aber wer weiss, vilich häsch die längscht ziit demit spass

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
geile scheiss! das tönt doch super mitem steam link. aber wiä lauft das denn mitem surfe und mediacenter für film etc (kodi)? lauft das denn au über de steam link?Master(G) hat geschrieben:du würsch gschiider de G20 is büro stelle und es nvidia shield oder steam link oder so chaufe, zum vo dette id stube uf din 55er z'streame... ned?
Lone Wolf hat geschrieben:ihr sind alles geili sieches'RVZ02 ghüs gseht au härt geil us! aber ich bin sonen fuule wixer worde, dass es mich agurkt zum baschtle und zämästelle, wobi wänn ich ane wasserchüelig denke miteme RVZ02 dänn wird's mer warm ums herz. tatsach isch, dass komponente ellei (digitec) fascht so tür chömed wiä en G20 mitere 1080er :typej:
@xino: han en Pi2 - danke für de tip, aber ich han nur retropie druf (Image), das füllt di ganz SD. oder chani da no paralell shizzle druftue? Achtung ich = nix gut druskomm
Klar...s Retropie isch letztendlich au nur esd Linux (Raspbian glaubs) wo direkt is Retropie booted...grundsätzlich chasch demit so ziemlich alles mache....oder du chentsch mehreri SD Chärtli verwende...Lone Wolf hat geschrieben:@xino: han en Pi2 - danke für de tip, aber ich han nur retropie druf (Image), das füllt di ganz SD. oder chani da no paralell shizzle druftue? Achtung ich = nix gut druskomm
danke! chumi gern druff zruggDrachenherz hat geschrieben:Lone Wolf hat geschrieben:ihr sind alles geili sieches'RVZ02 ghüs gseht au härt geil us! aber ich bin sonen fuule wixer worde, dass es mich agurkt zum baschtle und zämästelle, wobi wänn ich ane wasserchüelig denke miteme RVZ02 dänn wird's mer warm ums herz. tatsach isch, dass komponente ellei (digitec) fascht so tür chömed wiä en G20 mitere 1080er :typej:
@xino: han en Pi2 - danke für de tip, aber ich han nur retropie druf (Image), das füllt di ganz SD. oder chani da no paralell shizzle druftue? Achtung ich = nix gut druskomm
Hehe, geg e chlini kommission und d'bereitstellig vo de komponente würd ich ihn Dir zämeschruube und iirichte.
Isch leider leer.Lone Wolf hat geschrieben:Was halteder vo därä Shopping list? sogar miteme mini itx mobo UND 6700k prozzihani was vergesse? Netzteil verhebed?
![]()
https://www.digitec.ch/de/ShopList/Show ... 9E4F70283E" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast