Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich ha bim dock beidsidig inne zwöi dünni streife sälbschtchläbends filzband ineto
4.- im Migros do it
4.- im Migros do it
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
lol so es gebastel für ä neui konsole findi dänn scho rächt peinlich.
egal wiä "wenig" ufwand das für euch isch.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich bi e Praktiker und mach so züg gärn, egal wie "peinlich" das für euch isch 

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Herr Rossi hat geschrieben:ich bi e Praktiker und mach so züg gärn, egal wie "peinlich" das für euch isch

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
I ha vo aliexpress e folie chouft gür 3 dollar... Vorgeschter cho...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Jones hat geschrieben:I ha vo aliexpress e folie chouft gür 3 dollar... Vorgeschter cho...

s Switch case sett die wuche cho
So eis holi mir o no...
Schad hei sie kes derzue gäh... 5 Dollar wär auso no drin gläge... lol
Schad hei sie kes derzue gäh... 5 Dollar wär auso no drin gläge... lol
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich bastel gar nix, lol. Hat hier überhaupt schon jemand Kratzer?
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 22 Mär 2017 07:59, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
nö no keine, aber ich ha die filzstreife gar nid wäg dem bim dock änekläbtPlanetHarrieR hat geschrieben:Ich bastel gar nix, lol. Hat hier übehaupt schon jemand Kratzer?

es hed mi gschtört das d switch im dock chli wackelig isch. vom verchratze hani erscht nochhär gläse
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
peinlich isch nöd dini arbet, sondern, dass es überhaupt nötig isch, öpis zbaschtle binere neue konsole.Herr Rossi hat geschrieben:ich bi e Praktiker und mach so züg gärn, egal wie "peinlich" das für euch isch
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich weiss scho was meinsch. Finde d Verarbeitig vom Dock au beschisse, aber äbe, ich hilf mer sälber
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Genau so isches! Aber das e Nintendo Konsole isch, isch z gebastel sogar no super und Kreativitäts fördernd. E Sony oder Microsoft Konsole würde zerisse wärde wäge so öpisem. ( natürlech zu rächt )Skeletor hat geschrieben:lol so es gebastel für ä neui konsole findi dänn scho rächt peinlich.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
und wenn s'Mass Effect Andromeda i dere jetzige Form Switch exklusiv wär? Was würsch säge?Bejita hat geschrieben:Genau so isches! Aber das e Nintendo Konsole isch, isch z gebastel sogar no super und Kreativitäts fördernd. E Sony oder Microsoft Konsole würde zerisse wärde wäge so öpisem. ( natürlech zu rächt )Skeletor hat geschrieben:lol so es gebastel für ä neui konsole findi dänn scho rächt peinlich.

I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
lol de bejita, ich ha fescht mit dir grächnet
E Microsoft Konsole hani nume ganz churz mol gha (360er), und au nüt verbaschtlet.
Bi de PS2 hani nach 2 johr e disk read error gha und au müsse baschtle.
Es god mer nid ums schönrede du Lappi, es god drum dass es für mich keis Problem isch so e Fähler sälber zbehebe. Ich wär e armi Sau wenn mi wäg so Pipifaxzüg würd ufrege.
Logisch isches scheisse vo Nintendo das nid sälber gmerkt hend dass d Konsole verchratzt wird vom Dock.
Vilicht no es anders Bischpil. Ha vor eim Jahr züglet und bim usfülle vo de Mängellischte sind drü Pünkt gsii woni sälber behobe ha. En Türzarge repariert, d Storerollmechanik gängig gmacht und e Ufputzsteckdose ersetzt. Alles zäme hed mich 20 Minute koschtet. Ich hätt das au chönne lo mache, aber das hätt mich und 2 ander Lütt insgesamt mindeschtens 2 Schtund beschäftigt.
Chasch differenziere?

E Microsoft Konsole hani nume ganz churz mol gha (360er), und au nüt verbaschtlet.
Bi de PS2 hani nach 2 johr e disk read error gha und au müsse baschtle.
Es god mer nid ums schönrede du Lappi, es god drum dass es für mich keis Problem isch so e Fähler sälber zbehebe. Ich wär e armi Sau wenn mi wäg so Pipifaxzüg würd ufrege.
Logisch isches scheisse vo Nintendo das nid sälber gmerkt hend dass d Konsole verchratzt wird vom Dock.
Vilicht no es anders Bischpil. Ha vor eim Jahr züglet und bim usfülle vo de Mängellischte sind drü Pünkt gsii woni sälber behobe ha. En Türzarge repariert, d Storerollmechanik gängig gmacht und e Ufputzsteckdose ersetzt. Alles zäme hed mich 20 Minute koschtet. Ich hätt das au chönne lo mache, aber das hätt mich und 2 ander Lütt insgesamt mindeschtens 2 Schtund beschäftigt.
Chasch differenziere?
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
bi dr 360er hesch d konsole jo au nid dörfe senkrecht uffstelle, sunnscht hettis d Disk verkratzt...dört ha ich au öppis baschtlet kha, um se doch irgendwie so könne uffstelle...Bejita hat geschrieben:
Genau so isches! Aber das e Nintendo Konsole isch, isch z gebastel sogar no super und Kreativitäts fördernd. E Sony oder Microsoft Konsole würde zerisse wärde wäge so öpisem. ( natürlech zu rächt )
bi dr PS1 ha ich au mit eme Zahnstocher "baschtlet"...
ha au nie gmötzlet. Isch doch gmietlich do it yourself. ^^
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Du do it yourself fanboy du =)
nüt bastle
genuine kaufe:
PS: kratzer hani glich ned gha vorhär
genuine kaufe:
PS: kratzer hani glich ned gha vorhär
I ha d'folie o meh für ungerwegs chouft. Ha o keni chratzer... Gwüssi lüt chöi äbe ke sorg ha... U bi paar mio grät lande de paar filmli vo so lüt uf yt u mache dr wäut z'gloube, es sig es riese problem bi allne... ololol
rofl isch doch gmuetlich do it yourself bimene neugrät! ja klar! dem seit meh den würkli schönrede. egal, so wien ichs im politik topic gschriebe ha, en diskussion mit em rossi bringt nöd allzuviel, da immer differenziert wird und somit keis thema chan diskutiert werde, und dezue isch den nah alles en perspektivesach. findi chli eklig, aber chame ja mache. isch eifach irgendswaen nömm so ernstzneh.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ja aber bir Psone isches e Trick gsi um chöne Import Games z spiele, und nid e prevention um schäde z verhindere. Und ja die erste paar Millione X360 si haut Chrüpple gsi das isch so.mr.raw hat geschrieben:bi dr 360er hesch d konsole jo au nid dörfe senkrecht uffstelle, sunnscht hettis d Disk verkratzt...dört ha ich au öppis baschtlet kha, um se doch irgendwie so könne uffstelle...Bejita hat geschrieben:
Genau so isches! Aber das e Nintendo Konsole isch, isch z gebastel sogar no super und Kreativitäts fördernd. E Sony oder Microsoft Konsole würde zerisse wärde wäge so öpisem. ( natürlech zu rächt )
bi dr PS1 ha ich au mit eme Zahnstocher "baschtlet"...
ha au nie gmötzlet. Isch doch gmietlich do it yourself. ^^
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Was söu ig säge? Was het das mit däm z tüe?zwirrlibatz hat geschrieben:und wenn s'Mass Effect Andromeda i dere jetzige Form Switch exklusiv wär? Was würsch säge?Bejita hat geschrieben:Genau so isches! Aber das e Nintendo Konsole isch, isch z gebastel sogar no super und Kreativitäts fördernd. E Sony oder Microsoft Konsole würde zerisse wärde wäge so öpisem. ( natürlech zu rächt )Skeletor hat geschrieben:lol so es gebastel für ä neui konsole findi dänn scho rächt peinlich.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Somit het sich üses Gspräch erübrigtHerr Rossi hat geschrieben:Logisch isches scheisse vo Nintendo das nid sälber gmerkt hend dass d Konsole verchratzt wird vom Dock.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
hesch nonig verschtande um was es god gäll? aber easy, ich diskutiere einewig nid gärn mit lüüt wo nur a oder b dänkedthaeye hat geschrieben:rofl isch doch gmuetlich do it yourself bimene neugrät! ja klar! dem seit meh den würkli schönrede. egal, so wien ichs im politik topic gschriebe ha, en diskussion mit em rossi bringt nöd allzuviel, da immer differenziert wird und somit keis thema chan diskutiert werde, und dezue isch den nah alles en perspektivesach. findi chli eklig, aber chame ja mache. isch eifach irgendswaen nömm so ernstzneh.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I gloube eher du hesch es nid so ganz kapiert, aber du dänksch ja bis Z, auso schins dr oberkrass Durchblick z ha.Herr Rossi hat geschrieben:hesch nonig verschtande um was es god gäll? aber easy, ich diskutiere einewig nid gärn mit lüüt wo nur a oder b dänkedthaeye hat geschrieben:rofl isch doch gmuetlich do it yourself bimene neugrät! ja klar! dem seit meh den würkli schönrede. egal, so wien ichs im politik topic gschriebe ha, en diskussion mit em rossi bringt nöd allzuviel, da immer differenziert wird und somit keis thema chan diskutiert werde, und dezue isch den nah alles en perspektivesach. findi chli eklig, aber chame ja mache. isch eifach irgendswaen nömm so ernstzneh.
lueg mal es zieht sich bi dir so extrem dure. isch so chli taktik "wott mich nöd festlege, will mini meinig chan stündlich ändere". egal. so isches halt, me muess sichs eifach bewusst sii.