ab hüt: upc cablecom 250mbit
Moderator: Avenger
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
lahn en doch, er weiss eh alles besser...
ignoriere isch super, de kassesturz regleds de scho für dich
ignoriere isch super, de kassesturz regleds de scho für dich

Re: ab hüt: upc cablecom 250mbit
Rächt heder eigentlich jo scho, isch no en eigenartigi Situation irgendwiä, dass so Firmene eifach so chönd Wüete und d Privatpersonä müend denn ihres Rächnigswesä ordnä und ihri Arbeit erledigä und ihri absichtlichä Fehlhandligä wieder is gradä rückä, wenns kei Lämpä wänd. Eigentlich en unhaltbari Situation, dass öper wo überhaupt nüt gmacht hed mues Aktiv werdä willem eifach e Firma will Puff machä.
D Tatsach isch aber halt scho au so, dasses teilwies halt nüt bringt wemer Rächt hed, willmer trotzdem es Puff überchund, wills nur e Eisitigi Aglägäheit isch... Drum isches relativ eifach... (relativ, wills bedütet dassmer mitem CC Chundäservice in Kontakt trättä mues, gid eifachers im Läbä). Telefon abneh, Alütä und sägä sie brüched eim kei Mahnigä meh z'schickä.
D Tatsach isch aber halt scho au so, dasses teilwies halt nüt bringt wemer Rächt hed, willmer trotzdem es Puff überchund, wills nur e Eisitigi Aglägäheit isch... Drum isches relativ eifach... (relativ, wills bedütet dassmer mitem CC Chundäservice in Kontakt trättä mues, gid eifachers im Läbä). Telefon abneh, Alütä und sägä sie brüched eim kei Mahnigä meh z'schickä.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich glaub dä bejita hät ebä au bitz es durenand und chan d'rechnige gar nöd richtig läsä.
drum bini zwenig sicher, dass er da gar kei schuld hät und genau drum würd ich mich unbedingt drum kümmere.
drum bini zwenig sicher, dass er da gar kei schuld hät und genau drum würd ich mich unbedingt drum kümmere.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
het au bizz mit de Gsetzeslag i de CH ztue nöd? Ich mein ich chönnt jede vu eu eifach grundlos betriibe und irgendwelchi Forderige stelle.... Hunderti, Tuusigi vu Franke und ihr müessted denn aktiv werde und s'Gegeteil bewiise. so laufts.
glaube nöd, dass jeglichi Firmene, jetzt i dem Fall d'upc cablecom, böswillig öpperem Mahnige schicked... come on. Alüte und kläre, weiss jedes chline Chind. Nüt mache = dumm und negativi Konsequenze in Chauf näh.
glaube nöd, dass jeglichi Firmene, jetzt i dem Fall d'upc cablecom, böswillig öpperem Mahnige schicked... come on. Alüte und kläre, weiss jedes chline Chind. Nüt mache = dumm und negativi Konsequenze in Chauf näh.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
weiss würklich jede, sogar die dumme!
de yvo tuet gad echli gar saudumm
de yvo tuet gad echli gar saudumm

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Zur Verteidigung vom Bejita; nochem 7. mol alüte und kläre und 7. mol ghöre "nei würklech jetz isch alles klar" und es klappt trotzdem nid, denn hesch eifach d Schnauze voll. Vo dem her verschtoni ihn au wenn er d Rächnige eifach ghüderet; Inkompetenz vo öpere anderem usbade = fail!Shadow hat geschrieben:Alüte und kläre, weiss jedes chline Chind.
Aber äbe, wer einisch i die Mühli inechoo isch weiss warum er mit de CC nie meh öpis wett ztue ha. TypeJ, Holz alänge, lieber e Wuche lang de Schiisser
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
:typej:Herr Rossi hat geschrieben:Zur Verteidigung vom Bejita; nochem 7. mol alüte und kläre und 7. mol ghöre "nei würklech jetz isch alles klar" und es klappt trotzdem nid, denn hesch eifach d Schnauze voll. Vo dem her verschtoni ihn au wenn er d Rächnige eifach ghüderet; Inkompetenz vo öpere anderem usbade = fail!Shadow hat geschrieben:Alüte und kläre, weiss jedes chline Chind.
Aber äbe, wer einisch i die Mühli inechoo isch weiss warum er mit de CC nie meh öpis wett ztue ha. TypeJ, Holz alänge, lieber e Wuche lang de Schiisser
Cheers, SHADOW

