Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
falls no öpper öppis anders als de zeldler spiele will, specter knight isch absolut super und en monet früener für switch dusse
es isch au gratis fallsmer shovel knight scho irgendwo het
- Lone Wolf
- NEOGEO Addict
- TRADINGPOINTS:
-
790
amenSkeletor hat geschrieben:google schnell für euch.
http://www.eurogamer.de/articles/2017-0 ... es-richtig" onclick="window.open(this.href);return false;

das hani sogar probiert und isch irgendwie nid gange. uf jedefall chli strub aber easy...

武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!
----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
Re: Nintendo NX - heisst jetzt
Ad me:
7442-8514-1713

7442-8514-1713

Zuletzt geändert von NeoGeo am 09 Mär 2017 10:28, insgesamt 1-mal geändert.
- grappagott
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
ich han de SK uf de wiiU kauft, aber bim spectre staht 14.-, was machi falsch?Moff hat geschrieben:es isch au gratis fallsmer shovel knight scho irgendwo het
Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Ich han SK uf dä Vita kauft gha, wa mueni drugge?
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ist das nur eine Abwandlung vom normalen Spiel? Die Levels und Gegner kommen mir bisher sehr bekannt vor.Moff hat geschrieben:falls no öpper öppis anders als de zeldler spiele will, specter knight isch absolut super und en monet früener für switch dusse
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Rime verspötet sich uf de summer.
Isch viellicht besser so dases besser programiered (uflösig, stabili frsmerate usw.)
Isch viellicht besser so dases besser programiered (uflösig, stabili frsmerate usw.)
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
grappagott hat geschrieben:ich han de SK uf de wiiU kauft, aber bim spectre staht 14.-, was machi falsch?
isch natürlich nur uf dem system gratis wo ihrs kauft hendTrunks hat geschrieben:Ich han SK uf dä Vita kauft gha, wa mueni drugge?

isch eifach es update.
ja isch halt es addon, übernimmt scho viel usem originalspiel. wie halt scho s'erschte addon mitem plague knight.PlanetHarrieR hat geschrieben:Ist das nur eine Abwandlung vom normalen Spiel? Die Levels und Gegner kommen mir bisher sehr bekannt vor.Moff hat geschrieben:falls no öpper öppis anders als de zeldler spiele will, specter knight isch absolut super und en monet früener für switch dusse
mechanike sind aber total andersch wägem specter knight skill wo quasi dur levels hangle chan, was ziemlich geil isch.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
Lone Wolf hat geschrieben:gits wüki nur en standby modus bim switch ohni konsole eifach definitiv chöne USSCHALTE?!? oder bini etz definitiv blind worde?!
wede ufem home button druffeblibsch chasch power options wähle, standby oder ganz abschaute

shubidu
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
leider nur uf dem switch selber und ned am pad, recht tummsidusson hat geschrieben:Lone Wolf hat geschrieben:gits wüki nur en standby modus bim switch ohni konsole eifach definitiv chöne USSCHALTE?!? oder bini etz definitiv blind worde?!
wede ufem home button druffeblibsch chasch power options wähle, standby oder ganz abschaute

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Vroom in the Night Sky ist Supertrash, ich hab's mir auch gekauft.
http://www.4players.de/4players.php/dis ... t_Sky.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.4players.de/4players.php/dis ... t_Sky.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
schade, ich dachte ein echtes add-on mit neuen levels. sparprogramm. die schwung-mechanik ist allerdings tatsächlich cool.Moff hat geschrieben:grappagott hat geschrieben:ich han de SK uf de wiiU kauft, aber bim spectre staht 14.-, was machi falsch?isch natürlich nur uf dem system gratis wo ihrs kauft hendTrunks hat geschrieben:Ich han SK uf dä Vita kauft gha, wa mueni drugge?
isch eifach es update.
ja isch halt es addon, übernimmt scho viel usem originalspiel. wie halt scho s'erschte addon mitem plague knight.PlanetHarrieR hat geschrieben:Ist das nur eine Abwandlung vom normalen Spiel? Die Levels und Gegner kommen mir bisher sehr bekannt vor.Moff hat geschrieben:falls no öpper öppis anders als de zeldler spiele will, specter knight isch absolut super und en monet früener für switch dusse
mechanike sind aber total andersch wägem specter knight skill wo quasi dur levels hangle chan, was ziemlich geil isch.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010

