ab hüt: upc cablecom 250mbit

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Re: ab hüt: upc cablecom 250mbit

Beitrag von Shadow »

Skeletor hat geschrieben:vorallem wenns ä bude isch wie cablecom. wenn selbständig wärsch und was ufbaut hettsch.
aber binere bude wie cablecon? :lol:
wenn du sitt 1999 inere bude schaffsch unds guet häsch und din Job / Team liebsch, denn gfallts der ja logischerwiis. Und ich han höchs und tüüfs mitgmacht. Ich glaube immer no i das wo d'Firma macht, meh denn jeh. Und merke de grossi Change zum Guete. logisch simmer nanig dört wo mir hiwänd, aber das chunt guet. Ich stah dehinder. Alles anderi wäri ja au dumm. für mich und d'Firma.

nöd meh und nöd weniger.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Shadow hat geschrieben:
Skeletor hat geschrieben:vorallem wenns ä bude isch wie cablecom. wenn selbständig wärsch und was ufbaut hettsch.
wenn du sitt 1999 inere bude schaffsch unds guet häsch und din Job / Team liebsch, denn gfallts der ja logischerwiis. Und ich han höchs und tüüfs mitgmacht. Ich glaube immer no i das wo d'Firma macht, meh denn jeh. Und merke de grossi Change zum Guete. logisch simmer nanig dört wo mir hiwänd, aber das chunt guet. Ich stah dehinder. Alles anderi wäri ja au dumm. für mich und d'Firma.

nöd meh und nöd weniger.
Finge ig e gueti istellig
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

demits besser wird sött me ebe chli kritischer si. mit dim verhalte bestätigsch amigs nurs bild wo me vo de cablecom hät.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

aber jetzt husch is lebara topic chli werbig go mache:)
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Shadow hat geschrieben:

nöd meh und nöd weniger.
das isch doch schön und mag ich dir gönne, trotzdem bisches nümmerli. au du. e vorallem i de telco und ich han immerhin fast 20 jahr i dere branche verbracht. dini usfuehrig tönt so chli mindchange, change zum guete, mit mitarbeiterwörkshöpli "customer experience" balbalbalbalbalablalablal. ich glaub du bisch eifach hirngwäsche:). de tveter haets gschafft.

ICH STAHN HINDER DE FIRMA, ICH LAHN KEI KRITIK ZUE, OIS HAENDS DOCH IM WORKSHOP ITRICHTERET DAS JEZT DE CHUND IM FOKUS STAT. ALSO DIE EXTERN FIRMA HAET DAS GMACHT DA MIR JA NÖD SELBER FÄHIG SIND.

finds aber schön gits nah budene wo mitarbeiter doch solang bi sich bhaltet und du machsch sicherlich en guete job. ah ja und kratistip: ich würd ufhöre in facebook z poste wenn du chrank bisch.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

D Absicht zum grosse Change isch sicher sehr guet, und Neuchunde oder Chunde wo no nie Problem gha hend gschpüred das evtl au. Nur isch äbe das Werbetrummle rüere für alli andere eher kontraproduktiv. Fehler passiered überall, aber mer lehrt nur druus wenn d Mitarbeiter kritisch sind. Gseh das aktuell grad bi de vbl. Es nützt nüt eme Fahrgascht wo schlechti Erfahrig gmacht hed welle die guete Wärt iztrichtere. Er cha sis Bild vom Betrieb nur ändere dur gueti Erfahrige. Er mues selber druf cho.
Jedi Kritik muesch aluege, wenns nid machsch hesch kei Chance besser zwerde.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Jones hat geschrieben:Am beschte mau de husbsetzer-xino uf d'strass stelle...
:shock:

Sofort sperre bitte :!:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Huusbsetzer, mega sinds. Miine Meinig nah isch sVorhandesi vonere Huusbsetzerszene es Zeiche, dass e Stadt "gsund" isch und au en unüblichi Läbensfüehrig tolleriert. Ahmene Ort, wo keis Läbe ohni Verwaltig meh möglich isch, hät dKontrolle und dFüdlibürgermentalität gunne.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Solangs nid MIS eigetum isch wo bsetzt u zerstört wird isch mir das schnuppe... Wenn IG es hus hätt wo grad churz unbewohnt isch hätti wohl weniger freu wenni när für 100k müsst schäde renoviere... lol
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Jones hat geschrieben:Solangs nid MIS eigetum isch wo bsetzt u zerstört wird isch mir das schnuppe... Wenn IG es hus hätt wo grad churz unbewohnt isch hätti wohl weniger freu wenni när für 100k müsst schäde renoviere... lol
Warum seted Psetzer irgend es Interesse dra ha öpis kaputt z mache? IdR wird eher Zügs repariert will di leere Hüsel imene schlechte Zuestand sind. So, jetzt aber zrugg zu de Cablecom :!:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Offebar si nid alli so wie du oder repariere isch asichtssach. I ha gnue kaputti liegeschafte gseh.. Aber wie du seisch: back 2 topic...
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Shadow hat geschrieben:

nöd meh und nöd weniger.
Ich finds krass das du so denksch. Nöd falsch oder so, aber ich han immer chli Müeh gha, dass oftmals Loyalität und Hiigab verlangt wird vo riesige Firme wo eim ohni mit de Wimpere z'zucke sofort chünde würded uus irgend eme halb arschige Grund. Ich ha immer mis bestmögliche geh während em schaffe i so Firmene, aber i minere Freiziit no dehinder zstah und sie z'verteidige wär und würd mir nie in Sinn cho.
Vo dem her müends ja mit de Aagstellte öppis richtig mache.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

^ This!

dFrendin hät mi mal bitz zämmegschisse, ich sölli ändli mal lerne zakzeptiere, dass es halt würkli Lüüt git, wo ihre Job gärn händ und dass er mängisch sogar en grosse Läbensinhalt vo dänne Mänsche uusmacht. Oh well, es isch schwär, aber ich versuechs.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

scho klar, bi Kabelbruch muesch sKabel wechsle :idea:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Isch wieder öpper am Posts lösche?
Jez isch sicher dä Xino gsperrt :lol:
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

welle wixer tuät posts lösche?

EDIT: dä xino selber? :lol:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Oh well, es isch schwär, aber ich versuechs.
:1thumb:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Vyse hat geschrieben:dFrendin hät mi mal bitz zämmegschisse, ich sölli ändli mal lerne zakzeptiere, dass es halt würkli Lüüt git, wo ihre Job gärn händ und dass er mängisch sogar en grosse Läbensinhalt vo dänne Mänsche uusmacht. Oh well, es isch schwär, aber ich versuechs.
Isch eigch scho erbärmlech, wie wenig Kapazität mir ufwende für was versueche z'verstah, geschweige denn z'akzeptiere, wo vo üsere eigete Vorstellig abwiicht. Werum nid sech überlege, was es für Gründ chönnt geh, dass me's angers gseht wie me säuber? Ize i dem Fau: Werum sech nid überlege, dass e Arbeit sinn- und strukturstiftend cha si, dass z'mache und erledige vo Projekt und Sache eim Säubstwürksamkeit chöi gä, positivs Feedback und z'Gfüeu, öppis gleistet z'ha? Dass e Identifikation mit ere soziale Gruppierig jeglechere Art (hie: es Team) es Urbedürfnis vo so vilne Lüt darstellt, dass sowas cha Sicherheit und Zueghörigkeit vermittle?
Herrje, mängisch muess me halt eifach e Meter über sis eigete Weltbild usedenke. Was hie eis umebasht wird, s'isch grandios. So viu Splitter, so viu Balke. Was natürlech mi ke Sekunde usnimmt :kicher:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Ich ha gschribe, ich häg Müeh das akzeptiere, nöd dassi Müeh häg, das zverstah.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Gar nüt hani glöscht. Ich han en Screenshot vomene Facebook Post vom Shady posted. Han weg dem au grad e PN kriegt, vowege "schliifts?" und so. Sache woner bi Facebook nur unter Fründe teilt sind schinbar voll privat und dörfed uf kein Fall im (G) teilt werde, au nid wenn si thematisch zimlich guet passed. Um s Mysterium hinter dem geheimnissvolle Löschvorgang z ergründe müender ihm halt selber e Fründschaftsafrag schicke...
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Xinobrax2 hat geschrieben:Um s Mysterium hinter dem geheimnissvolle Löschvorgang z ergründe müender ihm halt selber e Fründschaftsafrag schicke...
schliifts?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: AW: ab hüt: upc cablecom 250mbit

Beitrag von Skeletor »

Xinobrax2 hat geschrieben:Gar nüt hani glöscht. Ich han en Screenshot vomene Facebook Post vom Shady posted. Han weg dem au grad e PN kriegt, vowege "schliifts?" und so. Sache woner bi Facebook nur unter Fründe teilt sind schinbar voll privat und dörfed uf kein Fall im (G) teilt werde, au nid wenn si thematisch zimlich guet passed. Um s Mysterium hinter dem geheimnissvolle Löschvorgang z ergründe müender ihm halt selber e Fründschaftsafrag schicke...
läck mier isch de thomas landolt mal wieder lächerlich.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

:lol:
:lol:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Astroboy hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:dFrendin hät mi mal bitz zämmegschisse, ich sölli ändli mal lerne zakzeptiere, dass es halt würkli Lüüt git, wo ihre Job gärn händ und dass er mängisch sogar en grosse Läbensinhalt vo dänne Mänsche uusmacht. Oh well, es isch schwär, aber ich versuechs.
Isch eigch scho erbärmlech, wie wenig Kapazität mir ufwende für was versueche z'verstah, geschweige denn z'akzeptiere, wo vo üsere eigete Vorstellig abwiicht. Werum nid sech überlege, was es für Gründ chönnt geh, dass me's angers gseht wie me säuber? Ize i dem Fau: Werum sech nid überlege, dass e Arbeit sinn- und strukturstiftend cha si, dass z'mache und erledige vo Projekt und Sache eim Säubstwürksamkeit chöi gä, positivs Feedback und z'Gfüeu, öppis gleistet z'ha? Dass e Identifikation mit ere soziale Gruppierig jeglechere Art (hie: es Team) es Urbedürfnis vo so vilne Lüt darstellt, dass sowas cha Sicherheit und Zueghörigkeit vermittle?
Herrje, mängisch muess me halt eifach e Meter über sis eigete Weltbild usedenke. Was hie eis umebasht wird, s'isch grandios. So viu Splitter, so viu Balke. Was natürlech mi ke Sekunde usnimmt :kicher:
wil mer das alles au usserhalb vonere freiheits feindliche struktur wienere grossfirma ka ha.
sich für allah ind luft spränge oder vo mier us paar ungläubigi mit kopfschüss hizrichte git dene buebe im moment au e tolls gfühl vo zämmeghörigkeit und anerkennig.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

WTF!!! warum gsehni bide cc kein einzige ch hd sänder???? programm nicht vefügbar. was söll dä scheiss? grad jetzt :evil:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Gesperrt