[spiritualität] meditiere und eso züg

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16718
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

mit dem isch alles gseit. also bitte, wie tüüf wottsch nah gah

niemerts mit "gsundem" menscheverstand verstrickt sich immer in negative gedanke, das macht en "gsundi" seel nöd. natürli sind permanenti negativi gedanke schlecht, also bitte.

und bis ihr verstönd was ich wott sege.....die wo wüsset söttets langsam verstah, wer nöd will verstah isch doch au guet.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Acid »

Tatsach isch dass sich sehr viel Lüt in negativä Gedankä verstricked... du seisches, natürlich isch das nid gsund. Aber genau das isch doch genau de Punkt.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16718
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

und jetzt was söll ich mit dem? sind vill lüüt au chrank hüt, git gat soguet vill lüüüt wo sich nur nah vo positivem gedankeguet lenke lönd und dur das völig de bezug zu de Realität verlore haend, wie wottsch das den messe? also dis ziel isch jetzt gegenüberzstelle was meh chrank macht? ich red aber nöd vo "chranke" lüüt sondern vo lüüt mit gsundem geist.

ich wott gar nix uspiele gegenand, es ghört zämä. da muess oi wohl es buech schriebe um d hauptbotschaft z verstah.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Acid »

lol...


Ich han nur verschiedeni Felder ufzeigt, und dass ebä für gwüssi Lüt gwüssi Werkzüg e Hilf chönd sii..

Du seisch allnä gots guet, und denä wos nid guet god, diä sind ebä Chrank. Also wenn das dini Hauptbotschaft isch, möcht ich nid wiederspreche, und ich würd Behauptä je nach Definition ischsi sogar vo bestächender Logik.

Nur verstandi nid wass das mitem Thema ztuä hed, bzw. wieso das emene "positivi Gedankä" Konzept söll widerspreche.

Ussert dini Ussag isch, wer Chrank isch bliibt Chrank, und dem isch nid z hälfä. Wemer vo dem usgod sind natürlich positivi Gedankä au nüt Wert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16718
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

mir redet vo andere Sache, natürli chan positivs denke füren Depressive es geeignets mittel siii. aber gatsoguet chame eme eso Fritz au mal sege er söll widr mal chli uf de erde lande und d realitäte nöd verdränge. will au das isch en chrankheit.

seg mir uf was du use wottsch, mir isches drum gange ufzeige dases en Prozess isch, negativi gedanke ghöret zu ois wie de pimmel oder de hodesack. wemme sie probiert wegzwüsche wird d seel nöd glücklicher.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Mai 2014 13:12, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:niemert redt devo, negativi gedanke zverdränge...
wie scho gseit; mir redet vom gliche aber empfindet andersch. dür das gömmer ganz andersch demit um.
ich wette er verstahts immernonig. :lol:
aber logisch rede mer genau davo. genau das wird au im text wo ich posted han beschriebe.
du arbeiteisch di durre, und irgendwenn lachsch drüber und es chratzt di nüm. isch das denn nöd vom schlächte zum gsunde umgang mit dä sache worde?
thaeye hat geschrieben:lueg mini fründin chunt au chli usem eso egge, sie isch anerkennti Homöopathin. ich han mit ihre so vill diskussione weg gnau sötige gedankegäng. und es tuet guet mir und ihre.
:idea:
thaeye hat geschrieben:ich bin also tagtäglich mit sötige Sache konfrontiert und kein Gegner per se.
aha! jetz isch alles klar. darum werde "mir" also hützutags immer/überall mit positivem dänke eso quatsch konfrontiert. alles klar. :lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16718
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

ja kritischi lüüüt gits immer weniger und ja es haet i mine auge au mit de verbreitig vo söttigem eso quatsch z tue. aber ich trüll mich da im chreis mit oi. isch wienen gangbang und am schluss vom chreis landisch widr bim gliche arschloch.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:natürli das au, niemert hebt sich chrampfhaft a negative gedanke uusert er isch chrank, wievill mal muess ich das nah wiederhole.
was isch mit däne lüht wo scho mit aschiss am morge usm bett göhnd wills en job händ wo sie ahschiesst, sie aber meined mache zmüesse.
sind so chli die glas halb leer mensche, wo vorallem immer s negative ih allem gsehnd und schnell weg nüht ufgregt sind und fascht konstant ahschiss händ.

sind die demfall au scho psychisch chrank?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16718
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

oh mann jetzt chunsch nah mit arbetsaschiss wo jede wahrschinlich haet wo nöd sin Traumjob usüebt, merksch nöd das du dir eifach irgendwas usepicksch wo nöd chasch quantifiziere. ufrege isch au nix schlechts, es tuet guet i gwüssem mass au waenns mal weg nix isch.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: meditiere und eso züg

