[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Ribit X Titan »

thaeye hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben:Was ist das Risiko? Teuer, weniger Sklaven um das Klo zu putzen.

Was ist die Chance? Die Kreativität kann nie gesehene neue Ausmasse erreichen, weil es wird ein Empowerment darstellen.

Momentan ist die Situation die das viel zuviel falsche Motivation herrscht, viel zu hohe Ungleichheit, zuviel Sklaverei und Unterdrückung und das vielen neuen Potentialen im Wege stehen.
mit deinen ansichten wird aus dem empowerment dann schnell soddom und gomorrha. in deinen überlegungen spielt der mensch gar keine rolle obwohl du ja immer von herz und gefühl sprichst.
Der Mensch spielt bei Soddom und Gomorrha eine Rolle und das alles war ja entstanden weil er sich seiner wahren Existenz nicht im klaren war. Das was das Empowerment und vorallem dessen Motivation effektiv ermöglichen könnte ist jenseits von der üblichen Menschlichkeit mit der wir uns täglich identifizieren (Existenz = Wirtschaft, Ich = Geld u.a.), es ist von göttlichem Ursprung.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zuviel gott und glaube und liebi und moral, jenseits der üblichen gedanken. tuet mir leid. das wird hüt nix meh.
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Mai 2016 11:45, insgesamt 1-mal geändert.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
ich ändere gar nix, mach du. ich bin kein anarchist.
Wem oder was folgst du?!
wieso sollte ich jemandem folgen? von was redest du? du hasst das jetzige politische/wirtschaftliche System, indem du wohl nicht so recht zurechtgekommen bist . verstehe ich ja aus "herzenssicht" aber rationell ist es nicht. es ist nicht alles schlecht auf dieser welt.

es gibt keine bessere variante als die menschen bestimmen zu lassen. da sind wir schon auf dem richtigen weg.
Was heisst es für dich "kein Anarchist" zu sein?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich bin demokrat. du bist anarchist, du weisst es nur nicht. du befürwortest ein anarchistisches weltbild da du dir gar nicht im klaren bist, das die welt die dir vorstellst niemals existieren wird, da der mensch einfach nicht so funktioniert. deine welt würde innerhalb kürzester zeit zusammenfallen und es würde Anarchie herrschen, aber es war ja gut gemeint.

wenn du ein weniger geerdeter bist, können wir evtl. einen anderen diskussionsstil pflegen.

geerdeter im sinn von realistischer, nicht im eso talk sinn.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Da musst du dich als Demokrat ja keine Sorgen machen, denn die Mehrheit wird dir ja Recht geben wie sie es schon immer tat wenn es um Rechte und Berechtigungen geht. Deswegen ist es so wie es ist und deswegen werde ich auch von manchen als Anarchist bezeichnet.

Die Wahrheit ist kein Recht und sie hat auch nicht immer Berechtigung, aber es gibt sie die "universelle Wahrheit" und sie wird auch dann da sein wenn alles andere nicht mehr ist.
thaeye hat geschrieben:deine welt würde innerhalb kürzester zeit zusammenfallen und es würde Anarchie herrschen, aber es war ja gut gemeint.
Was genau motiviert die Leute dazu das zu machen was sie machen und tun sie das was sie machen auch wirklich von höchster Qualität wo man sagen kann "Ja, ich freu mich darüber ohne wenn und aber".

Wird die Erde nicht so oder so zusammenfallen? Wieso denkst du eigentlich dass der "alte Weg" oder das was besteht nicht "zusammenfallen" wird. Rechne dir mal aus wie es mit der jetztigen Welt weitergehen wird sofern nichts verändert wird, jeder Stillstand wäre utopisch und starke Veränderungen sogar mit hohem Potential.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

universelle wahrheit, na klar. da simmer widr bim thema. wie will meh so en diskussion füehre. bitte gang is zen huuuus.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

mir läbed inere diktatorische Autokratie wo als Demokratie verpackt isch. Die einte profitiered vo de andere. die jetzig Situation "verdanked" mer im Internet & Co. die andere wend das au wo die einte hend. si wend das nid eifach nümm nur will die andere fönd afo d schpilregle ändere, drum nützt au die ganz flüchtlingspolitik e füechte furz. atribe wärded beidi vom herz, drum isch das wiit wäg vo de Esoterik. Es sel doch bitte eifach mal chlöpfe und all vo de Chugle fäge, de erübriged sich so langwiligi Diskussione. Chasch es cheere wie d wotsch; mer hanged all am gliche strang und entweder mer schaffed zäme oder gägenand.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

lulz sry mit lüüt zämäschaffe wo sich wünschet das d erde under gat und den wahrschinlich nah papi, nei danke du. am beste überlebet nur die mit *"*gutem Herz"** oder?

