Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Wii-U
ja eh, nintendo het im vorfäld 10 spezialischte beuftreit t reviews vo Gnet ganz genau undert lupe zneh.
die kritische reviews sin bi gnet den übrigens meistens hom herr sidu "nintendo ist mein leben" sson, du huere volltröte
die kritische reviews sin bi gnet den übrigens meistens hom herr sidu "nintendo ist mein leben" sson, du huere volltröte
Zuletzt geändert von evo am 30 Nov 2012 12:51, insgesamt 1-mal geändert.
was habasch
schoso, sowas hesch nit verdient. has editiertthaeye hat geschrieben:was habasch
s letschmal a morge am 0400 nah mitem habasch account eis gspielt und den uf 2 schwizer gstosse, die sind schier vom stuehli gheit. au na gueti spieler gsi. brustimplantat uf xbox live chunt au sehr guet aa.
jetzt stiiget sogar sc2 spieler uf LoL um, SC2 isch am sterbe.
mersi
mersi
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Vilech het aber Nintendo Europa scho weniger Testmuster vom Hauptquartier übercho und het sinersits weniger zum verteile gha. Und vilech isch das viersprachige Alpeland ohni eigeti Niederlassig nid ganz so wichtig wie angeri Länder. Und vilech hei d Alpe-Nintendos weniger Testmuster übercho als me ihne ursprünglich versproche het. Me weiss es nid genau.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
mer munkelt ja in dr grüchtekuchi dass heart of the swarm nur en patch statt vollwärtigs addon wird.thaeye hat geschrieben:s letschmal a morge am 0400 nah mitem habasch account eis gspielt und den uf 2 schwizer gstosse, die sind schier vom stuehli gheit. au na gueti spieler gsi. brustimplantat uf xbox live chunt au sehr guet aa.
mersi
wenn blizzard afot scheisse werde isches eidütig es zeiche dass die ganz industrie en tiefpunkt erreicht het

ich wott aber nah es guets wc4.
jede will
blizzard dota wird wohl au nix. dr name häns ämmel scho müesse abgeh. und denn halt no s ominöse projekt titan
blizzard dota wird wohl au nix. dr name häns ämmel scho müesse abgeh. und denn halt no s ominöse projekt titan
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
De Iwata höchstpersönlich hätt agordnet, dass s'gnet keis Testmuschter bechunnt, nachdem er das Topic da gseh hätt 
Iwata: (laughs)

Iwata: (laughs)
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Bisch leider am chürzere hebel und uf de Goodwill vum Publisher agwise - chönntsch nöd mal säge "Guet, dä brichte mer in Zuekunft eifach nümm über eui blockbuster games" will dä schniidsch der nur no is eigene Fleisch.Masatshi hat geschrieben:(G)net gitts jetzt sitt 11 Jahr, knapp 12... die erschte 7 jahr hämmer praktisch kei hits/läser gha und alles usem eigete sack kauft, system, controller, games und und.. isch rächt viel gäld. dänn hämmer werbig gmacht und plötzlich hetts viel hits gäh und dänn sind plötzlich alli vo selber uf eus zue cho. microsoft als erschti. dänn sony. dänn nintendo. und am schluss apple. mir händ alles becho bis anhin von nintendo, super sach! freud hämmer gha! mir händ playstations, xboxe, ipads, iphones, 3ds, wii, vita... quasi alles becho. und mer chömed nach wie vor alles über. publisher schicket eus ohne frage review-muschter zu aktuelle xbox und ps und wii games. release lischte schickets eus, mir sölled achrüzle was mer wänd. es klappt mittlerwiile super und mir händ würkli viel läser und facebook ahänger.
jetzt, womer also eigentlich langsam en grössi wäret (oder evtl. scho sind) wärs wichtiger denn je, dass mir über alles chönd berichte. und darum fuxt eus das jetzt natürlich sehr.
mir händ scho alles abgmacht gha mit nintendo und mer hett eus au es grät zuegsicheret.
und plötzlich hetts gheisse, sorry, aber mir händ zwenig grät.
und das, obwohl mir eigentlich mit em sidu ade quelle sind.
jetzt wüsset ihr die ganz gschicht.
gschichtli verzelle.
super.
Findi schad

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
du bisch au chli en usredswordfish hat geschrieben:tönt minere meinig nache eher wie en usred

hauptsach d nerds hend wider chli underhaltig. DAS isch widerum sehr underhaltend. dankä
isch aber glaubs jetzt eifach blizzard allstars und sie haend widr vo vorne agfange wills z schwierig gsi seg. die cash cow lönd sie sich nöd entgah. chan ich mir nöd vorstelle.evo hat geschrieben:jede will
bishär het blizzard halt t entwiccklig lieber igstellt wenns vom produkt nit 101% überzügt si sin.
warcraft adventure, starcraft ghost, d3 ohni pvp modus (guet dasch drfür spielts jez niemer mehr).
warcraft adventure, starcraft ghost, d3 ohni pvp modus (guet dasch drfür spielts jez niemer mehr).
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
we read that typej-san basically said that nobody wants to play our "fuchtelgames" so we decided to rather sell the unit we put to the side for them, then waste money on prejudice filled reviews.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Grmblmmmmm
Itz wos kes review uf gee-net hett, weissi gar nid öbi mir itz die konsole söll chaufe oder nid...
Itz wos kes review uf gee-net hett, weissi gar nid öbi mir itz die konsole söll chaufe oder nid...
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
:typej:emP hat geschrieben:Grmblmmmmm
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich finds trolltastic. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

verzell uns doch warum du das nit guet finsch dass dr emp nümi ganz weiss ober die konsole kauft, jez wo gnet nix drüber pricht.LuiStyle hat geschrieben::typej:emP hat geschrieben:Grmblmmmmm