Seite 2 von 2
Re: Y-Achse
Verfasst: 28 Jan 2016 21:55
von PlanetHarrieR
geosnow hat geschrieben:Master(G) hat geschrieben:Bi Egoshooter Normal
Bi Flugspiel inverted
und was machsch bi battlefield, wenn vom panzer oder per fuess is flugzüg/heli wechslisch.
als mensch natürlich normal, mit maus und tastatur.
im flugzeug nimmt man dann ja eh den joystick bzw. analogstick, invertiert - ähnlich wie im echten flugzeug.
Re: Y-Achse
Verfasst: 29 Jan 2016 05:57
von geosnow
d muus isch ja inverted.
Re: Y-Achse
Verfasst: 29 Jan 2016 05:58
von geosnow
Master(G) hat geschrieben:nei drück nach vüre, das entspricht UP ufeme controller


Re: Y-Achse
Verfasst: 29 Jan 2016 16:27
von damian
bi mir chunts ufs körpergfühl druf aa.
wänns d'stüürig dä fokus uf dä spielfigur hät nimmi inverted, wänns dä fokus uf em zielchrüüz hät normal. d.h.
normal: lightgunshooter/crosshair shooter, interaktivi film mit crosshair
inverted: egoshooter, flugsims,
unterschiedlich: railshooter (starfox und padra inverted, panorama/rainbow cotton normal
früener hani me normal gno, mittlerwil me inverted. va. railshooter hani glaubs oft komplett umglernt uf inverted. je me dass mer s'spiel fühlt desto eher bruchsch inverted. will bi inverted gaht dä körper füre zum abeluege -- so wies mues si.
Re: Y-Achse
Verfasst: 30 Jan 2016 08:59
von siralos
hanf hat geschrieben:
normal: lightgunshooter/crosshair shooter, interaktivi film mit crosshair
inverted: egoshooter, flugsims,
unterschiedlich: railshooter (starfox und padra inverted, panorama/rainbow cotton normal
ist bei mir genau gleich, nen shooter mit nicht invertem maus kann ich gar nicht spielen.