wie will meh mit so lüüt konstruktiv was erreiche, wenns eh alles vernichtet gseh waend? aber ja den vo herz und seel schnorre......
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Wiichsch mal wider vom Thema ab, wo du doch selber i die Richtig glenkt hesch. Verzell mal vo dine Lösigsvorschläg für d Mönschheit statt dich wie e Wurm zwinde.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Wiichsch mal wider vom Thema ab, wo du doch selber i die Richtig glenkt hesch. Verzell mal vo dine Lösigsvorschläg für d Mönschheit statt dich wie e Wurm zwinde.
lies i dem topic und nenn mich nationalist (ich gsehn mich als menschefründ), will ich für natione und grenze und länder und regionale produktionschreisläuf (chlini gmeinschafte bringets schneller ufen gmeinsame nenner und funktionieret drum, sind direktdemokratisch au besser fuehrbar) bin, will ich für vielfalt bin, will ich devoo überzüügt bin das de mensch nah nöd so wiit isch, das alles hinder sich z lah und das alles imene chaos usartet, wemmes wiiterzieht. grossi gebilde sind immer undergange. aber ebe, lese und verstah........ich bin mir bewusst das d angst vor dem sehr gross isch (verständlicherwiis nach hitlerziit) aber mir haends übertriebe mit global und üerball mitmitschle etc. Das gseht meh jetzt au i de europäische Parlament. Drum au de Rechtsruck (ich finds übertriebe wies dargstellt wird, es wird jetzt eifach widr igmittet). vill lüüt fühelt sich übergange vo ihrer regierig und wählet jetzt s gegeteil. mängisch bruchts en schritt zrug um wiidr klar chöne z gseh. ja evtl haets au es paar dummi drunder (vowege bildig und so), aber die gits au bi de noborders fraktion (siehe Bern brennt ja scho fängs jedi Wuche). und au die dumme haend en stimm.

wie me mit ungrechtigkeit wo de kapitalismus/globalisierig sicherlich mit sich bringt umgat, ischen anderi frag. aber au da würdis lösigsasätz geh wenn sich d hauptgwünner mal würdet zämäfinde und das problem agah.

und ich han kei frag mit Herz oder seel oder LIebi beantwortet. ich glaubs ich han kei :( ich pass gar nöd i das topic.

winde tuend sich nur lüüt mit usflücht uf konkreti fragestellige mit antworte wie: öffne dis herz, jeder mensch ist gleich etc.
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Mai 2016 17:39, insgesamt 5-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

eigetnlich sinder ja nöd mal anarchiste, ich segs mal ganz eifach: ihr verchaufet oi als mensche mit grossem herz, wünschet oi aber die total vernichtig vo de welt. so i dem stil: alli so wien ich oder verrecke.

den hani doch lieber d eso tante vo nebetdra, die glaubt wenigstens würkli as guete (ihr ja evtl. au aber es passt eifach nöd ganz is bild) und ad resonanz vo de guete gedanke. chani nahvollzie aber bi oi..........

fugg, herz, guet und liebi brucht im text.......
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Gang ich richtig i de Anahm, dass du i dinere Jugend selber mal en Guetmensch gsi bisch und dich d Realität dezue zwunge het en Zyniker z werde?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

die mensche won ich gern han, werdet mich als guetmensch bezeichne, de rest, so wies halt isch. d realität empfind ich nöd als unerträglich.
zynisch bini eher wenig. wiiteri frage ?
damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0

Beitrag von damian »

Xinobrax2 hat geschrieben:Gang ich richtig i de Anahm, dass du i dinere Jugend selber mal en Guetmensch gsi bisch und dich d Realität dezue zwunge het en Zyniker z werde?
ah, das bin ich :|
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Schublädlidänke, so praktisch alles chammer versorge. Nazis, Demokrate, Anarchischte, Guetmönsche. Denn mues mer de Mönsch nümm aluege, nur no s Etikett. Langwilig
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Schublädlidänke, so praktisch alles chammer versorge. Nazis, Demokrate, Anarchischte, Guetmönsche. Denn mues mer de Mönsch nümm aluege, nur no s Etikett. Langwilig
ok du superchecker, verzell mal was anstell immer vom hohe ross chli allne mit meinige ettikette und schubladedenke vorzwerfe, ich wott nöd wüsse wieviell mal du pro tag dis schublädli uf und zue tuesch und öpper "etikettiersch". normal. lies mal es psycho buech oder frög de hanf. ich weiss nöd wieso me immer grundlegendi sache wo ois mensche usmachet, verneint oder als öpis böses aluegt ( s glich bi dir mit em Begriff ANGST). das sind kei bösi sache, sondern es chunt druf a was meh drus macht. evtl haend mir mensche verlert die ageboreni alarmsignal und mechanike wo mir i ois haend au würkli suuber s analysiere.

gnau die hani am liebste, absolut null bizträge und sich den nah als sehr differenziert verchaufe. wenns afanget argumentiere, verlüürets sich so tüüf oder schwinget "moralischi" imperativ (jeder mensch ist gleich blabla), das am schluss widr bi null bisch. du ghörsch zu dene. meh chan öppis z tod differenziere oder mit de moralküüle druffhaue und am schluss häsch null output.

floskle schwinger, natürli isch jede mensch individuell, aber wie wottsch es system ha wenn jede sini hintergrundgschicht und weiss ich nöd was chan i dem system vorschiebe und den heisst, de chan ja nix defür. das isch absurd. ja ich weiss au mensche sind individuell und jede haet sini eigeni gschicht, ishc aber wie scho gseit nöd meh als en floskle i dem zämähang wo mir diskutieret. "mensch" aluege :typej:

ich bhaupt jetzt eifach mal das ich differenzierter als du bin.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Mensche wo Mensche i Schublade stecked werded vo Mensche wo Schublade blöd finded ine Schublade für Mensche wo gern Mensche i Schublade stecked gsteckt.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

de mensch schubladisiert ob das gwünscht isch oder nöd, es isch es mittel zur orientierig für jede mensch.

d frag isch natürli ob meh den d schublade au widr öffne chan und öper inen anderi stecke chan wenns rationell klar wird, das er nöd i die 1. schublade ghört.

angst hani scho mal erchlärt, angst isch en urinstinkt agebore und eigetnlich es warnsignal. mir haend leider verlernt das warnsignal suuber z interpretiere dur die ganze ablenkige etc. d frag wie meh mit de angst umgat isch natürli en anderi. ergo nöd d angst per se isch schlecht sonder de umgang mit de angst.

so vill schindluderei mit begriff wird hüt betriebe. meistens zum chli moralisiere.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Sch' aber schono es geils Gfühl wemer sich ibildet, dass di eignig Moral anderne überlege isch :sabber:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

du das chan sii, und s gfühl isch geil. ich positionier mich halt, drum au agriffbar, so sölls au sii.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Schoso, ich finds super dases überhaupt sones Topic git und nid alli di glich Meinig vertretted. Ich positionier mich nur nid gern...ich tuen lieber chli Positione sammle und denn je nach Tagesziit, Lust und Lune eini usepicke wo grad passt. Wenn mis Gegenüber A seit seg ich B....wenns B seit seg ich A...da macht d Gspröch ungemein spannender...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

s problem da drin isch für mich halt das niemert position bezieht ("alli mensche sind glich" etc isch für mich kei position i politische Fragestellige oder ebe "kei Angst vor Veränderige"), aber das isch au chli ziitgemäss, position bezieh isch unerwünscht, will meh isch den im fokus und muess anestah und sich erchläre und artikuliere. das schreckt au villi ab. ich han da kei problem demit. mis rückgrat isch nah intakt.

da han ich würkli sogar nah d wirschafts und globalisierigsfründe lieber, die zeiget wenigstens flagge.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich chan durchus e Position bezieh...es mues nur nid zwingend mini eignig si. Gemäss em diskordische Grundsatz...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Oft isches doch so, dass mehreri Positione im Grund gno s Gliche wend und anenand verbi reded. Ich bin daher eher chli de Konsens Mensch, will de Konsens sowieso meistens irgendwo als Elefant im Wohnzimmer umesizt.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:lulz sry mit lüüt zämäschaffe wo sich wünschet das d erde under gat und den wahrschinlich nah papi, nei danke du. am beste überlebet nur die mit *"*gutem Herz"** oder?
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ich chan durchus e Position bezieh...es mues nur nid zwingend mini eignig si. Gemäss em diskordische Grundsatz...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Oft isches doch so, dass mehreri Positione im Grund gno s Gliche wend und anenand verbi reded. Ich bin daher eher chli de Konsens Mensch, will de Konsens sowieso meistens irgendwo als Elefant im Wohnzimmer umesizt.
diskordische grundsatz ok damit meh evtl mal chan strukture ufbreche und neui sichtwiise entwickle, aber irgendswaen langet den das nömm. wenns wiiterziesch blibsch im Chaos. natürli entstönd usem chaos au kreativi idee, aber fürd umsetzig bruchts den widr wahnsinnig vill ziiit und die haemmer leider nöd. experiment z mache isch jetzt absolut en schlechte ziitpunkt. das söll nöd heisse das es so chan wiitergah.
Antworten