchbare xbox/ps4 spielis. git mehr als nur gnueg zum game usser s isch di einzigs hobby denn könnts knapp werde
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Ich verstahn nöd ganz warum die Sache alli so sau spaat chömed. Wenn mer ä Konsole plant sött mer doch meine das mer plant es paar gueti Spiel innerhalb vo de erste 3 Mönet vom Release z'ha. D'Spiel werded eh guet aber ussere finanzielle Sicht isch das plem plem.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

die finanziell sich isch ja au nit so wahnsinnig wichtig? also grad bi nintendo
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

denn chasch no no alli psone und ps2 rpgs spiele. und denn no alli SFC rpgs spiele.
whoopwhoop
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von whoopwhoop »

http://www.youtube.com/watch?v=TGUaW344pr0" onclick="window.open(this.href);return false;

mis herz wird ganz warm
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

evo hat geschrieben:ja aber was genau wetsch denn mache? isches di ziel jedes verdammte weekend und jede oobe vor em wii-u zverbringe? isch doch perfekt, paar 3ds games, paar wii-u und no e hand voll bruchbare xbox/ps4 spielis. git mehr als nur gnueg zum game usser s isch di einzigs hobby denn könnts knapp werde
Lol, um das gahts gar nöd, aber Nintendo schafft ja nöd zum d'Nintendo Fanboys im G z'bediene. Es isch en härte Markt und au wenn Nintendo nöd direkt uuf de gliiche Ebeni mit Microsoft und Sony konkurriert sötteds doch probiere zum gnueg gueti Games uuf ihrere Konsole z'ha für öpper wo nur ä Wii-U hett und keini vo de andere Konsole!

Wo ich 10i gsi bin hemer de Super Nintendo gha und hett de nöd so viel grandiosi Games gha hetts mi aagschisse. Wäri jetzt 10i und ich hett ä Wii-U müssti Nintendoland spiele und im Lade hetti nachher no Batman und Assassins Creed und denn wärs das öppe mit de "guete" Games momentan. Und das nach bald 9 Mönet. This is Madness!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

uf xbox und pleisi 3 häts au nöd viel schlaus, aber immer hin dishonered, tombraider und bioshock.
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

macht nintendo grad mit retro, was microsoft mit rare gemacht hat?
geosnow hat geschrieben: aber immer hin dishonered, tombraider und bioshock.
abfall
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

BrainBug hat geschrieben:macht nintendo grad mit retro, was microsoft mit rare gemacht hat?
abfall
Ja übertriibermers doch mit allem :lol:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Supersonic hat geschrieben:
evo hat geschrieben:ja aber was genau wetsch denn mache? isches di ziel jedes verdammte weekend und jede oobe vor em wii-u zverbringe? isch doch perfekt, paar 3ds games, paar wii-u und no e hand voll bruchbare xbox/ps4 spielis. git mehr als nur gnueg zum game usser s isch di einzigs hobby denn könnts knapp werde
Lol, um das gahts gar nöd, aber Nintendo schafft ja nöd zum d'Nintendo Fanboys im G z'bediene. Es isch en härte Markt und au wenn Nintendo nöd direkt uuf de gliiche Ebeni mit Microsoft und Sony konkurriert sötteds doch probiere zum gnueg gueti Games uuf ihrere Konsole z'ha für öpper wo nur ä Wii-U hett und keini vo de andere Konsole!

Wo ich 10i gsi bin hemer de Super Nintendo gha und hett de nöd so viel grandiosi Games gha hetts mi aagschisse. Wäri jetzt 10i und ich hett ä Wii-U müssti Nintendoland spiele und im Lade hetti nachher no Batman und Assassins Creed und denn wärs das öppe mit de "guete" Games momentan. Und das nach bald 9 Mönet. This is Madness!
i kann din post nit im gringste nachvollzieh.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

evo hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:

i kann din post nit im gringste nachvollzieh.
Muesch du au nöd unbedingt chönne.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Ich wott doch endlich ä verdammti Wii-U chaufe aber eigentlich isches saudumm nume wegem Pikmin. Vilicht warti bis Wiehnachte...

Isch wie en Kindle chaufe wenns 5 Büecher druff hett, das würd au niemerd mache...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

BrainBug hat geschrieben:macht nintendo grad mit retro, was microsoft mit rare gemacht hat?
abfall
gueti unterhaltig isch es uf jede fall. klar, es radiant historia sinds nöd. aber sicher besser als smash brothers allei zspiele. :groel:
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

will ja nid rumstänkere, aber fand das jetzt nid überzeugend. vielmehr mach ich mir bisi sorge um nintendo. außer vom Monolith kein neue IP. und s alte zeug auch nid grad stelar aus. kein neue ideen. selbst s Mario sieht scheiss uninspiriert aus. de kram wo wirklich mal n reboot vertrage könnt - wie waverace - wird links liege gelasse. entwicklerkapazitäte hat mer scheinbar beim wii-geldrege auch keine aufgebaut, wie die releasesituation verdeutlicht.

mich stört das bei den fümf spiel wo ich im jahr mach nid wirklich, aber fürn nintendonlyfan is das glaub ich nid so angenehm.
whoopwhoop
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von whoopwhoop »

BrainBug hat geschrieben: mich stört das bei den fümf spiel wo ich im jahr mach nid wirklich, aber fürn nintendonlyfan is das glaub ich nid so angenehm.
ich han das jahr glaub 7 games ufem 3DS kauft und no 10 woni chaufe. ich chan mir nöd meh leischte und han nidmal en wii u.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von resuscitation »

Was für ä Frächheit.. z'erscht heissts, Bayonetta 2 chunt im Juni, dänn isch es mitti Juli und jetzt 2014 :damn: Wäg dem Game han ich mir d'Wii U überhaupt kauft.. scheisse nomal :(
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Es fählt irgendwie öpis episches. Mario 3d Miau Wasouimmer wird sicher nid schlecht, aber grad umgenockt hetts mi nid. Erwarte da schono es Galaxy 3, vorauem sött dr Wui ja itz gnou Power ha. Windwaker isch sicher au meggen, aber mit hetts nid so en Fortschritt zum Cube gedünkt. Isch scho chlei blöd, alles ufs 14 zferschiebe, wo doch Ps4 und dr XBoner gli chunnt. Wobie ou die abgstunke hei das Jahr. Irgendwie lasch di next Gen Sache... :?
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von resuscitation »

Mich würd mal wieder äs neus Wave Race reize.. das isch no geil gsi.. z'erscht ufem N64 und dänn d'Fortsetzing ufem Cube.
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Stelle mir grad vor, wie es neus Conker chönnt usgseh.... :|

Wave Race, SSX, Metroid. Nintendo hätt guets im Sack. Nume useloh das Zeuchs! ;)
Oh Banana…!

Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
60
Trading points minus
0

Beitrag von Scarface »

abyss hat geschrieben:Stelle mir grad vor, wie es neus Conker chönnt usgseh.... :|

Wave Race, SSX, Metroid. Nintendo hätt guets im Sack. Nume useloh das Zeuchs! ;)
http://www.gbase.ch/wii/news/Conker-Sch ... 57333.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:wixer:
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

shiggy und reggie uf gametrailes in 10minute
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Choufemer grad en WiUU sum Geburi. Jawohl!! :herzli:
Oh Banana…!

Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

BrainBug hat geschrieben:shiggy und reggie uf gametrailes in 10minute
GEOFF!!!!
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Antworten