Moff hat geschrieben:
, die dütsch version dunkt mi nämli dütlich liebevoller und charmanter.
tradition verpflichtet. Links Awakening sagi do nur
so isches, eigenlich isch alles japanische uf dütsch geiler.
ich spiel eh alles uf dütsch wenns dütsch git. isch eifach die geileri sproch als änglisch.
einzig usnahm sin oninegames wie world of warcrcrat, league of legends, starcraft und so. wil do eifach sau viel im internet drüber liis und mi viel mit lüt drüber unterhalt uds denn eifach müehsam isch wemme die änglische begriff nit grad parat het
Im normalfall spili alles nintendo dütsch aber de galaxler und skyward sind recht lame gsi. Drum hani de albw iets uf englisch gstellt. Aber er het wieder recht en freii übersetzig merki iets. Sehr guet.
Jetzt han i wieder ne Nintendokonsole wegen Zelda gekauft....... *grr*
(Spiel ja lieber auf der Vita, mehr Spiele die mich interessieren und Region free....)
i weiss, i bi no nit so wiit und es isch kar dass none schattewält kunt wo möglicherwiis alles anders is aber e detail stört mi scho rächt:
warum muess mer alli items scho am afang vom spiel beko? me kunt ja so scho überall ane. ha fäng 1 tämpel gmacht und ha scho 3 fläsche,8 härzteil, xx vo de maimais s portmone platzt vo rubine. grad die stelle hän für mich mega viel motivation usgmacht womme zwar scho früeh gseh het, 100 mal dra verbi gloffe isch abers me ufgrund vo fehlende items etc. doch nit gschafft het drhinter zblicke und nach 5 tämpel het me denn de erlösend momänt gha und s hindernis schussändlich überwunde.
au s balancing vo de versteck/subquests isch bishär doof. härzteil findet me fast by the way und für biz knakigeri rätsel zb. mit dr neuartige wand mechanik gits ferkling rubin wome eh scho 54545 drfo het.
andersits sprichts eidütig fürs spiel wenni voll begeisterig 5 stund in dere wält umerenn ohni grossartig im plot witergmacht zha
und soooooooo hoorgenau hätte si sich jez nit an dr ALTTP map müesse orientiere, isch jo fast dreist
ah suschte videospiel vom feinschte genau so wies mier passt
Ich han exakt die glich bedenke gha, hani au so is gaf gschriebe gha. Dassmer alles nahgschmisse bechunnt. Aber die sind irgendwenn verfloge. D'freiheit wo eim sgame dur das bütet ischs absolut wert. Ich finde skonzept funktioniert perfekt. Au wenn das nüt isch wo iets jedes zelda ha muess, eimal ischs super.
isch sicher uff die hüttigi Zitt aapasst...damit jede im Game klar kunnt...
apropo maimais
I finds jo wohl voll genial, dass me d maimais "khört". D.h wenn me eifach im Game stoh bliebt und chli d Ohre tuet spitze...hört me d ruef vom maimai. Wartet me no es bitzeli, denn luegt dr Link in die richtig, vo wo d ruef kömmet.
ich hans noni gspielt. e paar meined, s'item miete isch müehsam will me einersiits nöd weiss, öb me se denn au bruucht im nöchschte dungeon und anderersiits verlüürt me se wenn tot und me muess se also jedesmal wieder go holemiete falls me's tatsächli bruucht im apeilte dungeon. isch das so?
Stimmt beides. Isch aber so guet wi bedütigslos will:
-Miete isch fasch gratis
-Es git teleporter bim lade und vor jedem dungeon
-Mer stirbt eh nie im erschte durchgang
vor allem hesch rupees wie heu. ha de erscht vo dene schinbar 7 lorule dungeons gmacht und ha scho all items chönne chaufe.
mietisch alli bis si chasch chaufe, es isch nur e alibiüebig. mer hätt d items grad vo afang a all chönne zur verfüegig schtelle.
Moff hat geschrieben:Stimmt beides. Isch aber so guet wi bedütigslos will:
-Miete isch fasch gratis
-Es git teleporter bim lade und vor jedem dungeon
-Mer stirbt eh nie im erschte durchgang
det bschtell i nie meh, lagerartikel sofort per überwisig zahlt, 2 wuche schpöter bechunsch mal e antwort vom chundedienscht....
früener sinds super gsii, sit de coop übernoh het isch hass
LuiStyle hat geschrieben:^^ han det bstellt, han kei stress zum game! Gaht glaub scho chli länger. Ich gib no bscheid wenns chunnt.
Hans hüt morge im Briefkaste gha! Aber ich bin selberschuld, han bim e-banking öpis falsch abtöggelet und drum isch zahlig erst am mäntig use :typej:
Aber han Mario no bstellt mal luege wenn das chunt
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Moff hat geschrieben:Im normalfall spili alles nintendo dütsch aber de galaxler und skyward sind recht lame gsi. Drum hani de albw iets uf englisch gstellt. Aber er het wieder recht en freii übersetzig merki iets. Sehr guet.
Händ die englischsprachige PAL-Versione anderi Übersetzigsteams als d'US-Versione? Will d'NoA Treehouse-Übersetzige sind amel nöd weniger als fantastisch. Grad Paper Mario, Mario & Luigi, etc. isch absoluti Topliga was Übersetzige betrifft.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz