Master(G) hat geschrieben:immer die dumme beleidigunge....
de einzig wo beleidigt bisch du. gahsch schomal grundsätzlich drvo us dass d'lüüt das spieli a) nur wägirgendemne name dran chaufed und b) sowieso nöd durespieled. aber normal für lüüt wo ihri dummheit lieber i de andere gsehnd.
und eh geil wie sich wieder mal d'CoD fraktion zu spieli jensiits vo ihrem horizont zu wort mäldet .
ich holls mer jetzt uf exsila. castle of illusion und das vo Travelers tale isch au supi gxi. aber irgendwiä hanni s gfühl, de pinselscheiss isch sunshine like. :chotz:
geosnow hat geschrieben:diä ziite, wo ein mensch e videogamegrossproduktion beherrscht sind verbi. warren, molymeux, shiggy, und wayne! scheiss persone kult.
So im Gägeteil. Ändlech wird au bi spili d Wichtigkeit und der Ifluss vo gwüssne Directors bitz meh anerkannt. :HidekiKamiya:
Hetmi ou sehr positiv überrascht dass die Wiehnacht im Media Fark doch es paar Stück use si vom Michi Maus! Und glii chumeni
dezue das ändlech richtig z spile!
das isch ebbe grad de witz, meinsch diä lüt lueged uf de warren. Hauptsach mickey mouse und nöd black ops. denn no so e gschiss mache weg em herr direktor.
früehner isch ja das no gange, wo eine es game allei programmiert hät. ich chan mir vorstelle, dass de warren es paar sehr gueti lüt im team hät. aber weg dem de warren so lobe. naja, fallt mer schwer.
Naja, es isch dänk scho klar dass no anderi Lüt ar Produktion vomene Spiel beteiliget sind, aber bi ihm laufed d Fäde zäme. Und das isch bi Filme nid angers - der Director bechunnt am meischte Credit füre Film, au wenn der Kameramah vilicht usserordentlechs gleischtet het.
Und dass der Hans Meier wo sim Bueb de Mickey chauft nid weiss wär der Spector isch isch völlig klar. Isch bi Filme aber ou nid angers! Mit Regisseure kenne sech oft nur d Fans vom Medium us, de 08/15-Lueger weiss nid dass de nöchscht Bond vom Sam Mendes gmacht wird und was dä süsch no für super Filme gmacht het.
Aber ebe, Fumito Ueda, Hideki Kamiya, Jonathan Blow - git doch immer meh Näme ir Spielindustrie wome druf cha zelle was originelli und spassigi Games abelangt. Die entsprächende Lüt düe denn, anders als zum Bispil de Kojima, meischtens nid so als wär s ganze Spiel ihre eiget Verdienscht. De Warren übrigens au nid! Gseh also s Problem nid. S Spiel treit eidütig sin Stämpel und är isch eine vo de Hauptverantwortleche defür.
It sounds like Warren Spector already has a mountain of ideas for a possible sequel to Epic Mickey.
"As far as a second Epic Mickey game goes, there's no shortage of interesting challenges to tackle," he told Game Informer magazine.
"I have some ideas about music gameplay that could be fun and there's a world of stuff can do with paint and thinner that we couldn't even have thought of the first time around. Or we could do some stuff completely different and not to any of the stuff I've mentioned here. Who knows? There's no shortage of ideas."
Spector even hinted at the possibility that the studio may work on another Disney series entirely. "I've actually always envisioned Junction Point - well, once we became a part of Disney - as the studio that draws inspiration from the Archives," he said.
I've been pretty up front about my love of the Ducks. I'd love to do a Duck Tales game, and a Gremlins game would be amazing. Oswald would make a great leading man ...er ... rabbit."
Wie die Kollegen von CNBC von Insidern erfahren haben wollen, gibt es derzeit große Probleme bei Disney Micky Epic-Entwickler Junction Point. So haben angeblich fast die Hälfte der Mitarbeiter ihren Job bei der 700 Mann starken Spieleschmiede verloren.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Recherche-FAIL, Herr Videospieljournalischt. Lueg, so macht me das:
Disney officials released a statement today regarding its recent gaming division layoffs that impacted Austin’s Junction Point Studios, the studio led by Warren Spector and owned by the entertainment giant. “As part of setting a strategic direction for future success in the digital media space, the Disney Interactive Media Group yesterday began a restructuring process.” A Disney representative wouldn’t give specific numbers for the layoffs, but said that Austin was minimally affected by the layoffs. Officials wouldn’t say what prompted the restructuring. CNBC reported that the total number of layoffs across all locations could be nearly half of Disney’s 700-person gaming division.
Es isch also i dem Fall nöd FAIL, statt bi ere derart offesichtlichi Falschmäldig ("Junction Point ... 700 Mann starken Spieleschmiede" :typej:) s'eigene Hirni ganz churz minim izsetze (meh als es absoluts Minimum isch i dem Fall ja würklich nöd nötig) eifach mal tumm *abzschriibe*... Moment. Alles Klar!
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz