Call of Duty: Modern Warfare 3

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Pandemonium »

ich rede nöd das genre allgemein verdummt isch sondern grad die letschte paar jahr insbesondere. Frühner sind ebe Spiel wie HL, No one lives forever oder timesplitters durch verschiedeni stil und art designs uufgfalle. Hüt bechunsch zwar eis spiel nach em andere aber es gseht und spielt sich alles genau glich.

es "schlaus" genre an sich gits glaub gar nöd. Es chunt uf d idee druffah womer benutzt. zb. batman, es spiel wies es eigentli scho ca. 9876845 mal gäh hät. Aber Rocksteady häts gschafft s eigentlich bekannte spielprinzip ine fantastischi welt z überträge und mit chline details (waypoint ischs batman symbol am himmel, riddler challenges etc) und abwächsligriche side quests es "schlaus" spiel kreiert.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72222
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Master(G) »

was meinsch überhaupt mit dem? 'dumm'...
ufgabestellig isch dumm?
vo a nach b laufe und alles töde? :lol:
oder was gnau?
wie mer ad hand gno wird mit druck a für dies und x für das?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72222
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Master(G) »

ja guet batman isch en openworld action-adventure mit viel puzzleischlag.
en shooter isch en shooter. viel meh als zuesätzlich forderndi objektiv wie z.b. im goldeneye reloaded wirds wohl nöd gäh. das isch scho dspitze vode innovation hüttzutag glaub. aber mer erwartet ja au nöd viel anders vome egoshooter.

im rage z.b. darfsch no autofahre und waffe und items baschtle. woah! megen... wenn no meh intelligenz wettsch, spielsch sowas wie fallout. isch eigentlich au en egoshooter. also 'intelligenter' als es CoD uf jede fall. oder sowas wie Deus Ex HR... das isch au intelligenter. en allgemeini verblödig stell ich jetzt nöd fescht... es gitt gnueg uswahl im genre...

es CoD isch hirnlosi balleraction. scho immer gsi. darum darfsch au gar nüt anders erwarte, wenn es neus CoD usechunt...

ime CoD gitts chlini verschönbesserige. bispiel:
mer spielt z.b. ime AC-130 gundship und schüsst via kamera ziel abe und plötzlich flügt kamera mit de letschte ragete zum bode abe und mer übernimmt dette en soldat, wo vorhär es chlises ameisi gsi isch und spielt ide egosicht wiiter... au en witzigi idee :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Pandemonium »

Wie gseit, ich bi au de erst wo gern mal es CoD füre nimmt und cool findt, aber allgemein mues mer scho säge das s Genre i de letschte Jahr chli e beängstigendi Entwicklig gmacht hät, nöd?

Ich mein wenn mer a Ziite vomene System Shock, HL oder sogar Far Cry denkt, das sind doch eifach besseri Spiel gsi. Es sind au klassischi Shooter gsi aber halt mit meh "Hirn" :lol: isch schwierig z erchläre. Also nämemer Far Cry als biespiel. D wält isch riesig gsi, jede Gägner hät mer individuell chöne uusschalte, mer häten chöne mit em RPG s Huus wegbombe ioder mer hät chöne lutlos dur d basis schlieche. ---> CoD: Mer rennt dur en schluch zu unsichtbare Check Points bis mer s nöchste "Objectiv" bechunnt.

Oder en andere Aspekt sind d Charaktere. Biespiel HL2: D Alyx, ihre Vater oder sogar de D.O.G sind öppe e Million mal meh Identifikationsfigure als en Henry Blackburn us Battlefield 3. D Konflikt i dene Spiel sind mir eifach egal. Ich kämpf wie für nüt. Mal bini en Russ wod Amis dumm findet, mal en Engländer wod Chinese dumm findet und mal en Franzos wo alles dumm findet :lol:

Über d Inszenierige vo de hütige Titel müemer nöd rede, die isch natürlich sehr guet gmacht aber grad au Rage hät mi sehr enttosche. Ich ha chli es "chliners" Fallout mit besserer Shooter-Mechanik erwartet. Stattdeese häsch 2 Städt und fahrsch chli i de Wüesti ume. Au det hät d Story gueti Asätz gha aber nachem Afang wos heisst die sind bös, bring alli um und em katastrophale schluss isch eifach nüt verzellt worde. Warum sinds bös, warum söll ich sie umbringe etc. das gaht völlig vergässe.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72222
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Master(G) »

wobi also de Soap Character usem CoD scho no cool gsi isch. mer hett en jetzt 3 teil lang uf gföhrliche missione begleitet und jetzt isch er tot. isch mer scho bitz nöch gange :lol: irgendwie... so... oder de Price... ihn gitts i jedem CoD Teil... schono witzig aber ich weiss was du meinsch....
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Pandemonium »

ja de soap und de price sind in ornig, aber ich ha z.B nüme gwüsst warum de soap am afang fasch tot isch. Ich chas nüme usenander hebe :lol:
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51609
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von sidusson »

aber äbe solangsech chrieg i dere form so guet verchouft, wärdesi dformle nie ändere.. trurig aber wahr..
shubidu
Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Pandemonium »

Das isch ebe genau s Problem, mer müessteds ebe all uufhöre chaufe :lol:
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Skeletor »

ich bin gheilt und chauf das zügs nümä.
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Chäller »

Master(G) hat geschrieben: en shooter isch en shooter. viel meh als zuesätzlich forderndi objektiv wie z.b. im goldeneye reloaded wirds wohl nöd gäh. das isch scho dspitze vode innovation hüttzutag glaub. aber mer erwartet ja au nöd viel anders vome egoshooter.

moll. mer sött ebe no einiges meh erwarte. Aber ebe...wänn s'Zielpublikum das nödmal merkt, dänn mached d'Hersteller ja alles richtig.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von evo »

Master(G) hat geschrieben: es CoD isch hirnlosi balleraction. scho immer gsi. darum darfsch au gar nüt anders erwarte, wenn es neus CoD usechunt...
isch ja au ok. nur findis schad dass alli das versueche nochezmache (logisch, jede wot was vom kueche).
chli mehr muet wär nit schlecht. bimne bioshock het jo au klappt e völlig neus setting usem bode zstampfe.
widermol e shooter mit biz humor wer doch geil. und mit dem meini die paar witzli und sprüchli wot möngel soldate imne bad company vo sich gän sondern e humorvolls grundkonzäpf vom spiel wie zb. damals NOLF. nit immer nur coole typ mit grosse knarre in kaputte städt scanario.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72222
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Master(G) »

da hätt ich also au nix degäge... zum glück chunt glii Saints Row The Third :-)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Gurgelhals »

evo hat geschrieben:chli mehr muet wär nit schlecht. bimne bioshock het jo au klappt e völlig neus setting usem bode zstampfe.
Isch aber grad chli es schlächts Bispiel, will Bioshock isch ja underem Strich dänn au nume es System Shock 2 in weniger guet, weniger abwächsligsrich und weniger aspruchsvoll gsi isch. S'Setting hett ja eigentlich mega Potential gha, aber nach 20 Minute isch da scho s'ganze Pulver verschosse gsi und ab dem Punkt isch näbet peng peng und langwiiligem Leveldesign au nüme viel übrigbliebe .

Im Grund gno bilded Half Life und Half Life 2 gwüssermasse de Afang und s'Ändi vo ere leider viel z'churze Epoche - eini, wo me plötzlich probiert hätt, Shooter mit eme gwüsse Aspruch z'mache. Vorane sind Shooter hauptsächlich peng peng gsi, nachane dänn peng peng plus neu au no mit on Rails-Leveldesign. I jedere Beziehig en Rückschritt. Ich meine, wänn's hützutags bereits e chlini Sensation isch, dass s'Deus Ex-Sequel *nöd* e totali Katastrophe gsi isch, sondern en meh oder weniger würdige wänn au ziemlich fantasielose Nachfolger vo eme *über 10 Jahr alte Spieli*, dänn staht's wahrlich schlächt um's Genre.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von zwirrlibatz »

Chäller hat geschrieben:wänn s'Zielpublikum das nödmal merkt, dänn mached d'Hersteller ja alles richtig.
:idea: :lol:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von PlanetHarrieR »

Die Pflicht ruft moderne Kriegsführung drei!
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10721
Registriert: 07 Dez 2005 10:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Schummelschumi »

Skeletor hat geschrieben:ich bin gheilt und chauf das zügs nümä.
+1
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von evo »

Gurgelhals hat geschrieben: Isch aber grad chli es schlächts Bispiel, will Bioshock isch ja underem Strich dänn au nume es System Shock 2 in weniger guet, weniger abwächsligsrich und weniger aspruchsvoll gsi isch. S'Setting hett ja eigentlich mega Potential gha, aber nach 20 Minute isch da scho s'ganze Pulver verschosse gsi und ab dem Punkt isch näbet peng peng und langwiiligem Leveldesign au nüme viel übrigbliebe .
so blöds tönt aber allei das hervorragende setting machts für mi zu eim vo de beschte fps die konsole gen (cod4 hani nach öppe 3 stund weg geggt). ha ämmel no freu dra gha. ganz so grossartig dassi s 2 au gpielt hetti isches denn aber doch nit gsi.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72222
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Master(G) »

so, geschter abig beändet das game. 10 Stund 43 Minute uf Veteran. Veteran hett mi allerdings rächt eifach dünkt im Vergliich mit de letschte beide Teil... en gueti Ziit für es CoD, wo ich normalerwiis i under 7 Stund dure bin...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 14747
Registriert: 22 Jan 2003 18:50
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Asskicker »

Master(G) hat geschrieben:wobi also de Soap Character usem CoD scho no cool gsi isch. mer hett en jetzt 3 teil lang uf gföhrliche missione begleitet und jetzt isch er tot. isch mer scho bitz nöch gange :lol: irgendwie... so... oder de Price... ihn gitts i jedem CoD Teil... schono witzig aber ich weiss was du meinsch....
du spoilersau!
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Waldschrat »

Asskicker hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:wobi also de Soap Character usem CoD scho no cool gsi isch. mer hett en jetzt 3 teil lang uf gföhrliche missione begleitet und jetzt isch er tot. isch mer scho bitz nöch gange :lol: irgendwie... so... oder de Price... ihn gitts i jedem CoD Teil... schono witzig aber ich weiss was du meinsch....
du spoilersau!
+1
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10721
Registriert: 07 Dez 2005 10:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Schummelschumi »

gandalf hat geschrieben:
Asskicker hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:wobi also de Soap Character usem CoD scho no cool gsi isch. mer hett en jetzt 3 teil lang uf gföhrliche missione begleitet und jetzt isch er tot. isch mer scho bitz nöch gange :lol: irgendwie... so... oder de Price... ihn gitts i jedem CoD Teil... schono witzig aber ich weiss was du meinsch....
du spoilersau!
+1
+1
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72222
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Master(G) »

Bild
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51609
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von sidusson »

Master(G) hat geschrieben:so, geschter abig beändet das game. 10 Stund 43 Minute uf Veteran. Veteran hett mi allerdings rächt eifach dünkt im Vergliich mit de letschte beide Teil... en gueti Ziit für es CoD, wo ich normalerwiis i under 7 Stund dure bin...
roffel :vortex:

u apropos 10 jahr isches här.. jetz gits Halo Anniversary :yoberry:
shubidu
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von Sephi »

Schummelschumi hat geschrieben:
gandalf hat geschrieben:
Asskicker hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:wobi also de Soap Character usem CoD scho no cool gsi isch. mer hett en jetzt 3 teil lang uf gföhrliche missione begleitet und jetzt isch er tot. isch mer scho bitz nöch gange :lol: irgendwie... so... oder de Price... ihn gitts i jedem CoD Teil... schono witzig aber ich weiss was du meinsch....
du spoilersau!
+1
+1
Würklech trürigscht!
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Beitrag von TypeJ »

Chäller hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben: en shooter isch en shooter. viel meh als zuesätzlich forderndi objektiv wie z.b. im goldeneye reloaded wirds wohl nöd gäh. das isch scho dspitze vode innovation hüttzutag glaub. aber mer erwartet ja au nöd viel anders vome egoshooter.

moll. mer sött ebe no einiges meh erwarte. Aber ebe...wänn s'Zielpublikum das nödmal merkt, dänn mached d'Hersteller ja alles richtig.
du ghörsch nid zum zielpublikum wies ussieht...aso wayne?
:lol:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] und 3 Gäste