De Idruck han ich au echli. Ich finds zwar guet, dass sie die müehsame Sache vo so Spieli (s'ganze Mikromanagement mit Munition, usw.) wägglah händ, aber d'Kämpf sind bisher scho ziemlich gradlinig. Das liit aber glaubs nöd zwingend grad am System sälber, sondern erheblich au da dra, dass d'Kampfareal bislang sehr simpel ghalte sind, so dass me mit chli taktischem Geschüsse und Magie problemlos durechunnt. Ich würd mer da gärn chli meh Optione wünsche. Min Hauptcharakter isch en Decker, aber als solche isch er bisher nöd würklich zum Isatz cho.
S'Potential für zuekünftigi Kampagne isch aber scho da. Wänn de Editor gnueg mächtig isch (und d'Entwickler s'einte oder anderi Feature bzw. Optimierig no per Patch nahliefered), dänn sötted da eigentlich Deus Ex-ähnlichi Kampagne drinliegge. Also i däre Kombination vo linearem Storyverlauf + grossi Freiheite i de einzelne Levels. Nume scho de Low Budget-Asatz bezüglich Content (kei Sprachusgab, viel Text) büütet da ja viel Spielruum.
Setting und Atmosphäre isch jedefalls absolut top und d'Kampagne zeigt bis jetzt immerhin, dass da spielerisch no sehr viel Potential da isch. Im Grosse und Ganze isch es eigentlich ziemlich genau das, was ich vom Projekt erwartet han (agesichts vo de Tatsach, dass das bisher es Iphone/Android-Studio gsi isch - da isch vo Afang a klar gsi, dass das keis Baldur's Gate wird). Vom Wasteland 2 und em Eternity erwart ich dänn aber au einiges meh, will da stönd gstadeni CRPG-Veterane dehinder.
Re: S'Kickstarter-Topic
Verfasst: 30 Jul 2013 20:11
von Moff
ich finds enorm gradlinig und oberflächlich.
dass kämpf sehr eifach sind, stärt mich debi relativ wenig, ich han vor allem früener RPGS eh selte wäge guete kämpf gspielt, aber s'ganze füehlt sich eifach scho sehr nach low budget a dur die gradlinig füehrig.
eventuell bin ich eifach ersch am afang und das änderet sich nah, bisher erinnerets spielerisch aber ehner anes action adventure vom ufbau her.
wasmer aber super gfallt isch d'grafik, scho sit de erschte videos, die usch zwar au klar low budget, das gehtmer a jedem egge, aber mich erreicht irgendwie, es trifft das wo ich erwartet han, genau wie au d'dialög, ned nur vode qualität her sondern au vode präsentation, dassmer nur es portrai gseht vom gegenüber und en beschribig list wiener grad reagiert/waser macht findi ufen retro geili art erfrischend. die ganz atmosphäre wo dur das und de soundtrack z'stand chunt pässletmer ganz wunderbar.
nur s'save system isch für mich scho chli en gamebreaker, mit dem chumi gar ned zschlag, mich schissts inzwüsche scho nur azfange will ichs echt hasse ned chöne ufzhöre wenni will ufhöre, denn fangi lieber gar ned ersch a
ich han ned s'überspiel erwartet, vo dem her bini ned enttüscht, es trifft mini erwartige, aber so ganz sicher öb das würkli es 2 millione budget wert gsi isch weisi iets au nöd, aber vo dem business hani ja au kei ahnig, ich weiss nedmal wie viel lüt dra gschaffed hend
Re: S'Kickstarter-Topic
Verfasst: 31 Jul 2013 06:51
von falagar
2 Millionä Budget ver es Spiel sind ja nix hitsutagsch. Vorallum wenn in denu 2 Millionä scho viel Verchöifsinahmä dri sind.
Re: S'Kickstarter-Topic
Verfasst: 31 Jul 2013 21:49
von Gurgelhals
So, soebe de bisher beschti Run vo de Kampagne gmacht. En Adventure-Teil mit mehrere Lösigsmöglichkeite im Stil vo Fallout 1 & 2 und Deus Ex und drufabe dänn e Kampfsituation wo au ganz interessant gsi isch. Zeigt uf jede Fall, was da alles möglich isch. Im Grund gno sötted i dem Spiel Kampagne wie s'erschte Deus Ex problemlos realisiere lah. Sie müend eifach no a es paar kritische Pünkt umefiile (sicher mal s'Save-System, Stealth-Fähigkeite wäred au nöd schlächt, s'Inventar und s'ganze Handling vo Gägeständ isch au no chli ungschliffe) und dänn isch da grosses möglich. De Weissman hätt ja au gseit, dass das erst de Afang söll si und sie das Spiel laufend mit neue Kampagne wänd versorge (de Berlin-DLC chunnt ja uf jede Fall, aber dänn au drüber use).
Hanget wahrschinlich jetzt alles devo ap, wie sich's verchauft. S'aktuelle Spiel isch das, was mit 2 Mio. möglich gsi isch, und für de Betrag isch das scho ziemlich viel. Zuekünftigi Kampagne wärded's jetzt wohl über d'Inahme finanziere. Isch also die gross Frag, öb sich das Spieli au a die Lüüt verchauft, wo's nöd scho über de Kickstarter zahlt händ
das heißt, man braucht immer eine spezielle leinwand, und nur da erscheint es richtig. aber dass es mit mehreren brillen gleichzeitig funzen soll, ist ja schon mal cool.
Re: S'Kickstarter-Topic
Verfasst: 19 Okt 2013 10:40
von PlanetHarrieR
Der Prototyp sieht voll cyber aus Wie aus Johnny Mnemonic oder so.
Re: S'Kickstarter-Topic
Verfasst: 19 Okt 2013 10:44
von Mastler(P)
General Schaden hat geschrieben:das heißt, man braucht immer eine spezielle leinwand, und nur da erscheint es richtig. aber dass es mit mehreren brillen gleichzeitig funzen soll, ist ja schon mal cool.
Chömeder au grad mit über, wes bi GODUS grad zue und her gaht? Ich bin nüd Backer, und han deshalb nüd alles mit übercho. Aber allem Aaschii nach, ghört me sit Monate nüt neus, ds Game isch gemäss de Steam Forene im ne erbärmliche Zuestand und eine vo de wichtigschte Developers seg grad usgstiege.
Wenig überraschend. Aber schaad natürlich trotzdem.
Optisch gfalltsmer sehr guet...was wohl dra lit dass si im wesentliche de Stil vo Zelda kopiert hend. Entscheidend sind aber letztendlich d Rätsel...mal luege wie kreativ d Entwickler würklich sind