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
isch scho so. s'puff vo dä cablecom isch ä katastrophe. und au wenn immer wieder gwüssi sägät, es sig nümä so, mä ghörts immer wieder.
s'problem isch, wenn däm nöd jetzt nache gasch, häsch nachher no meh lämpe.
s'problem isch, wenn däm nöd jetzt nache gasch, häsch nachher no meh lämpe.
Isches nöd umgekehrt? Das de betribeni rechtsvorschlag erhebt und du de müestisch d schuld bewise?Shadow hat geschrieben:het au bizz mit de Gsetzeslag i de CH ztue nöd? Ich mein ich chönnt jede vu eu eifach grundlos betriibe und irgendwelchi Forderige stelle.... Hunderti, Tuusigi vu Franke und ihr müessted denn aktiv werde und s'Gegeteil bewiise. so laufts.
Han erscht einisch öper betribe und de het de kei rechtsvorschlag gmacht gha.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Das isch denn de zweiti schriit, de itrag bliibt aber glich glaub.
Aber genau darum gahts. Jede chan jede betriibe. Ohni Bewiis.
Inkasso isch übrigens schlimmer.
Aber genau darum gahts. Jede chan jede betriibe. Ohni Bewiis.
Inkasso isch übrigens schlimmer.
Cheers, SHADOW

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Du ja, mer ghörts au vu allne andere Firmene. Wieso interessierts dich so starch eigentlich?Skeletor hat geschrieben:isch scho so. s'puff vo dä cablecom isch ä katastrophe. und au wenn immer wieder gwüssi sägät, es sig nümä so, mä ghörts immer wieder.
Cheers, SHADOW

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ha da eigendlich nid so e shitstorm wöue uslöse. Cha ja mau passiere, isch eifach chli z viu passiert, därum la ig die sach la rue, und ha its haut es weniger guets Agebot ( ämu was s inet ageit ) und zahle ganz weniger. Isch glich e gueti zit gsi bi CC, eifach mit extrem viel Problem 

Shadow hat geschrieben:het au bizz mit de Gsetzeslag i de CH ztue nöd? Ich mein ich chönnt jede vu eu eifach grundlos betriibe und irgendwelchi Forderige stelle.... Hunderti, Tuusigi vu Franke und ihr müessted denn aktiv werde und s'Gegeteil bewiise. so laufts.
Ja klar. Das hed mit de Gsetzlag i de CH ztue. Und isch halt au no es wichtigs Instrumänt, dassmer ein chan Betriebä, wener nid zahlt wies abgmacht gsi isch. Und i de Regel wird das jo au nid Missbruucht, und diä meischtä Firmene händ es Interessä a zfridnä Chundä und haltet ihri Rächnigsstelligä in Ordnig. Und wenn do oder det mol en Fehler passiert, chamer locker mitenand redä, lueged schnäll no, und alles isch erledigt.
S Problem a dem Instrument isch aber halt dasses chan Missbrucht werdä. Wenn klar kei Aspruch bestohd, müsst scho d Adrohig vo Betriebig eigentlich Folgä ha für de wosi usspricht. Gid z viel Ganofä wo so druck usübed, zum Lüt dezuä z bringä z zahlä was gar nid müend. Und ja... d CC ghört do dezuä, öbs willsch wahrha oder nid.
Wenns Folgä hätti so Dinger duräzgeh, würd d CC dütlich weniger Briefe, Rächnigä und Mahnigä verschickä.
Und klar, au anderi Firmene lönd Stuss usä (Swisscom z.B. mit eme Infinity Abo, wo gar nid Infinity isch), oder macht mol Fehler, oder hed Problem etc.
Das änderet aber nüt dra dasses sobalds um CC gohd überall immer sofort Heat generiert (meischtens weniger als do, will meischtens niemert umä isch wo d CC so hitzig will verteidigä wiä du)... und so Sachä mit Rächnigä und so Sachä bzw. de Problem wo denn erscht entstönd wemer mol sones Problem gern wür reglä, ghörtmer halt sehr viel vo Cablecom, und weniger vo Sunrise, Orange oder Swisscom. Isch glaub scho nid alles eifach nur Zuefall oder Böswilligkeit gägänüber CC, obwohls bi allnä andere genau glich zue und her god. Fehler chönd allnä passiere, das isch jo aber au nid de Punkt amigs.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Heat wills früehner schlecht gsi isch ja. Das wird immer so bliibe. Logo. Au wenns hütt nümme so isch, gitts halt immer no Einzelfäll ja. Wie bi andere au, nur ziehts dert noed so Heat. Wenn öpper es Problem het channer sich bi mir melde. Aber da i MIM Forum so go umeheatle akzeptieri nöd und muessi au nöd.
Cheers, SHADOW

