Dark Souls

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von zeromeier »

Pandemonium hat geschrieben:ohni skyrim gspielt zha chani säge das Dark Souls ca. 2687945444 mal besser isch. Es isch fantastisch und packt mich im Moment mit Abstand am meiste (Sogar meh als Zelda :idea:)
spiel skyrim
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Pandemonium »

Ich spiel lieber Dark Souls ;)
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Super!!!
Gester Abig s'Crystal Ring Shield gholt. Die meiste Gegner mit Instanthits chönne töde.
Hüt stelli ah und lad de Patch abe. Jetzt isches Nutzlos :typej:
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

http://trendygamers.com/2011/11/02/dark ... formation/" onclick="window.open(this.href);return false;

Isch no wichtig!
Pyromancy au gnerfed :typej:
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Marwen chunsch mal zu mir uf en kafi und machsch mehr dâ nazidrache im kerker.. Dete bi dä scheiss frösch wo di verfluechet?
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Jaja ihr blöde arschlöcher ich weiss er sötti easy sie, isch er aber nöd... Es isch dä fuessballer Moldowan gsi
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Ich ha 2 anderi typens beschwört, denn isch er echt easy gsi, probiers mal.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Tuusig mal hani das gmacht aber es ghat nöd.. Dä wixer drache macht mit dene zwei fasch instant kills, ich chan nöd böögele und nur schlah.. 9 vo 10 schläg träffet dä drache im nahkampf wäg dä burghölzli kamera gar nöd und nach3 mal schlah frisst er mich amigs oder no besser er flüüt it luft du rännsch weg gsehsch ihn aber nöd wäg dä kamera er landet uf dir und au da instant kill.... Nuttesohn. Bikini chönt er mal eim sinere fründin abzieh
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

ich han en allei gmacht und er isch verdammt eifach, du muäsch nur diä richtig taktik ha. dä eint wo ich beschwört ha, isch grad am afang gstorbe, aber nachher chasch dä drache machä ohni gross troffe zwerde.

aber ich hans scho 213902901358'13951235 erklärt.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

und nachher hani ufghört spiele, wills dermasse frame-rate ibrüch gha hät. probiere dänn nach em skyrim wieder.

demons souls hät mich dermasse gfesslet damals... es hät gar nöd chönne diä glich euphorie uslöse :(
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Er isch echt nöd sooo schwer drönggs. Muesch eifach here 1-2 haue und wegsekkle. Welles level bisch denn? gang susch nochli seele go farme.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

Pandemonium hat geschrieben: farme.
es wort wo mich nervt, tönt nerdig - möglicherwiis deswäge.
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

es isch au nerdig aber i andere spiel seit mer "grinde" was ebe müehsam isch, da mer im dark souls seele brucht unds nöd müehsam isch nennt mers "farme"

:lol: meh nörd gaht nüme!
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Parisienne »

het jemand tipps für de fettsack und de blitzmöngel im anor lando????
steck grad bi denne fest.
Bild
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

ich bi grad vor ihne ha sie au noni probiert, aber de maru hät gmeint, zersch uf de blitzmöngel und denn uf de fettsack. will de eint heilt sich nachdem de erst besiegt häsch zu 100% wieder und i de zweite form seg de fettsack eifacher.

Weiss nöd öb der das öppis bringt, good luck!
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Häsch chli Schoggi däbi?
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

Pandemonium hat geschrieben:es isch au nerdig aber i andere spiel seit mer "grinde" was ebe müehsam isch, da mer im dark souls seele brucht unds nöd müehsam isch nennt mers "farme"

:lol:
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Parisienne hat geschrieben:het jemand tipps für de fettsack und de blitzmöngel im anor lando????
steck grad bi denne fest.
Chunnt uuf Level und Klass und alles druff ah.
Aber ja, was de Hamed seit stimmt. Chunnt aber au druff ah was du wottsch. Wennd z'erst de Lanze Möngler tödisch und den de Fett chunnsch
ä Seele über womer en Hammer drus chan mache und sini solidi aber verdammt schweri Rüstig chamer denn chaufe (eini vo de beste in Sache defense, ich find sie aber wüest).
Wenn mer de Blitzli typ nachher tödet chamer ä Drachelanze mache (geil aber nöd unbedingt huere starch) und mer chan sini sehr liechti und ziemlich gueti Rüestig chauf. Gseht super uus!

