hüt am 2 de chrankekasse 24h medizinischi hotline aglüüte.
am abig in unispital notfall, e ärztin hät mer gseit es git kei mageschpiegelig für mich. han gseit, dassis verschtahn, cuz jede chunnt mit wikipedia und seit "ich han prlly das und das und hett gern die behandlig plz". aber ich bin nöd jede.
(falls sich trotzdem usseschtellt dass es chräbs isch, will ich mit dere ärztin nomal rede und ihre säge, dass es trotzdem chräbs isch gsi. aber ohni aaklagende unterton, für das bin viel zu komplex/kompliziert/subtil/differänziert gschtrickt.)
@hey mastler, merci für de tipp und danke für d'besserigswünsch. fänds scho scheisse, nach 8 jahr diheime hocke äntli en job z'haa (+vlt bald e fründin) und dänn hanni chräbs. würd aber i mis läbensmuschter passe, hahaha. vom leben gefickt.
morn isch samschtig, ich versuech allne magedarmspezialischte in züri azlüüte zum termin abmache, di meischte händ morn prolly zue.
jetzt isch mini erschti arbetswuche verbii.
fazit:
-viel ruggeschmerze, wird mi wägemene medizinball erchundige, ob möglich.
-ca 600gr a muskle abgnoh
-ca 800gr a fett zuegnoh
-min schtuehlgang isch äntli normaler worde. früener bis zu 7 mal schtuehle müsse pro tag (will ich all 3h öppis gässe han), und de schtuehl isch oft weich gsi. jetzt solider.
-plötzlich viel meh mageschmerze, wahrschinli gschwür oder karzinom, bald abkläre. de clou isch, de arbetsgäber söll nüt devo mitübercho.
-tuen de blickkontakt bi fremde lüüt länger und öfter halte
-ich gib meh gäld us als früener. ich lüüte zb nümme nur no vom feschtnetz aa, hüt ca 30min uf em handy gschnurrt (über magechräbs)
-han sit 1 wuche nümme ejakuliert (au zum sozial aggressiver/sicherer sii), machi am wuchenänd als belohnig.
-ufruum- & reinigung & wösch & abwäsch wirdi ufs wuchenänd müesse konzentriere. wie die meischte männsche
-min chüelschrank isch voller sache wonni über d'wuche nöd gässe han. WENIGER POSCHTE TAMMINOMAL (gäld + in afrika häts chind)
-no 14 täg und ich chan mit phase 4 oder bereits phase 6 afange: sozial aktiver werde + hobbies/sälbschtentfaltig
-ich wächsle mini underhose und tshirt und söcke jede tag
-am abig oft kabutt und luscht uf nüt, kei hunger, numme müed vom schaffe
-freiziit i dere wuche: ca 4h, alles mit super street fighter 2 turbo und king of the hill vertrödlet, ABER KEI SORG, WILL
SOBALDI MI AN ARBETSALLTAG GWÖHNT HAN, HALTI AU MEH USS UND BIN AM ABIG WENIGER MÜED, DH ICH WIRD NO KONZENTRATION UND CHRAFT UND LUSCHT ÜBRIG HAA FÜR SOZIALLÄBE UND HOBBIES, HAHAHAHAHA.
ATM EIFACH ZIIT VERTRÖDLE WILL ICH VOMENE 0H UF EN 45H WUCHE MICH GWÖHNE MUEN. SOBALD GWÖHNIGSOHASE BEÄNDET, = HAHAHA
morn fiirt mini kantonsschuel/gymnasium (ich glaub jede da inne merkt, dassi im gymi gsi bin) ihres 40jährige, ich glaub ich gan, WILL: ich chan mir sälber i d'auge luege. hetti de job nöd übercho wäri prolly weder ad gamenight no morn as 40jährige HAHAHAH. TRUURIG DASS MIS SÄLBSCHTWERTGFÜHL SO VO WÄLTLICHE ACHIEVEMENTS WIE JOB ODER GÄLD ODER SO ABHÄNGI ISCH HAHAHA
peace, ich gang jetzt go
http://www.leshop.ch/leshop/Main.do/dir ... C3%A9vita/ ässe, will ich han mageschwür/karzinom und wänni salzigs/süesses/suurs/fettigs iss tuets es bitzeli weh, drum issi numme
http://www.leshop.ch/leshop/Main.do/dir ... C3%A9vita/ und wasser und game es bitz street fighter und nachane no curb your enthusiasm luege und ejakuliere
http://www.leshop.ch/leshop/Main.do/dir ... C3%A9vita/ <- das issi nachane
@nerv, ja ich womöglich uf bern. entweder i 6, i 12, i 18 oder i 24 mönet (zerscht mal gäld für usbildig verdiene). lis mal de teggscht obe, so bin ich wänni vorem pc bin, hahahaha.
doof dassd so sälte a'd aare gasch, ich wette du gasch ca. 0 mal pro säsong. ich würd gern in bern am punkt A i d'aare schtiige und dänn, nachdem d'aare d'churve gmacht hät, wiider uusschtiige us dr aare, am punkt B. TSCHEGGSCH? WIENES ÖV, HAHAHAHAHA, d'AARE iSCH ES ÖV