Wieso fühlsch du dich dä CC eigentli derart persönlich verpflichtet? Reini Neugier und so... Häsch irgend e Position, i däre dCC muesch öffentlich repräsentiere oder eher gahts eher richtig Fanboyism, wie bim bejeta und dä Sony?
Zuletzt geändert von Vyse am 17 Jun 2014 19:44, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
"einzelfäll"
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Its ha ig die Rächnig vo 41.- becho
ha mi auso doch nid girrt
Und die 330.- si its ufs mau ou abzoge worde, irgendwie si aber immer no 100.- nid inbegriffe ha ja eh 480.- Mahnig becho... 330+41 = 371.-
Was chunt äch da no uf mi zue

Und die 330.- si its ufs mau ou abzoge worde, irgendwie si aber immer no 100.- nid inbegriffe ha ja eh 480.- Mahnig becho... 330+41 = 371.-
Was chunt äch da no uf mi zue

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Telekom und Internetfirmene sind müehsam, Breaking News!!!
Ich han scho bi de Diax Problem gha. Es spielt minere Meinig nah so kei Rolle wod anegahsch, d'Swisscom isch genau so dumm. Verkackts ein Sachbearbeiter häsch de Salat. Also luege wo s'beste Aagebot isch, det ane gah und hoffe das alles guet lauft. Mich hett scho jede Aabüüter mit Inkompetenz zum Zäh knirsche bracht, es spielt KEI Rolle. Aber Cablecom isch Testsieger
Ich han scho bi de Diax Problem gha. Es spielt minere Meinig nah so kei Rolle wod anegahsch, d'Swisscom isch genau so dumm. Verkackts ein Sachbearbeiter häsch de Salat. Also luege wo s'beste Aagebot isch, det ane gah und hoffe das alles guet lauft. Mich hett scho jede Aabüüter mit Inkompetenz zum Zäh knirsche bracht, es spielt KEI Rolle. Aber Cablecom isch Testsieger

ha bim wächsel ufs neue produkt vo dä sunrise am afang echli lämpe gha. was mich rächt gnervt hät, isch dass s'telifon über d'fritzbox lauft, wosmer dänn re-konfiguriert händ. natürli wird s'gspräch unterbroche. meinsch die würded ein zrugglüte, zum wiitermache? und natürli, wänn namal alütisch, häsch en andere dran, wo nöd d'helfti vo dä ahnig vo dem vorher hät.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Mini mere het mir grad vorgester verzeut, das si vo CC mau e Mahnig hei becho, vom aute Wohnort, wo si sit 3 Jahr nüm gwohnt het lol, när het si ou aglüte ( wie ig 1000x) und die hei gseit si mües eifach das Gäud izahle, wo sich när dr Rächtsschutz vo mire mere gmäudet het, het cc nüm grossartig z mäude gha
breakling news... lolBejita hat geschrieben:Mini mere het mir grad vorgester verzeut, das si vo CC mau e Mahnig hei becho, vom aute Wohnort, wo si sit 3 Jahr nüm gwohnt het lol, när het si ou aglüte ( wie ig 1000x) und die hei gseit si mües eifach das Gäud izahle, wo sich när dr Rächtsschutz vo mire mere gmäudet het, het cc nüm grossartig z mäude gha
bi mir ähnlech gsi... alüte bringt nüt wenn sie nix notiere oder nid mitenand rede... mongo firma! inkl lando! lololol
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Jones hat geschrieben:breakling news... lolBejita hat geschrieben:Mini mere het mir grad vorgester verzeut, das si vo CC mau e Mahnig hei becho, vom aute Wohnort, wo si sit 3 Jahr nüm gwohnt het lol, när het si ou aglüte ( wie ig 1000x) und die hei gseit si mües eifach das Gäud izahle, wo sich när dr Rächtsschutz vo mire mere gmäudet het, het cc nüm grossartig z mäude gha
bi mir ähnlech gsi... alüte bringt nüt wenn sie nix notiere oder nid mitenand rede... mongo firma! inkl lando! lololol

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Heit ders jetz de öppe?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.