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:ja kritischi lüüüt gits immer weniger...
Also ich mache genau e gägeteiligi Erfahrig. Lid wahrschinlech am Umfeld
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:und jetzt was söll ich mit dem? sind vill lüüt au chrank hüt, git gat soguet vill lüüüt wo sich nur nah vo positivem gedankeguet lenke lönd und dur das völig de bezug zu de Realität verlore haend, wie wottsch das den messe?
wär mir persönlich jetz neu. aso ich glaub scho das es so lüht gitt, aber sinds wükli vill? und händ wükli all dä bezug zur realität verlore?
oder isch ihres bild vo realität vilicht sogar grösser als euses und drum für eus verzerrt?

häsch da villicht grad eh studie vonere wüsseschaftlich anerkennte quelle wo ufzeigt wievill etc. das wükli sind?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16718
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

ja du bisch au am Stammtisch vom freeman und so. du suechsch dir demfall au eher das Umfeld. Luegs mal i dim arbetsumfeld aa oder waenn widrmal soen social alass häsch und chli cüpli trinksch mit de lüüüt. Kritikfähigkeit und au d Fähigkeit konstruktivi Kritik z uüssere haet massiv abgnah. de meiste gat alles am arsch verbiii, irgendswie au verständlich i dere schnelllebige ziit. nett sii mitenand und chli guet zuerede isch hüt s mass vo allne ding, ja nöd aecke, ich chönt ja nah konsequenze muesse spüre will ich en anderi meinig han.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16718
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

Mastler(P) hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:und jetzt was söll ich mit dem? sind vill lüüt au chrank hüt, git gat soguet vill lüüüt wo sich nur nah vo positivem gedankeguet lenke lönd und dur das völig de bezug zu de Realität verlore haend, wie wottsch das den messe?
wär mir persönlich jetz neu. aso ich glaub scho das es so lüht gitt, aber sinds wükli vill? und händ wükli all dä bezug zur realität verlore?
oder isch ihres bild vo realität vilicht sogar grösser als euses und drum für eus verzerrt?

häsch da villicht grad eh studie vonere wüsseschaftlich anerkennte quelle wo ufzeigt wievill etc. das wükli sind?
3x sovill wie dis mami.

nei ihres bild isch nöd grösser als "oises" sondern es isch eifach en Traumwelt. ich bin scho an eso messe gsi, da gsesch Sache und ja de zuelauf isch extrem, aber isch halt so i komplexe ziite wendet sich die meiste schäfli de eifache lösig zue. ja kei widrständ.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:oh mann jetzt chunsch nah mit arbetsaschiss wo jede wahrschinlich haet wo nöd sin Traumjob usüebt, merksch nöd das du dir eifach irgendwas usepicksch wo nöd chasch quantifiziere. ufrege isch au nix schlechts, es tuet guet i gwüssem mass au waenns mal weg nix isch.
ich han meh bispiel als nur dä job bracht, aber schön wie wieder ein aspekt usepicksch zum ahgriffe und vo dir uf anderi schlüssisch.
Herr Rossi hat geschrieben:Also ich mache genau e gägeteiligi Erfahrig. Lid wahrschinlech am Umfeld
:kicher:
thaeye hat geschrieben:aber ich trüll mich da im chreis mit oi. isch wienen gangbang und am schluss vom chreis landisch widr bim gliche arschloch.
denn gahts der ja au endli wie mir. :-D
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:mir redet vo andere Sache, natürli chan positivs denke füren Depressive es geeignets mittel siii. aber gatsoguet chame eme eso Fritz au mal sege er söll widr mal chli uf de erde lande und d realitäte nöd verdränge. will au das isch en chrankheit.

seg mir uf was du use wottsch, mir isches drum gange ufzeige dases en Prozess isch, negativi gedanke ghöret zu ois wie de pimmel oder de hodesack. wemme sie probiert wegzwüsche wird d seel nöd glücklicher.

Ich glaub jetzt ebä doch wieder mir wänd eigentlich meh oder weniger ufs Glichä usä eifach us ere chli andere Richtig. Und evtl. mit es bitz enere andere Gwichtig.

thaeye hat geschrieben:ja kritischi lüüüt gits immer weniger und ja es haet i mine auge au mit de verbreitig vo söttigem eso quatsch z tue. aber ich trüll mich da im chreis mit oi. isch wienen gangbang und am schluss vom chreis landisch widr bim gliche arschloch.
Gsesch, sötsch chli positiver Dänkä, denn gsechti das ganz andersch uus... :P





Schlussendlich gots doch au bi dem Thema um d Frog, was isch Würklichkeit, und was nur üsi Wahrnehmig, und inwieferns lang üsi Wahrnehmig z ändere, oder öb üsi Wahrnehmig evtl. sogar d Würklichkeit verändered.

Isch wiä mitem "nett sii zu de Lüt". Es gid Lüt diä händ s Gfühl es siged immer alli Miis druf, und es weled si alli Verarschä und niemert sig Hilfsbereit und ufgstellt. Und denn gits serig diä gsehnds ganz andersch. Und oft sind zweiteri ebä au Lüt wo s Gfühl händ si probiered prinzipiell Nett zsi zu de Lüt, und ersteri sägäed villicht ehnder, wieso söll ich nett sii, wenn diä andere Arschlöcher sind. Jetzt gits natürlich denn verschiedeni Theorie. Eini wär, dass Lüt wo Nett zu andere sind, e Würkig händ, und diä denn au netter mached. Und das Lüt wo nid nett sind, ebä s Gägäteil bewürked. I dem Fall müsst denn ebä öper eifach afangä nett zsi, und zwar us Prinzip, nid mit de Bedingig dass anderi au nett sind.
Mer chan aber au sägä, ok, dur das dassi prinzipiell wänd nett sii, bländeds eifach us, dassi öper villicht übel amuult (wilsi das jo vilicht au wür ufreegä). Und dass das nid nur dezuä füert dassi chönd nett si, sondern ebä au dass si mit de Zit gar nüm wahrnehmed, dassi agmuult werded, und drum s Gfühl händ alli siged immer nett. D Frog isch denn aber halt au wieder, was isch denn entscheidend? Isches wichtiger dass sie sich Scheisse fühled will sie öper agmuulet hed, als dass sie s Gfühl händ dassnä guet god. Was isch den realer? Bin ich dezuä verpflichtet mit betroffä z fühlä, nur will öper e schlächti Lunä hed, oder sini Aggressionä a mir mues abbauä? Oder han ich s Rächt (oder villicht sogar d Pflicht als Weltverbesserer voms Ekszelenz diä Agressionä nid ufzneh, und somit au nid müese sälber wiederum witerzgeh oder z verarbeitä).

Das hed jo au mit positivem Dänkä ztuä... negativ z dänkä isch, de willmer as Läder welermi persöndlich hasst. Positiv dänkä isch, er hed schlächti Lunä, das hed aber nüt mit mir ztuä.
Das chan denn aber natürlich befremdlich würkä, wenn de ebä eigentlich finded es hed mit mir ztuä, und eigentlich mich zämäschissä will und e Reaktion erwartet.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:nei ihres bild isch nöd grösser als "oises" sondern es isch eifach en Traumwelt. ich bin scho an eso messe gsi, da gsesch Sache und ja de zuelauf isch extrem, aber isch halt so i komplexe ziite wendet sich die meiste schäfli de eifache lösig zue. ja kei widrständ.
nur en aasatz gsi. aber wie immer weisch es mal wieder besser und weisch exakt wies i dä chöpf vo, was weiss ich wie villne usgseht.
krass, aber ich chan dir immer wieder es gliche säge und trotzdem chumsch druff abe mit ere verdrehte ussag uf mich zrugg.

guet anere eso mäss bini nie gsi. isch wahrschinli gröschteteils au besser so, wer weiss.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16718
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

ich wott gar nöd wüsse was z.b i dim chopf vorgat, ich han gnueg mit mir ztue. aber ja mini meinig isch relativ gmacht bi dem Thema. lueg ich han scho chrebschranki in Tod begleitet, dene isch vo eso fuzzis positivsuperdenker am schluss gseit worde, das er zwenig positiv denkt heg im lebe und drum das jetzt de uslöser isch. so i die richtig gasch du, ich hoff für dich sowiit driftisch nie ab.

isch ja s gsetz vo de aziehig bi de indoktrinierte positiv denker.

ich z-b gang immer vo schlechtischt mögliche usgang uus bi projekt z.b. das git mir d Möglichkeit eh positiv überrascht z werde und uuserdem han ich den au szenarie parat falls es würkli nöd hihaut.

sogar de dalai lama meint loslah und zuelah. au schlechts.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Mai 2014 13:58, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:ja du bisch au am Stammtisch vom freeman und so. du suechsch dir demfall au eher das Umfeld.
nach paar stammtisch bini so wiit gsii dassmer persönlich nüt meh brocht het. wahrschinlich isch s mass a positive gedanke voll und ich dadurch vollschtändig gheilt gsii?
ich chönnt der itz säge warum, aber es würd nid i dis stereotype bild vo mir passe.

aber ja, ich sueche mir mis umfeld sälber uus, wie jede mönsch. ussert natürlich illegal igschlöisti zwangsproschtituierti us rumänie
thaeye hat geschrieben:Luegs mal i dim arbetsumfeld aa oder waenn widrmal soen social alass häsch und chli cüpli trinksch mit de lüüüt.
ich trinke kei cüpli a social aläss, mer chönt gärn bim ne bier drüber diskutiere warum das so isch
thaeye hat geschrieben:Kritikfähigkeit und au d Fähigkeit konstruktivi Kritik z uüssere haet massiv abgnah. de meiste gat alles am arsch verbiii, irgendswie au verständlich i dere schnelllebige ziit. nett sii mitenand und chli guet zuerede isch hüt s mass vo allne ding, ja nöd aecke, ich chönt ja nah konsequenze muesse spüre will ich en anderi meinig han.
die erfahrig hani bi mim letschte arbetgäber gmacht, drum hani müesse MIS UMFELD wächsle. es hed mi afo negativ verändere. aber hey, ich hätt ja schtattdesse au eifach chönne no jahrelang mit dem negative umschtand läbe schtatt z handle...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:ich z-b gang immer vo schlechtischt mögliche usgang uus bi projekt z.b. das git mir d Möglichkeit eh positiv überrascht z werde und uuserdem han ich den au szenarie parat falls es würkli nöd hihaut.
das isch de eizig positive aschpekt vom pessimismus; mer cha nid entüscht wärde.
e negative aschpekt isch, dass vil negativs aziehsch

de brüeder vo minere ex hed mich mol gfragt, warum ich so vil glück ha im läbe. hüt weisis; er heds gar nid zuegloh mit sim pessimismus.
öper us minere familie hed s gliche problem und dank sim mit ignoranz durtränkte pessimismus zimlich vil verlore.
klar isch sini sicht e anderi, aber wenn ich cha wähle denn entscheid ich mich fürs positive.
wenn mer natürlich nümm i de lag isch z unterscheide was positiv und negativ isch denn wirds schwirig. isch kei aschpilig uf dich, aug
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16718
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

due ziehsch nix negativs aaa, ich bestritt das vehement, gsetzt vo de aziehig isch en erfindig vo de eso lüüüt. ich stell mich druf ii und weiss was uf mich chönt zuechoh. natürli gasch nöd nur miesmuschlig durs lebe und schissisch all zämä aber negativs au chöne ufzneh und drus was mache isch wichtig und wär sogar hützutags immens wichtig.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:due ziehsch nix negativs aaa
das behauptisch ja nur du
thaeye hat geschrieben:ich stell mich druf ii und weiss was uf mich chönt zuechoh
ich au, und ich wird mängisch entüscht, aber ich nimm das gärn i chauf wil i umso meh au positiv überrascht wirde. s gsetz vo de ahziehig isch kei erfindig vo irgendöperem, es isch eifach.
muesch es ja nid läbe, aber gönns dene wos wend. si sind glücklich demit und darum gots schlussändlech
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16718
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

nei sie belüget sich. aber ebe da simmer wohl grundsätzlich verschiedener asicht. nei gönne tuen ich dene das nöd, will den wür ich ja das gedankeguet understütze. mach ich aber nöd. aber sie söllet das ruhig lebe, irgendswaen merkets au das sie s Lebe nöd belüge chönd. ich bin lieber es ganzes als guet und positiv.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Mai 2014 14:20, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Herr Rossi »

irgendwenn merksch du au dass es meh als nur ei richtige wäg gid im läbe
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16718
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

ja tuusig weg füehret nach Rom
nur verirret sich amigs es paar ufem weg.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:die erfahrig hani bi mim letschte arbetgäber gmacht, drum hani müesse MIS UMFELD wächsle. es hed mi afo negativ verändere. aber hey, ich hätt ja schtattdesse au eifach chönne no jahrelang mit dem negative umschtand läbe schtatt z handle...
ich sägs immer wieder gern: schöne gsi! :)
thaeye hat geschrieben:gsetzt vo de aziehig isch en erfindig vo de eso lüüüt.
http://www.powerlawofattraction.com/bib ... n-history/" onclick="window.open(this.href);return false;
aber ich glaub s kaballah spillt au druff ah und under anderem hät glaubs au dä isaac newton dra glaubt.
ich chas jetz nöd effektiv säge, han mi ersch letschti chli damit usenandgsetzt. aso mitm newton und em kaballah.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 0 Gäste