http://www.giga.de/konsolen/nintendo-sw ... ehr-haben/" onclick="window.open(this.href);return false;
ich halt nümm viel vo giga.de ...aber isch jetz nun mal fakt (@video)
Ich nimm aber emolle aa, dass niemmerts vo euch mit so Switch Problemli hett müesse kämpfe, oder?
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
560
So es video chasch mit jedem Konsolestart machu. Jede Depp mit kaputter Switch müäss es tumms video mache.
Miini PS4 isch bim Launch au kaputt bi mier acho.
Miini PS4 isch bim Launch au kaputt bi mier acho.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das isch eso. hett scho immer gäh, bi jedere konsole.
wenn paar millione verchaufsch, sind au paar devo defekt.
und dank internet und youtube und handy cha jede depp es video ufelade.
ich han kei problem gha bis jetzt.
Mis Pad Problem isch o glöst.. Isch e frag vor Distanz und vom ufgmachte türli bim tv möbel...
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
was allerdings gar ned gaht isch, dass bi nintendo offebar eifachi pixelfehler im display ned als "defekt" gälte...
ich würd mis grät null-komma-nix zrugg gäh, hätt ich en tote pixel im display. gaht gar ned
ich würd mis grät null-komma-nix zrugg gäh, hätt ich en tote pixel im display. gaht gar ned

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
min erschte DS hett en Tote pixel...ha mi Monatelang gnärft...inzwüsche find ichs witzig 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
witzig? :typej:
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Sorry, das isch bi de PSP und bim NDS/Lite/3DS etc. scho nid Andersch gsii....Master(G) hat geschrieben:was allerdings gar ned gaht isch, dass bi nintendo offebar eifachi pixelfehler im display ned als "defekt" gälte...
Es gwüssnigi Toleranz muesch zuelah..
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
nei, bi tote pixel hört mini toleranz!
chani uf de tod ned ustah und würd au alli hebel in bewegig setzte für das. immer.
ich gseh de punkt dänn immer und närv mich jedesmal bim spiele. macht mir de ganz fön kabott! gaht ned...
ich mein, wenns es 4k display isch merksch 1 pixel ja ned.. aber bime 3DS oder bime 720p screen närvts ändlos.
chani uf de tod ned ustah und würd au alli hebel in bewegig setzte für das. immer.
ich gseh de punkt dänn immer und närv mich jedesmal bim spiele. macht mir de ganz fön kabott! gaht ned...
ich mein, wenns es 4k display isch merksch 1 pixel ja ned.. aber bime 3DS oder bime 720p screen närvts ändlos.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ja nume het sich das grät villech fangs e millione mau verchouft, und so viel verschidnigi Problem wie das Grät ufwist isch scheisse, nid dases Technisch absolute ghüder isch, dases de när ou no mit irgendwie 5 verschidinige Problem oder so z kämpfe het isch lächerlech. I verstah huere nid wieso mä Nintendo immer i Schutz nimmt. Es isch e homo Konzärn wo immer scheiss Hardware usebringt, immer nume uf die gliche Franchises setzt und huere scheiss viel Gäud für fasch nötigi Peripherie verlangt. Pro Pad wüäu mit däm mitglifertä Gsteu nid chasch game, und e screen protector das dir dr total billig verarbeitet hub nid s Display verchratzt. Und die dümmste Fans säge no merci Nintendo gäbet dir üs türi optione!Master(G) hat geschrieben:das isch eso. hett scho immer gäh, bi jedere konsole.

En Kolleg im Gschäft wo au en switch becho hät, hät irgendwo gläse das nintendo 2 mio verchauft hätBejita hat geschrieben:Ja nume het sich das grät villech fangs e millione mau verchouft, und so viel verschidnigi Problem wie das Grät ufwist isch scheisse, nid dases Technisch absolute ghüder isch, dases de när ou no mit irgendwie 5 verschidinige Problem oder so z kämpfe het isch lächerlech. I verstah huere nid wieso mä Nintendo immer i Schutz nimmt. Es isch e homo Konzärn wo immer scheiss Hardware usebringt, immer nume uf die gliche Franchises setzt und huere scheiss viel Gäud für fasch nötigi Peripherie verlangt. Pro Pad wüäu mit däm mitglifertä Gsteu nid chasch game, und e screen protector das dir dr total billig verarbeitet hub nid s Display verchratzt. Und die dümmste Fans säge no merci Nintendo gäbet dir üs türi optione!Master(G) hat geschrieben:das isch eso. hett scho immer gäh, bi jedere konsole.
ich han kei problem gha bis jetzt.![]()
:typej: :typej:
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
gibi am bejita scho recht.... ich ha mi au ztod gnärft kha wäge EIM Pixel...aber de isch IMMER heller oder anderscht gfärbt gsi als de ganz Display. Ha mi damals seh gnerft und ha s Grät au nie ersetzr/usstuscht überkho...ja was sölli mache? Nach eme wiili isch es mir egal gsi und wenn ich de alt DS jetz no tue aastelle find ichs witzig und skhört halt zu dem Grät dezue.
Die ganze fähler wo do scho uffglischtet sinn, sinn meh als nur grenzwärtig und ich wür au ad Decki kho
Sell jetz nur niemmert kho, es wäri e first world problem!
Die ganze fähler wo do scho uffglischtet sinn, sinn meh als nur grenzwärtig und ich wür au ad Decki kho
Sell jetz nur niemmert kho, es wäri e first world problem!