Bi immer no in Izuhara, ha 25 Stund gschpilt und afangs bi 15%. Alles wetti komplettiere,uns ich wott das NIE. Das Schpil isch unfassbar guet. S Kampfystem isch fantastisch. Moon Stance Combo, 3er stealth kill, d Soundeffekt. Sogar das "Tock" WENN eme Mongol en Pfil I Chopf gschosse hesch.... D KI findi nid so schlimm wie da inn kommuniziert, hends evtl. per Update verbessert?
Herr Rossi hat geschrieben:Bi immer no in Izuhara, ha 25 Stund gschpilt und afangs bi 15%. Alles wetti komplettiere,uns ich wott das NIE. Das Schpil isch unfassbar guet. S Kampfystem isch fantastisch. Moon Stance Combo, 3er stealth kill, d Soundeffekt. Sogar das "Tock" WENN eme Mongol en Pfil I Chopf gschosse hesch.... D KI findi nid so schlimm wie da inn kommuniziert, hends evtl. per Update verbessert?
Wo gsehsch de Fortschritt in %? Gseht mer au dSpielziit?
bi dure, 8.5 für mich perfekti wertig aber ke punkt meh.
bi denn doch no uf hard und herusforderig isch null gsi obwohl ich nie bi go bombe, pfiil etc. chaufe. praktisch wie uf normal.
einzig die letschte 2 bossfights hend spass gmacht.
goty isches nid mal annähernd.
sidusson hat geschrieben:
It was bought like this long ago!
so, platiniert. mis GotY 2020, da chan au Cyberpunk ned dra rüttle. Es isch eifach genau das Spiel gsi, wo ich mir sitt Jahre gwünscht han. Danke Sucker Punch!!
omg, das Ändi, mega, ha fascht brüelet
ich hoffe sie mached Teil 2 für PS5!!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
de cyberpunk wird extrem super, das glaub ich au. aber ich verbinde mit dem ghost en spezielli, persönlichi liebi, will japan, samurai und ninjas und so... das bütet mir cyberpunk ned, vo dem her hetts bi mir halt scho "verlore". ich hoffe aber uf en guete zweite platz! freu mi sehr uf de cyberpunk!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Bi mir chönnt Goty maxiamu no Dying light 2 wärdä, faus es de überhoupt das Jahr usechunt, bi CP wird ja ou scho wieder gmunklet dasis nüm das Jahr schaffä.. de wär de leider dr Wäg für Tlou 2 frei
Gloubä nid das GoT realistischi Chancä hät uf e Goty Titu