Und jetzt zur Kampftaktik:
Ich bin Pyromancer, han aber praktisch alles mit minere Black Knight Halberd gmacht.
Wenns z'zweite sind und du wottsch de Lanzetyp z'erst töde muesch eifach die ganz Ziit vor ihne wegsekkle und möglichst hinder Süüle sii wenn de eint Blitz vo de Lanze schüüsst.
De Mr. Lancelot isch sauschnell, aber guet blockbar, darum sekklisch immer so lang bis du ihm mal ohni Störig vom Fetti en Schlag oder zwei chasch inewürge, denn wieder sekkle.
Wichtig isch eigentlich dasd immer nume eine aagriifsch wil de ander nachdemd eine tödet häsch wieder volls Lebe bechunnt und am tote sini Chräft chlaut. Im Nachhinein hani no usegfunde
das de Lanzetyp söll schwach uuf Füürzauber sii, aber ich han dete eh no recht schwache Pyromancie gha, darum hani driigfätzt!

Wennd denn mit eim ellei bisch wirds nöd wükli eifacher, beidi hend so ihri beinahe unblockbari Aagriff, also d'Stonearmor hett mir es paar Mal s'Lebe grettet. Eifach uuf Abstand bliibe, zwüsched de Süüle umeschliiche und uuf ä Öffnig zum aagriife warte. Wennd Zauberer bisch wegsekkle und Heavysoularrow inedrucke, dass machts zumindest vim Fetti eifach! Wo ich de Kampf gschafft han hani no ein Schlag bruucht bis en gha han und denn hett er mich no eimal troffe und ich hanen imene Selbstmordaagriff mit NULL Lebe no verwütscht. En Kieselstei uf de Chopf hett glanget zum mich umniete und ich bin mit 10 Flasks +2 und sehr gueter Rüstig gange. Bis jetzt de schwierigst Bossfight, aber absolut machbar wenn mer chli geduld hett...
Nachher chamer teleportiere, dass machts Spiel einiges aagnehmer :wixer:

Ah ja: Bevord zum Boss gahsch unbedingt zum erste Bonfire in Anor Londo wil mer dete 10 Flasks bruucht und eifach a allne Gegner verbiisekkle. D'Flasks und s'Lebe bruuchsch für de Boss und nöd für die andere Mongos!
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Trunks hat geschrieben:Marwen chunsch mal zu mir uf en kafi und machsch mehr dâ nazidrache im kerker.. Dete bi dä scheiss frösch wo di verfluechet?
Ich chönnt en dir scho mache, aber es isch wükli en relativ eifache Boss im Vergliich zu dem wo nachher chunnt. Er hett eifach zwei drüü Attacke womer unbedingt uuswiiche mues.
Säg mal dini Waffe und dis Level und vilicht no dini Rüstig.

Huere dumm zum fröge, aber de Arschlochzauberer ufem Dach bim Boss häsch tödet, oder?
Und s'allerwichtigst bim Boss isch eigentlich dasd ä liechti Rüstig aahäsch zum sekkle. Wennd langsam bisch isst er dich zum z'nüüni!
Immer hinder im bliibe und s'Schild parat halte wenn er mitem Schwanz aagriift. Wenn de Schwanz ab isch, ischer vo hine praktisch harmlos!
Ich hanen ebe au müese ellei mache wil ich de Solaire ganz am Aafang tödet han und summone bi mir so guet wie nie gaht! Aber das dini
Summons grad sterbed isch huere strub, die hend bi mir bim einte Bossfight die ganz Arbet gmacht :lol:

Häsch denn s'Spiel zweimal gha, ich han ja dis :oops:
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Skeletor hat geschrieben:und nachher hani ufghört spiele, wills dermasse frame-rate ibrüch gha hät. probiere dänn nach em skyrim wieder.

