Uriel hat geschrieben:
Es git Router (z.B. vo ASUS) wo en integrierte VPN Client / Server hend. Mit dene chasch dich mit em ne US VPN verbinde. Dadurch hettet alli Gräät, wo über der Router ufs Netz zuegriifed, automatisch e US IP. Ohni das du irgendwas ade Gräät selber müesstisch verstelle.
Weiss jetzt eigentlich öpper, wenn das Ding i de Schwiiz usechunnt? Ich glaub überhaupt nüm dra, dass es im Februar greleased wird. Es het 0 Hype. Ke Poster, ke Werbig ide Läde, nüt.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
zwirrlibatz hat geschrieben:machemer schätzig wieviel % vo de hahasondräckchaufichsichernöd-poschters sie doch holed? ich säg 87%.
Ich hab's bei der PS2 bis heute durchgehalten.
Wobei's da ja auch ziemlich einfach war. Es gab schließlich mehr als genug Alternativen auf Cube, Xbox und PC. Und gute PS2-Exklusivtitel kamen ja dann doch noch oft in schönerer Form auf anderen Plattformen.
Mit der ursprünglichen DRM-Strategie hätte ich die One aber auch nicht gekauft.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
PS2 han ich extrem spät gholt. Wäg Ico und SotC. Öppe i ihrem vorletschte Jahr. De PS3 nie, grad au wäg de Alternative. Wobii ich det gschwächlet han wieder wäg de Ico & SotC Remakes. De 360er han ich eh gschänkt brcho. Die händ aber alli zäme ja au nöd die Fails gha.
ehm, was isch mitm goty last of us?
muess ich mer zwar au no holle, bin aber überzügt das es mindestens en occasion ps3 chauf für dich würd lohne. näbscht anderne titel natürlich.
die zeit ist reif.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Mastler(P) hat geschrieben:ehm, was isch mitm goty last of us?
muess ich mer zwar au no holle, bin aber überzügt das es mindestens en occasion ps3 chauf für dich würd lohne. näbscht anderne titel natürlich.
die zeit ist reif.
ich haue am wuchenänd paar ps3 titel ine
@zwirrli
ha mer d ps3 ursprünglich nur wägem the last guardian kauft. fail.
aber de sotc/ico hd, journey und the last of us setsch mal gschpilt ha. chauf der e ps3 und ich lehn der paar schpil us
Ich trau dem Last Of Us Zügs nöd. All dem cineastisch inszenierte Kram mit total tüüfem Gameplay und extrem emotionaler Verbundeheit zu de Charaktere dank de krasse Gsichtsanimatione und de total filmriife Dialög. Isch meischtens nur allerplättischte 08/15 Klischeekram. Nach Deadly Premonition isch mini Mässlatte a) brutal höch und b) komplett ine anderi Gamewält verschobe. Ich tüüsch mich gern i dem Fall, dänn han ich halt öppis verpasst. Easy.
zwirrlibatz hat geschrieben:Ich trau dem Last Of Us Zügs nöd. All dem cineastisch inszenierte Kram mit total tüüfem Gameplay und extrem emotionaler Verbundeheit zu de Charaktere dank de krasse Gsichtsanimatione und de total filmriife Dialög. Isch meischtens nur allerplättischte 08/15 Klischeekram. Nach Deadly Premonition isch mini Mässlatte a) brutal höch und b) komplett ine anderi Gamewält verschobe. Ich tüüsch mich gern i dem Fall, dänn han ich halt öppis verpasst. Easy.
Mit dere Haltig muesch ufpasse das nid sälber zum ne Klischee wirsch. Btw ich finds deadly premonition au sehr geil, aber wäg dem lueg i glich gärn über de Zuun ine. Denn halt, easy...
Skeletor hat geschrieben:de zwirrli hett also nie demons souls gspielt?
nei. wrum isch das luschtig?
edit: was ich drüber weiss (sprich sehr weni), hett für mich nie i die vo mir obe beschriebni Richtig zeigt. Det dänk ich ehner a Heavy Rain, Uncharted, Tomb Raider, Alan Wake und das Zügs.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 11 Jan 2014 12:13, insgesamt 1-mal geändert.
zwirrlibatz hat geschrieben:Ich trau dem Last Of Us Zügs nöd. All dem cineastisch inszenierte Kram mit total tüüfem Gameplay und extrem emotionaler Verbundeheit zu de Charaktere dank de krasse Gsichtsanimatione und de total filmriife Dialög. Isch meischtens nur allerplättischte 08/15 Klischeekram. Nach Deadly Premonition isch mini Mässlatte a) brutal höch und b) komplett ine anderi Gamewält verschobe. Ich tüüsch mich gern i dem Fall, dänn han ich halt öppis verpasst. Easy.
Mit dere Haltig muesch ufpasse das nid sälber zum ne Klischee wirsch. Btw ich finds deadly premonition au sehr geil, aber wäg dem lueg i glich gärn über de Zuun ine. Denn halt, easy...
Skeletor hat geschrieben:de zwirrli hett also nie demons souls gspielt?
nei. wrum isch das luschtig?
edit: was ich drüber weiss (sprich sehr weni), hett für mich nie i die vo mir obe beschriebni Richtig zeigt. Det dänk ich ehner a Heavy Rain, Uncharted, Tomb Raider, Alan Wake und das Zügs.
nöd weg dem. sondern will du sbeschte videospieli vo de ps3/xbox360 zit nie gspiut häsch.
zwirrlibatz hat geschrieben:Ich trau dem Last Of Us Zügs nöd.
es is genauso, wie en survival horror game 10 bzw. 15 nachem SH2 bzw. RE muess sein. tense harkelsteuerung inklusive. das macht allerdings erst klick wenn mer das uf min HARD spielt. die schwierigkeitsgrade drunter versauen s gameplay und de eindruck vom 0815-cine-shooter könnt einem grad komme.
ahja: mir is es spiel auch erst nachem drittel gut gekomme.
Schaad chömet nöd jedi Wuche "Arcade Games" wiä uf dä 360ger. Oder isch das damals bim Release gar nöd so gsi?
Ich han huerä froid a dem Golfgame und Spartan Assault isch zwar definitiv keis guäts Spieli, aber ich han's glich gern durä geplayet.
Ziitli lang händs ja gseit Gwaaaagaamele chämi ev. no i dä erste Wuche nach em launch, aber bisher hät mehr no nix ghört.
zwirrlibatz hat geschrieben:Ich trau dem Last Of Us Zügs nöd. All dem cineastisch inszenierte Kram mit total tüüfem Gameplay und extrem emotionaler Verbundeheit zu de Charaktere dank de krasse Gsichtsanimatione und de total filmriife Dialög.
aber wenn dini messlatte so höch isch, das nüm über dä tellerrand chasch luege, easy.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
zwirrlibatz hat geschrieben:Ich trau dem Last Of Us Zügs nöd. All dem cineastisch inszenierte Kram mit total tüüfem Gameplay und extrem emotionaler Verbundeheit zu de Charaktere dank de krasse Gsichtsanimatione und de total filmriife Dialög.