nur scho dafür:Avenger hat geschrieben:Für was brucht me denn das?
Gurgelhals hat geschrieben:Alles andere apstelle, plombiere, Festnetzaschluss uf VoIP zügle, usw. Chämt öppe 400.- günschtiger pro Jahr
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
nur scho dafür:Avenger hat geschrieben:Für was brucht me denn das?
Gurgelhals hat geschrieben:Alles andere apstelle, plombiere, Festnetzaschluss uf VoIP zügle, usw. Chämt öppe 400.- günschtiger pro Jahr
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
TypeJ hat geschrieben:du bisch huere krass
Kennsch?Gurgelhals hat geschrieben:Neulich im Callcenter vom Teschtsieger:
"Dörf ich nach Ihrem Grund für d'Kündigung fröge?"
"Natürlich. Ich han uf es bessers & günschtigers Glasfaseragebot gwächslet."
"I dem Fall wüssed sie aber wahrschinlich nöd, dass d'Cablecom au scho lang Glasfaser im Agebot hätt." *<---- ololololololol!*
"Doch, das weiss ich. Aber es gaht halt nöd bis i d'Wohnig."
"Dörft ich i dem Fall fröge, zu wellem Abüüter sie wächsled."
"Natürlich dörfed sie das. Zu Fiber7."
"Aha. Ja, guet, dänn..."
rolf, i däre Art stell ich mir öppe d'Höll vorXinobrax2 hat geschrieben:Kennsch?
Xinobrax2 hat geschrieben: Kennsch?![]()
i wellem huus bisch denn jetz grad?Xinobrax2 hat geschrieben:Es isch mega....wenns das da gäbt heti scho längst es Abo
Isch halt nid irgend ein Chund gsi sondern de Ryan Block, ehemalige Chefredakteur vo Engadget. Amene Tech-Journalist as Bei z pisse isch idR nid sone gueti Idee. Wenis richtig in Erinnerig han hets vorher bereits sini Frau es paar Minute lang probiert. Wo si denn langsam chli gnervt gsi isch het er s Telefon übernoh und s Ganze ufzeichnet.Jones hat geschrieben:Xinobrax2 hat geschrieben: Kennsch?![]()
i muess auso dr huet zieh vo däm chund. i wär gloub bitzli lüter worde...
Bäm!Gurgelhals hat geschrieben:rolf, i däre Art stell ich mir öppe d'Höll vorXinobrax2 hat geschrieben:Kennsch?Und dänn no i dem Ami-Gebruchtwagehändler-Stil. Grauehaft!
Isch mer aber eigentlich gar nöd drum gange, dene im Cablecom-Callcenter Ufdringlichkeit o.Ä. vorzwärfe, han's eifach amüsant gfunde, dass d'Sach erlediget gsi isch, sobald de Name Fiber7 gfalle ischEigentlich sind's ja im Gägeteil sehr effizent vorgange: Erschti Frag zum Abkläre, öb's en schlächt informierte Chund isch (eine wo sich vom Wiuwiuwiuglasfaser-Gschwätz blände laht, obwohl die meischte FTTH-Agebot ja tatsächlich nöd meh büüted als d'Cablecom). Zweiti Frag zum Abkläre, öb de Chund würklich zu öppis besserem wächslet. Und das wär's dänn au scho gsi.
Zudem: Kei grossi Umtriib (à la Kündigung wird nume mit igschriebnem Brief akzeptiert, usw.) und astandslos Kündigung per Ändi vom laufende Monet, obwohl gemäss Vertrag eigentlich e Kündigungsfrischt vo 2 Mönet gsetzt isch. Chan also überhaupt nöd klage (und han ganz allgemein i dene ca. 15 Jahr, wo ich s'Breitbandinternetz bi de Cablecom gha han, chum Grund zum klage gha).
Verzell! Nimmt mi au mega wunder. Wie isch Glasfaser zoge worde? Gratis? Du wohnsch au in Züri, oder?Gurgelhals hat geschrieben:So, geschter de Glasfaser i d'Wohnig verleit und hütt scho de Router übercho. Rächt geile Gfühl isch es. Vor allem de Ping vo 3ms (speedtest.net)Morn gaht d'Kündigung an Testsieger use
![]()
Jetzt mues ich nume no es Diplom als Netzwerk-Administrator erwerbe, zum d'Konfiguration vo dem Mikrotik-Router au nume asatzwiis chönne z'vestah![]()
Gitt's da irgendwo gueti Tutorials?
Isch ebe geile GfühlXinobrax2 hat geschrieben:Das nenn ich mal e usfüerlichi Antwort, thx
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast