Seite 2 von 2

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 27 Jan 2014 19:12
von PlanetHarrieR
Der Kamiya findet den Inafune jetzt glaubs nicht so gut...

Bild

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 27 Jan 2014 19:58
von NRG
General Schaden hat geschrieben:Der Kamiya findet den Inafune jetzt glaubs nicht so gut...

[img]
Das isch au vom Steve Jobs gseit wurde. Da chaner guet rächt hah, ich känne aber au nid die persönliche Ressentiments vo ihm. Gits da en Gschicht dezue?

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 27 Jan 2014 20:06
von PlanetHarrieR
Ich glaub, das hat er gepostet kurz nachdem Inafune es für möglich erklärt hat, dass Mighty No. 1 ein Megaman wird und von Capcom veröffentlicht wird. Es gab einen Thread dazu im Neogaf.

ich denke mal er will klarstellen, dass er sich von capcom losgesagt hat, um kreative ideen zu verwirklichen - und es inafune im gegensatz zu ihm eben primär um die kohle gehe (egal, ob mit capcom oder ohne)

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 27 Jan 2014 20:38
von NRG
iz isch klar:
http://www.nytimes.com/2010/09/20/techn ... .html?_r=3&" onclick="window.open(this.href);return false;
“I look around Tokyo Games Show, and everyone’s making awful games; Japan is at least five years behind,” said Keiji Inafune.

d'Japaner hand das no lang nid vergässe. Drum isch besunders de Kamiya sicher stinkhässig, häd Capcom doch (mit em Inafune) Clover Studios gschlosse und alli Recht ade Games bhalte.

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 27 Jan 2014 21:36
von Uriel
NRG hat geschrieben:Um min Punkt nach däne Unklarheite iz namal klar stelle: Du verkennsch de Inafune und sis Team, und schiinsch zudem kein blasse schimmer vo Game-Entwicklig z'hah, blabla mümü
Diskutiersch du immer uf de Grundlag, dass du verqueri aanahme über dr Kenntnisstand vo dim gegenüber triffsch?
Woher weisch du, wen ich verkenne? Tatsach bliibt, dass gemäss dene Screenshots ds Spiel nüd grad super uusgseht. That's it. Vergliichs mal mit anderne Kickstarter Projekt. Da nützed au all die Attackene, wo da grad uffahrsch nüt: ds Spiel gseht nach wie vor zimli hässlich uus. Wo genau han ich behauptet, dass es so hässlich wird bliibe? Richtig, niene.

Au was d Verchnüpfig vom NYT Artikel usm 2010 (wo da inne scho es paarmal diskutiert worde isch) und em Tweet isch recht konstruiert. (Schärfer gseid, komplette Schwachsinn). Offebar kennsch dich mitem Inafune überhaupt nüd uus, was? Er het zimli gueti Connections sowohl zu Sony, als au zum Rescht vo de Industrie, weshalb er ja au bim Soul Sacrifice und bim neue Ninja Gaiden irgendwas irgendwas Z derbii isch. Nomal: du schiinsch dr recht was zemedsbraue, wo us em Stadium vo Strohmänner und kulturelle Stereotype offebar nüd usechunnt.

Mir isches es Rätsel, we me sowas we ds Mighty No. 9, im jetzige Stadium[/b] chan verteidige. Die Type hend no jeenschtes vor sich. Das zeiged die Screenshots, wo der General postet het.

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 27 Jan 2014 21:43
von geosnow
wieso nöd eifach es 240p 2D handzeichnets pixel game mache in disney qualität us de 60er jahr.

okay, das wär denn aber au 15millione tür.

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 27 Jan 2014 22:48
von NRG
Uriel hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:Um min Punkt nach däne Unklarheite iz namal klar stelle: Du verkennsch de Inafune und sis Team, und schiinsch zudem kein blasse schimmer vo Game-Entwicklig z'hah, blabla mümü
Diskutiersch du immer uf de Grundlag, dass du verqueri aanahme über dr Kenntnisstand vo dim gegenüber triffsch?
Woher weisch du, wen ich verkenne? Tatsach bliibt, dass gemäss dene Screenshots ds Spiel nüd grad super uusgseht. That's it. Vergliichs mal mit anderne Kickstarter Projekt. Da nützed au all die Attackene, wo da grad uffahrsch nüt: ds Spiel gseht nach wie vor zimli hässlich uus. Wo genau han ich behauptet, dass es so hässlich wird bliibe? Richtig, niene.

Au was d Verchnüpfig vom NYT Artikel usm 2010 (wo da inne scho es paarmal diskutiert worde isch) und em Tweet isch recht konstruiert. (Schärfer gseid, komplette Schwachsinn). Offebar kennsch dich mitem Inafune überhaupt nüd uus, was? Er het zimli gueti Connections sowohl zu Sony, als au zum Rescht vo de Industrie, weshalb er ja au bim Soul Sacrifice und bim neue Ninja Gaiden irgendwas irgendwas Z derbii isch. Nomal: du schiinsch dr recht was zemedsbraue, wo us em Stadium vo Strohmänner und kulturelle Stereotype offebar nüd usechunnt.

Mir isches es Rätsel, we me sowas we ds Mighty No. 9, im jetzige Stadium[/b] chan verteidige. Die Type hend no jeenschtes vor sich. Das zeiged die Screenshots, wo der General postet het.


Uf de Grundlag, dass du äbe urteilsch und charisma suesch :lol:, bevorts gspielt häsch. (allgemein urteilsch früeh und muetmassisch ja au über mich gern, isch mir aber au scheissegal.)

Und Du, bisch echli empfindlich? Ich darf doch wohl no sache schriebe und usfuerlich beschriebe, wenn ichs geil find. Vor allem interessiert mich die Gschicht, chasch aber au sälber nacheläse. Ich han scho Megaman 1 duregspiel, wo du no id windle gschisse häsch und han no nie det grafik kritisiert, obwohl MM sowieso ufem NES cho isch, wo MD und PCE, Amiga und Arcade de Grafik und Games neui visuelle Wäg gwiese händ. Nei, Ich han MegaMan immer wäg de knackige Action-Mix und Boss gspielt, sowie däre vielsitigkeit ide waffe wahl. Grafik, WTF?

Und d'verküpfig vom Artikel isch rein für en kollaborative iiordnig vo däne iigstreute Ussage vome andere Maa, wo de Inafune äbe wohl besser kännt, als mir alli zäme. chasch dich gern beteilige, wenn mit dine Ressentiments fertig bisch.

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 28 Jan 2014 10:30
von PlanetHarrieR
Kann Mega Man (oder Mighty) jetzt eigentlich vernünftig nach schräg oben schießen?

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 28 Jan 2014 10:52
von NRG
General Schaden hat geschrieben:Kann Mega Man (oder Mighty) jetzt eigentlich vernünftig nach schräg oben schießen?
Das wärs no, gäll? ich han bi däne spiel immer gern nach schräg obe gschosse, zum meh abstand halte, han aber in härte Action Games nüd gäge an simple stüürig, das gaht ja bi Makaimura au nid. Dadefür gitts d'Waffe-Wahl. Isch bizli meh Taktik, das gfallt mir au.

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 10 Feb 2014 10:46
von PlanetHarrieR
Bewegte Bilder mit der Ina Fune. Viel vom Spiel sieht man aber noch nicht...


Quelle

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 01 Jul 2014 10:58
von PlanetHarrieR
sieht das öde und generisch aus...vor allem, wenn man kurz davor shovel knight gezockt hat

http://www.4players.de/4players.php/tvp ... zenen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 01 Jul 2014 11:18
von Gurgelhals
PlanetHarrieR hat geschrieben:shovel knight
Fantastisch isch es und alli sötteds spiele :!: Sharpen thy shovel!

Und dänn das läse: http://www.gamasutra.com/blogs/DavidDAn ... Knight.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 01 Jul 2014 11:35
von PlanetHarrieR
ja, der shovler ist echt cool

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 28 Apr 2015 21:54
von Uriel
Am 15. September sölls usecho.

Wenig überraschend isch ds Feedback vo dene, wos bisher gspielt hend, ziemli negativ.

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 29 Apr 2015 13:29
von Sidiris
Gurgelhals hat geschrieben:
PlanetHarrieR hat geschrieben:shovel knight
Fantastisch isch es und alli sötteds spiele :!: Sharpen thy shovel!
JEDER!

Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar

Verfasst: 30 Apr 2015 20:48
von Supersonic
Es gseht verschisse und lieblos uus