demons souls hät mich dermasse gfesslet damals... es hät gar nöd chönne diä glich euphorie uslöse :(
Hör nöd uuf, wär tragisch!
Im Sumpf une hani au übli Framerateproblem gha, aber suscht ischs eigentlich immer flüssig und wege dem würdi au nöd uufhöre spiele.
S'Game isch nämli grandios! Han jetzt 40 Stunde und es paar verquetschti und schiine ide Hälfti z'sii. Es isch sooooo verdammt abwechsligsriich.
Mer chan sogar ä Sidemission imene Bild ine mache :wixer:
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

zeromeier hat geschrieben:
Pandemonium hat geschrieben:es isch au nerdig aber i andere spiel seit mer "grinde" was ebe müehsam isch, da mer im dark souls seele brucht unds nöd müehsam isch nennt mers "farme"

:lol:
Breaking news, im (G)-Forum gits Nörds :lol:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Supersonic hat geschrieben:
Trunks hat geschrieben:Marwen chunsch mal zu mir uf en kafi und machsch mehr dâ nazidrache im kerker.. Dete bi dä scheiss frösch wo di verfluechet?
Ich chönnt en dir scho mache, aber es isch wükli en relativ eifache Boss im Vergliich zu dem wo nachher chunnt. Er hett eifach zwei drüü Attacke womer unbedingt uuswiiche mues.
Säg mal dini Waffe und dis Level und vilicht no dini Rüstig.

Huere dumm zum fröge, aber de Arschlochzauberer ufem Dach bim Boss häsch tödet, oder?
Und s'allerwichtigst bim Boss isch eigentlich dasd ä liechti Rüstig aahäsch zum sekkle. Wennd langsam bisch isst er dich zum z'nüüni!
Immer hinder im bliibe und s'Schild parat halte wenn er mitem Schwanz aagriift. Wenn de Schwanz ab isch, ischer vo hine praktisch harmlos!
Ich hanen ebe au müese ellei mache wil ich de Solaire ganz am Aafang tödet han und summone bi mir so guet wie nie gaht! Aber das dini
Summons grad sterbed isch huere strub, die hend bi mir bim einte Bossfight die ganz Arbet gmacht :lol:

Häsch denn s'Spiel zweimal gha, ich han ja dis :oops:
Greater Soul Arrow -> PEW PEW PEW PEW -> WIN :awsomeface:
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Du bisch eine devo!
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Parisienne »

Supersonic hat geschrieben:
Skeletor hat geschrieben:und nachher hani ufghört spiele, wills dermasse frame-rate ibrüch gha hät. probiere dänn nach em skyrim wieder.

Hör nöd uuf, wär tragisch!
Im Sumpf une hani au übli Framerateproblem gha, aber suscht ischs eigentlich immer flüssig und wege dem würdi au nöd uufhöre spiele.
S'Game isch nämli grandios! Han jetzt 40 Stunde und es paar verquetschti und schiine ide Hälfti z'sii. Es isch sooooo verdammt abwechsligsriich.
Mer chan sogar ä Sidemission imene Bild ine mache :wixer:
ja die hani "gmacht". also die schlemp wo när am schluss "wartet" chamer ja agriffe und das wär denn au de boss. han sii aber vorerst mal in rueh glah, chume denn spöter wieder wenni dickeri waffe han.. :wixer:

und merci für d'tipps! hani äbe au scho gläse dasmer unterschiedlichi Drops überchunnt jenachdem welle denn schlussendlich stirbt.

han mal beides probiert, also mal de fett zerst killt und när mal de andere.
also ja... de fett isch nöd eso schwer wenner i sinere "superform" isch.. aber de blitztyp isch HASS PUUR i dem zuestand
schnelligkeit + schade = :fear: - dezue chunnt na, das sin spear rächt lang isch..

hät scho au lieber sin speer als vom dickke de hammer..
de fettsack isch eifach langsam.
Bild
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0