Force Gun haut schono ine, isch aber irgendwie nöd so mis Ding, mal lueg öbi si evtl. uf Zealot meh verwende.
Ich find ja t Seeker so geil, verallem gege t Stalker wenns so doof um de Egge lueged..
*Gugus* - ZACK! Headshot
De Cutter isch sowieso immer debi, logisch - eigentlich mach ich 80% vode Feinde nur mit dene bede Waffe fertig.
Nur jetzt uf Zealot wenn di huere Chinder-Horde chömed muessi uf t Pulse Rifle switche, s Problem isch eifach, dass wenni die debi han, ich huere vil Munition defür finde. Momentan hani irgendwie no 550 Schuss :typej: Drum hani mer scho überleit nurno Seeker&Cutter mitzneh. Kei Ahnig öb das schlau isch, mängisch ischmer ja doch froh es grössers Kaliber debi z'ha
Isch uf jede Fall eis vode geilere Games woni bisher gspilt han. Hüt s erschte Mal dure und no gschnell welle uf Zealot bis zum erschte Save-Point spile, bin jetzt denn im Chapter 4, es gaht eifach nöd anderscht
"okay, no ein Save-Point machi..!"
Aber isch komisch, wie bim DeadSpace 1, sobaldi mal chli im Game dine bin, verschricki eifach nüme. Geschter hani bis am 4i ide Nacht gamed, im dunkle Zimmer. Es git würklich sehr überraschendi Moment wonich vo mir erwarte wür, dassi verschrecke, aber: gar nüt
Irgendwie schad!